Ik kon daar jaren door een traumatische ervaring heel slecht tegen. Dan werd ik boos als ik wakker werd en de vogels hoorde fluiten. Alsof die beestjes er wat aan konden doen. Maar het brengt altijd nog steeds iedere dag een vervelende gebeurtenis naar boven. Maar gelukkig kan ik er nu ook wel weer van genieten van de vogeltjes.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 08:02 schreef Aoibhin het volgende:
Goedemorgen![]()
Vogeltjes![]()
Ik was al wat vroeger wakker en hoorde ze toen fluiten buiten. Dat is altijd zo mooi 's ochtends als de wereld verder nog stil is
Oh wat rot zegquote:Op zaterdag 15 maart 2025 08:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kon daar jaren door een traumatische ervaring heel slecht tegen. Dan werd ik boos als ik wakker werd en de vogels hoorde fluiten. Alsof die beestjes er wat aan konden doen. Maar het brengt altijd nog steeds iedere dag een vervelende gebeurtenis naar boven. Maar gelukkig kan ik er nu ook wel weer van genieten van de vogeltjes.
Nee, is ook zo. Gelukkig blijf ik er niet in hangen, tis alleen het moment dat ik wakker wordt en die vogels hoor dat ik er even weer aan denk. En als ik dan opsta en dingen ga doe is het ook weer overquote:Op zaterdag 15 maart 2025 08:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh wat rot zegTrauma triggers zijn echt kut... Kom je ook soms niet zomaar vanaf
Dat is fijn, dat het daarna weer goed gaatquote:Op zaterdag 15 maart 2025 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, is ook zo. Gelukkig blijf ik er niet in hangen, tis alleen het moment dat ik wakker wordt en die vogels hoor dat ik er even weer aan denk. En als ik dan opsta en dingen ga doe is het ook weer over
Zo te zien zit hij nog steeds onder de grondquote:Op zaterdag 15 maart 2025 08:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Schildpad komt uit zijn winterslaap onder de grond...
[ afbeelding ]
Wowquote:Op zaterdag 15 maart 2025 08:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Schildpad komt uit zijn winterslaap onder de grond...
[ afbeelding ]
Hij gaat ieder jaar opnieuw onder de grond hèquote:Op zaterdag 15 maart 2025 08:58 schreef Domnivoor het volgende:
Dat plaatje circuleert al jaren. Dus in elk geval geen AI.
En die grond op zijn rug gaat meequote:Op zaterdag 15 maart 2025 08:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hij gaat ieder jaar opnieuw onder de grond hè
Slim wel, scheelt werkquote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:02 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En die grond op zijn rug gaat mee
Zijn geen miljonairs die er willen wonenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:05 schreef pullup het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)%2Fwww.google.com%2F
16 jaar, een paar crises en hernieuwde plannen verder ligt het er stukje grond nog net zo bij
Laat die kunstenaars dan maar terugkeren naar dat eiland.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:05 schreef pullup het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)%2Fwww.google.com%2F
16 jaar, een paar crises en hernieuwde plannen verder ligt het er stukje grond nog net zo bij
Het is een mooi en eindeloos verhaal aan het wordenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Laat die kunstenaars dan maar terugkeren naar dat eiland.
Wat leuk!quote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:35 schreef Prisha het volgende:
Ik heb gister een geweldige avond gehad. Ik ben naar een soort praat-tour geweest, heel kleinschalig, Drumpraat.
Cesar Zuiderijk en Sietse Huisman, die een soort reizende talkshow doen, mét drumstellen uiteraard.
Echt geweldig! Die man is 76 maar hij drumt nog steeds met zoveel plezier en passie. Hij vertelt ook ontzettend leuk.
En, je mocht vragen stellen, en ik mocht mijn vraag stellen, dus dat was heel erg leuk.
Dit is het originele eerste "drumstel" waar hij als 13 jarige jochie op drumde. Een augurken conserveblik, op de bezemstelen van zijn moeder. Het klonk echt geweldig!
Wat een held![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Heel leuk, heb dat altijd wel een coole gast gevondenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:35 schreef Prisha het volgende:
Ik heb gister een geweldige avond gehad. Ik ben naar een soort praat-tour geweest, heel kleinschalig, Drumpraat.
Cesar Zuiderijk en Sietse Huisman, die een soort reizende talkshow doen, mét drumstellen uiteraard.
Echt geweldig! Die man is 76 maar hij drumt nog steeds met zoveel plezier en passie. Hij vertelt ook ontzettend leuk.
En, je mocht vragen stellen, en ik mocht mijn vraag stellen, dus dat was heel erg leuk.
Dit is het originele eerste "drumstel" waar hij als 13 jarige jochie op drumde. Een augurken conserveblik, op de bezemstelen van zijn moeder. Het klonk echt geweldig!
Wat een held![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Mijn vraag was: Ik kan geen noten lezen, en heb drummen geleerd door vooral goed te luisteren, plus drumlessen voor de techniek). Ik raak regelmatig in discussie met andere muzikanten die vinden dat je als muzikant zijnde noten moet kunnen lezen. Kunt u noten lezen en vind u dat als drummer zijnde je noten moet kunnen lezen?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat leuk!Geweldig, dat eerste drumstel
Wat was jouw vraag?
Miljoenenvilla's voor de superrijken....ik krijg dan zo'n unheimlich Epstein eiland gevoelquote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:37 schreef pullup het volgende:
En dit was de werf die er jarenlang heeft gestaan]
[ afbeelding ]
Ook dit is een plan geweest
[ afbeelding ]
En eigenlijk ligt het er al 20 jaar zo bij ondertussen
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Hele Amstel raakt toch stiekem flink volgebouwd met sjieke villa'squote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
Miljoenenvilla's voor de superrijken....ik krijg dan zo'n unheimlich Epstein eiland gevoel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |