Ja die tweedequote:Op donderdag 13 maart 2025 07:48 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die tweede heeft mijn voorkeur![]()
Mogguhhquote:
Het wordt weer iets actiever hierquote:Op donderdag 13 maart 2025 08:19 schreef Dotteke het volgende:
Morguh.
Moest ik zowaar naar het vorige topic om de vogeltjes van @:Pullup te kijken
quote:Op donderdag 13 maart 2025 07:48 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lk75jd5edc2g
[ afbeelding ]
Die tweede heeft mijn voorkeur![]()
Had het al eens gehoord dat ie niet helemaal koosjer meer was maar dit verraste me toch welquote:Op donderdag 13 maart 2025 07:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Vroeger keek ik altijd naar Countdown![]()
Wat is die afgegleden zeg
Wat een naar figuur is datquote:Op donderdag 13 maart 2025 09:42 schreef pullup het volgende:
[..]
[..]
Had het al eens gehoord dat ie niet helemaal koosjer meer was maar dit verraste me toch wel
Iemand die nog een graadje erger is tegenwoordig is die Robert Jensen
Die ken ik dan weer gelukkig nietquote:Op donderdag 13 maart 2025 09:48 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Wat een naar figuur is dat![]()
Dan liever zijn broer nog..
Klopt wel jaquote:Op donderdag 13 maart 2025 09:53 schreef Aoibhin het volgende:
Toch zijn het ook wel allemaal mensen waarvan het me ook niet heeeeel erg verbaast
Zou leuk zijn, kom af en toe eens binnenwippen maar meestal is er niemandquote:
Curry's kunnen vegetarischquote:Op donderdag 13 maart 2025 11:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
Ik meen me te herinneren dat jullie vegetariërs zijn 🤔
Krijg al honger als ik de ingrediënten bekijkquote:Op donderdag 13 maart 2025 11:45 schreef Aoibhin het volgende:
Een van mijn favoriete curry's![]()
https://www.okokorecepten(...)-aardappel-aubergine
Die kaffir-limoenblaadjes heb ik jaren geleden ontdekt. Geeft echt een heel bijzonder lekkere smaak aan de curry
Wow is dat even toevalligquote:Op donderdag 13 maart 2025 11:52 schreef engine het volgende:
Vanavond curry![]()
M'n collega had gisteren vegetable curry en dat zag er heerlijk uit.
Die blaadjes heb ik altijd op voorraad in de vriezer. Die geur en smaak, ik vind het heerlijk.quote:Op donderdag 13 maart 2025 11:45 schreef Aoibhin het volgende:
Een van mijn favoriete curry's![]()
https://www.okokorecepten(...)-aardappel-aubergine
Die kaffir-limoenblaadjes heb ik jaren geleden ontdekt. Geeft echt een heel bijzonder lekkere smaak aan de curry
Vegetarische curry met paneer en/of groente.quote:Op donderdag 13 maart 2025 11:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
Ik meen me te herinneren dat jullie vegetariërs zijn 🤔
Ja he?quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:00 schreef Shii het volgende:
[..]
Die blaadjes heb ik altijd op voorraad in de vriezer. Die geur en smaak, ik vind het heerlijk.
Mooi bedragquote:Op donderdag 13 maart 2025 12:30 schreef D. het volgende:
500 euro gewonnen
Bij winactie van de Albert Heijn
Staat in de mail die ik kreeg, dus het is vast waar
Wonderbaarlijkquote:Op donderdag 13 maart 2025 12:33 schreef D. het volgende:
[..]
Aardig van ze
En spontaan, heb niet eens ergens aan meegedaan
Dure winkel vooralquote:Op donderdag 13 maart 2025 12:39 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Wonderbaarlijk![]()
Goeie winkel is het
Laat me raden, en nu moet je allemaal gegevens in gaan vullen?quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:30 schreef D. het volgende:
500 euro gewonnen
Bij winactie van de Albert Heijn
Staat in de mail die ik kreeg, dus het is vast waar
Klopt!quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Laat me raden, en nu moet je allemaal gegevens in gaan vullen?
Gewoon reclame kopen, dan valt het mee..quote:
Ik kom er niet vaakquote:Op donderdag 13 maart 2025 12:46 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Gewoon reclame kopen, dan valt het mee..
Ligt eraan..quote:
laat ik het zo zeggen: Ik koop weinig bij de AH, beter misschienquote:
Ik komt het meest bij Jumbo, AH en aldi.quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
laat ik het zo zeggen: Ik koop weinig bij de AH, beter misschien
Jumbo kom ik ook wel , en Lidlquote:Op donderdag 13 maart 2025 12:51 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik komt het meest bij Jumbo, AH en aldi.
Ja ze hebben mij ook wel eens zo'n bedrag gegevenquote:
Ik vind 1x naar de supermarkt per dag wel voldoende.quote:
Wat moet je allemaal wel niet halen?quote:
Lunchquote:Op donderdag 13 maart 2025 13:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat moet je allemaal wel niet halen?
Zijn inkomenquote:Op donderdag 13 maart 2025 13:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat moet je allemaal wel niet halen?
Ik kwam hem bij het zappen een keer tegen in gesprek over het geloof, tenenkrommendquote:
Daar zijn we het over eens.quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik kwam hem bij het zappen een keer tegen in gesprek over het geloof, tenenkrommend
Het regent hier ook.quote:
Geen regen hier gelukkigquote:Op donderdag 13 maart 2025 15:48 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Het regent hier ook.
Lijkt meer op natte sneeuw trouwens.
Komt nog wel..quote:
Dach putquote:Op donderdag 13 maart 2025 14:56 schreef Domnivoor het volgende:
De Neude wordt alweer dichtgegooid.
[ afbeelding ]
Kom even naar Utrecht. Hier valt het wel meequote:
Het waait harder hier, dat zal de boosdoener zijn..quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Kom even naar Utrecht. Hier valt het wel mee
Net twee zakken vol geladen bij de Appie. Heerlijke winkel. Morgen een afspraak in m'n jeugdhonk.............de Hema kantine...........quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:15 schreef Aoibhin het volgende:
Ik doe eigenlijk al mijn boodschappen bij de AH, tenzij ik iets nodig heb wat ze daar niet hebben. De twee supermarkten die hier het dichtst bij zijn, zijn ook allebei AH's. Bij de Ekoplaza en de Hema kom ik ook nog wel.
Komt de wind ook uit het noorden? Dan kan het daar flink koud worden jaquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:28 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Het waait harder hier, dat zal de boosdoener zijn..
Noordenwind idd.quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Komt de wind ook uit het noorden? Dan kan het daar flink koud worden ja
Goftedomme jaquote:
Neinquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Kom even naar Utrecht. Hier valt het wel mee
Als die vulkaan nou ff goed ploft op IJsland, misschien wordt het dan warmer..quote:
Ik denk dat het dan wereldwijd kouder wordt.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:31 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Als die vulkaan nou ff goed ploft op IJsland, misschien wordt het dan warmer..
Ik heb daar ook niet zo veel vertrouwen inquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik denk dat het dan wereldwijd kouder wordt.
Hopelijk heeft het gesmaakt, wat het ook was!quote:
Dan zal het inmiddels wel zijn afgekoeld. Of ik ben gewoon heel warmbloedigquote:
Dat laatste zal het zijnquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dan zal het inmiddels wel zijn afgekoeld. Of ik ben gewoon heel warmbloedig
Met deze niet.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik denk dat het dan wereldwijd kouder wordt.
Witlof.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hopelijk heeft het gesmaakt, wat het ook was!
Hier werd het parelcouscous met aubergine, courgette, paprika, ui, munt en halloumi. Eigenlijk moest het parelgort zijn, maar dat was op.
Sla'm pa?quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:38 schreef pullup het volgende:
Ik heb pasta met limoen saus en een schnitzeltje + sla
quote:
Dan blij dat ik inmiddels al lang en breed warm binnen zitquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat laatste zal het zijn![]()
het is 4 graden namelijk en waait naar
[ afbeelding ]
Mooiquote:
Ovenschotel met ham en kaas.quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
MooiWitlof is lekker ja. Je kunt er ook heel veel mee
Dat is een klassieke combiquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ovenschotel met ham en kaas.
Mijn moeder was gek op witlof, ik niet.quote:
Je was wel gek op de ham en kaas?quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn moeder was gek op witlof, ik niet.
Hoe raad je het zo?quote:
De 'quote:
Ik krijg trek van jouw postquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:54 schreef chufi het volgende:
maar een blaadje witlof als basis voor wat rochefort en walnoten is wel te doen
Ik nu ook.quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:06 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik krijg er dorst van![]()
[ afbeelding ]
Ja ik weet het ,,,, tis Roquefortquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:06 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:06 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zum kotsen jaquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Je zult toch maar dit bestellen en dan krijg je roquefort voorgeschoteld
Ik vind het lekkerquote:
Je moet de 'schil' ook niet eten.quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:42 schreef Domnivoor het volgende:
Er is ook kaas uit Rochefort. Maar dat ziet er ook niet heel appetijtelijk uit…
https://ardennen.nl/eten-en-drinken/rochefort-kaas/
Ik denk dat ik de rest ook maar overslaquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je moet de 'schil' ook niet eten.
Prima hoorquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:42 schreef Domnivoor het volgende:
Er is ook kaas uit Rochefort. Maar dat ziet er ook niet heel appetijtelijk uit…
https://ardennen.nl/eten-en-drinken/rochefort-kaas/
Wat lijkt jou er mis mee?quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:52 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de rest ook maar oversla
* Aoibhin noteertquote:Op donderdag 13 maart 2025 23:12 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien is het heel lekker
De laatste post van de nacht willen scoren -om God knows waaromquote:
Nee die wil ikquote:Op donderdag 13 maart 2025 23:43 schreef sly-nl het volgende:
[..]
De laatste post van de nacht willen scoren -om God knows waarom- en dan óók nog met valse informatie komen
![]()
WerKelIjK SChAnDaLiG![]()
https://nl.wikipedia.org/wiki/Penicillium_roqueforti
[ afbeelding ]
En dan pensioenquote:
Ik moet er niet aan denken.quote:
Nog niet.quote:
Maar het is je laatste werkdagquote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:44 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken.
[..]
Nog niet.
Van deze week wel ja...quote:
Wat een bijzondere posequote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:04 schreef engine het volgende:
Vegetable curry van gisteravond
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit!quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:04 schreef engine het volgende:
Vegetable curry van gisteravond
[ afbeelding ]
Maart roert zijn staart in de nachtquote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:39 schreef Puzzie het volgende:
Wat een gek weer , vannacht gevroren , nu nog best fris en straks hopelijk zon
Ik heb gisteravond wat vorstgevoelige planten naar binnen gehaald. Die mogen zo weer naar buiten.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:39 schreef Puzzie het volgende:
Dat was wel nodigquote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond wat vorstgevoelige planten naar binnen gehaald. Die mogen zo weer naar buiten.
Hier zon nuquote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:39 schreef Puzzie het volgende:
jij loopt altijd voorquote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
jij loopt altijd voor![]()
Maar het gaat sowieso zonnig worden begreep ik , ik kan wachten
Ziet er goed uitquote:
ik hoorde vanmorgen op het nieuws dat het een mooie dag gaat wordenquote:
Zeiden ze datquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
ik hoorde vanmorgen op het nieuws dat het een mooie dag gaat worden
Kou is prima samen met zonquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:10 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Zeiden ze dat![]()
Klopt ook. Wel weer fris.
En zonder harde wind.quote:
Wind is minder leuk als je moet fietsen , vooral tegenwindquote:
Een van de weinige dingen die ik echt vervelend vind.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wind is minder leuk als je moet fietsen , vooral tegenwind
Wacht maar. Ik kan hem nog voor je verklooienquote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wacht maar. Ik kan hem nog voor je verklooien
Dat is idd minder leukquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:14 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Een van de weinige dingen die ik echt vervelend vind.
En dan ijzel en mist etc...
Eerst tegen de wind in wandelen...quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:17 schreef Aoibhin het volgende:
Oh ja tegenwind, verschrikkelijk. Wind mee daar heb ik niks op tegen
IJzel vind ik echt gruwelijk...ooit een keer gevallen en toen was ik er klaar meequote:
Ik ben ook wel eens flink ondergegaanquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:23 schreef RedShoe het volgende:
[..]
IJzel vind ik echt gruwelijk...ooit een keer gevallen en toen was ik er klaar mee
Ik fiets sowieso niet dan.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben ook wel eens flink ondergegaanSinds die tijd ben ik wel voorzichtiger geworden als het ijzelt, als het voorlanger tijd is dan laat ik mijn fietsband wat leger lopen om meer grip te houden
Soms kan je niet andersquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:27 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik fiets sowieso niet dan.
Ik bedoel wel echt ijzel dan natuurlijk
Met code rood blijf ik thuis.quote:
Die codes kloppen ook niet altijdquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:39 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Met code rood blijf ik thuis.
Of het moet echt een noodgeval zijn
Dat kan inderdaad heel verraderlijk zijn. Als je dan een keer valt, ben je de volgende keer extra voorzichtigquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:23 schreef RedShoe het volgende:
[..]
IJzel vind ik echt gruwelijk...ooit een keer gevallen en toen was ik er klaar mee
Meestal wel hoor.quote:
Ik neem die codes tegenwoordig met een korrel zoutquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:53 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Meestal wel hoor.
Ze zouden het meer per regio moeten doen, dat dan wel weer. Nu doen ze het per provincie en dat klopt niet altijd.
Code oranje en rood neem ik zeker wel serieus. Dat geven ze ook niet zo maar.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik neem die codes tegenwoordig met een korrel zout![]()
Wil niet zeggen dat ik een stuk ga fietsen als er wordt aangeven dat niet te doen
Paar keer gehad en er gebeurde nietsquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:57 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Code oranje en rood neem ik zeker wel serieus. Dat geven ze ook niet zo maar.
Gelukkig maar..quote:
De vooruitzichten zijn warmer. ik ben ook wel klaar met die kou.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het is ook nog behoorlijk koud nu buiten
ik kan weinig met die tabellen, boeien me ook weinigquote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:06 schreef RedShoe het volgende:
[..]
De vooruitzichten zijn warmer. ik ben ook wel klaar met die kou.
[ afbeelding ]
Vanaf dinsdag stijgt de temperatuur en gaan we richting de 15+quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
ik kan weinig met die tabellen, boeien me ook weinig
Dat heb ik idd op het nieuws gezienquote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:08 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Vanaf dinsdag stijgt de temperatuur en gaan we richting de 15+
Ik kijk bijna nooit nieuwsquote:
Ik ook niet maar soms zap je wat en kom je dat tegen.quote:
Geeft een hoop rust. Elke keer als ik die Trump, Poetin en weet ik veel wie zie, dan voel ik me een soort van ellendig.quote:
Ik trek het gewoon niet meer, Gaza ,Ukraine ,duizenden doden, USA met Trump.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:20 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Geeft een hoop rust. Elke keer als ik die Trump, Poetin en weet ik veel wie zie, dan voel ik me een soort van ellendig.
En wat doe je eraan.....helemaal niks. Politiek spelletje over de rug van de doodgewone burger die niet zit te wachten op een oorlog.
Geert 'Schreeuwlelijk' Wildersquote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik trek het gewoon niet meer, Gaza ,Ukraine ,duizenden doden, USA met Trump.
En dan wat dichter bij huis de politiek in NL
Nou ja dat iddquote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:25 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Geert 'Schreeuwlelijk' Wilders![]()
Poppenkast is het...
Doe eens niet zo lelijk tegen deze putinloverquote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:25 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Geert 'Schreeuwlelijk' Wilders![]()
Poppenkast is het...
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doe eens niet zo lelijk tegen deze putinlover
Amateur.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:23 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ja zo koud was het net nog nietquote:
Voor mij reden om iets anders op te zetten of radio zacht of uit te zetten over het algemeenquote:
Dan heb je of nooit goed geluisterd , of er voor opengestaan om echt te luisteren . Deze man was geweldige muzikantquote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Voor mij reden om iets anders op te zetten of radio zacht of uit te zetten over het algemeen
Goed genoeg geluisterd, het bevalt me echt nietquote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dan heb je of nooit goed geluisterd , of er voor opengestaan om echt te luisteren . Deze man was geweldige muzikant
Jazz, blues, funk, soul en uiteraard pop.
Dan stond je er niet voor open , dat kan natuurlijkquote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Goed genoeg geluisterd, het bevalt me echt niet
Ah, ik snap het,quote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dan stond je er niet voor open , dat kan natuurlijk![]()
Of je hebt geen verstand van muziek![]()
![]()
Ook dat kan
Nee dat zei ik helemaal nietquote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, ik snap het,
een andere smaak mag niet,
het moet leuk gevonden worden,
welkom op fok
Oh, en klachten kan je mailen aan forum@fok.nl,quote:
Er zijn meer sterren dan Chantiequote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar Chantal is nog niet dood toch?
Alsof dat nut heeft, dat is een fake mailadresquote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, en klachten kan je mailen aan forum@fok.nl,
daar komt de afbeelding ook vandaan
Maar wie wil je op de lijst erbij hebben?quote:
Juistquote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alsof dat nut heeft, dat is een fake mailadres
George Michael, en als ik er dan nog 2 mag kiezen, kies ik voor Freddy Mercury en David Bowie.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar wie wil je op de lijst erbij hebben?
En de joune?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar wie wil je op de lijst erbij hebben?
Mercury, Hendrix en Houstonquote:
Ik heb even je plaatje geleend, ben wel benieuwdquote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mercury, Hendrix en Houston
(en Morrison op 4)
T is niet mijn plaatje he,quote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb even je plaatje geleend, ben wel benieuwd
40+ / You can bring 3 back to live!
Ik zie onderin geen plaatjes, en jij postte het, dus het is jouw plaatje.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is niet mijn plaatje he,
is danny plaatje
Waarom geen poll erbij, krijg je een mooi overzicht uit.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb even je plaatje geleend, ben wel benieuwd
40+ / You can bring 3 back to live!
Nee kan niet, of je moet alle combinaties maken, maar dan krijg je een giga keuzequote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom geen poll erbij, krijg je een mooi overzicht uit.
Als dat kan tenminste, een poll waarin je 3 keuzes mag maken.
Fijn he, die ******** op het forumquote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee kan niet, of je moet alle combinaties maken, maar dan krijg je een giga keuze
Het eerste druiloor heeft ook al gereageerd
Zulke types ontnemen je wel een beetje de lol van een nieuw topic aanmaken ja.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Fijn he, die ******** op het forum
En je kan maximaal 15 keuzes maken zie ik net.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee kan niet, of je moet alle combinaties maken, maar dan krijg je een giga keuze
Je bent leuk met excel toch?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En je kan maximaal 15 keuzes maken zie ik net.
Gaat helaas niet werken dus.
Yep, kan er hele mooie tekeningen in makenquote:
Ook leuk zodra alle 40+-ers gereageerd hebben.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Yep, kan er hele mooie tekeningen in maken
Staat bij mij ver boven aanquote:
John lennon, Prince en Freddy Mercury..quote:
Er zijn zoveel goede muzikanten , ik zou niet kunnen kiezenquote:
40+ / You can bring 3 back to live!quote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:44 schreef RedShoe het volgende:
[..]
John lennon, Prince en Freddy Mercury..
Prince draaide ik altijd op mijn walkman als ik in de trein zat richting Groningen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Er zijn zoveel goede muzikanten , ik zou niet kunnen kiezen
Ik heb teveel muzikanten die ik geweldig vindquote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:54 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Prince draaide ik altijd op mijn walkman als ik in de trein zat richting Groningen.
Van Prince vindt ik bijna alles wel goed, dat heb ik met weinig zangers/zangeressen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb teveel muzikanten die ik geweldig vind
Ik kijk wel wat verder dan enkel zangquote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:00 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Van Prince vindt ik bijna alles wel goed, dat heb ik met weinig zangers/zangeressen.
Verder interesseert het me niet, als het maar goed klinkt, raakt of enigszins een goed of slecht iets bij je oproept..
Zoals?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik kijk wel wat verder dan enkel zang
Kan ja.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Muzikant zijn is breder dan alleen zang
Bij mij ook grapjas Het gaat altijd om de muziekquote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:09 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Kan ja.
Gaat mij alleen om de muziek.
Als ze spijt hadden gehad, hadden ze zichzelf wel aangegeven.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:13 schreef RedShoe het volgende:
Verdachten Tarwekamp-explosie hebben spijt: 'Volkomen uit de hand gelopen'
https://nos.nl/artikel/25(...)-uit-de-hand-gelopen
Volkomen idd.
6 mensen vermoord .... spijtquote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:13 schreef RedShoe het volgende:
Verdachten Tarwekamp-explosie hebben spijt: 'Volkomen uit de hand gelopen'
https://nos.nl/artikel/25(...)-uit-de-hand-gelopen
Volkomen idd.
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:36 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Als ze spijt hadden gehad, hadden ze zichzelf wel aangegeven.
Laat ze lekker wegrotten
200 liter benzine ook. Dat zijn 5 met benzine volgetankte auto's, die je laat ontploffenquote:
Te ziek voor woordenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:18 schreef RedShoe het volgende:
[..]
[..]
200 liter benzine ook. Dat zijn 5 met benzine volgetankte auto's, die je laat ontploffen
Mijn zoon en kleindochter hebben (vaak) een zaterdag ritueel : pizza bestellen, ik ben geen fan van pizzaquote:
Je kan het zo lekker maken, als jezelf wilquote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mijn zoon en kleindochter hebben (vaak) een zaterdag ritueel : pizza bestellen, ik ben geen fan van pizza
Jij maakt ze zelf?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:10 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Je kan het zo lekker maken, als jezelf wil
Dat dus. Wat hadden ze dan gedacht dat ging gebeuren...quote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:18 schreef RedShoe het volgende:
[..]
[..]
200 liter benzine ook. Dat zijn 5 met benzine volgetankte auto's, die je laat ontploffen
Op sommige Amerikaanse scholen wordt pizza aangeboden als gezonde lunchoptie. Want er zit groente op. En die groente is dan de tomatensaus die erop zitquote:
quote:
Allebei heel lekkerquote:
Max weet hetquote:
Oh dat is ook lekkerquote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Allebei heel lekker![]()
Hier is er nog parelcouscous over van gisteren
Vitamine Pquote:
Jaquote:
Bob Marley, David Bowie en Princequote:
En Maxima is ook een allochtoon dus dan klopt het weerquote:
Soms.quote:
Boordevol vitamine die pizza'squote:
Tsjaa, hoe dom kan je zijn iddquote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat dus. Wat hadden ze dan gedacht dat ging gebeuren...
Bijzonder woordquote:
Ik ben wel benieuwd of zij het op dezelfde manier klaar maakt.quote:
Ideaal receptje voor moederdagquote:
Nog een dot ketchup erbij en de andere helft sterft ookquote:
Niks mis meequote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik ping net zo'n slappe cheeskipburger uit de supermarkt. Wel opgeleukt met augurken en ravigotte saus.
Ze gaan niet gemist wordenquote:
Als ik bij hun ben en ze hebben een pizza besteld dan eet ik nooit meequote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Als ik bij hun ben en ze hebben een pizza besteld dan eet ik nooit mee
Weet je wel meteen waar je aan toe bent als ze dat elke keer blijven doenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Als ik bij hun ben en ze hebben een pizza besteld dan eet ik nooit mee
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Weet je wel meteen waar je aan toe bent als ze dat elke keer blijven doen
Bekijk deze YouTube-video +esquote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:49 schreef Aoibhin het volgende:
Na eindelijk eens een weekje of twee virus-af te zijn sinds de jaarwisseling zit ik nu weer te hele tijd te niezenHet houdt niet op
Ga zo door jij en ik stop pirana's in dat zwemwater van jouquote:
Gemaakt door de turk next door,quote:
Klinkt anders als prima etenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:10 schreef marcb1974 het volgende:
Hamburger en rode kool met appeltjes hier. Had eigenlijk geen zin in 'eten'.
Stelletje aanstellers zijn hetquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga zo door jij en ik stop pirana's in dat zwemwater van jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |