Snap ik, ik zag laatst sushi met banaanquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik kreeg ergens als, verrassing sushi, sushi met aardbei.
Daar was ik niet klaar voor
Als we het over gebakken banaan hebben van de Oosterse variant ben ik voorquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is toch zonde van de macaroni
Een paar schijfjes banaan erbij is dan wel heel erg lekker
Nee gewoon kouwe banaan.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Als we het over gebakken banaan hebben van de Oosterse variant ben ik voor
Ik ben nog niet overtuigd in dezequote:
Met gebakken banaan zie ik nog wel opties.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben nog niet overtuigd in dezeAlhoewel banaan meestal wel lekker is
Ik nam bij een pizzeria hier in de buurt vroeger altijd een Pizza Tropicana. Dat was met ananas en banaanquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is toch zonde van de macaroni
Een paar schijfjes banaan erbij is dan wel heel erg lekker
Dat zoete van banaan is lekker bij de pittige macaroniquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben nog niet overtuigd in dezeAlhoewel banaan meestal wel lekker is
Ik wist niet dat kiwiplanten ook seksuele voorkeuren haddenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ondingen.. heb 8 jaar geleden een bisexuele kiwi plant gekocht... ding groeit als een octopus maar geen kiwi te vinden
Dat is nog lekker ookquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
In het kader van beter leven.. Doe ik wel iedere ochtend banaan in mijn Griekse Yoghurt
Haha...zeg dat welquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Prachtig en doodeng
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ondingen.. heb 8 jaar geleden een bisexuele kiwi plant gekocht... ding groeit als een octopus maar geen kiwi te vinden
Banaan in de yoghurt is lekker jaquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
In het kader van beter leven.. Doe ik wel iedere ochtend banaan in mijn Griekse Yoghurt
Wat ergquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik nam bij een pizzeria hier in de buurt vroeger altijd een Pizza Tropicana. Dat was met ananas en banaanHet was echt by far mijn favoriet
Die van GOA nietquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik wist niet dat kiwiplanten ook seksuele voorkeuren hadden
Lijkt wel een of ander special effect uit een film ofzoquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Prachtig en doodeng
Ik ben nog maar een beginner hè.. met dat bewuste kauwenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Banaan in de yoghurt is lekker jaIk ontbijt meestal 's ochtends met yoghurt, havervlokken, banaan (of ander fruit, maar meestal banaan of blauwe bessen) en een beetje kaneel
quote:
Al iets overtuigenderquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zoete van banaan is lekker bij de pittige macaroni
Die zijn aseksueel?quote:
En als je niet wilt kauwen, kan gewoon de staafmixer eropquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik ben nog maar een beginner hè.. met dat bewuste kauwen
Veel fruitdragers hebben mannelijke en vrouwelijke varianten. Dus dan moet je er of van iedere soort twee hebben ( of iemand in de buurt) . Slimme kwekers enten mannelijke en vrouwelijke enten op een stam en zo doet ze het met elkaar. Althans.. in de folderquote:
Al meer van deze shows gezien,quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Prachtig en doodeng
Denk dat het nep is.. maar het kan net zo goed echt zijn. ze zijn ver met die techniek, zeker in china.. wie zal het zeggen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Lijkt wel een of ander special effect uit een film ofzo
Dat Skynet komt toch weer op de proppen met Arnold dus lang niet zo link als ditquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Al meer van deze shows gezien,
doen ze mooi,
tot ze het militair maken
Of Skynet tot leven komt
Ah zoquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Veel fruitdragers hebben mannelijke en vrouwelijke varianten. Dus dan moet je er of van iedere soort twee hebben ( of iemand in de buurt) . Slimme kwekers enten mannelijke en vrouwelijke enten op een stam en zo doet he het met elkaar. Althans.. in de folder
Ja in China kunnen ze veel wat dat betreft. Wel eng ook inderdaad. Maar goed...quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Denk dat het nep is.. maar het kan net zo goed echt zijn. ze zijn ver met die techniek, zeker in china.. wie zal het zeggen.
Het blijft mooi en eng
Hazelaar weet ik niet.. maar sommige soorten doen ook aan zelfbevlekking en kruisbestuiving, de natuurquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah zoZoiets had Domni me ook een keer uitgelegd volgens mij. Wij hebben van hem twee hazelaarboompjes gekregen en die schijnen elkaar ook te kunnen bestuiven.
Brrr.. Het is overigens al zo goed als live in de UAquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Al meer van deze shows gezien,
doen ze mooi,
tot ze het militair maken
Of Skynet tot leven komt
Natuur blijft wel fascinerend.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hazelaar weet ik niet.. maar sommige soorten doen ook aan zelfbevlekking en kruisbestuiving, de natuur
Terminator weet ik veel hoeveel met Arnold enquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat Skynet komt toch weer op de proppen met Arnold dus lang niet zo link als dit
Haha de kop van die ventquote:
Wauw, dat jochie is goedquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Beetje feelgood clip
Ik doe dat eigenlijk ook nooit, maar moet wel toegeven dat ik die lekkerder vind dan die supermarktdingen.. die ik dan wel weleens doequote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
NeeMaar ik ben niet zo van de afhaal pizza's
Ik haal nooit diepvriespizza'squote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik doe dat eigenlijk ook nooit, maar moet wel toegeven dat ik die lekkerder vind dan die supermarktdingen.. die ik dan wel weleens doe
Het gemak en de lust wint weleens van het verstand.. al leuk ik ze meestal wel op met wat ik in de koelkast vind.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik haal nooit diepvriespizza's![]()
Niet te eten , maar die vette meuk van thuisbezorgd of wat anders vind ik ook vies
Klinkt goed op zichquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het gemak en de lust wint weleens van het verstand.. al leuk ik ze meestal wel op met wat ik in de koelkast vind.
En een pizza Napolitana druipend van de kaas en olie... met die overheerlijke zoute ansjovis... Mama Mia !!
Ik kreeg daarstraks al trek met die macaronieshoarma ...en nu weer ...quote:
Nooit van gehoord, maar ik zag de TTquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik kreeg daarstraks al trek met die macaronieshoarma ...en nu weer ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |