Deez heeft het recept @Deisyyquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tis wel erg rood
Zit toch wel knoflooksaus in?
Ik dacht zo met knoflookroomsaus.. alla carabonara of zoietsquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik dacht zo met knoflookroomsaus.. alla carabonara of zoiets
Deze welquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tis wel erg rood
Zit toch wel knoflooksaus in?
Met ananasquote:
Ja?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:20 schreef Domnivoor het volgende:
Shoarmamacaroni. Vroeger at ik dat elke week wel een keer.
Rode of Witte?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:20 schreef Domnivoor het volgende:
Shoarmamacaroni. Vroeger at ik dat elke week wel een keer.
Altijd rood (tomatenpuree).quote:
Ehh. Shoarma bakken (met zakje macaroni groeten erbij) , macaroni koken, halve fles knoflook saus en geraspte kaas er over heen. Naar believen nog even in de oven voor een lekker gratin laagje.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:50 schreef Deisyy het volgende: [..] Ik ben wel benieuwd of zij het op dezelfde manier klaar maakt.
Had er nog nooit van gehoord, maar ach.. gehakt, kipstukjes, ham, werkt ook.. dus deze kan er wel bij.quote:
Klinkt heerlijk, zeker met die kaas toevoegingquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ehh. Shoarma bakken (met zakje macaroni groeten erbij) , macaroni koken, halve fles knoflook saus en geraspte kaas er over heen. Naar believen nog even in de oven voor een lekker gratin laagje.
Best of both worldsquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Klinkt heerlijk, zeker met die kaas toevoeging
Bonus punten bij Gastquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ehh. Shoarma bakken (met zakje macaroni groeten erbij) , macaroni koken, halve fles knoflook saus en geraspte kaas er over heen. Naar believen nog even in de oven voor een lekker gratin laagje.
Is wel nog lekkerder maar het ging me in de omschrijving even om de hoeveelheid die er door moet.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik zou wel zelf de knoflooksaus maken.. maar verder
Goede oplossingquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:32 schreef pullup het volgende:
Ik ben gek op die Pita broodjes bij de shoarma dus zou die niet zo snel vervangen door pasta producten
Got itquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
Is wel nog lekkerder maar het ging me in de omschrijving even om de hoeveelheid die er door moet.
Die Italianen zijn gewoon wat bekrompenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:33 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb even de Italiaanse kookbijbel erbij gepakt,
die macaronimisdaad staat er niet in,
dus niet meer doen
T is een boek van bijna 1200 pagina's,quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Die Italianen zijn gewoon wat bekrompen
"Het El Magaritha kookboek?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is een boek van bijna 1200 pagina's,
met meerdere recepten per pagina,
zo bekrompen nou ook weer niet
De gewone bijbel is ook best dik maar daar staan ook hordes geboden die we zo langzamerhand wat losser opvattenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is een boek van bijna 1200 pagina's,
met meerdere recepten per pagina,
zo bekrompen nou ook weer niet
Ketchup op de macaroni is een must !quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:42 schreef Aoibhin het volgende:
Knoflooksaus bij de pastaDan lijkt ketchup niet eens meer zo gek
Het is een heel lui recept, maar wel makkelijk na een dagwerken.quote:
De Zilveren Lepelquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
"Het El Magaritha kookboek?
Deze is dus heel andersquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
Goffer!quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is een heel lui recept, maar wel makkelijk na een dagwerken.
Shoarmavlees bakken, lekker veel gesneden prei en een paar teentjes knoflook erbij, als dit wat gegaard is een blikje champignoncremesoep, op smaak brengen met aardig wat ketjap en peper, daarna de gekookte macaroni erbij en klaar is Clara
Klinkt simpel jaquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is een heel lui recept, maar wel makkelijk na een dagwerken.
Shoarmavlees bakken, lekker veel gesneden prei en een paar teentjes knoflook erbij, als dit wat gegaard is een blikje champignoncremesoep, op smaak brengen met aardig wat ketjap en peper, daarna de gekookte macaroni erbij en klaar is Clara
Dat is eigenlijk wel een mooie vergelijkingquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:42 schreef pullup het volgende:
[..]
De gewone bijbel is ook best dik maar daar staan ook hordes geboden die we zo langzamerhand wat losser opvatten
Neemt hij maar lekker een pizza Hawaii.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Klinkt simpel ja
De innerlijke Italiaan van marc protesteert
Een must zou ik niet zeggen, maar het lijkt me niet eens echt vies ofzo. Het ligt er een beetje aan wat je er verder bij doetquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ketchup op de macaroni is een must !
(evenals op gekookte ei schijfjes op de salade)
Die kan je beter vergelijken met de Donald Duckquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:42 schreef pullup het volgende:
[..]
De gewone bijbel is ook best dik maar daar staan ook hordes geboden die we zo langzamerhand wat losser opvatten
Ongeacht geloof zou ik graag de eerste 10 willen handhavenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die kan je beter vergelijken met de Donald Duck
Al is dat wel een belediging voor de Donald Duck
Dat is toch zonde van de macaroniquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ketchup op de macaroni is een must !
(evenals op gekookte ei schijfjes op de salade)
Windows 10?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ongeacht geloof zou ik graag de eerste 10 willen handhaven
Ik kreeg ergens als, verrassing sushi, sushi met aardbei.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:46 schreef Aoibhin het volgende:
Kiwi op een pizza zag ik hier ook wel eens voorbij komen. Daar ben ik nog niet klaar voor
Ik moet er nu al een beetje van huilenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:46 schreef Aoibhin het volgende:
Kiwi op een pizza zag ik hier ook wel eens voorbij komen. Daar ben ik nog niet klaar voor
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is toch zonde van de macaroni
Een paar schijfjes banaan erbij is dan wel heel erg lekker
Ondingen.. heb 8 jaar geleden een bisexuele kiwi plant gekocht... ding groeit als een octopus maar geen kiwi te vindenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:46 schreef Aoibhin het volgende:
Snap ik, ik zag laatst sushi met banaanquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik kreeg ergens als, verrassing sushi, sushi met aardbei.
Daar was ik niet klaar voor
Als we het over gebakken banaan hebben van de Oosterse variant ben ik voorquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee gewoon kouwe banaan.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Als we het over gebakken banaan hebben van de Oosterse variant ben ik voor
Ik ben nog niet overtuigd in dezequote:
Met gebakken banaan zie ik nog wel opties.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben nog niet overtuigd in dezeAlhoewel banaan meestal wel lekker is
Ik nam bij een pizzeria hier in de buurt vroeger altijd een Pizza Tropicana. Dat was met ananas en banaanquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zoete van banaan is lekker bij de pittige macaroniquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben nog niet overtuigd in dezeAlhoewel banaan meestal wel lekker is
Ik wist niet dat kiwiplanten ook seksuele voorkeuren haddenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ondingen.. heb 8 jaar geleden een bisexuele kiwi plant gekocht... ding groeit als een octopus maar geen kiwi te vinden
Dat is nog lekker ookquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
In het kader van beter leven.. Doe ik wel iedere ochtend banaan in mijn Griekse Yoghurt
Haha...zeg dat welquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Prachtig en doodeng
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ondingen.. heb 8 jaar geleden een bisexuele kiwi plant gekocht... ding groeit als een octopus maar geen kiwi te vinden
Banaan in de yoghurt is lekker jaquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
In het kader van beter leven.. Doe ik wel iedere ochtend banaan in mijn Griekse Yoghurt
Wat ergquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik nam bij een pizzeria hier in de buurt vroeger altijd een Pizza Tropicana. Dat was met ananas en banaanHet was echt by far mijn favoriet
Die van GOA nietquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik wist niet dat kiwiplanten ook seksuele voorkeuren hadden
Lijkt wel een of ander special effect uit een film ofzoquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Prachtig en doodeng
Ik ben nog maar een beginner hè.. met dat bewuste kauwenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Banaan in de yoghurt is lekker jaIk ontbijt meestal 's ochtends met yoghurt, havervlokken, banaan (of ander fruit, maar meestal banaan of blauwe bessen) en een beetje kaneel
quote:
Al iets overtuigenderquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zoete van banaan is lekker bij de pittige macaroni
Die zijn aseksueel?quote:
En als je niet wilt kauwen, kan gewoon de staafmixer eropquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik ben nog maar een beginner hè.. met dat bewuste kauwen
Veel fruitdragers hebben mannelijke en vrouwelijke varianten. Dus dan moet je er of van iedere soort twee hebben ( of iemand in de buurt) . Slimme kwekers enten mannelijke en vrouwelijke enten op een stam en zo doet ze het met elkaar. Althans.. in de folderquote:
Al meer van deze shows gezien,quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Prachtig en doodeng
Denk dat het nep is.. maar het kan net zo goed echt zijn. ze zijn ver met die techniek, zeker in china.. wie zal het zeggen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Lijkt wel een of ander special effect uit een film ofzo
Dat Skynet komt toch weer op de proppen met Arnold dus lang niet zo link als ditquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Al meer van deze shows gezien,
doen ze mooi,
tot ze het militair maken
Of Skynet tot leven komt
Ah zoquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Veel fruitdragers hebben mannelijke en vrouwelijke varianten. Dus dan moet je er of van iedere soort twee hebben ( of iemand in de buurt) . Slimme kwekers enten mannelijke en vrouwelijke enten op een stam en zo doet he het met elkaar. Althans.. in de folder
Ja in China kunnen ze veel wat dat betreft. Wel eng ook inderdaad. Maar goed...quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Denk dat het nep is.. maar het kan net zo goed echt zijn. ze zijn ver met die techniek, zeker in china.. wie zal het zeggen.
Het blijft mooi en eng
Hazelaar weet ik niet.. maar sommige soorten doen ook aan zelfbevlekking en kruisbestuiving, de natuurquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah zoZoiets had Domni me ook een keer uitgelegd volgens mij. Wij hebben van hem twee hazelaarboompjes gekregen en die schijnen elkaar ook te kunnen bestuiven.
Brrr.. Het is overigens al zo goed als live in de UAquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Al meer van deze shows gezien,
doen ze mooi,
tot ze het militair maken
Of Skynet tot leven komt
Natuur blijft wel fascinerend.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hazelaar weet ik niet.. maar sommige soorten doen ook aan zelfbevlekking en kruisbestuiving, de natuur
Terminator weet ik veel hoeveel met Arnold enquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat Skynet komt toch weer op de proppen met Arnold dus lang niet zo link als dit
Haha de kop van die ventquote:
Wauw, dat jochie is goedquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Beetje feelgood clip
Ik doe dat eigenlijk ook nooit, maar moet wel toegeven dat ik die lekkerder vind dan die supermarktdingen.. die ik dan wel weleens doequote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
NeeMaar ik ben niet zo van de afhaal pizza's
Ik haal nooit diepvriespizza'squote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik doe dat eigenlijk ook nooit, maar moet wel toegeven dat ik die lekkerder vind dan die supermarktdingen.. die ik dan wel weleens doe
Het gemak en de lust wint weleens van het verstand.. al leuk ik ze meestal wel op met wat ik in de koelkast vind.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik haal nooit diepvriespizza's![]()
Niet te eten , maar die vette meuk van thuisbezorgd of wat anders vind ik ook vies
Klinkt goed op zichquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het gemak en de lust wint weleens van het verstand.. al leuk ik ze meestal wel op met wat ik in de koelkast vind.
En een pizza Napolitana druipend van de kaas en olie... met die overheerlijke zoute ansjovis... Mama Mia !!
Ik kreeg daarstraks al trek met die macaronieshoarma ...en nu weer ...quote:
Nooit van gehoord, maar ik zag de TTquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik kreeg daarstraks al trek met die macaronieshoarma ...en nu weer ...
Nee , ik zit pas net weer achter de pcquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Idem. Tis rustig hebbie nog een verrasend muziekje ?
Ah, dus het zijn realtime ontdekkingen, nice.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee , ik zit pas net weer achter de pc
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ah, dus het zijn realtime ontdekkingen, nice.
Ik kwam vanmiddag ook weer zo'n oudje tegen die ik helemaal vergeten was.quote:
Lekker is dat hè! Ik heb het vaak in de auto.. radio is zo lekker want dat overkomt je.. denk dan ook weleens die moet ik ff op Fok delen.. Maarja.. dat ben ik drie bochten verder alweer vergeten.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kwam vanmiddag ook weer zo'n oudje tegen die ik helemaal vergeten was.
Het erge is dat je hem 40 jaar niet meer gehoord hebt en hem bijna zo weer meezingt.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Lekker is dat hè! Ik heb het vaak in de auto.. radio is zo lekker want dat overkomt je.. denk dan ook weleens die moet ik ff op Fok delen.. Maarja.. dat ben ik drie bochten verder alweer vergeten.
Terwijl je dat belangrijke iets van gister vergeten bentquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het erge is dat je hem 40 jaar niet meer gehoord hebt en hem bijna zo weer meezingt.
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Terwijl je dat belangrijke iets van gister vergeten bent
Dahweekniequote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Deeply beautifull.. of is het andersom?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Last breath gaan we zien nuquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Late night show!
What's showing?
"Mijn" vergeten liedje kwam ook uit '83.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geniet!
Gedaan, goede filmquote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geniet!
Joepiequote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Jackie heeft een koude nacht/dag ..hmm vreemd het is live.. GoA gaat het niet uitzoeken maar slapen.
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 07:05 schreef Dotteke het volgende:
Morguh, nog geen vogeltjes
Pullup lekker uitslapen
Lekker. A een druk weekendje voor jou dusquote:Op zaterdag 15 maart 2025 07:13 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
Beetje ja, niet naar Utrecht maar een wedstrijdje op de Amstel dit hele weekeinde![]()
Wij zijn pas vanmiddag aan de beurt
Ja leuk weekeinde en ben vanaf maandag even een paar dagen naar Spanjequote:Op zaterdag 15 maart 2025 07:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker. A een druk weekendje voor jou dus
Geniet ervan
Vakantie of ook voor je werk?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 07:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja leuk weekeinde en ben vanaf maandag even een paar dagen naar Spanje
Vakantie deze keer, vrienden in Sevilla ontmoetenquote:
Oei; slaap het er af jaquote:
Mooi vooruitzicht welquote:Op zaterdag 15 maart 2025 07:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Vakantie deze keer, vrienden in Sevilla ontmoeten
Ja prachtig en die kleuren ook zo mooiquote:Op zaterdag 15 maart 2025 07:18 schreef pullup het volgende:
Deze blijven toch wel fotogeniek
[ afbeelding ]
Ik kon daar jaren door een traumatische ervaring heel slecht tegen. Dan werd ik boos als ik wakker werd en de vogels hoorde fluiten. Alsof die beestjes er wat aan konden doen. Maar het brengt altijd nog steeds iedere dag een vervelende gebeurtenis naar boven. Maar gelukkig kan ik er nu ook wel weer van genieten van de vogeltjes.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 08:02 schreef Aoibhin het volgende:
Goedemorgen![]()
Vogeltjes![]()
Ik was al wat vroeger wakker en hoorde ze toen fluiten buiten. Dat is altijd zo mooi 's ochtends als de wereld verder nog stil is
Oh wat rot zegquote:Op zaterdag 15 maart 2025 08:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kon daar jaren door een traumatische ervaring heel slecht tegen. Dan werd ik boos als ik wakker werd en de vogels hoorde fluiten. Alsof die beestjes er wat aan konden doen. Maar het brengt altijd nog steeds iedere dag een vervelende gebeurtenis naar boven. Maar gelukkig kan ik er nu ook wel weer van genieten van de vogeltjes.
Nee, is ook zo. Gelukkig blijf ik er niet in hangen, tis alleen het moment dat ik wakker wordt en die vogels hoor dat ik er even weer aan denk. En als ik dan opsta en dingen ga doe is het ook weer overquote:Op zaterdag 15 maart 2025 08:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh wat rot zegTrauma triggers zijn echt kut... Kom je ook soms niet zomaar vanaf
Dat is fijn, dat het daarna weer goed gaatquote:Op zaterdag 15 maart 2025 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, is ook zo. Gelukkig blijf ik er niet in hangen, tis alleen het moment dat ik wakker wordt en die vogels hoor dat ik er even weer aan denk. En als ik dan opsta en dingen ga doe is het ook weer over
Zo te zien zit hij nog steeds onder de grondquote:Op zaterdag 15 maart 2025 08:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Schildpad komt uit zijn winterslaap onder de grond...
[ afbeelding ]
Wowquote:Op zaterdag 15 maart 2025 08:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Schildpad komt uit zijn winterslaap onder de grond...
[ afbeelding ]
Hij gaat ieder jaar opnieuw onder de grond hèquote:Op zaterdag 15 maart 2025 08:58 schreef Domnivoor het volgende:
Dat plaatje circuleert al jaren. Dus in elk geval geen AI.
En die grond op zijn rug gaat meequote:Op zaterdag 15 maart 2025 08:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hij gaat ieder jaar opnieuw onder de grond hè
Slim wel, scheelt werkquote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:02 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En die grond op zijn rug gaat mee
Zijn geen miljonairs die er willen wonenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:05 schreef pullup het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)%2Fwww.google.com%2F
16 jaar, een paar crises en hernieuwde plannen verder ligt het er stukje grond nog net zo bij
Laat die kunstenaars dan maar terugkeren naar dat eiland.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:05 schreef pullup het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)%2Fwww.google.com%2F
16 jaar, een paar crises en hernieuwde plannen verder ligt het er stukje grond nog net zo bij
Het is een mooi en eindeloos verhaal aan het wordenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Laat die kunstenaars dan maar terugkeren naar dat eiland.
Wat leuk!quote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:35 schreef Prisha het volgende:
Ik heb gister een geweldige avond gehad. Ik ben naar een soort praat-tour geweest, heel kleinschalig, Drumpraat.
Cesar Zuiderijk en Sietse Huisman, die een soort reizende talkshow doen, mét drumstellen uiteraard.
Echt geweldig! Die man is 76 maar hij drumt nog steeds met zoveel plezier en passie. Hij vertelt ook ontzettend leuk.
En, je mocht vragen stellen, en ik mocht mijn vraag stellen, dus dat was heel erg leuk.
Dit is het originele eerste "drumstel" waar hij als 13 jarige jochie op drumde. Een augurken conserveblik, op de bezemstelen van zijn moeder. Het klonk echt geweldig!
Wat een held![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Heel leuk, heb dat altijd wel een coole gast gevondenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:35 schreef Prisha het volgende:
Ik heb gister een geweldige avond gehad. Ik ben naar een soort praat-tour geweest, heel kleinschalig, Drumpraat.
Cesar Zuiderijk en Sietse Huisman, die een soort reizende talkshow doen, mét drumstellen uiteraard.
Echt geweldig! Die man is 76 maar hij drumt nog steeds met zoveel plezier en passie. Hij vertelt ook ontzettend leuk.
En, je mocht vragen stellen, en ik mocht mijn vraag stellen, dus dat was heel erg leuk.
Dit is het originele eerste "drumstel" waar hij als 13 jarige jochie op drumde. Een augurken conserveblik, op de bezemstelen van zijn moeder. Het klonk echt geweldig!
Wat een held![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Mijn vraag was: Ik kan geen noten lezen, en heb drummen geleerd door vooral goed te luisteren, plus drumlessen voor de techniek). Ik raak regelmatig in discussie met andere muzikanten die vinden dat je als muzikant zijnde noten moet kunnen lezen. Kunt u noten lezen en vind u dat als drummer zijnde je noten moet kunnen lezen?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat leuk!Geweldig, dat eerste drumstel
Wat was jouw vraag?
Miljoenenvilla's voor de superrijken....ik krijg dan zo'n unheimlich Epstein eiland gevoelquote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:37 schreef pullup het volgende:
En dit was de werf die er jarenlang heeft gestaan]
[ afbeelding ]
Ook dit is een plan geweest
[ afbeelding ]
En eigenlijk ligt het er al 20 jaar zo bij ondertussen
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Hele Amstel raakt toch stiekem flink volgebouwd met sjieke villa'squote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
Miljoenenvilla's voor de superrijken....ik krijg dan zo'n unheimlich Epstein eiland gevoel
Eens kijken hoelang dat nog duurt, die boeren met melkveequote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Hele Amstel raakt toch stiekem flink volgebouwd met sjieke villa's
Sven kramer heeft aan de andere kant van Ouderkerk ook iets echtv enorms laten bouwen, op een veel beter en bereikbaarder plekje dus die boert ook goed.
Er zijn gelukkig ook nog mooi ouderwetse boeren bedrijven met melkvee
Nee hequote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
Eens kijken hoelang dat nog duurt, die boeren met melkvee![]()
Ik had niet verwacht dat schaatsen zoveel op zou leveren
Ah goede vraag! Wat was zijn antwoord?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
Mijn vraag was: Ik kan geen noten lezen, en heb drummen geleerd door vooral goed te luisteren, plus drumlessen voor de techniek). Ik raak regelmatig in discussie met andere muzikanten die vinden dat je als muzikant zijnde noten moet kunnen lezen. Kunt u noten lezen en vind u dat als drummer zijnde je noten moet kunnen lezen?
Heeft ie het toch goed voor elkaar danquote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee heMaar het is echt compleet nieuw opgebouwd, met goed uitzicht en niet klein
Kom hem ook af en toe nog tegen want hij rent dan rondjes langs de Amstel s'ochtends vroeg
Ja al coachendquote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
Heeft ie het toch goed voor elkaar dan![]()
Kom jij hem dan tegen op de fiets?
Het antwoord was heel lang en felquote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah goede vraag! Wat was zijn antwoord?
Best leuk welquote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja al coachend, zijn vriendin Naomi v As ook wel af en toe.
Wat leuk Pris, ik vind Cesar een leuke man, zag hem de afgelopen in de tribute off the band.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:35 schreef Prisha het volgende:
Wat een held![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
aww gaaf, ik had daar ook heengewild. Echt leuk he.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat leuk Pris, ik vind Cesar een leuke man, zag hem de afgelopen in de tribute off the band.
Echt leuk hoe hij het deed
Was op tv niet in levende lijvequote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
aww gaaf, ik had daar ook heengewild. Echt leuk he.
quote:
Dat is het ook niet. Sommige schildpadden houden hun winterslaap onder de grond. Als ze ontwaken dan zijn ze traag en kwetsbaar. Ze houden de grond op hun schild als een natuurlijke camouflage.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 08:58 schreef Domnivoor het volgende:
Dat plaatje circuleert al jaren. Dus in elk geval geen AI.
die heb ik op Insta idd voorbij zien komenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:02 schreef pullup het volgende:
Die neemt ook af en toe mijn bootjes op de foto vanaf haar huisWoont mooi daar
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Zou ik kunnen zijn aan de overkant, die roeister had zichzelf gespot op de Insta
[ afbeelding ]
ohhh ok...ik dacht live.quote:
Nou, dit heb ik nog nooit in het echt gezien hoor 😆quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is het ook niet. Sommige schildpadden houden hun winterslaap onder de grond. Als ze ontwaken dan zijn ze traag en kwetsbaar. Ze houden de grond op hun schild als een natuurlijke camouflage.
Cesarquote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het antwoord was heel lang en felHij was halverwege een antwoord en toen zei hij: hopelijk zijn hier geen muziekdocenten aanwezig, zijn er muziekdocenten aanwezig?
![]()
Die waren er niet. Samenvatting van zijn antwoord was: Nee. Vooral luisteren, goed en veel luisteren!
Ja, gaat wel weer.quote:
Nooit geweten dat zijn echte naam Cornelis isquote:
Wist ik ook nietquote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nooit geweten dat zijn echte naam Cornelis is![]()
Cesar is een artiestennaam en was de naam van zijn hondje
Hier ookquote:
Haha ja je heb soms docenten die daar juist heel erg op hamerenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het antwoord was heel lang en felHij was halverwege een antwoord en toen zei hij: hopelijk zijn hier geen muziekdocenten aanwezig, zijn er muziekdocenten aanwezig?
![]()
Die waren er niet. Samenvatting van zijn antwoord was: Nee. Vooral luisteren, goed en veel luisteren!
Hier ookquote:
quote:
Goed plan.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hier ookZo even een stukkie fietsen
Het is een oud plaatje, het is een theorie die ik vond toen ik het opzocht.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nou, dit heb ik nog nooit in het echt gezien hoor 😆
Gefeliciteerd trouwens, ook namens mijn parkiet.quote:
Heerlijkquote:
Lekker zonnetje maar idd nog iets te fris om een korte broek aan te trekken.quote:
Dat helemaal jaquote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lekker zonnetje maar idd nog iets te fris om een korte broek aan te trekken.
Dat wel ja.quote:
Ben net even wat boodschappen wezen doen en het is tyfuskoud en winderigquote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lekker zonnetje maar idd nog iets te fris om een korte broek aan te trekken.
Ja het is wel koudquote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Ben net even wat boodschappen wezen doen en het is tyfuskoud en winderig![]()
Vanmiddag maar goed inpakken
Geniet er nog maar van zolang het kanquote:
oh nooooquote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:43 schreef Prisha het volgende:
[..]
Geniet er nog maar van zolang het kan![]()
oh noes daar ben je niet blij meequote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
oh nooooGisteren zat ik op de fiets, ging het hagelen , ik hou overal rekening mee
Gelukkig geen pingpong ballenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
oh noes daar ben je niet blij meeHagel kan behoorlijk zeer doen
dat scheelt danquote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Gelukkig geen pingpong ballenMaar het was wel maf om te zien
Wat gaaf Prisha!quote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:35 schreef Prisha het volgende:
Wat een held![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Tof!!!quote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:35 schreef Prisha het volgende:
Wat een held![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Wauwww mooiquote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:37 schreef pullup het volgende:
En dit was de werf die er jarenlang heeft gestaan]
[ afbeelding ]
Ook dit is een plan geweest
[ afbeelding ]
En eigenlijk ligt het er al 20 jaar zo bij ondertussen
Owjjj ik wist niet dat Midge Ure nog optredens deed joh dat had me ook wel erg tof gelekenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:30 schreef Shii het volgende:
[..]
Wat gaaf Prisha!![]()
Ik was vorige week zondag in Tivoli naar Midge Ure en in de andere zaal was de voorstelling van Cesar Zuiderwijk. Leek me ook erg leuk.![]()
En Midge Ure was geweldig! Die staat nog op te treden als een jonge god. En die stem.
Het was ook erg tof. Eerste uur waren er wel enkele mindere nummers, die voor mij ook onbekend waren, maar het tweede deel was het echt de ene bekende hit over de ander. Het was niet eens uitverkocht, wel jammer. Maar ik heb genoten.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
Owjjj ik wist niet dat Midge Ure nog optredens deed joh dat had me ook wel erg tof geleken
Was dat in de Grote Zaal of in de Ronda?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:02 schreef Shii het volgende:
[..]
Het was ook erg tof. Eerste uur waren er wel enkele mindere nummers, die voor mij ook onbekend waren, maar het tweede deel was het echt de ene bekende hit over de ander. Het was niet eens uitverkocht, wel jammer. Maar ik heb genoten.
In Ronda.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
Was dat in de Grote Zaal of in de Ronda?
Ik was net aan het kijken, hij gaat nu Duitsland toeren en dan USA en dan UK. Niet meer in NLquote:
Had ik dat maar geweten Prish. Dan had ik je een berichtje gestuurd.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik was net aan het kijken, hij gaat nu Duitsland toeren en dan USA en dan UK. Niet meer in NL![]()
Ik ga nog wel eens naar Duitsland naar concerten als het in NL niet kan. Essen is het dichts bij, alleen dat is dinsdag al en dan kan ik niet. Jammer.
Litmanenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:22 schreef pullup het volgende:
Beste Ajax aller tijden volgens een Parool lezers poll
[ afbeelding ]
Kom op, jij snapt ook dat een team zonder een Sulejmani of Avila nooit een beste team kan zijnquote:
Vond het toch redelijk fris eigenlijk,quote:
Best fris iddquote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vond het toch redelijk fris eigenlijk,
gisteren was een stuk beter.
Dat is een mooie route om te fietsen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:40 schreef Aoibhin het volgende:
Net zo'n 60 km gefietst met @:Domnivoor Van Utrecht langs Zeist, Austerlitz en dan naar Maarn en voorbij Maarsbergen.
We volgen de zaak rondom het Heulmeisje een beetje. We zijn naar de plek gegaan waar vroeger de parkeerplaats De Heul is geweest, langs de snelweg. Daar kun je nu nog steeds komen. Het is ook nog wel goed te zien dat er ooit 'iets' gezeten heeft.
Avond kerel.quote:
Ach het is pijnloos.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:50 schreef marcb1974 het volgende:
Through early morning fog, I see
Visions of the things to be
The pains that are withheld for me
I realize and I can see
Ik nietquote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:20 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog wat gênants meegemaakt vandaag?
Nope, hier ook geen genante dingen, ik vermijd dat gewoonlijk ook welquote:
Begin maar met vertellen want hier niks meegemaaktquote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:20 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog wat gênants meegemaakt vandaag?
Toen moest je zo'n single adapter zoeken?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Heb uiteindelijk het singeltje uit de verpakking moeten halen om hun te laten zien dat singeltjes kleine LP's zijn die ook op een platenspeler passen .
Wacht maar als je ze cassettes showt. Minds blownquote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Heb uiteindelijk het singeltje uit de verpakking moeten halen om hun te laten zien dat singeltjes kleine LP's zijn die ook op een platenspeler passen .
De beroemde middensterquote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toen moest je zo'n single adapter zoeken?
Eeeuh.. bedoel je die hendeltjes aan het stuur? Of wha?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:19 schreef pullup het volgende:
Had iets dergelijks vorige week met een los frame voor een racefiets die ik net gekocht had waar nog van die derailleur shiftertjes op zaten.
Kreeg ook de vraag van mijn roeisters waar die dingen nu voor waren dan
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toen moest je zo'n single adapter zoeken?
Dus aan 78 toeren ben je niet eens toegekomen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Was zelf ook vergeten dat die dingen bestaan.
Wel wilde ik nog vertellen over 45 toeren... maar de aandacht was al weg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door Gast_op_Afstand_GOA op 15-03-2025 21:47:51 ]Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Uiteindelijk is het deze geworden , met lichte trots, want ik heb hem gevonden
En we hadden zoiets.. als de muziek niet bevalt is het in ieder geval een mooie hoes voor aan de muur voor een vinyl 'o fiel.
[ afbeelding ]Voor aan de muur ergens iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm klinkt alsof zowel de muziek alsmede de expressie van de hoes je niet kan bevredigenquote:
Op de schuine buis van het framequote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eeeuh.. bedoel je die hendeltjes aan het stuur? Of wha?
Aaah.. ohja, was ik ook al vergeten.. maar nu heb ik het weerquote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Op de schuine buis van het frame
[ afbeelding ]
Oh die ja .. had ik ooit ook op mn blauwe Peugeotje racefietsje ... Was ik er zo mee bezig dat ik ff niet goed oplette en een vette kras op een geparkeerde auto zettequote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Op de schuine buis van het frame
[ afbeelding ]
Yep hahaquote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Aaah.. ohja, was ik ook al vergeten.. maar nu heb ik het weer
Dit hè?
[ afbeelding ]
Ja precies, kostte wat aandachtquote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh die ja .. had ik ooit ook op mn blauwe Peugeotje racefietsje ... Was ik er zo mee bezig dat ik ff niet goed oplette en een vette kras op een geparkeerde auto zette
Heel vreemd wel dat ze destijds niet op het idee kwamen om het draadje langer te makenquote:
Ze hadden daarvoor nog ellendiger systemenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heel vreemd wel dat ze destijds niet op het idee kwamen om het draadje langer te maken
Suicide Shifters!quote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:24 schreef pullup het volgende:
Moest je ongeveer achterstevoren gaan zitten om erbij te kunnen
Pcies de naam jaquote:
Je moet idd oppassen dat je wiel er niet uit flikkerde tijdens het verstellen.quote:
Ik ken die term van motorfietsen, daar heb je ook van die bizarre combi's.quote:
Anatomie was niet hun sterkste vak op schoolquote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Culinaire update:
[ afbeelding ]
Altijd hetzelfde liedje met die supermarkten.. ze noemen het wings.. en je krijgt 13 poten en 2 wings.
Die sla zat er ook al niet bijquote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Anatomie was niet hun sterkste vak op school
Die haal je bij de sla-ger.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die sla zat er ook al niet bij
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:58 schreef marcb1974 het volgende:
T is zaterdag, 11 uur, geen ruk gedaan, en ben moe
Dus zo voelt het om bejaard te zijn.
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:58 schreef marcb1974 het volgende:
T is zaterdag, 11 uur, geen ruk gedaan, en ben moe
Dus zo voelt het om bejaard te zijn.
Ongeveer even lang maar wat dikker , hoezo?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 23:09 schreef chufi het volgende:
Maar poten zijn toch groter dan vleugeltjes ?
quote:
Vegeataniskequote:Op zaterdag 15 maart 2025 23:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Dat is wat veel gezegd.. zeker op dit soort tijden ...
Maar feit is wel dat ik die vleugeltjes een stuk appetijtelijker vind![]()
Ik wel ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |