De 1000 meter was 500 meter te kortquote:
Hoop het nietquote:
Hopelijk start ie morgen niet.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Goh, totaalidioot Nuis levert niet.
Ik geef hem redelijke kans op zilver of meerquote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:13 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Kans lijkt me het grootst dat het P4 wordt, maar mogelijk valt er 1 tegen van de beste 3
NOS premium nemen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:15 schreef Van_Poppel het volgende:
De klok in beeld haalt alle spanning weg
Dit. Weg met dat krengquote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:15 schreef Van_Poppel het volgende:
De streep was nog ergerquote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Ja, al was de streep nog erger.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Nee, met een betere kruising had hij kunnen winnen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:16 schreef Faraday01 het volgende:
Die kruising helpt de Boo ook niet echt
Hij blijft voor de streep, ver voor de streep.quote:
Speciaal voor @wimderonquote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:17 schreef franklop het volgende:
[..]
Hij blijft voor de streep, ver voor de streep.
WAT EEN TIJD!
Vancouver 2010
Nog trauma’s van.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:17 schreef franklop het volgende:
[..]
Hij blijft voor de streep, ver voor de streep.
WAT EEN TIJD!
Vancouver 2010
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:19 schreef superniger het volgende:
Die gaat straks Suus keihard likken.
Stolz hangt momenteel elk vrij moment aan vrachtwagenuitlaten en vlamt volgend jaar alles de moeder natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:21 schreef Remco het volgende:
Amerikanen nemen alvast een voorschot op het 4 jaarlijks choken in Olympische seizoenen.
Bij hem geloof ik het wel, is gewoon wat snel emotioneel.quote:
Insestwereldjequote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ah ik wist niet dat die twee een relatie hadden, Schulting valt wel op schaatsers zo lijkt het.
quote:
Nou Bert nogquote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:23 schreef AgnesGru het volgende:
Erben huilt, Joep huilt, ik huil iedereen huilt
quote:
Had ze eerder een relatie met een schaatser dan?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ah ik wist niet dat die twee een relatie hadden, Schulting valt wel op schaatsers zo lijkt het.
Hiervoor ging ze met een voetballer en presentator toch?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Welke voetballer?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:24 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hiervoor ging ze met een voetballer en presentator toch?
Kjeld gaat z'n plek pas afgeven bij een gebroken beenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:26 schreef AgnesGru het volgende:
Kan Joep morgen starten in plaats van Kjeld bitte.
Zou hem nog een keer diskwalificeren dan.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:26 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Kjeld gaat z'n plek pas afgeven bij een gebroken been
Henry hoeft geen analysequote:
Voor Stolz natuurlijk. Maar die is sinds zijn ziekte niet op niveau.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Deze had voor de Boo moeten zijn.
Maar mooi voor die jongen.
Schaatsen of alle sporten? (Dat laatste sowieso niet)quote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:29 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Eerste vader/zoon met goud op een WK?
Wk afstanden bestaat natuurlijk nog niet zo heel lang.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:29 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Eerste vader/zoon met goud op een WK?
Ik ookquote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:42 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Ik kan best genieten van de ontwapenende interviews met Kok. Komt sympathiek, vrolijk en eerlijk over.
Echt hequote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:49 schreef franklop het volgende:
Kjeld rijdt morgen wel
"Iedereen zegt dat ze trots zijn dat ik hier al sta"
Joy is niet iedereen Kjeld
In China hebben ze hun eigen zeer grote social media platforms.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:45 schreef AllesKaputt het volgende:
https://www.instagram.com/ahnaeradake/
Dit zijn geen miljoen miljard volgers.
Ze gooien wel alle cliches in de strijd.quote:
Dit wordt goud.quote:
Vanavond op Schultingquote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op de plof van Joep.
Nog een snellere tijd dan vanmiddag?quote:
En eigenlijk is ze ook niet echt een 5000 meter rijdster. Zeker niet zoals Schouten was.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:10 schreef Starflyer het volgende:
Was te verwachten met Groenewoud de laatste weken
Ja. met de marathons er ook bij, is dat vast te veel geweest.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:10 schreef Starflyer het volgende:
Was te verwachten met Groenewoud de laatste weken
Ligt aan de opening van Suus.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nog een snellere tijd dan vanmiddag?
Zolang hij geen misslag heeftquote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nog een snellere tijd dan vanmiddag?
En Huizinga, is een talent schijnt het.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:15 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Geeft toch wel vertrouwen richting de toekomst: Kok, De Boo, Wennemars, Beune, Leerdam
Allemaal nog zeker 2 olympische cycli voor zich
Geloof niet dat Leerdam over 9 jaar nog meedoetquote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:15 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Geeft toch wel vertrouwen richting de toekomst: Kok, De Boo, Wennemars, Beune, Leerdam
Allemaal nog zeker 2 olympische cycli voor zich
Ja ok ik bedoel OS26 en OS30quote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:17 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Geloof niet dat Leerdam over 9 jaar nog meedoet
Ook vooral wachten op de opmerkingen over de negative split van de commentatoren.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:29 schreef Starflyer het volgende:
Wachten op de negatieve split van Conijn
Ze moet natuurlijk wel presteren voor de Noorse successupporters.quote:
Oh laat maar.quote:
Meer een fameuze plof.quote:
Vooral niet zien dat na de finish ze rode cijfers had en dus niet wonquote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:33 schreef Mansjester het volgende:
Dat commentaar weer
Terwijl je weet dat Wiklund altijd instort. Schandalig dat ze er nog steeds zitten,wat een idioten
Het heeft een bepaalde schoonheidquote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:33 schreef Felagund het volgende:
Niemand kan zo mooi ploffen als Wiklund.
ZE DOET HETquote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:33 schreef Mansjester het volgende:
Dat commentaar weer
Terwijl je weet dat Wiklund altijd instort. Schandalig dat ze er nog steeds zitten,wat een idioten
Ze zitten er echt altijd naast. Bijzonder dat je al jaren je werk kut doet en maar blijft zittenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:39 schreef 3rr0r het volgende:
Wat een mongolencommentaar zeg. Constant praten alsof Conijn het wel eventjes gaat doen, kwestie van tijd. En als ze dan voor lul staan want de Noorse gaat ruim op kop lullen ze eromheen.
Nu heeft Conijn in goede doen wel een negative split in zich en op basis van donderdag is het niet vreemd om van een goede doen uit te gaan, normaal gesproken gaan ze helemaal verbaast doen als ze met een paar gigantisch snelle slotrondes aankomt.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:39 schreef 3rr0r het volgende:
Wat een mongolencommentaar zeg. Constant praten alsof Conijn het wel eventjes gaat doen, kwestie van tijd. En als ze dan voor lul staan want de Noorse gaat ruim op kop lullen ze eromheen.
Zie jij een reden dat ie hoger moet staan?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:05 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik mag hopen dat alle teamonderdelen helemaal onderaan komen te staan op de matrix bij de mannen
Goede journalistiek van het jeugdjournaalquote:Na de race kreeg De Boo een soort theemuts op zijn hoofd. Dat krijgen alle wereldkampioenen in Noorwegen.
quote:
Ja.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:07 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Zie jij een reden dat ie hoger moet staan?
Is niet alleen in Noorwegen. Stolz kreeg er vorig jaar ook een bij het WK allround in Inzellquote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:11 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Goede journalistiek van het jeugdjournaal
Tony de Jong 2.0quote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
1,07 miljoen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:45 schreef AllesKaputt het volgende:
https://www.instagram.com/ahnaeradake/
Dit zijn geen miljoen miljard volgers.
SPOILER: 1000m WomenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 1000m MenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 5000m WomenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Mass Start MenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:08 schreef NPORadio1 het volgende:
Schaatser Joep Wennemars treedt in de voetsporen van zijn vader @erbenwennemars. Goud op de 1000 meter bij de WK afstanden in Hamar.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Deze hoed gaat al 30 jaar mee, vandaar mn opmerkingquote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:46 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Is niet alleen in Noorwegen. Stolz kreeg er vorig jaar ook een bij het WK allround in Inzell
https://www.removepaywall(...)-klaar-mee~a8f10dfe/
https://www.destentor.nl/(...)-klaar-mee~a8f10dfe/![]()
Iets meer haar nog toen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:16 schreef Wienerschnitzels het volgende:
21 jaar geleden ook met Orie![]()
[ afbeelding ]You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Jeetje, knotsgek.
Arme Ragne. Dat laatste rondje is er altijd, maar dit was toch wel een gigantische choke. Alleen in die laatste 100 meter verliest ze nog zeker een seconde. Zelden iemand zo zien stilvallen.
En Leerdam gisteren bijna wereldkampioen op de 500 en dan nu achter Kok, leg maar uit.![]()
2,6s voor bij de laatste doorkomst. Zelden gezien dit.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
Jeetje, knotsgek.
Arme Ragne. Dat laatste rondje is er altijd, maar dit was toch wel een gigantische choke. Alleen in die laatste 100 meter verliest ze nog zeker een seconde. Zelden iemand zo zien stilvallen.
En Leerdam gisteren bijna wereldkampioen op de 500 en dan nu achter Kok, leg maar uit.![]()
Als Beune wil winnen moet ze die laatste kruising voorlangs kruisenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:53 schreef Riofan83 het volgende:
Mooie loting voor Beune op de 1.500 meter (voorlaatste rit tegen Lollo en laatste binnenbocht). In de laatste rit Takagi tegen Bowe.![]()
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Niks live gezien dus net even wat samenvattingen en interviews gekeken.
Leuk interview met Joep Wennemars, die ongeloof! Extra mooi na zo’n moeilijk seizoen 👍🏼I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!![]()
Niks live kunnen zien vandaag, maar goud voor Joep Wennemars voelt vooralsnog een beetje als een fluke-medaille zoals Jeroen Straathof ooit het goud wist te pakken op de 1500mOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Lekker schaaten, lekker zuipen, lekker neuken.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:03 schreef Mansjester het volgende:
Waarschijnlijk al gemeld, maar Daleman heeft een relatie met Snellink. 1 grote inteeltbende binnen Essent
@SzuraU MAD?![]()
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Denis Kuzin.quote:Op zondag 16 maart 2025 00:30 schreef TheVulture het volgende:
Niks live kunnen zien vandaag, maar goud voor Joep Wennemars voelt vooralsnog een beetje als een fluke-medaille zoals Jeroen Straathof ooit het goud wist te pakken op de 1500m[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Erben over Kjeld was wel weer genot
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
1500 meter is een bazenafstand.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Wat zei Erben?quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Deze tijd is veel belovend. Straathof was een uitschieter van een andere orde. Wennemars moet nog bewijzen dat het geen fluke was maar zou me niks verbazen als hij volgend jaar podium haalt op de OS.quote:Op zondag 16 maart 2025 00:30 schreef TheVulture het volgende:
Niks live kunnen zien vandaag, maar goud voor Joep Wennemars voelt vooralsnog een beetje als een fluke-medaille zoals Jeroen Straathof ooit het goud wist te pakken op de 1500m![]()
Scary Beach.Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Goede tussenronde van StrandNo Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent![]()
En sneller dan DombekNo Dyson Barrier is going to stop me!
Mark Tuitert?quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Duits schaatsen wordt weer sexy
Ook weer heel spontaan drie dagen geleden bedacht door Van DijkCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
![]()
![]()
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
JammerNo Dyson Barrier is going to stop me!
Howe is ook kapot, die al duidelijk dichtbij kwam
Van Dijk
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Goede rit van Howe.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Tactisch goed gereden. Maar gewoon te weinig inhoud voor die slotrondequote:Op zondag 16 maart 2025 12:23 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hopelijk weer alles of niets bij Prins.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: