Ja die tweedequote:Op donderdag 13 maart 2025 07:48 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die tweede heeft mijn voorkeur![]()
Mogguhhquote:
Het wordt weer iets actiever hierquote:Op donderdag 13 maart 2025 08:19 schreef Dotteke het volgende:
Morguh.
Moest ik zowaar naar het vorige topic om de vogeltjes van @:Pullup te kijken
quote:Op donderdag 13 maart 2025 07:48 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lk75jd5edc2g
[ afbeelding ]
Die tweede heeft mijn voorkeur![]()
Had het al eens gehoord dat ie niet helemaal koosjer meer was maar dit verraste me toch welquote:Op donderdag 13 maart 2025 07:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Vroeger keek ik altijd naar Countdown![]()
Wat is die afgegleden zeg
Wat een naar figuur is datquote:Op donderdag 13 maart 2025 09:42 schreef pullup het volgende:
[..]
[..]
Had het al eens gehoord dat ie niet helemaal koosjer meer was maar dit verraste me toch wel
Iemand die nog een graadje erger is tegenwoordig is die Robert Jensen
Die ken ik dan weer gelukkig nietquote:Op donderdag 13 maart 2025 09:48 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Wat een naar figuur is dat![]()
Dan liever zijn broer nog..
Klopt wel jaquote:Op donderdag 13 maart 2025 09:53 schreef Aoibhin het volgende:
Toch zijn het ook wel allemaal mensen waarvan het me ook niet heeeeel erg verbaast
Zou leuk zijn, kom af en toe eens binnenwippen maar meestal is er niemandquote:
Curry's kunnen vegetarischquote:Op donderdag 13 maart 2025 11:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
Ik meen me te herinneren dat jullie vegetariërs zijn 🤔
Krijg al honger als ik de ingrediënten bekijkquote:Op donderdag 13 maart 2025 11:45 schreef Aoibhin het volgende:
Een van mijn favoriete curry's![]()
https://www.okokorecepten(...)-aardappel-aubergine
Die kaffir-limoenblaadjes heb ik jaren geleden ontdekt. Geeft echt een heel bijzonder lekkere smaak aan de curry
Wow is dat even toevalligquote:Op donderdag 13 maart 2025 11:52 schreef engine het volgende:
Vanavond curry![]()
M'n collega had gisteren vegetable curry en dat zag er heerlijk uit.
Die blaadjes heb ik altijd op voorraad in de vriezer. Die geur en smaak, ik vind het heerlijk.quote:Op donderdag 13 maart 2025 11:45 schreef Aoibhin het volgende:
Een van mijn favoriete curry's![]()
https://www.okokorecepten(...)-aardappel-aubergine
Die kaffir-limoenblaadjes heb ik jaren geleden ontdekt. Geeft echt een heel bijzonder lekkere smaak aan de curry
Vegetarische curry met paneer en/of groente.quote:Op donderdag 13 maart 2025 11:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
Ik meen me te herinneren dat jullie vegetariërs zijn 🤔
Ja he?quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:00 schreef Shii het volgende:
[..]
Die blaadjes heb ik altijd op voorraad in de vriezer. Die geur en smaak, ik vind het heerlijk.
Mooi bedragquote:Op donderdag 13 maart 2025 12:30 schreef D. het volgende:
500 euro gewonnen
Bij winactie van de Albert Heijn
Staat in de mail die ik kreeg, dus het is vast waar
Wonderbaarlijkquote:Op donderdag 13 maart 2025 12:33 schreef D. het volgende:
[..]
Aardig van ze
En spontaan, heb niet eens ergens aan meegedaan
Dure winkel vooralquote:Op donderdag 13 maart 2025 12:39 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Wonderbaarlijk![]()
Goeie winkel is het
Laat me raden, en nu moet je allemaal gegevens in gaan vullen?quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:30 schreef D. het volgende:
500 euro gewonnen
Bij winactie van de Albert Heijn
Staat in de mail die ik kreeg, dus het is vast waar
Klopt!quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Laat me raden, en nu moet je allemaal gegevens in gaan vullen?
Gewoon reclame kopen, dan valt het mee..quote:
Ik kom er niet vaakquote:Op donderdag 13 maart 2025 12:46 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Gewoon reclame kopen, dan valt het mee..
Ligt eraan..quote:
laat ik het zo zeggen: Ik koop weinig bij de AH, beter misschienquote:
Ik komt het meest bij Jumbo, AH en aldi.quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
laat ik het zo zeggen: Ik koop weinig bij de AH, beter misschien
Jumbo kom ik ook wel , en Lidlquote:Op donderdag 13 maart 2025 12:51 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik komt het meest bij Jumbo, AH en aldi.
Ja ze hebben mij ook wel eens zo'n bedrag gegevenquote:
Ik vind 1x naar de supermarkt per dag wel voldoende.quote:
Wat moet je allemaal wel niet halen?quote:
Lunchquote:Op donderdag 13 maart 2025 13:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat moet je allemaal wel niet halen?
Zijn inkomenquote:Op donderdag 13 maart 2025 13:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat moet je allemaal wel niet halen?
Ik kwam hem bij het zappen een keer tegen in gesprek over het geloof, tenenkrommendquote:
Daar zijn we het over eens.quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik kwam hem bij het zappen een keer tegen in gesprek over het geloof, tenenkrommend
Het regent hier ook.quote:
Geen regen hier gelukkigquote:Op donderdag 13 maart 2025 15:48 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Het regent hier ook.
Lijkt meer op natte sneeuw trouwens.
Komt nog wel..quote:
Dach putquote:Op donderdag 13 maart 2025 14:56 schreef Domnivoor het volgende:
De Neude wordt alweer dichtgegooid.
[ afbeelding ]
Kom even naar Utrecht. Hier valt het wel meequote:
Het waait harder hier, dat zal de boosdoener zijn..quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Kom even naar Utrecht. Hier valt het wel mee
Net twee zakken vol geladen bij de Appie. Heerlijke winkel. Morgen een afspraak in m'n jeugdhonk.............de Hema kantine...........quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:15 schreef Aoibhin het volgende:
Ik doe eigenlijk al mijn boodschappen bij de AH, tenzij ik iets nodig heb wat ze daar niet hebben. De twee supermarkten die hier het dichtst bij zijn, zijn ook allebei AH's. Bij de Ekoplaza en de Hema kom ik ook nog wel.
Komt de wind ook uit het noorden? Dan kan het daar flink koud worden jaquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:28 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Het waait harder hier, dat zal de boosdoener zijn..
Noordenwind idd.quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Komt de wind ook uit het noorden? Dan kan het daar flink koud worden ja
Goftedomme jaquote:
Neinquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Kom even naar Utrecht. Hier valt het wel mee
Als die vulkaan nou ff goed ploft op IJsland, misschien wordt het dan warmer..quote:
Ik denk dat het dan wereldwijd kouder wordt.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:31 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Als die vulkaan nou ff goed ploft op IJsland, misschien wordt het dan warmer..
Ik heb daar ook niet zo veel vertrouwen inquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik denk dat het dan wereldwijd kouder wordt.
Hopelijk heeft het gesmaakt, wat het ook was!quote:
Dan zal het inmiddels wel zijn afgekoeld. Of ik ben gewoon heel warmbloedigquote:
Dat laatste zal het zijnquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dan zal het inmiddels wel zijn afgekoeld. Of ik ben gewoon heel warmbloedig
Met deze niet.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik denk dat het dan wereldwijd kouder wordt.
Witlof.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hopelijk heeft het gesmaakt, wat het ook was!
Hier werd het parelcouscous met aubergine, courgette, paprika, ui, munt en halloumi. Eigenlijk moest het parelgort zijn, maar dat was op.
Sla'm pa?quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:38 schreef pullup het volgende:
Ik heb pasta met limoen saus en een schnitzeltje + sla
quote:
Dan blij dat ik inmiddels al lang en breed warm binnen zitquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat laatste zal het zijn![]()
het is 4 graden namelijk en waait naar
[ afbeelding ]
Mooiquote:
Ovenschotel met ham en kaas.quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
MooiWitlof is lekker ja. Je kunt er ook heel veel mee
Dat is een klassieke combiquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ovenschotel met ham en kaas.
Mijn moeder was gek op witlof, ik niet.quote:
Je was wel gek op de ham en kaas?quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn moeder was gek op witlof, ik niet.
Hoe raad je het zo?quote:
De 'quote:
Ik krijg trek van jouw postquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:54 schreef chufi het volgende:
maar een blaadje witlof als basis voor wat rochefort en walnoten is wel te doen
Ik nu ook.quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:06 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik krijg er dorst van![]()
[ afbeelding ]
Ja ik weet het ,,,, tis Roquefortquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:06 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:06 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zum kotsen jaquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Je zult toch maar dit bestellen en dan krijg je roquefort voorgeschoteld
Ik vind het lekkerquote:
Je moet de 'schil' ook niet eten.quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:42 schreef Domnivoor het volgende:
Er is ook kaas uit Rochefort. Maar dat ziet er ook niet heel appetijtelijk uit…
https://ardennen.nl/eten-en-drinken/rochefort-kaas/
Ik denk dat ik de rest ook maar overslaquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je moet de 'schil' ook niet eten.
Prima hoorquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:42 schreef Domnivoor het volgende:
Er is ook kaas uit Rochefort. Maar dat ziet er ook niet heel appetijtelijk uit…
https://ardennen.nl/eten-en-drinken/rochefort-kaas/
Wat lijkt jou er mis mee?quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:52 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de rest ook maar oversla
* Aoibhin noteertquote:Op donderdag 13 maart 2025 23:12 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien is het heel lekker
De laatste post van de nacht willen scoren -om God knows waaromquote:
Nee die wil ikquote:Op donderdag 13 maart 2025 23:43 schreef sly-nl het volgende:
[..]
De laatste post van de nacht willen scoren -om God knows waarom- en dan óók nog met valse informatie komen
![]()
WerKelIjK SChAnDaLiG![]()
https://nl.wikipedia.org/wiki/Penicillium_roqueforti
[ afbeelding ]
En dan pensioenquote:
Ik moet er niet aan denken.quote:
Nog niet.quote:
Maar het is je laatste werkdagquote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:44 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken.
[..]
Nog niet.
Van deze week wel ja...quote:
Wat een bijzondere posequote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:04 schreef engine het volgende:
Vegetable curry van gisteravond
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit!quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:04 schreef engine het volgende:
Vegetable curry van gisteravond
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |