En als je niet wilt kauwen, kan gewoon de staafmixer eropquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik ben nog maar een beginner hè.. met dat bewuste kauwen
Veel fruitdragers hebben mannelijke en vrouwelijke varianten. Dus dan moet je er of van iedere soort twee hebben ( of iemand in de buurt) . Slimme kwekers enten mannelijke en vrouwelijke enten op een stam en zo doet ze het met elkaar. Althans.. in de folderquote:
Al meer van deze shows gezien,quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Prachtig en doodeng
Bekijk deze YouTube-video
Denk dat het nep is.. maar het kan net zo goed echt zijn. ze zijn ver met die techniek, zeker in china.. wie zal het zeggen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Lijkt wel een of ander special effect uit een film ofzo
Dat Skynet komt toch weer op de proppen met Arnold dus lang niet zo link als ditquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Al meer van deze shows gezien,
doen ze mooi,
tot ze het militair maken
Of Skynet tot leven komt
Ah zoquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Veel fruitdragers hebben mannelijke en vrouwelijke varianten. Dus dan moet je er of van iedere soort twee hebben ( of iemand in de buurt) . Slimme kwekers enten mannelijke en vrouwelijke enten op een stam en zo doet he het met elkaar. Althans.. in de folder
Ja in China kunnen ze veel wat dat betreft. Wel eng ook inderdaad. Maar goed...quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Denk dat het nep is.. maar het kan net zo goed echt zijn. ze zijn ver met die techniek, zeker in china.. wie zal het zeggen.
Het blijft mooi en eng
Hazelaar weet ik niet.. maar sommige soorten doen ook aan zelfbevlekking en kruisbestuiving, de natuurquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah zoZoiets had Domni me ook een keer uitgelegd volgens mij. Wij hebben van hem twee hazelaarboompjes gekregen en die schijnen elkaar ook te kunnen bestuiven.
Brrr.. Het is overigens al zo goed als live in de UAquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Al meer van deze shows gezien,
doen ze mooi,
tot ze het militair maken
Of Skynet tot leven komt
Natuur blijft wel fascinerend.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hazelaar weet ik niet.. maar sommige soorten doen ook aan zelfbevlekking en kruisbestuiving, de natuur
Terminator weet ik veel hoeveel met Arnold enquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat Skynet komt toch weer op de proppen met Arnold dus lang niet zo link als dit
Haha de kop van die ventquote:
Wauw, dat jochie is goedquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Beetje feelgood clip
Ik doe dat eigenlijk ook nooit, maar moet wel toegeven dat ik die lekkerder vind dan die supermarktdingen.. die ik dan wel weleens doequote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
NeeMaar ik ben niet zo van de afhaal pizza's
Ik haal nooit diepvriespizza'squote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik doe dat eigenlijk ook nooit, maar moet wel toegeven dat ik die lekkerder vind dan die supermarktdingen.. die ik dan wel weleens doe
Het gemak en de lust wint weleens van het verstand.. al leuk ik ze meestal wel op met wat ik in de koelkast vind.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik haal nooit diepvriespizza's![]()
Niet te eten , maar die vette meuk van thuisbezorgd of wat anders vind ik ook vies
Klinkt goed op zichquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het gemak en de lust wint weleens van het verstand.. al leuk ik ze meestal wel op met wat ik in de koelkast vind.
En een pizza Napolitana druipend van de kaas en olie... met die overheerlijke zoute ansjovis... Mama Mia !!
Nooit van gehoord, maar ik zag de TTquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik kreeg daarstraks al trek met die macaronieshoarma ...en nu weer ...
Nee , ik zit pas net weer achter de pcquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Idem. Tis rustig hebbie nog een verrasend muziekje ?
Ah, dus het zijn realtime ontdekkingen, nice.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee , ik zit pas net weer achter de pc
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ah, dus het zijn realtime ontdekkingen, nice.
Ik kwam vanmiddag ook weer zo'n oudje tegen die ik helemaal vergeten was.quote:
Lekker is dat hè! Ik heb het vaak in de auto.. radio is zo lekker want dat overkomt je.. denk dan ook weleens die moet ik ff op Fok delen.. Maarja.. dat ben ik drie bochten verder alweer vergeten.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kwam vanmiddag ook weer zo'n oudje tegen die ik helemaal vergeten was.
Het erge is dat je hem 40 jaar niet meer gehoord hebt en hem bijna zo weer meezingt.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Lekker is dat hè! Ik heb het vaak in de auto.. radio is zo lekker want dat overkomt je.. denk dan ook weleens die moet ik ff op Fok delen.. Maarja.. dat ben ik drie bochten verder alweer vergeten.
Terwijl je dat belangrijke iets van gister vergeten bentquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het erge is dat je hem 40 jaar niet meer gehoord hebt en hem bijna zo weer meezingt.
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Terwijl je dat belangrijke iets van gister vergeten bent
Dahweekniequote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Deeply beautifull.. of is het andersom?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight
Last breath gaan we zien nuquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Late night show!
What's showing?
"Mijn" vergeten liedje kwam ook uit '83.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geniet!
Gedaan, goede filmquote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geniet!
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Jackie heeft een koude nacht/dag ..hmm vreemd het is live.. GoA gaat het niet uitzoeken maar slapen.
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 07:05 schreef Dotteke het volgende:
Morguh, nog geen vogeltjes
Pullup lekker uitslapen
Lekker. A een druk weekendje voor jou dusquote:Op zaterdag 15 maart 2025 07:13 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
Beetje ja, niet naar Utrecht maar een wedstrijdje op de Amstel dit hele weekeinde![]()
Wij zijn pas vanmiddag aan de beurt
Ja leuk weekeinde en ben vanaf maandag even een paar dagen naar Spanjequote:Op zaterdag 15 maart 2025 07:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker. A een druk weekendje voor jou dus
Geniet ervan
Vakantie of ook voor je werk?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 07:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja leuk weekeinde en ben vanaf maandag even een paar dagen naar Spanje
Vakantie deze keer, vrienden in Sevilla ontmoetenquote:
Oei; slaap het er af jaquote:
Mooi vooruitzicht welquote:Op zaterdag 15 maart 2025 07:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Vakantie deze keer, vrienden in Sevilla ontmoeten
Ja prachtig en die kleuren ook zo mooiquote:Op zaterdag 15 maart 2025 07:18 schreef pullup het volgende:
Deze blijven toch wel fotogeniek
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |