SPOILER: Transfers 2024/25Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FilmpjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
Nu, misschien. Maar ik mag hopen dat hij niet de beste speler is van de selectie 25/26 want dan is er iets niet goed gegaan tijdens de transferperiode.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:51 schreef BEFEM het volgende:
Tadic is bij dit Ajax veruit de beste speler, nog steeds.
Hij heeft dit jaar weer iets van 10 goals en 15 assists gegeven. Onze spelers kunnen daar niet eens over dromen. Eindelijk iemand die een bal aan kan nemen in de aanval en er niet over struikelt.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:55 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Nu, misschien. Maar ik mag hopen dat hij niet de beste speler is van de selectie 25/26 want dan is er iets niet goed gegaan tijdens de transferperiode.
Ik heb hem niet gevolgd sinds hij in Turkije voetbalt, dus als jij het zegt.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:51 schreef BEFEM het volgende:
Denk maar gewoon niet.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:53 schreef De_Pel het volgende:
Goh. Dacht dat die wel afgeserveerd was, nadat hij zo intens liep te slijmen om vervolgens bij het eerste zuchtje tegenwind op de trein te springen. En vervolgens daar even hard te slijmen. En Ajax meermaals af te wijzen.
CR7 meltdownquote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:27 schreef CR7 het volgende:
[..]
Is dit een hype die ik heb gemist ofzo? Schreeuwen dat iedereen woest is of een meltdown heeft bij enig kritiek.
Omgekeerde psychologie ofzo..
Ik weet het niet, ik had hem niet terug gehaald, zeker omdat je Berghuis net hebt laten bijtekenen. Geweldige prof maar je moet teveel omgooien als je met hem en Godts op die positie speelt.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:51 schreef BEFEM het volgende:
en boos als ie niet speeltquote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik had hem niet terug gehaald, zeker omdat je Berghuis net hebt laten bijtekenen. Geweldige prof maar je moet teveel omgooien als je met hem en Godts op die positie speelt.
In een parodie op een competitie jaquote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:00 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Hij heeft dit jaar weer iets van 10 goals en 15 assists gegeven.
Hij heeft in zijn eentje meer gescoord en assists gegeven dan godts brobbey en berghuis samen, zo ongeveer, in onze Mickey mouse competitie.quote:
Ik neem aan (als ie echt komt) dat ie in de spits gaat spelen en niet op de flank.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik had hem niet terug gehaald, zeker omdat je Berghuis net hebt laten bijtekenen. Geweldige prof maar je moet teveel omgooien als je met hem en Godts op die positie speelt.
Als alternatief/vervanger voor Wout en/of Brobbey lijkt het me prima.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kan zomaar een totale afgang worden ja, 0-4 ofzo zonder 1 schot op doel, zoals wel vaker dit seizoen.quote:Op zondag 16 maart 2025 15:16 schreef Themeparktommy het volgende:
Deze dag heeft alles om een grote faal te worden. Het is zondag, het zonnetje schijnt, speciaal tenue voor 125 jarig bestaan, het 125 jarig bestaan, tegen AZ….
Ben benieuwd!
Dat is geen B elftalquote:Op zondag 16 maart 2025 15:30 schreef BobW het volgende:
Opstelling: Matheus; Gaaei, Sutalo, Baas, Hato; Henderson, Taylor, Fitz-Jim; Traoré, Brobbey, Godts
Hoe kom je hier nou weer bij?quote:Op zondag 16 maart 2025 15:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kan zomaar een totale afgang worden ja, 0-4 ofzo zonder 1 schot op doel, zoals wel vaker dit seizoen.
Laten we hopen dat het niet zover komt.
Wat zijn we toch successupporters he!quote:
quote:Op zondag 16 maart 2025 15:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Stevig ingegrepen na het verlies tegen Frankfurt.
De lijst wordt langer waarom dit potentieel heel kut kan gaan wordenquote:Op zondag 16 maart 2025 15:16 schreef Themeparktommy het volgende:
Deze dag heeft alles om een grote faal te worden. Het is zondag, het zonnetje schijnt, speciaal tenue voor 125 jarig bestaan, het 125 jarig bestaan, tegen AZ….
Ben benieuwd!
De Var heeft nog geen goed beeld.quote:Op zondag 16 maart 2025 16:51 schreef Red_85 het volgende:
Hier kan je makkelijk in voetballen, marchanderende kut higler
Alle hoekvlaggen en doelen zijn zichtbaar.
Dat heb je verkeerd begrepen. Higler is wel gewoon slecht zoals we hem kennen.quote:Op zondag 16 maart 2025 17:53 schreef Sickert het volgende:
Zeg t me boys gaat Ajax winnen?
Kan helaas niet kijken maar wel luisteren op radio 1
Volgens mij had AZ al rood moeten hebben of heb ik dat verkeerd begrepen
Iemand anders tegenover Clasie idd.quote:
Higler is een mongoolquote:Op zondag 16 maart 2025 17:56 schreef XDo het volgende:
[..]
Dat heb je verkeerd begrepen. Higler is wel gewoon slecht zoals we hem kennen.
Redelijk in evenwicht in het eerste bedrijf.
Gozer speelt al weken als een dweil.quote:Op zondag 16 maart 2025 18:19 schreef BobW het volgende:
Gaaei, wat een speler.
En briljante actie Traore na 10000 kut acties
Mooi op tijd dezequote:Op zondag 16 maart 2025 18:44 schreef RAVW het volgende:
1-2![]()
Maar ja er komen 20 min bij dus Ajax heb nog een half uur om een doelpunt te maken want alleen dan kunnen ze nog winnen.
Snel weer onder je steenquote:Op zondag 16 maart 2025 18:44 schreef RAVW het volgende:
1-2![]()
Maar ja er komen 20 min bij dus Ajax heb nog een half uur om een doelpunt te maken want alleen dan kunnen ze nog winnen.
Ik kan hier toch zo van genieten.quote:Op zondag 16 maart 2025 18:44 schreef RAVW het volgende:
1-2![]()
Met een iets te discutabele penalty. Gemaakt door Davyquote:
Ik vond het eigenlijk wel meevallen vandaag?quote:Op zondag 16 maart 2025 18:55 schreef PowerLoungen het volgende:
Deze bagger zal wel de komende weken van het flinterdunne touwtje af flikkeren .
Tja… beetje faal.quote:Op zondag 16 maart 2025 15:16 schreef Themeparktommy het volgende:
Ben benieuwd!
Dit was inderdaad waanzinnig goed als je het vergelijkt met de oogaids van de afgelopen weken.quote:Op zondag 16 maart 2025 18:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk wel meevallen vandaag?
Gelijkspel AZ teken je vooraf voor.quote:Op zondag 16 maart 2025 18:58 schreef Urquhart het volgende:
Twee keer terugkomen van een achterstand, ben niet ontevreden.
Het is de schuld van het vuurwerk ja?quote:Op zondag 16 maart 2025 19:05 schreef raptorix het volgende:
Wat een debiele situatie, AZ hoord gewoon 3 punten te krijgen, smerige neuzen met hun vuurwerk.
quote:Op zondag 16 maart 2025 19:05 schreef raptorix het volgende:
Wat een debiele situatie, AZ hoord gewoon 3 punten te krijgen, smerige neuzen met hun vuurwerk.
Heerlijkquote:Op zondag 16 maart 2025 19:05 schreef raptorix het volgende:
Vind het jammer dat ze niet van het veld liepen. Was het mooi 3 punten voor Ajax.quote:
Omdat ze meer punten hebben.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:06 schreef Shreyas het volgende:
Ajax pakt hier een punt waar vele (waaronder ik) totaal niet op hadden gerekend. Als je ziet wat er voor spelers op het veld staan bij AZ, Feyenoord en PSV moet je je toch echt afvragen hoe het kan dat Ajax boven al deze ploegen staat.
2e plek geloof ik wel idd.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:04 schreef Pedroso het volgende:
Toch nog wel een belangrijk puntje, ook dik verdiend overigens.
2e Plek is nu sowieso wel veilig/
Na PSV uit alleen nog Utrecht uit en Twente thuis wat tricky gaat worden.
Groningen uit is ook altijd lastig voor Ajax.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:04 schreef Pedroso het volgende:
Onze Italiaan die dondersgoed door heeft dat je met deze selectie geen Ajax voetbal moet spelen.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:06 schreef Shreyas het volgende:
Ajax pakt hier een punt waar vele (waaronder ik) totaal niet op hadden gerekend. Als je ziet wat er voor spelers op het veld staan bij AZ, Feyenoord en PSV moet je je toch echt afvragen hoe het kan dat Ajax boven al deze ploegen staat.
Ik kan werkelijk niet bevatten hoe Feyenoord gewoon zoveel punten achter dit Ajax staatquote:Op zondag 16 maart 2025 19:06 schreef Shreyas het volgende:
Ook daar teken je vooraf voor een gelijkspel.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:07 schreef Lt.Bookman het volgende:
Over twee weken hetzelfde resultaat en het is prima.
Ja als dat zou gebeuren zou 90 procent van de oud Ajax selectie er af lopen, die willen namelijk niet voor Ajax spelen.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:07 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Vind het jammer dat ze niet van het veld liepen. Was het mooi 3 punten voor Ajax.
en op de inhoud, maar zal wel teveel gevraagd zijnquote:Op zondag 16 maart 2025 19:07 schreef raptorix het volgende:
[..]
Bughughughug ik ga letten op spellingfoutjes.
Ja die 2e plek is gelukkig wel veilig zo te zien.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:04 schreef Pedroso het volgende:
De Italiaan die de hele selectie rust heeft gegeven om vervolgens conditioneel niks voor te hebben op AZ; die wel gewoon vol gas zijn gegaan midweeks bedoel je?quote:Op zondag 16 maart 2025 19:07 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Onze Italiaan die dondersgoed door heeft dat je met deze selectie geen Ajax voetbal moet spelen.
Correctie die waren niet goed genoeg voor Ajax. Lieten zich gewoon opnaaien door havenjongen Clasie.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:08 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja als dat zou gebeuren zou 90 procent van de oud Ajax selectie er af lopen, die willen namelijk niet voor Ajax spelen.
Wie won de Euro Youth League? Az of de neusjesquote:Op zondag 16 maart 2025 19:09 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Correctie die waren niet goed genoeg voor Ajax. Lieten zich gewoon opnaaien door havenjongen Clasie.
En toch gewoon 2-2quote:Op zondag 16 maart 2025 19:09 schreef Solispolar het volgende:
[..]
De Italiaan die de hele selectie rust heeft gegeven om vervolgens conditioneel niks voor te hebben op AZ; die wel gewoon vol gas zijn gegaan midweeks bedoel je?Met terugwerkende kracht is die actie wellicht nog meer stupide gebleken dan het afgelopen donderdag al leek.
en solispolar maar woedend zijn weerquote:Op zondag 16 maart 2025 19:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En toch gewoon 2-2in Farioli we trust
Als ze niet verliezen dan worden ze sowieso wel kampioen, bij verliezen mogen ze ook nog wel een punt of 4 verspelen in de laatste 7wedstrijden (wel meer ook waarschijnlijk). Zou moeten kunnen,quote:Op zondag 16 maart 2025 19:07 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
2e plek geloof ik wel idd.
Kampioen zal spannend worden, ik zie alweer signalen dat de platte kar in eindhoven kan worden klaargezetdie moeten nog naar rotterdam enschede en groningen dacht ik.
Zal erom spannen, over 2 weken niet verliezen scheelt wel (maar zie ik niet echt gebeuren)
Dat zegt genoeg; je moet gewoon voor de winst spelen en niet voor een puntje. Als je in alle belangrijke potten de komende tijd een puntje pakt dan wordt je geen kampioen.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En toch gewoon 2-2in Farioli we trust
Meer wedstrijden winnen = meer punten. Zo moeilijk is het allemaal niet.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:07 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik kan werkelijk niet bevatten hoe Feyenoord gewoon zoveel punten achter dit Ajax staatDie hebben vanmiddag een wedstrijd gespeeld van een niveau dat ze in Amsterdam in geen 3 jaar hebben gezien maar staan wel doodleuk 14 punten achter ofzo.
Wow die heeft de Ajax jeugd ook wel eens gepakt. Zegt niets over de kwaliteit om de absolute top te behalen.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:11 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wie won de Euro Youth League? Az of de neusjes
Solispolar heeft een heerlijke middag gehadquote:Op zondag 16 maart 2025 19:11 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
en solispolar maar woedend zijn weer
Ik zie de hopium in het PSV topic terugkeren. Gelijkspelletje in de 94e minuut door Davy over 2 weken door een onterecht gegeven strafschop en ben er vrij zeker van dat Solispolar van een brug springtquote:Op zondag 16 maart 2025 19:11 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
en solispolar maar woedend zijn weer
PSV, Utrecht en Twente gelijkspelen en je bent geen kampioenquote:Op zondag 16 maart 2025 19:11 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Als ze niet verliezen dan worden ze sowieso wel kampioen, bij verliezen mogen ze ook nog wel een punt of 4 verspelen in de laatste 7wedstrijden (wel meer ook waarschijnlijk). Zou moeten kunnen,
Joh Italiaanse ploegen hebben er decennia succes mee behaald. Ook PSV was overigens niet altijd vies van zulk soort voetbal.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:12 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat zegt genoeg; je moet gewoon voor de winst spelen en niet voor een puntje. Als je in alle belangrijke potten de komende tijd een puntje pakt dan wordt je geen kampioen.
En misschien nog wel veel belangrijker dan 1 kampioenschap: er zit gewoon geen lijn in het spel. Een individuele bevlieging hier en een penalty daar; dan heb je het wel gehad. Weinig om op voort te borduren voor komend seizoen.
Neu zegt niets, Ajax de beste jeugd!!! Ze hebben niks, en wat ze hadden kochten ze terug met Brobsyquote:Op zondag 16 maart 2025 19:13 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Wow die heeft de Ajax jeugd ook wel eens gepakt. Zegt niets over de kwaliteit om de absolute top te behalen.
Mooi om te zien dat De Grootste Club van Nederland zoveel doet met supporters van andere clubsquote:Op zondag 16 maart 2025 19:13 schreef TornadoDK het volgende:
Wow de meltdown is voor sommige nog groter dan donderdag
Vriend! Hoe heb jij de wedstrijd beleefd? Wel top dat jullie de Europa League hebben laten lopen om even een puntje te pakken tegen de tieners van AZ. Diezelfde tieners hebben overigens wel gewoon 90 minuten lang gestreden in Europa maar dat terzijde!quote:Op zondag 16 maart 2025 19:13 schreef TornadoDK het volgende:
Wow de meltdown is voor sommige nog groter dan donderdag
Ik zeg nergens dat Ajax de beste jeugd heeft. Maar dat heeft niets te maken met talenten die niet voor Ajax willen spelen. Maar met horror beleid van de afgelopen jaren.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:14 schreef raptorix het volgende:
[..]
Neu zegt niets, Ajax de beste jeugd!!! Ze hebben niks, en wat ze hadden kochten ze terug met Brobsy![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar hebben ze dan ook bonuspunten mee gekregen oh nee wacht ook zij liggen er gewoon uitquote:Op zondag 16 maart 2025 19:14 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Vriend! Hoe heb jij de wedstrijd beleefd? Wel top dat jullie de Europa League hebben laten lopen om even een puntje te pakken tegen de tieners van AZ. Diezelfde tieners hebben overigens wel gewoon 90 minuten lang gestreden in Europa maar dat terzijde!
Volgens mij haal jij 2 dingen door elkaar. Wat laf is is niet verdedigend spelen, wat laf is is bewust een Europese wedstrijd laten lopen (waar je gewoon alle kansen nog had) om vervolgens te denken dat je tegen AZ meer kans hebt.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:14 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Joh Italiaanse ploegen hebben er decennia succes mee behaald. Ook PSV was overigens niet altijd vies van zulk soort voetbal.
Toen waren het "slimme" ploegen, maar bij Ajax is het laf.
Kans is zeker groter, maar vermoed dat we nog wel ergens wat verspelen. We gaan het zienquote:Op zondag 16 maart 2025 19:11 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Als ze niet verliezen dan worden ze sowieso wel kampioen, bij verliezen mogen ze ook nog wel een punt of 4 verspelen in de laatste 7wedstrijden (wel meer ook waarschijnlijk). Zou moeten kunnen,
Rekenen was niet je beste vak zeker?quote:Op zondag 16 maart 2025 19:13 schreef Origami94 het volgende:
[..]
PSV, Utrecht en Twente gelijkspelen en je bent geen kampioen
3 punten tegenover 9 punten is 6 punten verschil met een beter doelsaldo voor PSV. Volgens mij gaat er bij jouw rekenmachine iets mis maatje.quote:
Altijd hetzelfde gejank met AZ. Higler floot echt alles in het voordeel van AZ en dan maakt hij een fout in hun nadeel en dan willen ze van het veld stappen.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:03 schreef The-BFG het volgende:
Clasie is nog steeds een 010 jankbal. De tandjes...
Afgestraft? Met deze selectie is het gewoon een top resultaat.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:15 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Volgens mij haal jij 2 dingen door elkaar. Wat laf is is niet verdedigend spelen, wat laf is is bewust een Europese wedstrijd laten lopen (waar je gewoon alle kansen nog had) om vervolgens te denken dat je tegen AZ meer kans hebt.
Heerlijk dat dat is afgestraft.
Klopt en maar blijven houden dat het ze allemaal niks doetquote:Op zondag 16 maart 2025 19:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mooi om te zien dat De Grootste Club van Nederland zoveel doet met supporters van andere clubs
Jezus wat ben jij dom. Tellen kan je iig nietquote:Op zondag 16 maart 2025 19:17 schreef Solispolar het volgende:
[..]
3 punten tegenover 9 punten is 6 punten verschil met een beter doelsaldo voor PSV. Volgens mij gaat er bij jouw rekenmachine iets mis maatje.
Ajax, heeft niet eens subtoppers spelen, ik weet niet wat je wil maar niks nada noppes de laatste 5 jaar, gewoon helemaal niks, louter flop spelers, zelfs het grootste talent brobsey moet je terugkopen voor 10 miljoen, en dat moet een talent zijn?quote:Op zondag 16 maart 2025 19:15 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat Ajax de beste jeugd heeft. Maar dat heeft niets te maken met talenten die niet voor Ajax willen spelen. Maar met horror beleid van de afgelopen jaren.
Hij geeft aan gelijkspelen tegen PSV, Utrecht en Twente en je bent geen kampioen. Dat klopt dus niet.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:17 schreef Solispolar het volgende:
[..]
3 punten tegenover 9 punten is 6 punten verschil met een beter doelsaldo voor PSV. Volgens mij gaat er bij jouw rekenmachine iets mis maatje.
Jullie maken jezelf zo klein door dit gedrag. Dat constante indekken op allerlei manieren is echt zo bedroevend voor de grootste club van Nederland.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:18 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Afgestraft? Met deze selectie is het gewoon een top resultaat.
ahh ja dat verklaart je bijna dagelijkse meltdown hierquote:Op zondag 16 maart 2025 19:13 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Solispolar heeft een heerlijke middag gehad6 punten met nog 8 wedstrijden te gaan; alles ligt open
Dat het maar een mooie strijd mag worden.
Ja dat rekensommetje is voor in ieder geval 2 Ajacieden hier te moeilijk schijnbaar.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:18 schreef Origami94 het volgende:
[..]
3 uit 3 ervan uitgaand dat PSV alles wint (9 uit 3) is een gelijke stand.
Realisme heet dat.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:20 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Jullie maken jezelf zo klein door dit gedrag. Dat constante indekken op allerlei manieren is echt zo bedroevend voor de grootste club van Nederland.
Je kan best een keer een kutjaar hebben, maar Ajax lijkt wel echt alle kleur op de wangen te zijn verloren de afgelopen 1,5 seizoen. 2-2 thuis tegen AZ een 'topresultaat'. Houd op hoor
Je bent er maar druk mee. Jammer dat de AZ jeugd als ze eenmaal uitvliegen ook niet veel meer voorstelt.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:19 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ajax, heeft niet eens subtoppers spelen, ik weet niet wat je wil maar niks nada noppes de laatste 5 jaar, gewoon helemaal niks, louter flop spelers, zelfs het grootste talent brobsey moet je terugkopen voor 10 miljoen, en dat moet een talent zijn?
Jullie zijn lekker bezig. Scorpie en Tornado doen net alsof ze niet vrezen dat ze toch het kampioenschap gaan verliezen. En jij probeert je zelf moed in te praten dat PSV toch wel 'even' kampioen gaat worden.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:20 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Jullie maken jezelf zo klein door dit gedrag. Dat constante indekken op allerlei manieren is echt zo bedroevend voor de grootste club van Nederland.
Je kan best een keer een kutjaar hebben, maar Ajax lijkt wel echt alle kleur op de wangen te zijn verloren de afgelopen 1,5 seizoen. 2-2 thuis tegen AZ een 'topresultaat'. Houd op hoor
Realisme is toch dat jullie de grootste club van Nederland zijn en gewoon nog 6 punten los staan richting het einde van de competitie? Dan lees je hier berichten '2de is ook wel prima' en 'goed dat Farioli de Europa League heeft laten lopen'.quote:
Is dit een act? Of heb je oprecht de basisschool niet afgemaaktquote:Op zondag 16 maart 2025 19:21 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ja dat rekensommetje is voor in ieder geval 2 Ajacieden hier te moeilijk schijnbaar.
Jeetje. Mensen die helemaal wat vinden op een discussieforum. Gaat het nog?quote:Op zondag 16 maart 2025 19:21 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Je bent er maar druk mee. Jammer dat de AZ jeugd als ze eenmaal uitvliegen ook niet veel meer voorstelt.
als we gelijkspelen in eindhoven hebben zij geen 9 uit 3...quote:Op zondag 16 maart 2025 19:18 schreef Origami94 het volgende:
[..]
3 uit 3 ervan uitgaand dat PSV alles wint (9 uit 3) is een gelijke stand.
Wie heeft er gelijk dan denk je? Je zou bijna zeggen dat Feyenoord de lachende 3de is, maar die staan 40 punten achter dus dat wordt hem ook niet.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:21 schreef CR7 het volgende:
[..]
Jullie zijn lekker bezig. Scorpie en Tornado doen net alsof ze niet vrezen dat ze toch het kampioenschap gaan verliezen. En jij probeert je zelf moed in te praten dat PSV toch wel 'even' kampioen gaat worden.
ze snappen sowieso niet dat het seizoen al geslaagd is met de 2e plek. Mooi joh.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:18 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Klopt en maar blijven houden dat het ze allemaal niks doet
Eigenlijk Ajax want zonder Amsterdammers had je daar geen jeugdopleiding.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:11 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wie won de Euro Youth League? Az of de neusjes
Dat is te moeilijk voor ze.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:23 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
als we gelijkspelen in eindhoven hebben zij geen 9 uit 3...
Waarom zou je als supporter in dit stadium tevreden zijn met een plek 2?quote:Op zondag 16 maart 2025 19:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
ze snappen sowieso niet dat het seizoen al geslaagd is met de 2e plek. Mooi joh.
quote:Op zondag 16 maart 2025 19:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
ze snappen sowieso niet dat het seizoen al geslaagd is met de 2e plek. Mooi joh.
Omdat het natuurlijk heerlijk is om over ongeveer 2 maanden net te doen alsof je ontzettend blij bent dat je 2de bent geworden terwijl je 8 potten voor het einde nog 8 punten voor stond. Als je kampioen wordt is het prima en als je 2de wordt heb je ook al een jankverhaaltje klaar.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:24 schreef CR7 het volgende:
[..]
Waarom zou je als supporter in dit stadium tevreden zijn met een plek 2?
Je geeft net aan dat PSV 3 punten krijgt bij een gelijkspel dus dan is alles nog mogelijk!quote:Op zondag 16 maart 2025 19:25 schreef Solispolar het volgende:
[..]![]()
Schrijf jezelf maar uit als supporter hoor. Of is dit een hele opzichtige manier om de druk weg te nemen bij Ajax? een beetje onder de noemer: alles wat we doen is goed, want vorig jaar waren we heel slecht?
Goede grap, +1quote:Op zondag 16 maart 2025 19:26 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dit hoor je zeker vaker op de dagbesteding.
Ervan balen doen we zeker, maar ja jaren wanbeleid fix je niet ff, dus dan maar het beste ervan maken. Precies wat Ajax doet.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:22 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Realisme is toch dat jullie de grootste club van Nederland zijn en gewoon nog 6 punten los staan richting het einde van de competitie? Dan lees je hier berichten '2de is ook wel prima' en 'goed dat Farioli de Europa League heeft laten lopen'.
Ik zou er een beetje van balen als ik Ajacied zou zijn.
Waar geef ik dat aan dan? Er stond in het geval dat Ajax 3x gelijk speelt; dat hoeft niet bij PSV te zijn toch? Groningen uit kan ook zo gelijk worden.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:26 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Je geeft net aan dat PSV 3 punten krijgt bij een gelijkspel dus dan is alles nog mogelijk!
Oh kampioenschap kan zomaar verloren worden hoor. Ik zie ons wel nog als favoriet aangezien we weinig onnodig weggeven maar in deze krankzinnige competitie kan alles nog gebeuren.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:21 schreef CR7 het volgende:
[..]
Jullie zijn lekker bezig. Scorpie en Tornado doen net alsof ze niet vrezen dat ze toch het kampioenschap gaan verliezen. En jij probeert je zelf moed in te praten dat PSV toch wel 'even' kampioen gaat worden.
Dan heb je zijn post niet gelezen. Verder ook niet boeiend, kan gebeuren.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:28 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Waar geef ik dat aan dan? Er stond in het geval dat Ajax 3x gelijk speelt; dat hoeft niet bij PSV te zijn toch? Groningen uit kan ook zo gelijk worden.
Nou dan winnen ze bij PSVquote:Op zondag 16 maart 2025 19:28 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Waar geef ik dat aan dan? Er stond in het geval dat Ajax 3x gelijk speelt; dat hoeft niet bij PSV te zijn toch? Groningen uit kan ook zo gelijk worden.
0 fucks given uiteraard.quote:
Ik hoop dat Danny er subsidie voor krijgtquote:Op zondag 16 maart 2025 19:30 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
0 fucks given uiteraard.
Praten in het psv topic dat het bij ons dun im de broek loopt maar hier de ene na de andere meltdown tentoonstellen(goed het is solispolar maar toch).
vast welquote:Op zondag 16 maart 2025 19:31 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik hoop dat Danny er subsidie voor krijgt
Toch nog iets waar we het over eens zijnquote:Op zondag 16 maart 2025 19:23 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Wie heeft er gelijk dan denk je? Je zou bijna zeggen dat Feyenoord de lachende 3de is, maar die staan 40 punten achter dus dat wordt hem ook niet.
Volgende week verliezen van PSV zou inderdaad niet goed zijn.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:34 schreef Wotte het volgende:
2-2 is opzich prima resultaat denk dat als je wat scherper in de afrondende fase bent je hier met 4-2 wint maar dat terzijde. Je moet volgende week niet verliezen van PSV is eigenlijk de conclusie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is sowieso een cruciaal duel los van de uitslag vandaag.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:34 schreef Wotte het volgende:
2-2 is opzich prima resultaat denk dat als je wat scherper in de afrondende fase bent je hier met 4-2 wint maar dat terzijde. Je moet volgende week niet verliezen van PSV is eigenlijk de conclusie.
Geen speld tussen te krijgen zou ik zeggen. Geen idee waarom men dit topic binnenkomt vliegen om te vertellen dat Ajax punten zou kunnen verliezen.quote:
Nou ja PSV moet ook nog tegen Feyenoord.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat is sowieso een cruciaal duel los van de uitslag vandaag.
quote:Op zondag 16 maart 2025 19:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Volgende week verliezen van PSV zou inderdaad niet goed zijn.DetailsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat dat recht op CL geeft, we van heel ver komen en in opbouw zijn , we nagenoeg dezelfde selectie als vorig jaar hebben die bewezen niet over kwaliteit beschikt, waardoor je prima kan relativeren met een 2e plek.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:24 schreef CR7 het volgende:
[..]
Waarom zou je als supporter in dit stadium tevreden zijn met een plek 2?
Utrecht uitquote:Op zondag 16 maart 2025 19:40 schreef Pedroso het volgende:
PSV (u)
NAC (t)
Willem 2 (u)
Utrecht (u)
Sparta (t)
NEC (t)
Groningen (u)
Twente (t).
Zou moeten lukken om kampioen te worden, ook bij verlies tegen PSV.
Utrecht en Twente worden wel moeilijke potten. PSV op 6 houden over 2 weken zou top zijn.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:40 schreef Pedroso het volgende:
PSV (u)
NAC (t)
Willem 2 (u)
Utrecht (u)
Sparta (t)
NEC (t)
Groningen (u)
Twente (t).
Zou moeten lukken om kampioen te worden, ook bij verlies tegen PSV.
Ja dat is wel het voordeel voor Ajax over 2 weken. PSV moet eigenlijk wel winnen, wij kunnen ook gelijkspelen.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Utrecht en Twente worden wel moeilijke potten. PSV op 6 houden over 2 weken zou top zijn.
Ik zie PSV ook niet alles winnen. En minimaal 3 punten tegen Utrecht en Twente zie ik ze wel halen.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Utrecht en Twente worden wel moeilijke potten. PSV op 6 houden over 2 weken zou top zijn.
Die van Gaaei was echt het schoolvoorbeeld van een rode kaart. Zelfs Vink beaamde hetquote:Op zondag 16 maart 2025 19:47 schreef Black-Death het volgende:
Wat een wedstrijd.. denk beide rode kaarten onterecht, die van Gaaei was imho geel en die 2e geel niet terecht van AZ.
Wel lekker calimero om dan van het veld te willen stappen
Die van Gaaei was gewoon rood,quote:Op zondag 16 maart 2025 19:47 schreef Black-Death het volgende:
Wat een wedstrijd.. denk beide rode kaarten onterecht, die van Gaaei was imho geel en die 2e geel niet terecht van AZ.
Wel lekker calimero om dan van het veld te willen stappen
Dat heb je eigenlijk wel nodig nu. Ik zie PSV ook niet alles winnen, maar als je ze weer op het vinkentouw laat komen gaat de titel uiteindelijk toch naar Eindhoven denk ik.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het is ook wel Gaaei in een notendop; top doelpunt, prima spelen, en dan zo’n vlaag van lompheid waardoor hij tegen een rode kaart aan loopt (en dus PSV mist).quote:Op zondag 16 maart 2025 19:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die van Gaaei was gewoon rood,
volgens Farioli en Gaaie zelf
Van az hoef je niets anders te verwachten dan het calimero gedrag
Gast, als Ajax gelijk speelt tegen PSV en dus 1 punt krijgt. Hoeveel punten denk je dan dat PSV krijgt? Hint, het is geen 3quote:Op zondag 16 maart 2025 19:21 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ja dat rekensommetje is voor in ieder geval 2 Ajacieden hier te moeilijk schijnbaar.
Give the title to them! Eh eh ! Give them the title!quote:Op zondag 16 maart 2025 19:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Het is ook eigenlijk 5 punten verschil, want dat doelsaldo gaan we nooit meer winnen.
Qua intentie vond ik het echt geen rood maar goedquote:Op zondag 16 maart 2025 19:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Die van Gaaei was echt het schoolvoorbeeld van een rode kaart. Zelfs Vink beaamde het
Er brandt wel licht in Eindhoven maar er is niemand thuis.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:54 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Gast, als Ajax gelijk speelt tegen PSV en dus 1 punt krijgt. Hoeveel punten denk je dan dat PSV krijgt? Hint, het is geen 3
Klopt, maar het valt totaal ongelukkig uit en dan wordt het in de herhaling ook veel erger natuurlijkquote:Op zondag 16 maart 2025 19:56 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Qua intentie vond ik het echt geen rood maar goed
Mijn fout. Je hebt gelijk.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:23 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
als we gelijkspelen in eindhoven hebben zij geen 9 uit 3...
Ik ben er nog steeds niet over uit of die Goes nou te dom om te poepen is en daarom zich als een debiel gedraagt, of dat hij echt denkt dat hij dat debielengedrag nodig heeft in zijn spel en het gewoon een omhooggevallen middelmatige verdediger van een subtopper is.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:55 schreef TheVulture het volgende:
https://www.ajaxshowtime.(...)at-toch-niet-bepalen
Davy
Wat is die Goes een ongelofelijke act, die had zelf al minimaal 1,5 keer geel mogen hebben.
Nee dat is echt een waardeloze aankoopquote:Op zondag 16 maart 2025 19:56 schreef TheVulture het volgende:
Rosa valt tot nu toe niet bepaald mee he, hoe die de corner ook weggeeft waar de 1-2 uit valt
Ik vermoed het tweedequote:Op zondag 16 maart 2025 19:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds niet over uit of die Goes nou te dom om te poepen is en daarom zich als een debiel gedraagt, of dat hij echt denkt dat hij dat debielengedrag nodig heeft in zijn spel en het gewoon een omhooggevallen middelmatige verdediger van een subtopper is.
Dat is het zeldenquote:Op zondag 16 maart 2025 19:56 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ongelukkige botsingquote:Op zondag 16 maart 2025 19:56 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Kende hem niet dus kan niet zeggen wat ik ervan moest verwachten maar die speelt echt slechtquote:Op zondag 16 maart 2025 20:02 schreef GGMM het volgende:
Maar nu spelen we dus met die Rosa tegen PSV
Niet iets waar ik direct heel blij mee ben, wat een parodie op een voetballer is dat zeg.
Ik was echt bang dat ie zo'n zelfde pass ging geven als Gaaei vorig seizoen tegen o.a. Feyenoord.quote:Op zondag 16 maart 2025 20:04 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Kende hem niet dus kan niet zeggen wat ik ervan moest verwachten maar die speelt echt slecht
We hebben geen alternatief of we moeten Hato rechts zetten en dan Baas links met Rugani in het midden, maar echt ideaal is dat ook niet.quote:Op zondag 16 maart 2025 20:04 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Kende hem niet dus kan niet zeggen wat ik ervan moest verwachten maar die speelt echt slecht
Dat gaat vrij pijnlijk worden tegen Lang ben ik bangquote:Op zondag 16 maart 2025 20:02 schreef GGMM het volgende:
Niet iets waar ik direct heel blij mee ben, wat een parodie op een voetballer is dat zeg.
Misschien dat die op links beter isquote:Op zondag 16 maart 2025 20:02 schreef GGMM het volgende:
Sosa gaat wel spelen (vrees ik).quote:Op zondag 16 maart 2025 20:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
We hebben geen alternatief of we moeten Hato rechts zetten en dan Baas links met Rugani in het midden, maar echt ideaal is dat ook niet.
Lijkt mij niet handig om het automatisme dat Henderson er tussenvalt bij balverlies er uit te halen omdat je back niet goed is.quote:
We rekenen al het hele seizoen ouwe reus.quote:Op zondag 16 maart 2025 20:22 schreef RamboDirk het volgende:
Veel onzekerheid in dit topic, er wordt al gerekend. Weinig branie.
Bagger speler, matig in het verdedigen en angstig in de opbouw. Nee die Rosa begint alles behalve goed.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:56 schreef TheVulture het volgende:
Rosa valt tot nu toe niet bepaald mee he, hoe die de corner ook weggeeft waar de 1-2 uit valt
Niemand heeft hier de afgelopen weken geroepen dat PSV-uit een makkie zou worden dus je kan je domme gedrag voor je houden.quote:
Waarom zou jezelf nog druk maken om PSV uit terwijl je al weken kampioen bent? ( als ik de reacties de laatste weken moest geloven)quote:Op zondag 16 maart 2025 20:43 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Is toch letterlijk de eerstvolgende wedstrijd?
bipolaire stoornis denk, dan zijn we bang en dan zijn we al zeker van het kampioenschapquote:Op zondag 16 maart 2025 20:41 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Niemand heeft hier de afgelopen weken geroepen dat PSV-uit een makkie zou worden dus je kan je domme gedrag voor je houden.
Dat er 1 op 1 gespeeld wordt achterin tegen PSV is wel een zekerheidje hoor. 1 op 1 achterin is met balbezit niet zo zeer met balverlies omdat dan henderson er tussenvalt. Je staat bij omschakeling in principe nooit in ondertal. Ze doen dit vaak al enkel dan dat Gaaei of soms Hato overlapt. Alleen nu heb je niet een echte wingback dus zal je wat anders moeten. Je kan ook Baas laten doorstappen of iets dergelijks.quote:
Ja je eigen reacties hierquote:Op zondag 16 maart 2025 20:49 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Waarom zou jezelf nog druk maken om PSV uit terwijl je al weken kampioen bent? ( als ik de reacties de laatste weken moest geloven)
Onterechte rode kaart, dus dat wordt geen schorsing.quote:Op zondag 16 maart 2025 20:02 schreef GGMM het volgende:
Leuke grapquote:Op zondag 16 maart 2025 21:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Onterechte rode kaart, dus dat wordt geen schorsing.
Rosa is de Gaaei van een jaar geleden.quote:Op zondag 16 maart 2025 20:02 schreef GGMM het volgende:
Moderatie hier is pas een grap.quote:
Nee omdat het zinloos is.quote:
Doe je dat nou vaker, dingen in je hoofd verzinnen die mensen gezegd zouden hebben en daar dan zelf op reageren?quote:Op zondag 16 maart 2025 20:49 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Waarom zou jezelf nog druk maken om PSV uit terwijl je al weken kampioen bent? ( als ik de reacties de laatste weken moest geloven)
Maar jij en je ajax vriendjes hadden de laatste tijd zo een lol in het PSV topic.. waarom zijn jullie dan opeens bang voor PSV uit?quote:Op zondag 16 maart 2025 22:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Doe je dat nou vaker, dingen in je hoofd verzinnen die mensen gezegd zouden hebben en daar dan zelf op reageren?
Nog 8 speelrondes en dan komt die hier nooit meer had die beloofdquote:Op zondag 16 maart 2025 22:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Doe je dat nou vaker, dingen in je hoofd verzinnen die mensen gezegd zouden hebben en daar dan zelf op reageren?
Wie zijn jullie?quote:Op zondag 16 maart 2025 22:18 schreef PSVCL het volgende:
Hoe gaat het met @:dven?
[..]
Maar jij en je ajax vriendjes hadden de laatste tijd zo een lol in het PSV topic.. waarom zijn jullie dan opeens bang voor PSV uit?
Dacht dat die kippenslachters uit die sekte alles wel konden hebben ?quote:Op zondag 16 maart 2025 22:46 schreef TheVulture het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)t-ajax-wel-heel-vaak
Wat een gozer is dit toch
Zelden zo'n groot theaterstuk gezien.quote:Op zondag 16 maart 2025 22:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dacht dat die kippenslachters uit die sekte alles wel konden hebben ?
Kinderen die in de AZjugend geleerd hebben van hun GruppenFührers dat hunnie speciaal en superieur zijn aan alles en iedereen . Die in blinde paniek de politie bellen als je ze een tikje geeft.quote:Op zondag 16 maart 2025 23:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Zelden zo'n groot theaterstuk gezien.
Clubs als PEC Zwolle hebben meer recht op frustratie met die VAR-kolder. AZ krijgt ongelukkig een gele kaart tegen en het is alsof er een Henry-achtige coup is geweest.
AZ was gewoon de mindere partij en hadden geluk dat Rosa vooralsnog niet in staat is om een bal goed te werken. Met 10 tegen 11 had het nog steeds de vraag geweest of AZ ging scoren. Gewoon een grote 'als'. Een hypothetisch iets waar je niets zekers over kunt zeggen.quote:Op zondag 16 maart 2025 23:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kinderen die in de AZjugend geleerd hebben van hun GruppenFührers dat hunnie speciaal en superieur zijn aan alles en iedereen . Die in blinde paniek de politie bellen als je ze een tikje geeft.
Bang? We zeggen volgens mij niets geks als dat een gelijkspel uit bij PSV een uitstekende stap is in het behouden van onze voorsprong in de titelrace.quote:Op zondag 16 maart 2025 22:18 schreef PSVCL het volgende:
Hoe gaat het met @:dven?
[..]
Maar jij en je ajax vriendjes hadden de laatste tijd zo een lol in het PSV topic.. waarom zijn jullie dan opeens bang voor PSV uit?
Schoen opeet topic post ja ?quote:Op zondag 16 maart 2025 22:19 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Nog 8 speelrondes en dan komt die hier nooit meer had die beloofd
Totaaldebiel die Goes.quote:Op zondag 16 maart 2025 22:46 schreef TheVulture het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)t-ajax-wel-heel-vaak
Wat een gozer is dit toch
Ik begrijp eerlijk gezegd nog steeds niet waarom je een back van nota bene een degradant in Spanje koopt .quote:Op zondag 16 maart 2025 23:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
AZ was gewoon de mindere partij en hadden geluk dat Rosa vooralsnog niet in staat is om een bal goed te werken. Met 10 tegen 11 had het nog steeds de vraag geweest of AZ ging scoren. Gewoon een grote 'als'. Een hypothetisch iets waar je niets zekers over kunt zeggen.
Zware paniek bij het verkopen van Rensch, heb ik het idee. Over die Vagiannidis waren ook niet al te lovende woorden i.c.m. Farioliball. Anders haal je ook niet Regeer random terug, terwijl je middenveld al vol zit.quote:Op zondag 16 maart 2025 23:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik begrijp eerlijk gezegd nog steeds niet waarom je een back van nota bene een degradant in Spanje koopt .
Helemaal omdat die niet is opgemerkt de 4 jaar daarvoor.
Als je bij PSV gelijkspeelt zet je echt een reuzenstap, bij winst is het denk ik wel beslist... ik reken maar gewoon op 0 punten. Ze zullen in Eindhoven wel schuimbekkend erop vliegen en over het algemeen is daar voor Ajax altijd weinig te halen....quote:Op zondag 16 maart 2025 23:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Bang? We zeggen volgens mij niets geks als dat een gelijkspel uit bij PSV een uitstekende stap is in het behouden van onze voorsprong in de titelrace.
Dat je daar een soort mentale hersengymnastiek op los laat en dat classificeert als “schrik” voor PSV uit is opmerkelijk.
Eerst maar naar die linksbuiten gekeken en misschien in die potjes speelde Rosa aardig dus werd die maar achter in een kladblok opgeschreven als goedkoop en makkelijk te krijgen van een club in geldnood. Vooral dat laatste zal een aardige rol gespeeld hebben .quote:Op zondag 16 maart 2025 23:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Zware paniek bij het verkopen van Rensch, heb ik het idee. Over die Vagiannidis waren ook niet al te lovende woorden i.c.m. Farioliball. Anders haal je ook niet Regeer random terug, terwijl je middenveld al vol zit.
Terwijl de andere Ajax-aankopen gewoon wel een degelijke uitwerking hebben dit seizoen. Leg maar uit.
Ik schrijf spelers na de lessen van de wederopstanding van een Sutalo en Gaaei niet zomaar af, maar het is tot nu toe meer een bron van onrust dan een speler die altijd wel een 6/7 haalt...quote:Op zondag 16 maart 2025 23:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Eerst maar naar die linksbuiten gekeken en misschien in die potjes speelde Rosa aardig dus werd die maar achter in een kladblok opgeschreven als goedkoop en makkelijk te krijgen van een club in geldnood. Vooral dat laatste zal een aardige rol gespeeld hebben .
Sutalo heeft dan nog dat die basis staat bij Kroatië terwijl Gaaei een klein wonder is.quote:Op zondag 16 maart 2025 23:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik schrijf spelers na de lessen van de wederopstanding van een Sutalo en Gaaei niet zomaar af, maar het is tot nu toe meer een bron van onrust dan een speler die altijd wel een 6/7 haalt...
Ik denk dat die Raúl Moro wel oprecht goed gescout is. Althans, ik heb de onderliggende cijfertjes een maand geleden opgerakeld. Voor een aanvaller bij een vrij pover LaLiga-team is hij best actief.quote:Op zondag 16 maart 2025 23:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Eerst maar naar die linksbuiten gekeken en misschien in die potjes speelde Rosa aardig dus werd die maar achter in een kladblok opgeschreven als goedkoop en makkelijk te krijgen van een club in geldnood. Vooral dat laatste zal een aardige rol gespeeld hebben .
Je had eigenlijk op het oog gewoon beter voor Alders kunnen kiezen als backup... maar had het idee dat de druk van buiten na die commotie over Regeer en de middenveld-discussie misschien wel deze transfer er definitief doorheen heeft gedrukt.quote:Op zondag 16 maart 2025 23:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Sutalo heeft dan nog dat die basis staat bij Kroatië terwijl Gaaei een klein wonder is.
Deze jongen ging 4 jaar ballen bij een hele slechte ploeg en viel daar blijkbaar totaal niet op.
Je vraagt PSVCL het onmogelijke nu.quote:Op zondag 16 maart 2025 20:41 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Niemand heeft hier de afgelopen weken geroepen dat PSV-uit een makkie zou worden dus je kan je domme gedrag voor je houden.
Tja, er komt natuurlijk volkomen terecht een keer een moment dat alles en iedereen klaar is met het afschuwelijk incompetente scheidsrechterscorps van de Mickey Mouse competitie.quote:Op zondag 16 maart 2025 18:38 schreef Weltschmerz het volgende:
Wat is dit nou weer voor gelul, gewoon doorvoetballen, alle trainers, assistenten wisselspelers die op het veld kwamen rood en klaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Belic had er eerder al afgemoeten met 2x geel, dus Higler heeft AZ gewoon gespaard.quote:Op maandag 17 maart 2025 07:08 schreef manny het volgende:
Wij kwamen toch gewoon 2 op 1 op de keeper af toen meneer Higler floot. Kijk dat is pas een blunder die impact heeft op de wedstrijd.
Dat er verder nog wat kleine dingetjes gebeuren in voor en nadeel van beide partijen: tja, dat is voetbal.
Wel even bij de feiten houden.
Je had hier ook gewoon moeten winnen.quote:Op maandag 17 maart 2025 06:19 schreef Tarado het volgende:
Toch wel jammer want de bovenliggende partij en weer een tegengoal uit een corner, dat is de 3e keer op nagenoeg identieke wijze tegen AZ.
Maar ja, dat en Goes en het geen voordeel geven blijft natuurlijk niet hangen. De opmerkelijke statement die Higler over de 2e keer geel geeft dan weer wel.quote:Op maandag 17 maart 2025 07:40 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Belic had er eerder al afgemoeten met 2x geel, dus Higler heeft AZ gewoon gespaard.
Jullie mogen 1 gok doen!quote:Ajax staat bovenaan en ze mogen van mij kampioen worden. De ploeg met de meeste punten verdient dat. Maar laat de competitie wel eerlijk verlopen en laat scheidsrechters dan vanaf nu vooral goed en eerlijk fluiten. Ajax heeft dit seizoen te veel gemakkelijk gegeven penalty’s gekregen, of op een andere manier geprofiteerd van discutabele beslissingen.
Ook zondag weer, tijdens Ajax-AZ. Aan de eerste goal van Ajax gaat een zware overtreding vooraf, maar de goal werd toch goedgekeurd. En de tweede gele, en dus rode kaart die een speler van AZ kreeg, sloeg nergens op. Dat was gewoon een zuivere sliding, gewoon een manier om de bal te spelen. Dat ziet iedereen die voetbal begrijpt.
Uiteraard!quote:
Nee grapje hoor maat. Gewoon gelijkspelletje in EHV en Anton Gaaei houdt de schaal omhoog hoor.quote:Op maandag 17 maart 2025 08:07 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Maat wat is dit nou? Opeens 180 graden draaien?
Het is allemaal wel weer lekker objectief. Begrijp dat AZ zich genaaid voelt met die rode kaart maar ze mogen volgens mij echt niet klagen. Higler fluit in mijn ogen een bijna honderd procent goal af. Belic moet gewoon rood hebben. Dat die Goes überhaupt geen geel heeft gekregen na al die overtredingen. Is mij een raadsel.quote:
Ja maar Ajax he. Dat maakt mensen blind en zien alleen maar wat er de andere kant op fout gebeurd.quote:Op maandag 17 maart 2025 08:24 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het is allemaal wel weer lekker objectief. Begrijp dat AZ zich genaaid voelt met die rode kaart maar ze mogen volgens mij echt niet klagen. Higler fluit in mijn ogen een bijna honderd procent goal af. Belic moet gewoon rood hebben. Dat die Goes überhaupt geen geel heeft gekregen na al die overtredingen. Is mij een raadsel.
Snap ik, maar het lijkt soms wel alsof ze iedere dorpsgek uit Rotterdam en omstreken een column hebben gegeven.quote:Op maandag 17 maart 2025 08:27 schreef franklop het volgende:
[..]
Ja maar Ajax he. Dat maakt mensen blind en zien alleen maar wat er de andere kant op fout gebeurd.
Kracht van de nummer #1 van NL zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |