I KNOW, COS en niet Commentaar Op INSTAGRAM. Maar even... als dat een vriendin is... die is wel lekker nuchter, ze kent Jordy niet zo en ze vindt dat ie opgehemeld wordt overal, zijn vrienden zetten hem wel met beide benen op de grond, I like her.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:05 schreef Kinga het volgende:
[..]
Kijk daar heb je wat aan. Wie is die meid onder Jordys account?
Dan heeft ze dus keihard zitten liegen. Dat zei ik al gelijk. Je zag het aan de manier waarop ze het aan het vertellen was. Waarom zou je moeten fluisteren over iets waar Jane en Axel zelf bij zaten. Pure opstokerij van de brave Sharice.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Er is helemaal niets mis met die podcast, gewoon een leuk gesprek .....
Me like tooquote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:08 schreef Kinga het volgende:
[..]
I KNOW, COS en niet Commentaar Op INSTAGRAM. Maar even... als dat een vriendin is... die is wel lekker nuchter, ze kent Jordy niet zo en ze vindt dat ie opgehemeld wordt overal, zijn vrienden zetten hem wel met beide benen op de grond, I like her.
denk het niet, dan zou ik alles hebben gepaktquote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:09 schreef danaqui het volgende:
Zei hij nou geen ticket voor de halve finale gekozen maar geld?
Ja Jane.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:12 schreef greysbones het volgende:
er staat dus al 1 iemand in de halve finale
Maar de laatste in de GR heeft ticket rechtstreeks halve finale.quote:
ohhh zoquote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:13 schreef Jackiegekkie het volgende:
Dus ze spelen een spel in de GR.
De laatste die daar overblijft, heeft rechtstreeks ticket naar halve finale.
Anderen komen in de DR om de 20k te verdelen.
Dat is wat ik tot nu toe kan afleiden.
Da's een aanname die niet juist is.quote:
Lastig als je het begin mistquote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:13 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja en wat bedoelt ze met degene die al in de halve finale staat
Precies ditquote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:13 schreef Schakeltopia het volgende:
ze zullen wel in de gr staan, er is 1 halve finale ticket te pakken. jolien stapte er als eerste uit en kan nu geld pakken. halve finalist krijgt dan geen centje, vandaar delen door 5
Uiteraardquote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
heb ik niks over gehoord..
aanname hier
bijzonder weerquote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:14 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Daar zijn ze nog mee bezig in de GR, dus is nog niet bekend
er is niet gezegd dat Jane alleen in de halve finale staatquote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:15 schreef Folies het volgende:
Ben ik de enige die heeft geluisterd tijdens de Live?
Staan Jane en Sharice allebei in de halve finale?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:15 schreef Folies het volgende:
BB zei toch niet dat Jane al in de halve finale zat?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:15 schreef Folies het volgende:
BB heeft dat niet gezegd. Hij zei strijden voor de halve finale met de restquote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:15 schreef Folies het volgende:
ja datquote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Rekent ze niet gewoon dat er 1 persoon niet in de DR gaat komen, dus delen door 5. Want die persoon vrijstelling.
jaquote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Rekent ze niet gewoon dat er 1 persoon niet in de DR gaat komen, dus delen door 5. Want die persoon vrijstelling.
Toen Jordy die pot genomen heeft 2 weken geleden, toen was dat toch ook omdat BB op precies deze manier zat te pushen?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:16 schreef Flow3r het volgende:
wat zit hij te pushen dat ze alles neemt ? Alles pakken en dan via de zijdeur exit ?![]()
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:17 schreef Schakeltopia het volgende:
en dan komt pootje.
ja doe mij alles maar
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:17 schreef Schakeltopia het volgende:
en dan komt pootje.
ja doe mij alles maar
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:18 schreef Flow3r het volgende:
Hoop dat de volgende dan alles pakt, wie het ook is
zuchtquote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:20 schreef mazaru het volgende:
Drank. Dan gaan we weer een dronken, lallende en schreeuwende Jordy krijgen
Ging ze niet beter van rekenenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:20 schreef BigBreg83 het volgende:
Och ze heeft dr bril ook ineens weer op sinds weken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |