I KNOW, COS en niet Commentaar Op INSTAGRAM. Maar even... als dat een vriendin is... die is wel lekker nuchter, ze kent Jordy niet zo en ze vindt dat ie opgehemeld wordt overal, zijn vrienden zetten hem wel met beide benen op de grond, I like her.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:05 schreef Kinga het volgende:
[..]
Kijk daar heb je wat aan. Wie is die meid onder Jordys account?
Dan heeft ze dus keihard zitten liegen. Dat zei ik al gelijk. Je zag het aan de manier waarop ze het aan het vertellen was. Waarom zou je moeten fluisteren over iets waar Jane en Axel zelf bij zaten. Pure opstokerij van de brave Sharice.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Er is helemaal niets mis met die podcast, gewoon een leuk gesprek .....
Me like tooquote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:08 schreef Kinga het volgende:
[..]
I KNOW, COS en niet Commentaar Op INSTAGRAM. Maar even... als dat een vriendin is... die is wel lekker nuchter, ze kent Jordy niet zo en ze vindt dat ie opgehemeld wordt overal, zijn vrienden zetten hem wel met beide benen op de grond, I like her.
denk het niet, dan zou ik alles hebben gepaktquote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:09 schreef danaqui het volgende:
Zei hij nou geen ticket voor de halve finale gekozen maar geld?
Ja Jane.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:12 schreef greysbones het volgende:
er staat dus al 1 iemand in de halve finale
Maar de laatste in de GR heeft ticket rechtstreeks halve finale.quote:
ohhh zoquote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:13 schreef Jackiegekkie het volgende:
Dus ze spelen een spel in de GR.
De laatste die daar overblijft, heeft rechtstreeks ticket naar halve finale.
Anderen komen in de DR om de 20k te verdelen.
Dat is wat ik tot nu toe kan afleiden.
Da's een aanname die niet juist is.quote:
Lastig als je het begin mistquote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:13 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja en wat bedoelt ze met degene die al in de halve finale staat
Precies ditquote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:13 schreef Schakeltopia het volgende:
ze zullen wel in de gr staan, er is 1 halve finale ticket te pakken. jolien stapte er als eerste uit en kan nu geld pakken. halve finalist krijgt dan geen centje, vandaar delen door 5
Uiteraardquote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
heb ik niks over gehoord..
aanname hier
bijzonder weerquote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:14 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Daar zijn ze nog mee bezig in de GR, dus is nog niet bekend
er is niet gezegd dat Jane alleen in de halve finale staatquote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:15 schreef Folies het volgende:
Ben ik de enige die heeft geluisterd tijdens de Live?
Staan Jane en Sharice allebei in de halve finale?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:15 schreef Folies het volgende:
BB zei toch niet dat Jane al in de halve finale zat?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:15 schreef Folies het volgende:
BB heeft dat niet gezegd. Hij zei strijden voor de halve finale met de restquote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:15 schreef Folies het volgende:
ja datquote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Rekent ze niet gewoon dat er 1 persoon niet in de DR gaat komen, dus delen door 5. Want die persoon vrijstelling.
jaquote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Rekent ze niet gewoon dat er 1 persoon niet in de DR gaat komen, dus delen door 5. Want die persoon vrijstelling.
Toen Jordy die pot genomen heeft 2 weken geleden, toen was dat toch ook omdat BB op precies deze manier zat te pushen?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:16 schreef Flow3r het volgende:
wat zit hij te pushen dat ze alles neemt ? Alles pakken en dan via de zijdeur exit ?![]()
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:17 schreef Schakeltopia het volgende:
en dan komt pootje.
ja doe mij alles maar
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:17 schreef Schakeltopia het volgende:
en dan komt pootje.
ja doe mij alles maar
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:18 schreef Flow3r het volgende:
Hoop dat de volgende dan alles pakt, wie het ook is
zuchtquote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:20 schreef mazaru het volgende:
Drank. Dan gaan we weer een dronken, lallende en schreeuwende Jordy krijgen
Ging ze niet beter van rekenenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:20 schreef BigBreg83 het volgende:
Och ze heeft dr bril ook ineens weer op sinds weken!
Pootje mag datquote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:22 schreef Schakeltopia het volgende:
pak die hele toko leeg pootje, dat word lache
quote:
dan is het exit pootje deze weekquote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:22 schreef Schakeltopia het volgende:
pak die hele toko leeg pootje, dat word lache
Toen Jolien vertrok, lagen er nog wat stapeltjes die zij gemaakt had.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:23 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Nee bb heeft geen nieuwe stapeltjes gemaakt.
123…quote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:21 schreef Jackiegekkie het volgende:
Spannend wie de volgende in de DR wordt, hopelijk mogen we telkens meekijken daar.
Ooh ik had niet gezien dat jolien de stapeltjes gemaakt gadget. Stream 1 kwam pas later.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:24 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Toen Jolien vertrok, lagen er nog wat stapeltjes die zij gemaakt had.
Die liggen er nu niet meer
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:24 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ooh ik had niet gezien dat jolien de stapeltjes gemaakt gadget. Stream 2 kwam pas later.
Waarschijnlijk weten ze dat er geld en een feestje wacht als ze vertrekken.quote:
nu nog niet, maar tegen eind van dit spel welquote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Er is dus al iemand met een halve finale ticket ....
Aaaahhhquote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:25 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk weten ze dat er geld en een feestje wacht als ze vertrekken.
Maar wie blijft zitten tot het laatst, krijgt een vrijstelling en dus rechtsstreeks ticket naar halve finale. + Risico op geen geld en geen feestje (geen eten/drinken meer over)
dat weten we pas als er 5 in de dr zijn geweestquote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:27 schreef Snensie het volgende:
Wie o wie heeft het ticket naar de halve finale?
das nie goed !!!quote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:27 schreef zodeju het volgende:
Ik versta gewoon Pootje...met het grootste gemak nu....
Pootje is wel de gangmaker , eerlijk is eerlijkquote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:27 schreef BigBreg83 het volgende:
Geld maakt niet gelukkig. Maar ze doen allemaal wel mee aan BB voor de money ervaring![]()
Slim spelen brengt je het verst.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:27 schreef Kinga het volgende:
Waarom de fuck doen al deze kutmensen mee? Die willen winnen met 1000 euro ofwat?
Ik dacht dat Jolien het over een Hij had daarnet. Dat zou dus Jordy of Matti zijnquote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:27 schreef Snensie het volgende:
Wie o wie heeft het ticket naar de halve finale?
Nee nee, die ging over lijken voor een vrijstelling he. Hopelijk is Jane sterk genoeg om te blijven in die game room.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:27 schreef Puzzie het volgende:
Jordy kom er maar in, hebben we dat ook gehad
Zo dom! Pak gewoon de hele zooi wat op die tafel ligt.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:27 schreef Kinga het volgende:
Waarom de fuck doen al deze kutmensen mee? Die willen winnen met 1000 euro ofwat?
Oh wacht!! Dus als je geen geld neemt zit je goed?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:28 schreef Kinga het volgende:
[..]
Nee nee, die ging over lijken voor een vrijstelling he. Hopelijk is Jane sterk genoeg om te blijven in die game room.
Die zal de vrijstelling wel winnenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:27 schreef Puzzie het volgende:
Jordy kom er maar in, hebben we dat ook gehad
dan is de laatste die in dat hok mag graaien dus jouw winnaar. Benieuwd wie dat gaat zijnquote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:28 schreef DGK-Eric het volgende:
Iedereen die niet alle poet pakt, is voor mij geen winnaar![]()
Wat een slappe hap dit
weten we de volgorde al wie er gaat ? Dan weten we dus ook wie dat ticket krijgtquote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:26 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
nu nog niet, maar tegen eind van dit spel wel
Als je nu alles pakt, veroorzaak je je eigen afscheid. Grote schietschijf. Niet slim.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:28 schreef DGK-Eric het volgende:
Iedereen die niet alle poet pakt, is voor mij geen winnaar![]()
Wat een slappe hap dit
Thanksquote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:28 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ik dacht dat Jolien het over een Hij had daarnet. Dat zou dus Jordy of Matti zijn
BB zei netquote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:29 schreef Lrod01 het volgende:
Zou diegene die het minste pakt dan het halve finale ticket krijgen?
Ik weet niet wat daar gebeurd. Maar ze moet het gewoon langer volhouden dan iedereen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:28 schreef Kinga het volgende:
[..]
Nee nee, die ging over lijken voor een vrijstelling he. Hopelijk is Jane sterk genoeg om te blijven in die game room.
De kans dat je genomineerd wordt is nu toch hartstikke groot. Zeker voor Sharice, Pootje en Janequote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:30 schreef Willewa het volgende:
[..]
Als je nu alles pakt, veroorzaak je je eigen afscheid. Grote schietschijf. Niet slim.
Voor zover ik heb begrepen en beredeneerd (maar blijft aanname)quote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:30 schreef Flow3r het volgende:
[..]
weten we de volgorde al wie er gaat ? Dan weten we dus ook wie dat ticket krijgt
Ik denk dat het dan tussen jane en jordy gast. Die zijn het fanatieks in de finale halenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
BB zei net
je hebt jezelf bevrijd om hierheen te komen
de rest zit dus nog aan elkaar(denk ik )
en degene die het langst volhoudt heeft de ticket
hij wint liever een ticket van Mattheus Jonkheer dan dat hij er 1 krijgtquote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:31 schreef Schakeltopia het volgende:
iets met jordy en dat pootje liever een ticket wint dan krijgt ofzo
Dankjequote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:31 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Voor zover ik heb begrepen en beredeneerd (maar blijft aanname)
Er is een spel in de GR. Ze zitten "vastgeketend".
Als ze zich bevrijden, mogen ze naar DR om geld te pakken en dan naar feestje.
Wie tot laatste blijft zitten, krijgt ticket voor halve finale (aka vrijstelling) maar risico dat er geen geld meer over is (misschien hebben ze in de GR afgesproken om het geld eerlijk te verdelen, maar dat de laatste-zitter niet deelt in de pot)
Winnaar krijgt wat hij/zij in zijn/haar eigen pot bijeensprokkelt.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:31 schreef KangaP het volgende:
Heeft axel zijne pot van 12500 mee naar huis ?
Nee?
Dus wat voor zin heeft dat geld dan , monopoly geld alleen voor het spel.
Of neemt de winnaar only de pot?
Denk je? 3-3 in feite nog wel denk ik en hangt ook af van wie de vrijstelling zo krijgt.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
De kans dat je genomineerd wordt is nu toch hartstikke groot. Zeker voor Sharice, Pootje en Jane
Daar gaan wij/BB over, niet de bewoners zelf...quote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:30 schreef Willewa het volgende:
[..]
Als je nu alles pakt, veroorzaak je je eigen afscheid. Grote schietschijf. Niet slim.
k heb er nog weinig vertrouwen inquote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:32 schreef danaqui het volgende:
Hoop dat Jane wint ze is sterk, filmpjes op haar insta laten zien dat ze erg sterk is vooral dat ze lang onder water blijft.
En ze heeft nu ook een flinke drive. Ze staat in haar eentje tegenover die vijf. Niets meer te verliezen hebben geeft kracht.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:32 schreef danaqui het volgende:
Hoop dat Jane wint ze is sterk, filmpjes op haar insta laten zien dat ze erg sterk is vooral dat ze lang onder water blijft.
Is ook zo, aan het begin was er 20k, heeft BB ook tegen Pootje gezegdquote:
daar mag ze niet over praten van de bankquote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:34 schreef Flory- het volgende:
Wat doet Jolien bij de bank?
Koffie rondbrengen?
Prullenbakken legen denk ik.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:34 schreef Flory- het volgende:
Wat doet Jolien bij de bank?
Koffie rondbrengen?
Goedkope BB versie dit jaar dan.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:33 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Winnaar krijgt wat hij/zij in zijn/haar eigen pot bijeensprokkelt.
Alle andere geld gaat verloren. Geen enkele verliezer neemt geld mee naar huis
Andersom, als Jane iemand kan kloten doet ze hetquote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:34 schreef Kissingbird het volgende:
Hoor ik Pootje nu zeggen als ik Jane kan kloten dan doe ik dat?
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:34 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
daar mag ze niet over praten van de bank
Gaat niet om de persoonlijke pot, maar de actie die je doet. Als je alles neemt weet je vrij zeker dat iedereen (of velen) je dat flink kwalijk nemen en het een kutstreek vinden, waar ze gelijk in hebben dan. Als je dan niet de populairste bent en tegen 2 populaire op de bank komt door je eigen schuld, is dat gewoon niet slim imo.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:33 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Daar gaan wij/BB over, niet de bewoners zelf...
Tot nu toe hebben ze nooit mensen genomineerd op basis van hun persoonlijke pot. En het is nu al niet eerlijk verdeeld, dus levert mogelijk toch wel gedonder op.
Juistquote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
En ze heeft nu ook een flinke drive. Ze staat in haar eentje tegenover die vijf. Niets meer te verliezen hebben geeft kracht.
spuit 11quote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:35 schreef Sestra666 het volgende:
we kunnen weer stemmen of ben ik spuit 11 (geheime missie)
Lijkt inderdaad een cd of playlist van Lady Gaga te zijnquote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:33 schreef BigBreg83 het volgende:
Heeft BB een cd van Lady Gaga gevonden ofzo? Of wie is dit.
Ik heb geen idee, ik snap er weinig vanquote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:35 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Maar als Jane als laatste komt heeft ze het ticket toch ?
Geldzoeken is al gemeldquote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:35 schreef Sestra666 het volgende:
we kunnen weer stemmen of ben ik spuit 11 (geheime missie)
En terechtquote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:35 schreef Krambo het volgende:
[..]
Andersom, als Jane iemand kan kloten doet ze het
Waarop Jolien zegt dat Sharice Jane niet moet vertrouwen. Damn. Janely staat er echt alleen voor he? Vieze hypocrieten.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:34 schreef Kissingbird het volgende:
Hoor ik Pootje nu zeggen als ik Jane kan kloten dan doe ik dat?
samequote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik snap er weinig van
True, maar Pootje wist ook dat er 20K lag vóórdat Jolien kwam, dus neem aan dat ie daarop doelde. Had BB duidelijk gezegd.quote:
Geld zal er niet meer liggen iigquote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:35 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Maar als Jane als laatste komt heeft ze het ticket toch ?
Weer uitsluiten , leuk jaquote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:37 schreef odie22 het volgende:
jolien hoopt niet dat er iemand daar moet blijven slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |