snap er geen reet van, en Jane en Mattie dan ?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:38 schreef mazaru het volgende:
Jordy gaat niet opgeven zegt Jolien. Ze gunt het Jordy ook en Sharice ook. Het gaat tussen Jordy en Sharice zegt ze
Het ging over slapen , en apart slapen maakt dat je buiten de groep staatquote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is niet waar!!!!
degene die het het langst vol houdt heeft die ticket
zo moeilijk is het niet hoor
Geen idee. Blijkbaar zijn die al uitgesloten volgens Jolienquote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:39 schreef Flow3r het volgende:
[..]
snap er geen reet van, en Jane en Mattie dan ?
in de game room slapenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het ging over slapen , daar reageerde ik op en apart slapen maakt dat je buiten de groep staat
Daar reageerde ik op
vreemdquote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geen idee. Blijkbaar zijn die al uitgesloten volgens Jolien
Ah kijk dat is duidelijkerquote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
in de game room slapen
omdat ze niet opgeven
We hebben het nu met meerdere al vaak herhaald, maar niet iedereen lijkt te lezen. Er komen ook veel posts om bij te houden, natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:38 schreef greysbones het volgende:
diegene die het het langst vol houdt heeft die ticket
zo moeilijk is het niet hoor
Tuurlijk wel!quote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:40 schreef mazaru het volgende:
Oh Mattie ook hoor ik nu. Jane telt dus niet mee
Geen Jolien fanboy hier, maar ze lijkt er echt heel veel op hoor.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:40 schreef chufi het volgende:
Mocht ze willen Jolene dat ze Lady Gaga was
Als ik Jane was dan liet ik het gewoon lopen desnoods. Opgeven is geen optie. Al is het alleen al om die koppen te zien.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:41 schreef BigBreg83 het volgende:
Tis wachten totdat er iemandheel nodig naar de wc moet![]()
Ik gok dat mattie de volgende is
Ik hou niet zo van mensen uitsluiten , voor welke groep je dan ook bent, daar ging het mij omquote:
Gewoon tot vrijdagquote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:42 schreef Schakeltopia het volgende:
jordy zal wel lekker lang blijven battelen met jane, nachtje in de gameroom slape
Ja dat snap ik ook niet, ze hebben niet gezegd waarom toch?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Deze 2 hebben eigenlijk wel bizar snel opgegeven
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ik Jane was dan liet ik het gewoon lopen desnoods. Opgeven is geen optie. Al is het alleen al om die koppen te zien.
Ja maar hoezo nietttttt ? Help,ik snap het nietquote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:40 schreef mazaru het volgende:
Oh Mattie ook hoor ik nu. Jane telt dus niet mee
Dan hoor je alleen maar gesmak van Jolienquote:
omdat ze geen zin hebben om daar uren te zitten voor jan met korte achternaam, omdat ze het toch niet verwachten te winnenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:43 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook niet, ze hebben niet gezegd waarom toch?
Dan begin nu maar vast met de silence.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:44 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Weet je wat dat kost!! Niet voor niks dit weekend een silent disco
Jolien HOOPTE dat NIEMAND daar hoefde te slapen, dus ik snap jou reactie niet daaropquote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van mensen uitsluiten , voor welke groep je dan ook bent, daar ging het mij om
Of ze onderschatten Jane of er is iets met een gunfactor. Ik begrijp dit gesprek ook niet.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:44 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ja maar hoezo nietttttt ? Help,ik snap het niet
zo begreep ik het ookquote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:45 schreef odie22 het volgende:
[..]
Jolien HOOPTE dat NIEMAND daar hoefde te slapen, dus ik snap jou reactie niet daarop
Goed voor de brandwondquote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ik Jane was dan liet ik het gewoon lopen desnoods. Opgeven is geen optie. Al is het alleen al om die koppen te zien.
Dat bedoel ik pipoquote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:45 schreef odie22 het volgende:
[..]
Jolien HOOPTE dat NIEMAND daar hoefde te slapen, dus ik snap jou reactie niet daarop
Puz begreep dat verkeerdquote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:45 schreef odie22 het volgende:
[..]
Iedereen heeft allang zijn of haar favoriet en gunt diegene het meeste geld. Dat gaat nu echt niet meer veranderen, ook niet aan de hand hiervan.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:35 schreef Willewa het volgende: [..] Gaat niet om de persoonlijke pot, maar de actie die je doet. Als je alles neemt weet je vrij zeker dat iedereen (of velen) je dat flink kwalijk nemen en het een kutstreek vinden, waar ze gelijk in hebben dan. Als je dan niet de populairste bent en tegen 2 populaire op de bank komt door je eigen schuld, is dat gewoon niet slim imo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |