Jij woont in Amerika?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:59 schreef -Deluzion- het volgende:
Dit kan ik als republikein zijnde ook gewoon waarderen hoor.
Bekijk deze YouTube-video
Oh? Je bedoelt dat soort onzin? Een beeld van Coen van een plein afhalen ivm slaventransport? Of bedoel je wat anders?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hmmja, zoek even op 'Confederate monuments'.
Er zijn genoeg mensen gecanceld door de woke-gemeenschap. Is toch ook een vorm van censuur.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:56 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nergens heb ik het idee gehad dat de 'woke' beweging iemand iets verbiedt of censureerd.
Bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:02 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Oh? Je bedoelt dat soort onzin? Een beeld van Coen van een plein afhalen ivm slaventransport? Of bedoel je wat anders?
Ja joh, ga een beetje slachtoffertje spelen, doet Wilders al jaren, ondertussen manifesteert ie zich als een onbenul.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:02 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen gecanceld door de woke-gemeenschap. Is toch ook een vorm van censuur.
Nee, dat zie je fout. Die hebben zichzelf gecanceld omdat ze slechte haatdragende mensen zijn. Zou willen dat dit een grapje is, maar dat is het argument.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:02 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen gecanceld door de woke-gemeenschap. Is toch ook een vorm van censuur.
Precies dat en schijters doodsbenauwd voor veranderingen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:07 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Nee, dat zie je fout. Die hebben zichzelf gecanceld omdat ze slechte haatdragende mensen zijn. Zou willen dat dit een grapje is, maar dat is het argument.
De ironie is dat ze vinden dat we terug gaan naar de jaren '30, maar ze willen zelf terug naar de jaren '50 (mannen die vrouwen even gaan vertellen dat ze hun bek moeten houden).
Jammer dat je meteen de fascistenkaart trekt de echte fascisten zijn namelijk de democraten. Ze tonen fascistische eigenschappen door hun hypocrisie en controlebehoefte. Ze onderdrukken vrijheid van meningsuiting door cancel culture en censuur, proberen hun ideologie op te leggen aan anderen en creëren verdeeldheid in plaats van eenheid.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:56 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nergens heb ik het idee gehad dat de 'woke' beweging iemand iets verbiedt of censureerd. En kom op zeg met jouw vrije meningsuiting, fascistische uitlatingen zijn de laatste tijd openlijk salonfahig geworden.
Ik blijf me erover verbazen dat (extreem)links zo slecht is in sarcasme.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:08 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Precies dat en schijters doodsbenauwd voor veranderingen.
Ik noem even 1 voorbeeld; Johan Derksen. De man heeft wat vreemde uitspraken maar is nu echt haatdragend? kan best. Maar als je als onbenul dan vervolgens de sponsors van een programma gaat bellen en bedreigen dat ze zich terug moeten trekken...quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:07 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Nee, dat zie je fout. Die hebben zichzelf gecanceld omdat ze slechte haatdragende mensen zijn. Zou willen dat dit een grapje is, maar dat is het argument.
De ironie is dat ze vinden dat we terug gaan naar de jaren '30, maar ze willen zelf terug naar de jaren '50 (mannen die vrouwen even gaan vertellen dat ze hun bek moeten houden).
Allang weer terug gedraaid, niemand is bang voor extreme woke, zelfs XR zit een beetje te zutten op een snelweg, ze hebben NIKS te zeggen itt de beweging die nu via Trump zichzelf ineens machtig voelt.quote:
Johan is niet extreem rechts.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:13 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik noem even 1 voorbeeld; Johan Derksen. De man heeft wat vreemde uitspraken maar is nu echt haatdragend? kan best. Maar als je als onbenul dan vervolgens de sponsors van een programma gaat bellen en bedreigen dat ze zich terug moeten trekken...
Over haatdragend gesproken. Maar schijnbaar werkt dat dan maar 1 kant op.
Nope maar wat er in Amerika gebeurt heeft vaak invloed op wat hier gebeurt. Trends en ideologieën waaien snel over en we beginnen die steeds meer in Nederland te zien.quote:
Ik hoop dat we een weg in slaan waarin we juist wat minder naar die mongolen over de plas gaan kijken en ons gewoon gaan richten op waar wij goed in zijn.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:18 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Nope maar wat er in Amerika gebeurt heeft vaak invloed op wat hier gebeurt. Trends en ideologieën waaien snel over en we beginnen die steeds meer in Nederland te zien.
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:21 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Amerika is niets anders dan een pakketschroot met een flinke laag bladgoud.
Men weet dondersgoed met wat voor persoon ze te maken hebben.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:44 schreef Puntenjager het volgende:
Enartete kunst... Wie kwam daar een tijdje terug nou ook al mee aanzetten!?
Laat het woordje steeds maar weg, dit is al decennia het geval.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:18 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Nope maar wat er in Amerika gebeurt heeft vaak invloed op wat hier gebeurt. Trends en ideologieën waaien snel over en we beginnen die steeds meer in Nederland te zien.
Europa is nergens toe in staat als het gaat om het nemen van daadwerkelijke actie. Terwijl Trump grondstofdeals sluit met Zelenski, Groenland probeert in te pikken en Poetin zijn grip verstevigt over de grondstoffen in de bezette gebieden, zit europa vast in kritiek en veroordelingen zonder concreet te handelen. In plaats van leiderschap te tonen zijn ze alleen maar bezig met schande spreken en het afjanken van alles wat er gebeurt. Europa kijkt alleen maar toe en onderneemt niks als het om belangrijke zaken gaat.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:21 schreef Vliegbaard het volgende:
Ik hoop dat we een weg in slaan waarin we juist wat minder naar die mongolen over de plas gaan kijken en ons gewoon gaan richten op waar wij goed in zijn.
Amerika is niets anders dan een pakketschroot met een flinke laag bladgoud.
Mwah, dat vind ik dan weer te pessimistisch gedacht. En ook weer typisch een underdog gevoel. Welnee, we zitten hier op een stinkend rijk werelddeel.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:32 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Europa is nergens toe in staat als het gaat om het nemen van daadwerkelijke actie. Terwijl Trump grondstofdeals sluit met Zelenski, Groenland probeert in te pikken en Poetin zijn grip verstevigt over de grondstoffen in de bezette gebieden, zit europa vast in kritiek en veroordelingen zonder concreet te handelen. In plaats van leiderschap te tonen zijn ze alleen maar bezig met schande spreken en het afjanken van alles wat er gebeurt. Europa kijkt alleen maar toe en onderneemt niks als het om belangrijke zaken gaat.
Trump mag die grondstoffen daar hebben. Er is niet voor niets een reden dat ze nog in de grond zitten.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:32 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Europa is nergens toe in staat als het gaat om het nemen van daadwerkelijke actie. Terwijl Trump grondstofdeals sluit met Zelenski, Groenland probeert in te pikken en Poetin zijn grip verstevigt over de grondstoffen in de bezette gebieden, zit europa vast in kritiek en veroordelingen zonder concreet te handelen. In plaats van leiderschap te tonen zijn ze alleen maar bezig met schande spreken en het afjanken van alles wat er gebeurt. Europa kijkt alleen maar toe en onderneemt niks als het om belangrijke zaken gaat.
Alsof dit ook allemaal iets nieuws is joh. Zo vermoeiend dat anti woke gezeik.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:59 schreef -Deluzion- het volgende:
Dit kan ik als republikein zijnde ook gewoon waarderen hoor.
Bekijk deze YouTube-video
Ik heb nooit begrepen waarom het continent Afrika zich samen eens gingen bonden, dat is nu typisch een continent die door iedereen daar buiten is uitgevreten.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:35 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Trump mag die grondstoffen daar hebben. Er is niet voor niets een reden dat ze nog in de grond zitten.
Het klopt dat we op bepaald vlak afhankelijk zijn van Amerika maar dat is een keuze geweest. Ik zou op geen enkele manier met de gemiddelde Amerikaan willen ruilen toch.
We kunnen er wel even een paar relevante statistieken bij nemen als je wilt?
Goed bruggetjes. ik mis even de relevantie voor dit topic.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:43 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik heb nooit begrepen waarom het continent Afrika zich samen eens gingen bonden, dat is nu typisch een continent die door iedereen daar buiten is uitgevreten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |