6 mensen vermoord .... spijtquote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:13 schreef RedShoe het volgende:
Verdachten Tarwekamp-explosie hebben spijt: 'Volkomen uit de hand gelopen'
https://nos.nl/artikel/25(...)-uit-de-hand-gelopen
Volkomen idd.
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:36 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Als ze spijt hadden gehad, hadden ze zichzelf wel aangegeven.
Laat ze lekker wegrotten
200 liter benzine ook. Dat zijn 5 met benzine volgetankte auto's, die je laat ontploffenquote:
Te ziek voor woordenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:18 schreef RedShoe het volgende:
[..]
[..]
200 liter benzine ook. Dat zijn 5 met benzine volgetankte auto's, die je laat ontploffen
Mijn zoon en kleindochter hebben (vaak) een zaterdag ritueel : pizza bestellen, ik ben geen fan van pizzaquote:
Je kan het zo lekker maken, als jezelf wilquote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mijn zoon en kleindochter hebben (vaak) een zaterdag ritueel : pizza bestellen, ik ben geen fan van pizza
Jij maakt ze zelf?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:10 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Je kan het zo lekker maken, als jezelf wil
Dat dus. Wat hadden ze dan gedacht dat ging gebeuren...quote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:18 schreef RedShoe het volgende:
[..]
[..]
200 liter benzine ook. Dat zijn 5 met benzine volgetankte auto's, die je laat ontploffen
Op sommige Amerikaanse scholen wordt pizza aangeboden als gezonde lunchoptie. Want er zit groente op. En die groente is dan de tomatensaus die erop zitquote:
quote:
Allebei heel lekkerquote:
Max weet hetquote:
Oh dat is ook lekkerquote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Allebei heel lekker![]()
Hier is er nog parelcouscous over van gisteren
Vitamine Pquote:
Jaquote:
Bob Marley, David Bowie en Princequote:
En Maxima is ook een allochtoon dus dan klopt het weerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |