SPOILER: Transfers 2024/25Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FilmpjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
Nu, misschien. Maar ik mag hopen dat hij niet de beste speler is van de selectie 25/26 want dan is er iets niet goed gegaan tijdens de transferperiode.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:51 schreef BEFEM het volgende:
Tadic is bij dit Ajax veruit de beste speler, nog steeds.
Hij heeft dit jaar weer iets van 10 goals en 15 assists gegeven. Onze spelers kunnen daar niet eens over dromen. Eindelijk iemand die een bal aan kan nemen in de aanval en er niet over struikelt.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:55 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Nu, misschien. Maar ik mag hopen dat hij niet de beste speler is van de selectie 25/26 want dan is er iets niet goed gegaan tijdens de transferperiode.
Ik heb hem niet gevolgd sinds hij in Turkije voetbalt, dus als jij het zegt.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:51 schreef BEFEM het volgende:
Denk maar gewoon niet.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:53 schreef De_Pel het volgende:
Goh. Dacht dat die wel afgeserveerd was, nadat hij zo intens liep te slijmen om vervolgens bij het eerste zuchtje tegenwind op de trein te springen. En vervolgens daar even hard te slijmen. En Ajax meermaals af te wijzen.
CR7 meltdownquote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:27 schreef CR7 het volgende:
[..]
Is dit een hype die ik heb gemist ofzo? Schreeuwen dat iedereen woest is of een meltdown heeft bij enig kritiek.
Omgekeerde psychologie ofzo..
Ik weet het niet, ik had hem niet terug gehaald, zeker omdat je Berghuis net hebt laten bijtekenen. Geweldige prof maar je moet teveel omgooien als je met hem en Godts op die positie speelt.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:51 schreef BEFEM het volgende:
en boos als ie niet speeltquote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik had hem niet terug gehaald, zeker omdat je Berghuis net hebt laten bijtekenen. Geweldige prof maar je moet teveel omgooien als je met hem en Godts op die positie speelt.
In een parodie op een competitie jaquote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:00 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Hij heeft dit jaar weer iets van 10 goals en 15 assists gegeven.
Hij heeft in zijn eentje meer gescoord en assists gegeven dan godts brobbey en berghuis samen, zo ongeveer, in onze Mickey mouse competitie.quote:
Ik neem aan (als ie echt komt) dat ie in de spits gaat spelen en niet op de flank.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik had hem niet terug gehaald, zeker omdat je Berghuis net hebt laten bijtekenen. Geweldige prof maar je moet teveel omgooien als je met hem en Godts op die positie speelt.
Als alternatief/vervanger voor Wout en/of Brobbey lijkt het me prima.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kan zomaar een totale afgang worden ja, 0-4 ofzo zonder 1 schot op doel, zoals wel vaker dit seizoen.quote:Op zondag 16 maart 2025 15:16 schreef Themeparktommy het volgende:
Deze dag heeft alles om een grote faal te worden. Het is zondag, het zonnetje schijnt, speciaal tenue voor 125 jarig bestaan, het 125 jarig bestaan, tegen AZ….
Ben benieuwd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |