Relevantie naar Oekraine. Zowel Rusland, China en Amerika hebben geen baat aan een 'sterk' Europa.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:45 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Goed bruggetjes. ik mis even de relevantie voor dit topic.
Trump gaat Groenland toch niet echt opeisen. Dat was puur een strategische zet om wat spanning op te voeren en chaos te creëren. Ik weet precies hoe hij te werk gaat, hij houdt ervan om de boel op te schudden en de wereld op zijn beurt te zetten. Het is gewoon allemaal een manier om de machtsverhoudingen te beinvloeden niet om daadwerkelijk land in te nemen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:35 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Trump mag die grondstoffen daar hebben. Er is niet voor niets een reden dat ze nog in de grond zitten.
Het klopt dat we op bepaald vlak afhankelijk zijn van Amerika maar dat is een keuze geweest. Ik zou op geen enkele manier met de gemiddelde Amerikaan willen ruilen toch.
We kunnen er wel even een paar relevante statistieken bij nemen als je wilt?
Hoop met je mee, want zo dacht ik ook over Putin met zijn file tanks voor de grens van Oekraine.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:50 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Trump gaat Groenland toch niet echt opeisen. Dat was puur een strategische zet om wat spanning op te voeren en chaos te creëren. Ik weet precies hoe hij te werk gaat, hij houdt ervan om de boel op te schudden en de wereld op zijn beurt te zetten. Het is gewoon allemaal een manier om de machtsverhoudingen te beinvloeden niet om daadwerkelijk land in te nemen.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:47 schreef Fok-it het volgende:
Hoop dat Vance een keer goed en droog in zijn reet genomen wordt door een dragqueen
Ja, van de regen in de drup, ook jammer dat Hillary net verloor, had er nu heel anders uit gezien.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:53 schreef Nober het volgende:
Biden heeft er een teringzooi van gemaakt.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:53 schreef Nober het volgende:
Welke staten hebben er ook alweer geen voter id?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:59 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ja, van de regen in de drup, ook jammer dat Hillary net verloor, had er nu heel anders uit gezien.
PelosiGODINquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:53 schreef Nober het volgende:
Precies ja, wat een kut hype was dat zeg.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:54 schreef einzeinz het volgende:
Wel positief dat hij dat WOKE gedoe aanvalt. Dat was de afgelopen jaren ook echt wel uit de hand gelopen.
Als je tegenwoordig iets zegt moet je opletten dat je niet aangeklaagd wordt door 5 instanties.
Ik vind meer de hype alles wat ik kut vind is woke weer kut maar ja zo blijf je bezig.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Precies ja, wat een kut hype was dat zeg.
Ik heb zo'n idee dat ik wel weet wat jij meer dan 80 jaar geleden gedaan zou hebbenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:22 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Prima toch Persoonlijk heb ik een enorme hekel aan de Democraten. Ze laten het land kapotgaan met hun eindeloze woke ideologie, open grenzen en economische wanbeleid. Hopelijk wordt de volgende verkiezing een nog grotere overwinning voor de Republikeinen zodat ze eindelijk weer gezond verstand en echte vrijheid terugkrijgen.
Die arme Coen werd zelfs door de Heeren Zeventien bekritiseerd wegens zijn werken. En van die lui hangen er enorme portretten in het Rijks. Terwijl zij met cancellen begonnen!quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:02 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Oh? Je bedoelt dat soort onzin? Een beeld van Coen van een plein afhalen ivm slaventransport? Of bedoel je wat anders?
Als ze niet al bedrijven in de fik steken.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:42 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Daar is niks woke aan. Trots zijn op wie je bent is normaal. De echtee cancel culture komt van de Democraten die alles willen verbieden wat niet in hun ideologie past. Zij bepalen wat wel en niet toegestaan is terwijl ze zelf continu de regels veranderen om hun eigen agenda door te drukken
Dit is een van de weinige dingen die wel goed zijn inderdaad.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:12 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Jammer dat je meteen de fascistenkaart trekt de echte fascisten zijn namelijk de democraten. Ze tonen fascistische eigenschappen door hun hypocrisie en controlebehoefte. Ze onderdrukken vrijheid van meningsuiting door cancel culture en censuur, proberen hun ideologie op te leggen aan anderen en creëren verdeeldheid in plaats van eenheid.
kijk naar de reclames, waar gemixte stellen vaak centraal staan terwijl de realiteit een heel ander beeld laat zien. Statistieken laten zien dat maar een klein percentage van de bevolking daadwerkelijk gemengd is. Toch worden deze stellen continu gepromoot alsof het de norm is. De media probeert een beeld proberen te creëren dat niet echt overeenkomt met de dagelijkse realiteit van de meeste mensen.
Je ziet het zelfs in de games tegenwoordig. Alles wordt woke gemaakt, van de personages tot de verhaallijnen. De geschiedenis van witte mensen wordt vaak neergezet als compleet evil en vooral witte mannen lijken altijd de badguys te zijn. En als het niet zo is worden ze vaak gepresenteerd als zwakke karakters.
Tegelijkertijd zie je de sterke "alpha" vrouw die de boel in haar eentje redt, nu als de hoofdrolspeler in bijna elke film of game. Dat wordt allemaal gepusht om een bepaald ideaal neer te zetten maar in veel gevallen wordt dit soort representatie ook ten koste van andere groepen gedaan. Witte mensen worden vaak helemaal gecanceld of op een negatieve manier neergezet. Het is een trend die zich overal doorzet en die steeds minder ruimte laat voor genuanceerde verhalen of diverse karakters.
Ik ben blij dat Trump hier een eind aan maakt. Hij vecht tegen deze opgelegde agenda die de echte waarden en normen van de samenleving ondermijnt en hij zorgt ervoor dat mensen weer hun stem kunnen laten horen zonder bang te zijn voor cancell culture.
Actie reactie.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:30 schreef VEM2012 het volgende:
Ik ben zelf ook tegen het politiseren van vanalles, maar ik stoor mij wel aan de selectieve verontwaardiging. Het politiseren van kunst komt uit de linkse hoek (kijk eens naar de eisen om een oscar te kunnen winnen, maar ook in Amsterdam, de eisen om subsidie te kunnen krijgen).
Nu krijg je dat de pendule de andere kant op doorslaat. Niet goed, maar waar waren de schreeuwers toen deze ellende begon???
Mensen die Amerikaanse propaganda van polarisatie en tribalisme klakkeloos overnemenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:30 schreef VEM2012 het volgende:
Ik ben zelf ook tegen het politiseren van vanalles, maar ik stoor mij wel aan de selectieve verontwaardiging. Het politiseren van kunst komt uit de linkse hoek (kijk eens naar de eisen om een oscar te kunnen winnen, maar ook in Amsterdam, de eisen om subsidie te kunnen krijgen).
Nu krijg je dat de pendule de andere kant op doorslaat. Niet goed, maar waar waren de schreeuwers toen deze ellende begon???
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |