Onterechte rode kaart, dus dat wordt geen schorsing.quote:Op zondag 16 maart 2025 20:02 schreef GGMM het volgende:
Maar nu spelen we dus met die Rosa tegen PSV
Niet iets waar ik direct heel blij mee ben, wat een parodie op een voetballer is dat zeg.
Leuke grapquote:Op zondag 16 maart 2025 21:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Onterechte rode kaart, dus dat wordt geen schorsing.
Rosa is de Gaaei van een jaar geleden.quote:Op zondag 16 maart 2025 20:02 schreef GGMM het volgende:
Maar nu spelen we dus met die Rosa tegen PSV
Niet iets waar ik direct heel blij mee ben, wat een parodie op een voetballer is dat zeg.
Moderatie hier is pas een grap.quote:
Nee omdat het zinloos is.quote:
Doe je dat nou vaker, dingen in je hoofd verzinnen die mensen gezegd zouden hebben en daar dan zelf op reageren?quote:Op zondag 16 maart 2025 20:49 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Waarom zou jezelf nog druk maken om PSV uit terwijl je al weken kampioen bent? ( als ik de reacties de laatste weken moest geloven)
Maar jij en je ajax vriendjes hadden de laatste tijd zo een lol in het PSV topic.. waarom zijn jullie dan opeens bang voor PSV uit?quote:Op zondag 16 maart 2025 22:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Doe je dat nou vaker, dingen in je hoofd verzinnen die mensen gezegd zouden hebben en daar dan zelf op reageren?
Nog 8 speelrondes en dan komt die hier nooit meer had die beloofdquote:Op zondag 16 maart 2025 22:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Doe je dat nou vaker, dingen in je hoofd verzinnen die mensen gezegd zouden hebben en daar dan zelf op reageren?
Wie zijn jullie?quote:Op zondag 16 maart 2025 22:18 schreef PSVCL het volgende:
Hoe gaat het met @:dven?
[..]
Maar jij en je ajax vriendjes hadden de laatste tijd zo een lol in het PSV topic.. waarom zijn jullie dan opeens bang voor PSV uit?
Dacht dat die kippenslachters uit die sekte alles wel konden hebben ?quote:Op zondag 16 maart 2025 22:46 schreef TheVulture het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)t-ajax-wel-heel-vaak
Wat een gozer is dit toch
Zelden zo'n groot theaterstuk gezien.quote:Op zondag 16 maart 2025 22:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dacht dat die kippenslachters uit die sekte alles wel konden hebben ?
Kinderen die in de AZjugend geleerd hebben van hun GruppenFührers dat hunnie speciaal en superieur zijn aan alles en iedereen . Die in blinde paniek de politie bellen als je ze een tikje geeft.quote:Op zondag 16 maart 2025 23:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Zelden zo'n groot theaterstuk gezien.
Clubs als PEC Zwolle hebben meer recht op frustratie met die VAR-kolder. AZ krijgt ongelukkig een gele kaart tegen en het is alsof er een Henry-achtige coup is geweest.
AZ was gewoon de mindere partij en hadden geluk dat Rosa vooralsnog niet in staat is om een bal goed te werken. Met 10 tegen 11 had het nog steeds de vraag geweest of AZ ging scoren. Gewoon een grote 'als'. Een hypothetisch iets waar je niets zekers over kunt zeggen.quote:Op zondag 16 maart 2025 23:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kinderen die in de AZjugend geleerd hebben van hun GruppenFührers dat hunnie speciaal en superieur zijn aan alles en iedereen . Die in blinde paniek de politie bellen als je ze een tikje geeft.
Bang? We zeggen volgens mij niets geks als dat een gelijkspel uit bij PSV een uitstekende stap is in het behouden van onze voorsprong in de titelrace.quote:Op zondag 16 maart 2025 22:18 schreef PSVCL het volgende:
Hoe gaat het met @:dven?
[..]
Maar jij en je ajax vriendjes hadden de laatste tijd zo een lol in het PSV topic.. waarom zijn jullie dan opeens bang voor PSV uit?
Schoen opeet topic post ja ?quote:Op zondag 16 maart 2025 22:19 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Nog 8 speelrondes en dan komt die hier nooit meer had die beloofd
Totaaldebiel die Goes.quote:Op zondag 16 maart 2025 22:46 schreef TheVulture het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)t-ajax-wel-heel-vaak
Wat een gozer is dit toch
Ik begrijp eerlijk gezegd nog steeds niet waarom je een back van nota bene een degradant in Spanje koopt .quote:Op zondag 16 maart 2025 23:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
AZ was gewoon de mindere partij en hadden geluk dat Rosa vooralsnog niet in staat is om een bal goed te werken. Met 10 tegen 11 had het nog steeds de vraag geweest of AZ ging scoren. Gewoon een grote 'als'. Een hypothetisch iets waar je niets zekers over kunt zeggen.
Zware paniek bij het verkopen van Rensch, heb ik het idee. Over die Vagiannidis waren ook niet al te lovende woorden i.c.m. Farioliball. Anders haal je ook niet Regeer random terug, terwijl je middenveld al vol zit.quote:Op zondag 16 maart 2025 23:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik begrijp eerlijk gezegd nog steeds niet waarom je een back van nota bene een degradant in Spanje koopt .
Helemaal omdat die niet is opgemerkt de 4 jaar daarvoor.
Als je bij PSV gelijkspeelt zet je echt een reuzenstap, bij winst is het denk ik wel beslist... ik reken maar gewoon op 0 punten. Ze zullen in Eindhoven wel schuimbekkend erop vliegen en over het algemeen is daar voor Ajax altijd weinig te halen....quote:Op zondag 16 maart 2025 23:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Bang? We zeggen volgens mij niets geks als dat een gelijkspel uit bij PSV een uitstekende stap is in het behouden van onze voorsprong in de titelrace.
Dat je daar een soort mentale hersengymnastiek op los laat en dat classificeert als “schrik” voor PSV uit is opmerkelijk.
Eerst maar naar die linksbuiten gekeken en misschien in die potjes speelde Rosa aardig dus werd die maar achter in een kladblok opgeschreven als goedkoop en makkelijk te krijgen van een club in geldnood. Vooral dat laatste zal een aardige rol gespeeld hebben .quote:Op zondag 16 maart 2025 23:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Zware paniek bij het verkopen van Rensch, heb ik het idee. Over die Vagiannidis waren ook niet al te lovende woorden i.c.m. Farioliball. Anders haal je ook niet Regeer random terug, terwijl je middenveld al vol zit.
Terwijl de andere Ajax-aankopen gewoon wel een degelijke uitwerking hebben dit seizoen. Leg maar uit.
Ik schrijf spelers na de lessen van de wederopstanding van een Sutalo en Gaaei niet zomaar af, maar het is tot nu toe meer een bron van onrust dan een speler die altijd wel een 6/7 haalt...quote:Op zondag 16 maart 2025 23:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Eerst maar naar die linksbuiten gekeken en misschien in die potjes speelde Rosa aardig dus werd die maar achter in een kladblok opgeschreven als goedkoop en makkelijk te krijgen van een club in geldnood. Vooral dat laatste zal een aardige rol gespeeld hebben .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |