abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217108474
Rood Vooruit: 630 steunbetuigingen https://roodvooruit.nl/wie
RoodGroen: meer dan 8000 steunbetuigingen https://roodgroen.nl/steunbetuigingen/

Dat lijkt me vrij duidelijk.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  woensdag 19 maart 2025 @ 18:54:01 #152
201761 phpmystyle
De weg vooruit is de weg terug
pi_217108567
https://www.telegraaf.nl/(...)rweegt-nieuwe-partij

Die Oudkerk kan nog wel eens bedreigend worden.
Wel een aimabele kerel met een zachte en goede inborst. Ik zou nooit op sociaaldemocraten stemmen omdat dat veel te ver van mij af staat. Maar anders zou ik het nog overwegen ook.

Misschien moet hij iets gaan proberen (roodvooruiting followers) met de SP.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
  woensdag 19 maart 2025 @ 19:23:32 #153
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_217108988
Tientjeshoerenneuker Oudkerk :')

De kritiek van de NPM-garde is een stuk serieuzer en verdient het om gehoord en meegenomen te worden in de deliberatie itt tot het gejank van 'Pim' Oudkerk.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  vrijdag 21 maart 2025 @ 05:52:29 #154
507279 Bassie48
Onmenselijk rationeel
pi_217125751
De beroemde Nederlandse regisseur Eddy Terstall heeft in zijn column in de grootste ochtendkrant ook een mening over de fusie en vooral over het anti-Westerse GroenLinks. Een hele juiste visie naar mijn bescheiden mening.

quote:
GroenLinkser ’wereldvreemde wittekijker’
Het clichébeeld van de GroenLinkser is een wat wereldvreemde wittewijker die hoog van de toren blaast maar de gevolgen van zijn of haar ideologische route graag neerlegt in de minder kansrijke wijken. Bij de ’witte’ inwoners daarvan en bij die ’van kleur’. Datzelfde cliché tekent een profiel van iemand die alleen dan feministisch is, wanneer het patriarchaat als westers te omschrijven is.

Nu gaat dat beeld zeker niet voor alle GroenLinksers op. Ze hebben soms zelfs uitstekende politici zoals Lisa Westerveld en ook Jesse Klaver is een goede communicator. Maar binnen GroenLinks zijn er teveel krachten die nadrukkelijk anti-westers zijn.

En met westers bedoel ik uiteraard niet een etnisch of geografisch concept, maar een moreel concept. Dat van rechtsstaat en van een vrije markt van ideeën. Dat van individuele verantwoordelijkheid. Van compromisloze anti-discriminatie en huldiging van het mondige individu. Van het bevragen en confronteren van macht. Ook wanneer deze religieus is. Ongeacht de religie. En dat progressief-liberale mensbeeld is een van de hoekstenen van de sociaaldemocratie. En de basis van de verheffing van het individu.

En dat mensbeeld is, in ieder geval in beeld, niet leidend bij GroenLinks. Dat heeft misschien te maken met het feit dat bepaalde partijen van waaruit GroenLinks is ontstaan gevoelig waren voor totalitarisme of het zelfs als grondslag hadden. Zoals de CPN. Menigeen uit die hoek steunde toentertijd Mao, stond weinig kritisch tegenover Pol Pot en had een poster van Che Guevara boven het bed.
In deze tijden van oorlog zou je dus kunnen denken dat GroenLinks een potentieel broeinest is van landverraad. Dus PvdA, denk goed na voordat je stappen neemt. Anders bestaat de kans dat je straks aan de verkeerde kant van de geschiedenis staat.
Science matters
  vrijdag 21 maart 2025 @ 07:52:21 #155
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_217126193
quote:
7s.gif Op woensdag 19 maart 2025 18:54 schreef phpmystyle het volgende:

Wel een aimabele kerel met een zachte en goede inborst. Ik zou nooit op sociaaldemocraten stemmen omdat dat veel te ver van mij af staat. Maar anders zou ik het nog overwegen ook.

Man man wat een intense droefenis die Oudkerk. ls hij met dat soort holle karikaturen en allerlei onwaarheden de strijd aan moet gaan, dan lijkt dat wel een verloren zaak. Zelfs Chris Aalberts, die fel tegen de fusie is, wordt helemaal moe van die vent.
https://chrisaalberts.nl/(...)se-fusie-niet-tegen/

Maar lijkt me wel leuk als hij een partijtje opricht om vervolgens een flinke koude douche te krijgen van 0 zetels.

Als Oudkerk een soort rechtsere, conservatievere PvdA wil kan hij beter gewoon lid worden van het CDA.
  vrijdag 21 maart 2025 @ 07:53:09 #156
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_217126206
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2025 19:23 schreef -XOR- het volgende:
Tientjeshoerenneuker Oudkerk :')

De kritiek van de NPM-garde is een stuk serieuzer en verdient het om gehoord en meegenomen te worden in de deliberatie itt tot het gejank van 'Pim' Oudkerk.
NPM-garde?
  vrijdag 21 maart 2025 @ 07:58:52 #157
507279 Bassie48
Onmenselijk rationeel
pi_217126294
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 07:52 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Man man wat een intense droefenis die Oudkerk. ls hij met dat soort holle karikaturen en allerlei onwaarheden de strijd aan moet gaan, dan lijkt dat wel een verloren zaak. Zelfs Chris Aalberts, die fel tegen de fusie is, wordt helemaal moe van die vent.
https://chrisaalberts.nl/(...)se-fusie-niet-tegen/

Maar lijkt me wel leuk als hij een partijtje opricht om vervolgens een flinke koude douche te krijgen van 0 zetels.

Als Oudkerk een soort rechtsere, conservatievere PvdA wil kan hij beter gewoon lid worden van het CDA.
Oudkerk is een scherp denker. Hij is terecht faliekant tegen een fusie van zijn partij met een wereldvreemde, anti-Westerse, anti-Nederlandse en anti-wittemensen partij.
Science matters
  vrijdag 21 maart 2025 @ 08:01:55 #158
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_217126347
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 07:53 schreef Hexagon het volgende:

[..]
NPM-garde?
New public management, zeg maar Melkert et al.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  vrijdag 21 maart 2025 @ 08:05:54 #159
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_217126375
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 07:58 schreef Bassie48 het volgende:

[..]
Oudkerk is een scherp denker. Hij is terecht faliekant tegen een fusie van zijn partij met een wereldvreemde, anti-Westerse, anti-Nederlandse en anti-wittemensen partij.
Scherp denker :')

Hij snapt de procedures van zijn eigen partij niet eens.
  vrijdag 21 maart 2025 @ 09:51:34 #160
507279 Bassie48
Onmenselijk rationeel
pi_217127420
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 08:05 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Scherp denker :')

Hij snapt de procedures van zijn eigen partij niet eens.
Dat kan wel zo zijn maar hij ziet wel de grote gevaren om in zee te gaan met mafketels.
Science matters
pi_217131487
Omroep West heeft een peiling laten uitvoeren voor de gemeenteraad van Den Haag, daar zouden GroenLinks en PvdA opgeteld in zetelaantal hoger uitkomen ten opzichte van de verkiezingen tussen 2014-2022
quote:
GroenLinks en de PvdA doen volgend jaar voor het eerst mee met een gezamenlijke lijst. De samengevoegde partij GroenLinks/PvdA wint 1 zetel en komt in de peiling uit op 9 zetels. Daarmee zou de partij de tweede van de stad worden.
'De gezamenlijke lijst is groter dan de huidige som der delen, dus dat is goed nieuws', reageert GroenLinks-fractievoorzitter Maarten De Vuyst. 'We kunnen samen een grote en sterke links-progressieve vuist maken in de stad en de kiezers zien dat.'
'Dat gaan we niet laten gebeuren'
PvdA-fractievoorzitter Janneke Holman sluit zich daarbij aan. 'We zien in het andere Den Haag wat er gebeurt wanneer populisten besturen', zegt zij. 'Cadeautjes aan de rijken ten koste van de meest kwetsbare groepen, de rechten van minderheden worden ingeperkt en broodnodig duurzaamheidsbeleid gaat door de versnipperaar. Dat gaan we in Den Haag niet laten gebeuren.'
https://www.omroepwest.nl(...)p-verkiezingspeiling
  zaterdag 22 maart 2025 @ 08:28:23 #162
507279 Bassie48
Onmenselijk rationeel
pi_217138702
quote:
7s.gif Op woensdag 19 maart 2025 18:54 schreef phpmystyle het volgende:

Oudkerk heeft gelijk. Een nieuwe partij met geradicaliseerde elementen (GroenLinks) is geen middenpartij. Buitenbeentjes hebben we al genoeg, zie PvdD, SP en Denk.
Science matters
pi_217139914
Tineke Netelenbos (1944) en Jan Pronk (1940) melden zich ook in het debat. Nu kan Marcel van Dam niet wegblijven :P
quote:
Een fusie tussen GroenLinks en PvdA is juist verstandig

+ Leeslijst
OPINIE
Politiek De tijd is gekomen om vooruit te kijken, vinden Tineke Netelenbos en Jan Pronk. Zorg voor een sterk links antwoord op de problemen van deze tijd en laat de jongeren aan het woord.
Gepubliceerd op
21 maart 2025 om 20:00

Leestijd
3 minuten
https://www.nrc.nl/nieuws(...)-verstandig-a4887272
  maandag 24 maart 2025 @ 16:49:16 #164
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_217166768
Tineke Tolpoort, die was ik al bijna vergeten.
  maandag 24 maart 2025 @ 16:53:33 #165
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_217166799
Henk Leenders brengt het ook mooi.

quote:
Ongelooflijk domlinks conservatisme
https://www.bnnvara.nl/jo(...)mlinks-conservatisme

Wat een staaltje van ongelooflijk domlinks conservatisme dat we de laatste weken zien van enkele eminente, maar uitgerangeerde linkse oud-politici van de PvdA. Ze waren het al lang niet eens met de samenwerking in de huidige vorm tussen GroenLinks en PvdA, maar zijn woest door de aankondiging dat de leden in juni aanstaande gevraagd wordt te stemmen over het samengaan in een nieuwe partij, die we voorlopig even Verenigd Links zullen noemen.

Hans Spekman, Gerdi Verbeet, Ad Melkert en Rob Oudkerk, vier sociaaldemocraten die zich zorgen maken over de toekomst van de sociaaldemocratie in Nederland. Hoewel al lang duidelijk is dat een overgrote meerderheid van de PvdA-leden voor dit samengaan is, blijven zij zich in een achterhoedegevecht verzetten tegen deze vorm van linkse samenwerking. En tot mijn grote verbazing overwegen zij een nieuwe sociaaldemocratische partij op te richten, zodat de verweesde arbeider toch nog een mogelijkheid heeft zich ergens bij aan te sluiten.

Waarom conservatief? De dame en heren geloven dat er straks geen partij meer is voor de “gewone Nederlander” die moet sabbelen met een klein inkomen. Dat is de “oude” arbeider die vroeger traditiegetrouw voor de PvdA koos omdat die partij hen deed verheffen boven hun armoedige bestaan. Alleen, die arbeider van toen bestaat niet meer, en voor zover ze wel bestaan, zijn ze al lang overgestapt naar de PVV, of beter, de SP. De kiezer van de huidige PvdA (en GroenLinks) zijn de overwegend sociaaldenkende hoogopgeleiden. Dat zijn mensen die het zelf (best) goed hebben en dat een ander ook gunnen. Die bestaanszekerheid niet alleen zien als “brood op de plank” en “een dak boven je hoofd”, maar ook redeneren dat van bestaanszekerheid geen sprake kan zijn in een ongezond leefmilieu en met almaar stijgende klimaatproblemen.

Waarom dom? Als zij het hierbij zouden laten is het te zien als een mening waar ik zelfs waardering voor zou kunnen hebben. Het kwalijke zit hem in het voornemen een nieuwe partij op te richten, een partij die zomaar twee zetels zou kunnen halen. En die twee zetels zouden Verenigd Links zomaar de tweede of derde partij kunnen maken na verkiezingen.

De PVV en GroenLinks-PvdA zitten elkaar in de huidige peilingen op de hielen, De VVD is bezig aan een voorzichtige opmars. Een van deze partijen wordt de grootste, en zal daarmee de regie krijgen over de vorming van een nieuwe regering. En laten we eerlijk zijn, In deze onzekere tijd met grote geopolitieke problemen, wil je toch een degelijk bestuur met een minister-president die ervaring heeft in Europa en de wereld? En die meest ervaren minister-president zit nu toevallig bij Verenigd Links. De, door de vier verguisde, huidige leider van GroenLinks-PvdA.

De dame en heren houden niet van verandering. Ze houden het liefst vast aan een werkelijkheid die al lang niet meer bestaat. En met hun kwalijke acties lopen zij het risico dat Nederland straks een wat minder sociale regering krijgt. Dus Ad, Hans, Gerdi en Rob, als oud-collega en bewonderaar van alles wat jullie hebben betekend voor Nederland, stop met jullie domlinks conservatisme!
  dinsdag 25 maart 2025 @ 08:54:02 #166
507279 Bassie48
Onmenselijk rationeel
pi_217172081
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2025 16:53 schreef Hexagon het volgende:
Henk Leenders brengt het ook mooi.
[..]

Nee, het is een slecht stuk. De analyse gaat mank want GL betekent het einde van de PvdA als middenpartij. PvdA heeft altijd goede politici en bestuurders gehad. Met name de positie van minster van Financiën is altijd goed ingevuld geweest door de sociaaldemocraten. Groenlinks heeft nog nooit wat gepresteerd. Het zijn domme actievoerders, meer niet. Hun voorman Klaver heeft nog nooit een serieuze baan gehad maar is inmiddels uitgegroeid tot vijand no.1 van het Nederlandse bedrijfsleven. Met zo'n figuur bereik je dus helemaal niks.

Nee hoor, de oudgedienden van de PvdA hebben groot gelijk met hun weerstand tegen de fusie.
Science matters
pi_217172533
Ben niet per se tegen een fusie (kan op de langere termijn goed uitpakken) maar ik ga sowieso niet stemmen op een partij waar Timmermans een prominente rol speelt. Alles is zo onecht aan die man terwijl authenticiteit juist zo belangrijk is voor een politicus. Wat dat betreft kijk ik jaloersmakend naar de VS naar mensen als Sanders, AOC en Walz. Die zouden hier meteen mijn stem krijgen.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  woensdag 26 maart 2025 @ 19:43:25 #168
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_217190470
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 08:54 schreef Bassie48 het volgende:

[..]
Nee, het is een slecht stuk. De analyse gaat mank want GL betekent het einde van de PvdA als middenpartij. PvdA heeft altijd goede politici en bestuurders gehad.

Met name de positie van minster van Financiën is altijd goed ingevuld geweest door de sociaaldemocraten. Groenlinks heeft nog nooit wat gepresteerd.

Het zijn domme actievoerders, meer niet. Hun voorman Klaver heeft nog nooit een serieuze baan gehad maar is inmiddels uitgegroeid tot vijand no.1 van het Nederlandse bedrijfsleven.
Met zo'n figuur bereik je dus helemaal niks.

Nee hoor, de oudgedienden van de PvdA hebben groot gelijk met hun weerstand tegen de fusie.
klopt, de Pvda is niet van de CO2 taks en stikstof waanzin, milieuzones en snelweg zitten
, maar voor royale woningbouw voor jonge mensen met Premie A , ook in weilanden bij gemeenten
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  donderdag 27 maart 2025 @ 07:49:31 #169
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_217193405
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 09:31 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ben niet per se tegen een fusie (kan op de langere termijn goed uitpakken) maar ik ga sowieso niet stemmen op een partij waar Timmermans een prominente rol speelt. Alles is zo onecht aan die man terwijl authenticiteit juist zo belangrijk is voor een politicus. Wat dat betreft kijk ik jaloersmakend naar de VS naar mensen als Sanders, AOC en Walz. Die zouden hier meteen mijn stem krijgen.
In principe is alles onecht aan Timmermans, Klaver en Jetten. Dat van de belangrijke figuren op links.

Wie is wel authentiek? Yesilgöz acteert ook regelmatig, Wilders schreeuwt alleen maar, Lientje heeft wat authentieks als persoon maar staat voor een walgelijke lobby, Omtzigt is redelijk authentiek maar een slechte leider en visionair.

Denk, SGP, JA21, CU, Volt, PvdD, SP zijn allemaal te irrelevant.

Komen we dan uit op Henri fucking Bontenbal?
pi_217193508
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 07:49 schreef Richestorags het volgende:

[..]
In principe is alles onecht aan Timmermans, Klaver en Jetten. Dat van de belangrijke figuren op links.

Wie is wel authentiek? Yesilgöz acteert ook regelmatig, Wilders schreeuwt alleen maar, Lientje heeft wat authentieks als persoon maar staat voor een walgelijke lobby, Omtzigt is redelijk authentiek maar een slechte leider en visionair.

Henri "het is maar net hoe de wind waait" Bontebal?
  donderdag 27 maart 2025 @ 08:13:53 #171
396550 Richestorags
pi_217193514
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 08:12 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]
Henri "het is maar net hoe de wind waait" Bontebal?
Exact.
pi_217193546
88% van de PvdA-GL kiezers is blij met Timmermans, maar maar 44% van de PvdA-GL wil hem houden als lijsttrekker. De kans dat ze met een ander verder gaan is dus best aanwezig (gaan ze eerste weer een verkiezing houden waar ze elkaar een mes in de rug kunnen steken, zoals Asscher begon?).

https://eenvandaag.avrotr(...)emen-pieter-omtzigt/
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  donderdag 27 maart 2025 @ 08:44:42 #173
323876 michaelmoore
pi_217193693
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 07:52 schreef Hexagon het volgende:

heb ik ook aan gedacht maar de C staat me niet aan,en het CDA is niet voor de jonge nederlander die een gezin wil stichten en wil wonen
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  donderdag 27 maart 2025 @ 11:04:46 #174
323876 michaelmoore
pi_217194813
quote:

[..]

nee op rood vooruit, voor de werkende klasse die vooruit wil met een ruim huis voor hun kinderen en kleinkinderen , op weilandgrond

geen belasting op arbeid onder modaal
  Moderator donderdag 27 maart 2025 @ 11:08:41 #175
375570 crew  Cyan9
pi_217194861
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 11:04 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
nee op rood vooruit, voor de werkende klasse die vooruit wil met een ruim huis voor hun kinderen en kleinkinderen , op weilandgrond

geen belasting op arbeid onder modaal
Dat is nog geen partij. Beetje moeilijk stemmen.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  donderdag 27 maart 2025 @ 11:21:53 #176
323876 michaelmoore
pi_217194991
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 11:08 schreef Cyan9 het volgende:

[..]
Dat is nog geen partij. Beetje moeilijk stemmen.
komt goed
--------------------------------------
geen belasting op arbeid onder modaal,
woningen voor nederlandse jonge mensen , terugkeer van de premie A regeling
woningbouw , geen duivehokkies van 1200 euro
kinderbijslag op bijstandsniveau tot jongste kind 6 jaar is , 1097 euro dus maandelijks , dan kan mama thuis blijven

quote:
IOAW Norm Vanaf 1/1/2025 Per maand Totaal 2025
Alleenstaande (ouder) van 23 jaar en ouder ¤ 1.697 ¤ 20.364
Alleenstaande (ouder) van 23 jaar en ouder, met kostendelende medebewoner ¤ 1.097 ¤ 13.164

[ Bericht 4% gewijzigd door michaelmoore op 27-03-2025 11:30:50 ]
  donderdag 27 maart 2025 @ 11:28:14 #177
507279 Bassie48
Onmenselijk rationeel
pi_217195060
quote:

[..]

Het is allemaal vrij matig maar toch blijf ik geloven in Yesilgöz. Zij snapt ook wel dat het strategisch fout was om met totale onbenullen in zee te gaan maar ze is sluw genoeg om nu door te pakken en enerzijds PVV kalt te stellen en anderzijds BBB en NSC naar de afgrond te duwen.
Science matters
  donderdag 27 maart 2025 @ 11:29:32 #178
323876 michaelmoore
pi_217195070
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 11:28 schreef Bassie48 het volgende:

[..]
Het is allemaal vrij matig maar toch blijf ik geloven in Yesilgöz. Zij snapt ook wel dat het strategisch fout was om met totale onbenullen in zee te gaan maar ze is sluw genoeg om nu door te pakken en enerzijds PVV kalt te stellen en anderzijds BBB en NSC naar de afgrond te duwen.
en verder met rood vooruit en CDA

quote:
En nu komt de ober afrekenen bij Frans Timmermans!
Bekijk deze YouTube-video

[ Bericht 10% gewijzigd door michaelmoore op 27-03-2025 13:13:13 ]
  donderdag 27 maart 2025 @ 12:12:51 #179
396550 Richestorags
pi_217195375
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 11:28 schreef Bassie48 het volgende:

[..]
Ik vind Yesilgöz vrij verfrissend ten opzichte van Markie Mark. Ik denk dat ze internationaal ook meer kan bereiken dan Schoof.

Yesilgöz heeft in ieder geval een goede visie op asielmigratie. Als succesvolle asielzoeker heeft zij nog meer een broertje dood aan ongeletterden en geloofsextremisten die hier de staatsruif komen leegvreten, niet integreren en de veiligheid aantasten. In principe zou ze een match kunnen zijn met de oude PvdA kliek, helaas zit daar GL bij wat bestaat uit een combinatie van Marxisten en Moslimbroederschap aanhangers / faciliteerders en een nitwit als Klaver aan het hoofd. Die gaan niet buigen op punten als Hamas, asiel, religieus extremisme en ondoordachte energietransitiemaatregelen.
  donderdag 27 maart 2025 @ 13:19:11 #180
323876 michaelmoore
pi_217195823
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 12:12 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Ik vind Yesilgöz vrij verfrissend ten opzichte van Markie Mark. Ik denk dat ze internationaal ook meer kan bereiken dan Schoof.

Yesilgöz heeft in ieder geval een goede visie op asielmigratie. Als succesvolle asielzoeker heeft zij nog meer een broertje dood aan ongeletterden en geloofsextremisten die hier de staatsruif komen leegvreten, niet integreren en de veiligheid aantasten. In principe zou ze een match kunnen zijn met de oude PvdA kliek, helaas zit daar GL bij wat bestaat uit een combinatie van Marxisten en Moslimbroederschap aanhangers / faciliteerders en een nitwit als Klaver aan het hoofd. Die gaan niet buigen op punten als Hamas, asiel, religieus extremisme en ondoordachte energietransitiemaatregelen.
Yesilgoz dat is toch die swiftie??

Ze doet me iets aan Harris denken
Ze is goed in haar oneliners dat weet ik
pi_217195883
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 13:19 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Yesilgoz dat is toch die swiftie??

Ze doet me iets aan Harris denken
Ze is goed in haar oneliners dat weet ik
Timmermans is de Swiftie.
  donderdag 27 maart 2025 @ 17:05:18 #182
323876 michaelmoore
pi_217197894
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 13:25 schreef Hanca het volgende:

[..]
Timmermans is de Swiftie.
klopt , Timmermans is een domme man die de koekoek Groen Links het Pvda nest heeft laten overnemen
https://roodvooruit.nl/actualiteit

Maar de Pvda zal herboren worden in Rood Vooruit

alle arbeidsinkomen onder modaal moet belastingvrij worden
kinderen maken moet beloond worden met een bijstandsinkomen voor ongehuwden
Woningbouw voor nederlandse kinderen en kleinkinderen , de Premie A regeling moet terug komen
Ook in de weilanden bij dorpen en steden

[ Bericht 7% gewijzigd door michaelmoore op 27-03-2025 19:47:40 ]
  donderdag 27 maart 2025 @ 22:11:52 #183
323876 michaelmoore
pi_217201735
Timmermans wil een basisbaan voor iedereen ,is daar behoefte aan dan?
Iedereen ambtenaar
https://youtube.com/shorts/LK-J2g_fD98?si=wyTGC93PnsYaLP3o

[ Bericht 2% gewijzigd door michaelmoore op 27-03-2025 22:32:55 ]
  vrijdag 28 maart 2025 @ 11:04:01 #184
507279 Bassie48
Onmenselijk rationeel
pi_217205278
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 22:11 schreef michaelmoore het volgende:
Iedereen ambtenaar
En meer en hogere uitkeringen want links vindt dat belangrijker dan banen.
Science matters
  vrijdag 28 maart 2025 @ 11:14:44 #185
323876 michaelmoore
pi_217205385
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 11:04 schreef Bassie48 het volgende:

[..]
En meer en hogere uitkeringen want links vindt dat belangrijker dan banen.
groenlinks is voor hogere toeslagen voor gehandicapten,, snelwegzitters en asielzoekers en meer belasting voor mensen die elke dag werken
Met het nest van de Pvda erbij hopen ze dat GL de MP post kan veroveren zodat iedereen Stikstof belasting en CO2 belasting moet dokken

[ Bericht 10% gewijzigd door michaelmoore op 28-03-2025 11:35:22 ]
  vrijdag 28 maart 2025 @ 11:18:18 #186
507279 Bassie48
Onmenselijk rationeel
pi_217205432

[ Bericht 100% gewijzigd door Bassie48 op 28-03-2025 12:33:45 ]
Science matters
  vrijdag 28 maart 2025 @ 13:43:37 #187
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_217206984
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 22:11 schreef michaelmoore het volgende:
Iedereen ambtenaar
Het gewoon Melkert-banen noemen is momenteel niet zo handig.
  vrijdag 28 maart 2025 @ 14:07:26 #188
323876 michaelmoore
pi_217207256
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 13:43 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Het gewoon Melkert-banen noemen is momenteel niet zo handig.
heel nederland is dan ambtenaar en werkt voor de ecologie van nederland , onder beheer van Groen Links , in gevecht tegen het grote stikstof monster
Allemaal druk met nieuwe natuur maken
Het is weer fraai
  Moderator vrijdag 28 maart 2025 @ 15:35:42 #189
375570 crew  Cyan9
pi_217208354
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 14:07 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
heel nederland is dan ambtenaar en werkt voor de ecologie van nederland , onder beheer van Groen Links , in gevecht tegen het grote stikstof monster
Allemaal druk met nieuwe natuur maken
Het is weer fraai
Je hebt inderdaad een vrij rijke fantasie. Je laatste posts hier komen niet echt overeen met de werkelijkheid.
  vrijdag 28 maart 2025 @ 15:54:46 #190
323876 michaelmoore
pi_217208548
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 15:35 schreef Cyan9 het volgende:

[..]
Je hebt inderdaad een vrij rijke fantasie. Je laatste posts hier komen niet echt overeen met de werkelijkheid.
De hele politiek die staat al jaren ver af van de realiteit

wolven, stikstof, CO2 tax, Schiphol sluiten, gloednieuw Airport Lelystad niet open wilen doen, bakken subsidie voor ene smerige verliesdraaiende staalfabriek aan zee , snelweg zitters , Universiteiten die extremist IS ers uitnodigen , bejaardenhuizen sluiten, Asielzoekers voorrang geven op een huurwoning en geen woningen bouwen
Het kan niet op
Misschien is nederland een tikkie te veel linksaf gegaan, en moet hier ook het realisme weer terug keren, anders is over 10 jaar iedereen ambtenaar en druk met vergunningen en vergaderen

[ Bericht 2% gewijzigd door michaelmoore op 28-03-2025 16:15:58 ]
  Moderator vrijdag 28 maart 2025 @ 19:16:26 #191
375570 crew  Cyan9
pi_217210751
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 15:54 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
De hele politiek die staat al jaren ver af van de realiteit

wolven, stikstof, CO2 tax, Schiphol sluiten, gloednieuw Airport Lelystad niet open wilen doen, bakken subsidie voor ene smerige verliesdraaiende staalfabriek aan zee , snelweg zitters , Universiteiten die extremist IS ers uitnodigen , bejaardenhuizen sluiten, Asielzoekers voorrang geven op een huurwoning en geen woningen bouwen
Het kan niet op
Misschien is nederland een tikkie te veel linksaf gegaan, en moet hier ook het realisme weer terug keren, anders is over 10 jaar iedereen ambtenaar en druk met vergunningen en vergaderen
We hebben al meer dan 10 jaar VVD aan de knoppen, dus links de schuld geven is een beetje gek.
  vrijdag 28 maart 2025 @ 19:21:46 #192
323876 michaelmoore
pi_217210791
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 19:16 schreef Cyan9 het volgende:

[..]
We hebben al meer dan 10 jaar VVD aan de knoppen, dus links de schuld geven is een beetje gek.
Bejaardenhuizen sluiten, Ruimtelijk Ordening bij de provincies laten en het Ministerie van Volkshuisvesting opheffen dat was een VVD dwaling in 2013 , de rest is van linkse origine
  vrijdag 28 maart 2025 @ 19:22:24 #193
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_217210795
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 19:21 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Bejaardenhuizen sluiten en Ruimtelijk Ordening bij de provincies laten en het Ministerie van Volkshuisvesting opheffen dat was een VVD dwaling, in 2013 , de rest is van linkse origine
En wat wordt er dan precies bedoeld met “de rest”?
Dit, dus.
  vrijdag 28 maart 2025 @ 19:22:58 #194
323876 michaelmoore
pi_217210802
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 19:22 schreef Buitendam het volgende:

[..]
En wat wordt er dan precies bedoeld met “de rest”?
quote:
wolven, stikstof, CO2 tax, Schiphol sluiten, gloednieuw Airport Lelystad niet open wilen doen, bakken subsidie voor ene smerige verliesdraaiende staalfabriek aan zee , snelweg zitters , Universiteiten die extremist IS ers uitnodigen
  Moderator vrijdag 28 maart 2025 @ 19:31:11 #195
375570 crew  Cyan9
pi_217210953
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 19:22 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
[..]

Je eerste zeven punten zijn gewoon kabinetsbeleid, en/of gesommeerd door de rechtbank omdat het tegen wetgeving en/of Europese regelgeving inging. Daar links de schuld van geven is nogal zwak.
  vrijdag 28 maart 2025 @ 19:35:42 #196
323876 michaelmoore
pi_217211013
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 19:31 schreef Cyan9 het volgende:

[..]
Je eerste zeven punten zijn gewoon kabinetsbeleid, en/of gesommeerd door de rechtbank omdat het tegen wetgeving en/of Europese regelgeving inging. Daar links de schuld van geven is nogal zwak.
europa is ook zwakzinnig links beleid , daar komt ook die wolven waanzin en de antura 2000 gebieden , vandaan

maar Nederland heeft er een handje van om er nog een schepje of drie bovenop te doen
  vrijdag 28 maart 2025 @ 19:36:54 #197
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_217211034
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 19:22 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
[..]

Ahja, we gaan nu zaken die in internationale verdragen vastliggen schuiven op links beleid? Dat is wel makkelijk scoren, ja.
Dit, dus.
  vrijdag 28 maart 2025 @ 19:37:59 #198
323876 michaelmoore
pi_217211046
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 19:36 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Ahja, we gaan nu zaken die in internationale verdragen vastliggen schuiven op links beleid? Dat is wel makkelijk scoren, ja.
nou heel Europa verschuift nu naar rechts, het is ook niet vol te houden dat zwakzinnig softe ,
haal maar binnen , geef ze jouw huurwoning beleid

https://nos.nl/artikel/25(...)geen-moment-te-vroeg
quote:
Benzineprijs en energienota exploderen: verzet tegen Brusselse groene regels groeit binnen Europa
Brussel/Den Haag - Zijn de Europese klimaatambities nog wel haalbaar en betaalbaar?
In Nederland dreigen de energierekening en benzineprijs te exploderen, mede door Brusselse 'groene' regels.
Bovendien is er het risico op een exodus van industriebedrijven.

Steeds meer EU-landen willen dat Brussel het roer omgooit, al klinkt die ambitie in Den Haag nog niet.
  Moderator vrijdag 28 maart 2025 @ 19:49:21 #199
375570 crew  Cyan9
pi_217211165
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 19:35 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
europa is ook zwakzinnig links beleid , daar komt ook die wolven waanzin en de antura 2000 gebieden , vandaan

maar Nederland heeft er een handje van om er nog een schepje of drie bovenop te doen
De meerderheid in het Europees Parlement is ook al jaren niet links, daarvoor moeten we terug naar 1989.
  vrijdag 28 maart 2025 @ 19:53:16 #200
323876 michaelmoore
pi_217211215
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 19:49 schreef Cyan9 het volgende:

[..]
De meerderheid in het Europees Parlement is ook al jaren niet links, daarvoor moeten we terug naar 1989.
misschien is het een eigenschap van politici om erg links te doen , ook van rechtse partijen

Het is het enige waarop Brussel extra invloed kan maken , rechtse onderwerpen als instroom van migranten , zijn niet populair of moeilijk en vaak eigendom van multinationals of andere werelddelen

kerncentrales sluiten dat ging verder soepeltjes, ook dat kwam van Brussel
https://geografie.nl/arti(...)eldwijde-normbepaler

https://fd.nl/politiek/15(...)hien-toch-niet-dicht
quote:
Na Frankrijk is Spanje het EU-land met de meeste werkende kernreactoren.
Vanaf 2027 zouden de zeven centrales sluiten, maar energiebedrijven, de bevolking en het parlement willen ze openhouden.

De linkse regering is bereid daarover te praten.3 dagen geleden

[ Bericht 2% gewijzigd door michaelmoore op 28-03-2025 20:04:03 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')