Kende hem niet dus kan niet zeggen wat ik ervan moest verwachten maar die speelt echt slechtquote:Op zondag 16 maart 2025 20:02 schreef GGMM het volgende:
Maar nu spelen we dus met die Rosa tegen PSV
Niet iets waar ik direct heel blij mee ben, wat een parodie op een voetballer is dat zeg.
Ik was echt bang dat ie zo'n zelfde pass ging geven als Gaaei vorig seizoen tegen o.a. Feyenoord.quote:Op zondag 16 maart 2025 20:04 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Kende hem niet dus kan niet zeggen wat ik ervan moest verwachten maar die speelt echt slecht
We hebben geen alternatief of we moeten Hato rechts zetten en dan Baas links met Rugani in het midden, maar echt ideaal is dat ook niet.quote:Op zondag 16 maart 2025 20:04 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Kende hem niet dus kan niet zeggen wat ik ervan moest verwachten maar die speelt echt slecht
Dat gaat vrij pijnlijk worden tegen Lang ben ik bangquote:Op zondag 16 maart 2025 20:02 schreef GGMM het volgende:
Niet iets waar ik direct heel blij mee ben, wat een parodie op een voetballer is dat zeg.
Misschien dat die op links beter isquote:Op zondag 16 maart 2025 20:02 schreef GGMM het volgende:
Sosa gaat wel spelen (vrees ik).quote:Op zondag 16 maart 2025 20:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
We hebben geen alternatief of we moeten Hato rechts zetten en dan Baas links met Rugani in het midden, maar echt ideaal is dat ook niet.
Lijkt mij niet handig om het automatisme dat Henderson er tussenvalt bij balverlies er uit te halen omdat je back niet goed is.quote:
We rekenen al het hele seizoen ouwe reus.quote:Op zondag 16 maart 2025 20:22 schreef RamboDirk het volgende:
Veel onzekerheid in dit topic, er wordt al gerekend. Weinig branie.
Bagger speler, matig in het verdedigen en angstig in de opbouw. Nee die Rosa begint alles behalve goed.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:56 schreef TheVulture het volgende:
Rosa valt tot nu toe niet bepaald mee he, hoe die de corner ook weggeeft waar de 1-2 uit valt
Niemand heeft hier de afgelopen weken geroepen dat PSV-uit een makkie zou worden dus je kan je domme gedrag voor je houden.quote:
Waarom zou jezelf nog druk maken om PSV uit terwijl je al weken kampioen bent? ( als ik de reacties de laatste weken moest geloven)quote:Op zondag 16 maart 2025 20:43 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Is toch letterlijk de eerstvolgende wedstrijd?
bipolaire stoornis denk, dan zijn we bang en dan zijn we al zeker van het kampioenschapquote:Op zondag 16 maart 2025 20:41 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Niemand heeft hier de afgelopen weken geroepen dat PSV-uit een makkie zou worden dus je kan je domme gedrag voor je houden.
Dat er 1 op 1 gespeeld wordt achterin tegen PSV is wel een zekerheidje hoor. 1 op 1 achterin is met balbezit niet zo zeer met balverlies omdat dan henderson er tussenvalt. Je staat bij omschakeling in principe nooit in ondertal. Ze doen dit vaak al enkel dan dat Gaaei of soms Hato overlapt. Alleen nu heb je niet een echte wingback dus zal je wat anders moeten. Je kan ook Baas laten doorstappen of iets dergelijks.quote:
Ja je eigen reacties hierquote:Op zondag 16 maart 2025 20:49 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Waarom zou jezelf nog druk maken om PSV uit terwijl je al weken kampioen bent? ( als ik de reacties de laatste weken moest geloven)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |