Winnaar krijgt wat hij/zij in zijn/haar eigen pot bijeensprokkelt.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:31 schreef KangaP het volgende:
Heeft axel zijne pot van 12500 mee naar huis ?
Nee?
Dus wat voor zin heeft dat geld dan , monopoly geld alleen voor het spel.
Of neemt de winnaar only de pot?
Denk je? 3-3 in feite nog wel denk ik en hangt ook af van wie de vrijstelling zo krijgt.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
De kans dat je genomineerd wordt is nu toch hartstikke groot. Zeker voor Sharice, Pootje en Jane
Daar gaan wij/BB over, niet de bewoners zelf...quote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:30 schreef Willewa het volgende:
[..]
Als je nu alles pakt, veroorzaak je je eigen afscheid. Grote schietschijf. Niet slim.
k heb er nog weinig vertrouwen inquote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:32 schreef danaqui het volgende:
Hoop dat Jane wint ze is sterk, filmpjes op haar insta laten zien dat ze erg sterk is vooral dat ze lang onder water blijft.
En ze heeft nu ook een flinke drive. Ze staat in haar eentje tegenover die vijf. Niets meer te verliezen hebben geeft kracht.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:32 schreef danaqui het volgende:
Hoop dat Jane wint ze is sterk, filmpjes op haar insta laten zien dat ze erg sterk is vooral dat ze lang onder water blijft.
Is ook zo, aan het begin was er 20k, heeft BB ook tegen Pootje gezegdquote:
daar mag ze niet over praten van de bankquote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:34 schreef Flory- het volgende:
Wat doet Jolien bij de bank?
Koffie rondbrengen?
Prullenbakken legen denk ik.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:34 schreef Flory- het volgende:
Wat doet Jolien bij de bank?
Koffie rondbrengen?
Goedkope BB versie dit jaar dan.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:33 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Winnaar krijgt wat hij/zij in zijn/haar eigen pot bijeensprokkelt.
Alle andere geld gaat verloren. Geen enkele verliezer neemt geld mee naar huis
Andersom, als Jane iemand kan kloten doet ze hetquote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:34 schreef Kissingbird het volgende:
Hoor ik Pootje nu zeggen als ik Jane kan kloten dan doe ik dat?
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:34 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
daar mag ze niet over praten van de bank
Gaat niet om de persoonlijke pot, maar de actie die je doet. Als je alles neemt weet je vrij zeker dat iedereen (of velen) je dat flink kwalijk nemen en het een kutstreek vinden, waar ze gelijk in hebben dan. Als je dan niet de populairste bent en tegen 2 populaire op de bank komt door je eigen schuld, is dat gewoon niet slim imo.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:33 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Daar gaan wij/BB over, niet de bewoners zelf...
Tot nu toe hebben ze nooit mensen genomineerd op basis van hun persoonlijke pot. En het is nu al niet eerlijk verdeeld, dus levert mogelijk toch wel gedonder op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |