Ja die tweedequote:Op donderdag 13 maart 2025 07:48 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die tweede heeft mijn voorkeur![]()
Mogguhhquote:
Het wordt weer iets actiever hierquote:Op donderdag 13 maart 2025 08:19 schreef Dotteke het volgende:
Morguh.
Moest ik zowaar naar het vorige topic om de vogeltjes van @:Pullup te kijken
quote:Op donderdag 13 maart 2025 07:48 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lk75jd5edc2g
[ afbeelding ]
Die tweede heeft mijn voorkeur![]()
Had het al eens gehoord dat ie niet helemaal koosjer meer was maar dit verraste me toch welquote:Op donderdag 13 maart 2025 07:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Vroeger keek ik altijd naar Countdown![]()
Wat is die afgegleden zeg
Wat een naar figuur is datquote:Op donderdag 13 maart 2025 09:42 schreef pullup het volgende:
[..]
[..]
Had het al eens gehoord dat ie niet helemaal koosjer meer was maar dit verraste me toch wel
Iemand die nog een graadje erger is tegenwoordig is die Robert Jensen
Die ken ik dan weer gelukkig nietquote:Op donderdag 13 maart 2025 09:48 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Wat een naar figuur is dat![]()
Dan liever zijn broer nog..
Klopt wel jaquote:Op donderdag 13 maart 2025 09:53 schreef Aoibhin het volgende:
Toch zijn het ook wel allemaal mensen waarvan het me ook niet heeeeel erg verbaast
Zou leuk zijn, kom af en toe eens binnenwippen maar meestal is er niemandquote:
Curry's kunnen vegetarischquote:Op donderdag 13 maart 2025 11:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
Ik meen me te herinneren dat jullie vegetariërs zijn 🤔
Krijg al honger als ik de ingrediënten bekijkquote:Op donderdag 13 maart 2025 11:45 schreef Aoibhin het volgende:
Een van mijn favoriete curry's![]()
https://www.okokorecepten(...)-aardappel-aubergine
Die kaffir-limoenblaadjes heb ik jaren geleden ontdekt. Geeft echt een heel bijzonder lekkere smaak aan de curry
Wow is dat even toevalligquote:Op donderdag 13 maart 2025 11:52 schreef engine het volgende:
Vanavond curry![]()
M'n collega had gisteren vegetable curry en dat zag er heerlijk uit.
Die blaadjes heb ik altijd op voorraad in de vriezer. Die geur en smaak, ik vind het heerlijk.quote:Op donderdag 13 maart 2025 11:45 schreef Aoibhin het volgende:
Een van mijn favoriete curry's![]()
https://www.okokorecepten(...)-aardappel-aubergine
Die kaffir-limoenblaadjes heb ik jaren geleden ontdekt. Geeft echt een heel bijzonder lekkere smaak aan de curry
Vegetarische curry met paneer en/of groente.quote:Op donderdag 13 maart 2025 11:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
Ik meen me te herinneren dat jullie vegetariërs zijn 🤔
Ja he?quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:00 schreef Shii het volgende:
[..]
Die blaadjes heb ik altijd op voorraad in de vriezer. Die geur en smaak, ik vind het heerlijk.
Mooi bedragquote:Op donderdag 13 maart 2025 12:30 schreef D. het volgende:
500 euro gewonnen
Bij winactie van de Albert Heijn
Staat in de mail die ik kreeg, dus het is vast waar
Wonderbaarlijkquote:Op donderdag 13 maart 2025 12:33 schreef D. het volgende:
[..]
Aardig van ze
En spontaan, heb niet eens ergens aan meegedaan
Dure winkel vooralquote:Op donderdag 13 maart 2025 12:39 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Wonderbaarlijk![]()
Goeie winkel is het
Laat me raden, en nu moet je allemaal gegevens in gaan vullen?quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:30 schreef D. het volgende:
500 euro gewonnen
Bij winactie van de Albert Heijn
Staat in de mail die ik kreeg, dus het is vast waar
Klopt!quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Laat me raden, en nu moet je allemaal gegevens in gaan vullen?
Gewoon reclame kopen, dan valt het mee..quote:
Ik kom er niet vaakquote:Op donderdag 13 maart 2025 12:46 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Gewoon reclame kopen, dan valt het mee..
Ligt eraan..quote:
laat ik het zo zeggen: Ik koop weinig bij de AH, beter misschienquote:
Ik komt het meest bij Jumbo, AH en aldi.quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
laat ik het zo zeggen: Ik koop weinig bij de AH, beter misschien
Jumbo kom ik ook wel , en Lidlquote:Op donderdag 13 maart 2025 12:51 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik komt het meest bij Jumbo, AH en aldi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |