Maart roert zijn staart in de nachtquote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:39 schreef Puzzie het volgende:
Wat een gek weer , vannacht gevroren , nu nog best fris en straks hopelijk zon

Ik heb gisteravond wat vorstgevoelige planten naar binnen gehaald. Die mogen zo weer naar buiten.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:39 schreef Puzzie het volgende:

Dat was wel nodigquote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond wat vorstgevoelige planten naar binnen gehaald. Die mogen zo weer naar buiten.

Hier zon nuquote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:39 schreef Puzzie het volgende:

jij loopt altijd voorquote:

quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
jij loopt altijd voor![]()
Maar het gaat sowieso zonnig worden begreep ik , ik kan wachten

Ziet er goed uitquote:

ik hoorde vanmorgen op het nieuws dat het een mooie dag gaat wordenquote:

Zeiden ze datquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
ik hoorde vanmorgen op het nieuws dat het een mooie dag gaat worden

Kou is prima samen met zonquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:10 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Zeiden ze dat![]()
Klopt ook. Wel weer fris.

En zonder harde wind.quote:

Wind is minder leuk als je moet fietsen , vooral tegenwindquote:

Een van de weinige dingen die ik echt vervelend vind.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wind is minder leuk als je moet fietsen , vooral tegenwind

Wacht maar. Ik kan hem nog voor je verklooienquote:

quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wacht maar. Ik kan hem nog voor je verklooien

Dat is idd minder leukquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:14 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Een van de weinige dingen die ik echt vervelend vind.
En dan ijzel en mist etc...

Eerst tegen de wind in wandelen...quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:17 schreef Aoibhin het volgende:
Oh ja tegenwind, verschrikkelijk. Wind mee daar heb ik niks op tegen

IJzel vind ik echt gruwelijk...ooit een keer gevallen en toen was ik er klaar meequote:

Ik ben ook wel eens flink ondergegaanquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:23 schreef RedShoe het volgende:
[..]
IJzel vind ik echt gruwelijk...ooit een keer gevallen en toen was ik er klaar mee

Ik fiets sowieso niet dan.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben ook wel eens flink ondergegaanSinds die tijd ben ik wel voorzichtiger geworden als het ijzelt, als het voorlanger tijd is dan laat ik mijn fietsband wat leger lopen om meer grip te houden

Soms kan je niet andersquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:27 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik fiets sowieso niet dan.
Ik bedoel wel echt ijzel dan natuurlijk

Met code rood blijf ik thuis.quote:

Die codes kloppen ook niet altijdquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:39 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Met code rood blijf ik thuis.
Of het moet echt een noodgeval zijn

Dat kan inderdaad heel verraderlijk zijn. Als je dan een keer valt, ben je de volgende keer extra voorzichtigquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:23 schreef RedShoe het volgende:
[..]
IJzel vind ik echt gruwelijk...ooit een keer gevallen en toen was ik er klaar mee

Meestal wel hoor.quote:

Ik neem die codes tegenwoordig met een korrel zoutquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:53 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Meestal wel hoor.
Ze zouden het meer per regio moeten doen, dat dan wel weer. Nu doen ze het per provincie en dat klopt niet altijd.

Code oranje en rood neem ik zeker wel serieus. Dat geven ze ook niet zo maar.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik neem die codes tegenwoordig met een korrel zout![]()
Wil niet zeggen dat ik een stuk ga fietsen als er wordt aangeven dat niet te doen

Paar keer gehad en er gebeurde nietsquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:57 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Code oranje en rood neem ik zeker wel serieus. Dat geven ze ook niet zo maar.

Gelukkig maar..quote:

De vooruitzichten zijn warmer. ik ben ook wel klaar met die kou.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het is ook nog behoorlijk koud nu buiten

ik kan weinig met die tabellen, boeien me ook weinigquote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:06 schreef RedShoe het volgende:
[..]
De vooruitzichten zijn warmer. ik ben ook wel klaar met die kou.
[ afbeelding ]

Vanaf dinsdag stijgt de temperatuur en gaan we richting de 15+quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
ik kan weinig met die tabellen, boeien me ook weinig

Dat heb ik idd op het nieuws gezienquote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:08 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Vanaf dinsdag stijgt de temperatuur en gaan we richting de 15+

Ik kijk bijna nooit nieuwsquote:

Ik ook niet maar soms zap je wat en kom je dat tegen.quote:

Geeft een hoop rust. Elke keer als ik die Trump, Poetin en weet ik veel wie zie, dan voel ik me een soort van ellendig.quote:

Ik trek het gewoon niet meer, Gaza ,Ukraine ,duizenden doden, USA met Trump.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:20 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Geeft een hoop rust. Elke keer als ik die Trump, Poetin en weet ik veel wie zie, dan voel ik me een soort van ellendig.
En wat doe je eraan.....helemaal niks. Politiek spelletje over de rug van de doodgewone burger die niet zit te wachten op een oorlog.

Geert 'Schreeuwlelijk' Wildersquote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik trek het gewoon niet meer, Gaza ,Ukraine ,duizenden doden, USA met Trump.
En dan wat dichter bij huis de politiek in NL

Nou ja dat iddquote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:25 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Geert 'Schreeuwlelijk' Wilders![]()
Poppenkast is het...

Doe eens niet zo lelijk tegen deze putinloverquote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:25 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Geert 'Schreeuwlelijk' Wilders![]()
Poppenkast is het...

Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doe eens niet zo lelijk tegen deze putinlover

Amateur.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:23 schreef RedShoe het volgende:
[..]

Ja zo koud was het net nog nietquote:

Voor mij reden om iets anders op te zetten of radio zacht of uit te zetten over het algemeenquote:

Dan heb je of nooit goed geluisterd , of er voor opengestaan om echt te luisteren . Deze man was geweldige muzikantquote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Voor mij reden om iets anders op te zetten of radio zacht of uit te zetten over het algemeen

Goed genoeg geluisterd, het bevalt me echt nietquote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dan heb je of nooit goed geluisterd , of er voor opengestaan om echt te luisteren . Deze man was geweldige muzikant
Jazz, blues, funk, soul en uiteraard pop.

Dan stond je er niet voor open , dat kan natuurlijkquote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Goed genoeg geluisterd, het bevalt me echt niet

Ah, ik snap het,quote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dan stond je er niet voor open , dat kan natuurlijk![]()
Of je hebt geen verstand van muziek![]()
![]()
Ook dat kan

Nee dat zei ik helemaal nietquote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, ik snap het,
een andere smaak mag niet,
het moet leuk gevonden worden,
welkom op fok

Oh, en klachten kan je mailen aan forum@fok.nl,quote:

Er zijn meer sterren dan Chantiequote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar Chantal is nog niet dood toch?

Alsof dat nut heeft, dat is een fake mailadresquote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, en klachten kan je mailen aan forum@fok.nl,
daar komt de afbeelding ook vandaan

Maar wie wil je op de lijst erbij hebben?quote:

Juistquote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alsof dat nut heeft, dat is een fake mailadres

George Michael, en als ik er dan nog 2 mag kiezen, kies ik voor Freddy Mercury en David Bowie.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar wie wil je op de lijst erbij hebben?

En de joune?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar wie wil je op de lijst erbij hebben?

Mercury, Hendrix en Houstonquote:

Ik heb even je plaatje geleend, ben wel benieuwdquote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mercury, Hendrix en Houston
(en Morrison op 4)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |