Ik zou eerder denken dat iemand haar ergens tegenaan heeft geduwd.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:33 schreef Verida het volgende:
nog even en Jane heeft bewust haar bovenbeen verbrand, om maar meer stemmen te krijgen
Ik weet er alles van!quote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Of je verdiept je gewoon in brandwonden
Ja, wie o wie zou dat zijn.?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:35 schreef Folies het volgende:
[..]
Ik zou eerder denken dat iemand haar ergens tegenaan heeft geduwd.
Ik denk Jordy en Jolien...quote:
Ieuwww zalm... brrrquote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:35 schreef Kissingbird het volgende:
Axel denk ik (TT)
Jolien en Jordy gaan koken.
Vis is nog bevroren.
Deze snap ik niet helemaal?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:43 schreef mazaru het volgende:
[..]En dan in het vorige topic de moraalridder uithangen
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:47 schreef Schakeltopia het volgende:
hoog op de troon hoor ik pffrrrt pffrrrt
Jaaa! Ik heb van beide streams het geluid aanstaan. Dacht even dat Jordy het was. Vond het al smerig, maar zo buiten kan gewoon.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:47 schreef Schakeltopia het volgende:
hoog op de troon hoor ik pffrrrt pffrrrt
Iedereen is volgens miij die zalm wel beu. Jaxel in ieder geval wel.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:51 schreef Rhosyn het volgende:
Dus Jordy en Jolien gaan het eten maken.
De zalm ook?
Het is wel baby Jane hequote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:52 schreef Schakeltopia het volgende:
je weet toch wel wanneer je een paramolletje kan nemen, moet sharice dat nu uitlegge
Nee zeker niet....het is wel een brokkenpoot.....soms blijft ze in haar dekbedovertrek hangen met haar been en valt. Je ziet haar vaker struikelen.....quote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:50 schreef Verity het volgende:
Goed om te zien dat Jane rond loopt, hoop dat het meevalt . Zoiets gun je natuurlijk niemand.
Echt hequote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:52 schreef Schakeltopia het volgende:
je weet toch wel wanneer je een paramolletje kan nemen, moet sharice dat nu uitlegge
Was vanmorgen toch dat ze bij het voeteneind van haar bed eruit viel. Maakte een flinke smak.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee zeker niet....het is wel een brokkenpoot.....soms blijft ze in haar dekbedovertrek hangen met haar been en valt. Je ziet haar vaker struikelen.....
Ze hebben geen klok (officieel) en er moet bepaalde tijd tussen zitten.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:52 schreef Schakeltopia het volgende:
Vind ik ook. Is veel beter voor haar en de wond. Misschien nog even langs het brandwondencentrum...Gewoon voor de zekerheid..quote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:55 schreef Snensie het volgende:
Heel kaaa uuuu teee voor Jane dat ze ernstig gewond is. Ze kan ms beter naar huis gaan als ik zo lees hier. Dat wordt niks meer zo natuurlijk.
Dan gebeurt het vaker.....quote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:55 schreef Folies het volgende:
[..]
Was vanmorgen toch dat ze bij het voeteneind van haar bed eruit viel. Maakte een flinke smak.
Hij kan het dus bestquote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:58 schreef Rhosyn het volgende:
Jolien en Jordy maken gewoon de zalm.
Geen gekokhals
Gewoon bakken die hap
Kan ook best dat het in de uitzending was die ik afgelopen nacht heb zitten kijken.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dan gebeurt het vaker.....of heb je herhaling zitten kijken ik had nog niet de stream aan dacht ik....
Ik heb haar half aan de zijkant van haar bed echt met haar voet erin zien hangen, en een keer inderdaat aan het voeteneind eruit willen kruipen, ging ook niet goed.
Ik heb het ook vanmorgen in de uitzending van gisterenavond gezienquote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:00 schreef Folies het volgende:
[..]
Kan ook best dat het in de uitzending was die ik afgelopen nacht heb zitten kijken.
Er is een klok op de oven en die hebben ze heel de week met dat muntenspel heel actief gebruikt om te weten wanneer er van shift moest gewisseld worden. Nooit wat van gezegd geweest door BB en dat ding kwam ook niet afgeplakt zoals het klokje op verwarming van boudoir.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:57 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ze hebben geen klok (officieel) en er moet bepaalde tijd tussen zitten.
(En zo hoort de FEBO dat er opgelet wordt door de zuster)
Lekker smullen zometeen weerquote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:02 schreef Frummelie het volgende:
Vis ligt gewoon te koken in eigen diepvriesvocht.... bah
Wat vocht afgieten is natuurlijk ook helemaal geen optiequote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het ook vanmorgen in de uitzending van gisterenavond gezien
Jolien bakt thuis de vis in een klont boter en dan komt ern zo lekker bruin korstje op
Hier wilde ik dat ook doen maar het is allemaal vocht dan lukt dat niet
Eigenlijk door bb dat ik erachter kom dat honing bij zalm blijkbaar 'normaal' is.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:03 schreef Rhosyn het volgende:
Honing met dille bij de zalm..
ik weet niet hoor
Ik denk dat ze hun vingers er bij aflikken omdat ze een andere smaakje hebbenquote:
hij ruikt kruiden, geen visquote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:04 schreef Flory- het volgende:
De vis ruikt echt heerlijk volgens Jordy, voorgaande dagen wilde hij niet in de buurt van de keuken komen
Dus honing en Boursin? Tsjaquote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:03 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy snufft boven de vispan![]()
Joiien doet er een lepel honing bij.
jordy: TOP
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:04 schreef Flory- het volgende:
De vis ruikt echt heerlijk volgens Jordy, voorgaande dagen wilde hij niet in de buurt van de keuken komen
Dar zat ik ook aan te denken, even de vis in een vergiet, uitlaten lekken en opnieuw in een klontje boter bakkenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:03 schreef Willewa het volgende:
[..]
Wat vocht afgieten is natuurlijk ook helemaal geen optie
Vis moet zwemmenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:03 schreef Willewa het volgende:
[..]
Wat vocht afgieten is natuurlijk ook helemaal geen optie
Hij maakt weer een hele show van...en zegt dat hij precies weet wat hij doet en wat voor kruien er in moet want het is wilde zalm....quote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:04 schreef Flory- het volgende:
O ik dacht al 🤢quote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Boursin hebben ze nu niet gedaan.
Volgens mij is die zalm niet te vreten, staat ook nog maar amper op het vuur.. Lekker van die bevroren brokken met wat vochtquote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dar zat ik ook aan te denken, even de vis in een vergiet, uitlaten lekken en opnieuw in een klontje boter bakken
Jordy de keukenprins wist precies hoeveel kruiden op de vis moesten zegt hij?
Jordy heeft de lolbroek aan onder het koken
morgen weer een kansquote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:07 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Volgens mij is die zalm niet te vreten, staat ook nog maar amper op het vuur.. Lekker van die bevroren brokken met wat vocht
Ieuwww... ik ruik het hier bijna... jij mag rustig smullen van Jordy's kookkunsten, ik sla effe over..quote:
Gekweekte zalm is altijd wit of grijze - daar worden kunstmatig kleurstoffen aan toegevoegd.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:06 schreef Kissingbird het volgende:
Jolien vindt het jammer dat er zoveel grijze stukken bij de zalm zitten.
Volgens Jordy omdat het diepvries is.
Jordy: niet zo stampen he.. is zonde van de vis.
voor een niet viseter weet hij er wel wat vanaf
paprika poeder, wel opletten he!quote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:08 schreef Hznootje het volgende:
De bechamelsaus is licht bruin ( half aangebrand) Mmm heerlijk, lekker eten jongens
Ik had vandaag ook zalm maar dan andersquote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:08 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ieuwww... ik ruik het hier bijna... jij mag rustig smullen van Jordy's kookkunsten, ik sla effe over..
Die kwam er daarna inquote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:08 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
paprika poeder, wel opletten he!
Dat meen je serieus, ik vind het aanzicht al niet smakelijk...quote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat ze hun vingers er bij aflikken omdat ze een andere smaakje hebben
Nee maar als je de hele week hetzelfde te eten krijgt en er zit in een keer een andere smaak aan het eten dan denk ik dat ze dat wel lekker vindenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:09 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat meen je serieus, ik vind het aanzicht al niet smakelijk...
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:12 schreef Dotteke het volgende:
De vis gaat uitgedroogd zijn he, zegt Jolien
Dan doe je het deksel er op zegt Jordy
Ik heb er alle vertrouwen in als jij het maakt dat het heerlijk is...quote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik had vandaag ook zalm maar dan anders![]()
Dat spul van hun ziet er echt niet lekker uit.
Pulled zalmquote:
Ja dat zou kunnen Dotje...quote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee maar als je de hele week hetzelfde te eten krijgt en er zit in een keer een andere smaak aan het eten dan denk ik dat ze dat wel lekker vinden
Haha jaja die lult maar wat 😀quote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:13 schreef Dotteke het volgende:
Hij is echt goed gekruid, echt goed gekruide vis vandaag zegt Jordy
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:08 schreef Hznootje het volgende:
De bechamelsaus is licht bruin ( half aangebrand) Mmm heerlijk, lekker eten jongens
jij mag mijn portie, ik neem wel een scheutje olijfoliequote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:17 schreef Folies het volgende:
[..]
Nou ik echt niet. Zoals het eruit ziet lijkt het me heerlijk.
Mijn dank is groot.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:17 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
jij mag mijn portie, ik neem wel een scheutje olijfolie
Ben ook benieuwd, las wat mee, maar de streams toch maar aangeslingerd voor het resultaatquote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:18 schreef Schakeltopia het volgende:
en dan nu, het moment van de waarheid
wat vinden ze er van
Ik denk toch echt dat iig Jordy niet gaat winnen. Hij heeft best veel haters.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:17 schreef Willewa het volgende:
Als je die poll-uitslag van Salar ziet is het denk ik dus een beetje 2/1 verhouding Kartel vs de rest. 66% kartel ongeveer vs 33% de rest. Grote kans dus dat Jolien, Mattheus of Jordy zal winnen op 4 april. ALS er niks verandert natuurlijk. Denk ik.
jaa hahaha is ook wel grappig dat iemand die het echt niet eet het wel lekker weet te kruiden.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:21 schreef Folies het volgende:
Haha, vast een tegenvaller voor velen dat het heerlijk is.
Afwachten.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:20 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ik denk toch echt dat iig Jordy niet gaat winnen. Hij heeft best veel haters.
Denk idd ook niet gezien vast veel mensen tactisch zullen gaan stemmen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:20 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ik denk toch echt dat iig Jordy niet gaat winnen. Hij heeft best veel haters.
Door andere kruiden zal het zijn.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:22 schreef zodeju het volgende:
Hou helemaal niet van die penne, terwijl ik wel bami of nassie goreng of macaroni.lust.
Had best eens een favorietje kunnen zijn als ie goed duidelijk Nederlands sprak idd ;pquote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:28 schreef humpty het volgende:
Zo jammer dat je die Pootje niet kan verstaan denk dat je veel lol met hem kunt hebben
Zalm is altijd wat slap in pasta, maar de smaak kan gewoon goed zijn.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:26 schreef Ireth het volgende:
Grappig, maaltijd alhier finaal afgefikt tijdens het bereiden en daar zitten ze te smullen en gaat alles op
Zoals ik al zei, het zal daar heerlijk smakenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:26 schreef Ireth het volgende:
Grappig, maaltijd alhier finaal afgefikt tijdens het bereiden en daar zitten ze te smullen en gaat alles op
Zo'n kwak saus maakt alles lekker...quote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, het zal daar heerlijk smaken
Het zag er in het begin ook niet lekker uit die vis, zei Jolien zelf ook
ik vermoed sharice, want jolien staat in de keukenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:43 schreef Dotteke het volgende:
Het been van Jane wordt opnieuw verbonden door Jolien
Sharicequote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:43 schreef Dotteke het volgende:
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:44 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik vermoed sharice, want jolien staat in de keuken
Sharicequote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:43 schreef Dotteke het volgende:
Moet dat snachts ook om de zoveel uur??quote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:43 schreef Dotteke het volgende:
Wat is er met het been?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Moet dat snachts ook om de zoveel uur??
Ik denk niet dat Jolien in de buurt van dat been mag komen van Janequote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:43 schreef Dotteke het volgende:
Het been van Jane wordt opnieuw verbonden door Sharice
Dat laatste.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat raar is dat een gaap?? of mond open van verbazing.
Ze stond er volgens mij gewoon bij te kijkenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Jolien in de buurt van dat been mag komen van Jane
Dit was omdat jij in je eerste reactie had gezegd dat Jolien het aan het verbinden wasquote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze stond er volgens mij gewoon bij te kijken
Matt en Jordy ook
Voor BB met een zekere uitslag, maar wel door de kijkers.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:51 schreef Koos1958 het volgende:
Axel vind het te makkelijk gegaan de vrijstellingen. Hij vraagt zich af of dit echt door de kijkers wordt bepaald.
Kijken mag, aankomen nietquote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze stond er volgens mij gewoon bij te kijken
Matt en Jordy ook
Axel is een slimme jongenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:51 schreef humpty het volgende:
Axel vraagt zich af hoeveel invloed de kijkers echt hebben gehad
hij denkt er het zijne van
Dat snapte ik.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:52 schreef Verida het volgende:
[..]
Dit was omdat jij in je eerste reactie had gezegd dat Jolien het aan het verbinden was
Maar dat heb jij veranderd in charise, dus dan wordt de opmerking van mazaru een beetje vreemd
Zodra als dat er gestemd mag worden voor iets dan weten ze de uitslag al.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Voor BB met een zekere uitslag, maar wel door de kijkers.
De lekkerste snack/maaltijd die er is, heerlijk. Van een goed gevuld broodje zit je zo vol.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:52 schreef mazaru het volgende:
Axel gaat eerst een broodje Dönner halen als hij vanavond naar huis gaat zegt hij
Oh jee, dan komt er straks weer een hele kudde aandravenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:52 schreef Verida het volgende:
[..]
Dit was omdat jij in je eerste reactie had gezegd dat Jolien het aan het verbinden was
Maar dat heb jij veranderd in charise, dus dan wordt de opmerking van mazaru een beetje vreemd
Nee fout gaat over wat jane heeft gezegdquote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:56 schreef mazaru het volgende:
Ah het gesprek gaat weer over Axel in de slaapkamer
Lees even wat ze gezegd heeft hierboven sharice verbind haar been en jane zegt tegen matti kijken even hoe het moet kan jij het morgen doen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:57 schreef mazaru het volgende:
Oh over Jane. Nu dat ze alleen voor hun twee drinken pakken. Wie was daar mee begonnen? Team Kartel
Er zou iets gezegd zijn dat hij goed moest kijken voor de wondverzorging omdat Sharice morgen naar huis isquote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:56 schreef mazaru het volgende:
Ah het gesprek gaat weer over Axel in de slaapkamer
Ja.. wat een arrogantie!quote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zou iets gezegd zijn dat hij goed moest kijken voor de wondverzorging omdat Sharice morgen naar huis is
ging ook over een opmerking wat gemaakt werdquote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:57 schreef mazaru het volgende:
Oh over Jane. Nu dat ze alleen voor hun twee drinken pakken. Wie was daar mee begonnen? Team Kartel
ging niet alleen daaroverquote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:58 schreef Kissingbird het volgende:
Axel had alleen melk gepakt voor hem en Jane..
niet gevraagd of iemand anders nog wat te drinken wil.
Daarop is jordy ranja gaan pakken voor de rest..
Dat is toch alleen maar slim? Zij weten niet wie er weg moet vanavond. Als dat Sharice is dan moet iemand ander dat been verbinden. Spijkers op laag water zoeken.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zou iets gezegd zijn dat hij goed moest kijken voor de wondverzorging omdat Sharice morgen naar huis is
Jane zelfquote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:59 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ging ook over een opmerking wat gemaakt werd
Axel had blijkbaar gezegt tegen Mattie leer het maar goed over de brandwonden verzorgen want van af morgen moet jij het doen
Die schat is helemaal van het patje af.....de paracetamol heeft haar hersens even aangetast......quote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:56 schreef Koos1958 het volgende:
Sharice was been van jane aan het verbinden toen ze zei tegen matti kijk even goed hoe het moet dan kan jij het morgen doen.
De discussies binnen het kartel zijn van een betreurenswaardig niveau.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:58 schreef Kissingbird het volgende:
Kan het ook niet zo zijn dat het misschien gek scherend is gezegd?quote:
Kan gedrag om alleen voor jezelf drinken te pakken en jane die opmerking maken is gewoon laag.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
De discussies binnen het kartel zijn van een betreurenswaardig niveau.
In principe wel, het zou goed zijn als ze een van de niet genomineerde uitlegde wat ze moeten doen als zij weg moet vanavondquote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is toch alleen maar slim? Zij weten niet wie er weg moet vanavond. Als dat Sharice is dan moet iemand ander dat been verbinden. Spijkers op laag water zoeken.
Dat effect was dan ook al ontstaan met een sinasprilletjequote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die schat is helemaal van het patje af.....de paracetamol heeft haar hersens even aangetast......![]()
hoofdpunt ging over iets anders lees maar even terugquote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:59 schreef humpty het volgende:
Charice Jordy en Jolien over Jane en Axel over hoogmoed en dat ze alleen
drinken voor zichzelf pakken. Iedereen is voor elkaar bezig maar zij pakken
alleen voor zichzelf. Asociaal vinden ze het
Als Sharice er nog is???? Dacht het niet.....quote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:01 schreef mazaru het volgende:
Dat kartel is al dagen alleen voor zichzelf aan het zorgen. Lijkt mij dat het dan niet raar is dat Axel en Jane voor elkaar zorgen. Morgen moet Jane voor zichzelf zorgen.
Waarom moet dat nu allemaal zo hatelijk?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die schat is helemaal van het patje af.....de paracetamol heeft haar hersens even aangetast......![]()
Die twee zijn begonnen met het persoonlijk maken.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:57 schreef Joyce-43 het volgende:
en dan hebben ze het over dan de Kartel het allemaal persoonlijk neemt en hun niet
nou Jane deze opmerking maakt wel dat je het persoonlijk neemt
Nou nouquote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat effect was dan ook al ontstaan met een sinasprilletje
Van Jane was gewoon een cynische grap, en dat werkt niet bij dat soort gasten.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:01 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Kan gedrag om alleen voor jezelf drinken te pakken en jane die opmerking maken is gewoon laag.
**Mod Edit, wat niet kan is dit tegen users zeggen ***quote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is toch alleen maar slim? Zij weten niet wie er weg moet vanavond. Als dat Sharice is dan moet iemand ander dat been verbinden. Spijkers op laag water zoeken.
Nou nou dit kan toch ook wel wat minderquote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:06 schreef mazaru het volgende:
Misselijk stelletje in de slaapkamer hypocriet verontwaardigd spelen voor de camera
hahaha, die honing die alleen voor hun in de keuken verstopt is en waar jolien zo trots op was wordt even vergeten zekerquote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:59 schreef humpty het volgende:
Charice Jordy en Jolien over Jane en Axel over hoogmoed en dat ze alleen
drinken voor zichzelf pakken. Iedereen is voor elkaar bezig maar zij pakken
alleen voor zichzelf. Asociaal vinden ze het
Ja idd en veel geschreeuw van Jane en dat alles om een blaar door te prikken... aanstellersquote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:06 schreef mazaru het volgende:
Misselijk stelletje in de slaapkamer hypocriet verontwaardigd spelen voor de camera
Luister je mee in die slaapkamer?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou nou dit kan toch ook wel wat minder
Ja zo lust ik er nog wel 1 dat is echt alles verdraaienquote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In principe wel, het zou goed zijn als ze een van de niet genomineerde uitlegde wat ze moeten doen als zij weg moet vanavond
Ik ben benieuwd hoe dat gaat morgen. Ik denk wel dat Sharice Jane opzoektquote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:07 schreef mazaru het volgende:
Vijf tegen een vanaf morgen. Dat wordt een gezellige boel
Ze zijn zo lekker sociaal...quote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:58 schreef Kissingbird het volgende:
alleen verplicht. Ze zit lekker mee te lullen in die slaapkamer. Pootje ookquote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe dat gaat morgen. Ik denk wel dat Sharice Jane opzoekt
Klopt snappen ze niet..of ze nemen het met opzet letterlijk zodat er lekker lang over doorgezaagd kan wordenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Van Jane was gewoon een cynische grap, en dat werkt niet bij dat soort gasten.
Ja vooral nu ze met haar brandwonden zit... die gaan wel bonden met elkaar denk ik...quote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk morgen stuk minder stressquote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal er niet gezelliger op worden, maar wel in het voordeel van Jane.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:07 schreef mazaru het volgende:
Vijf tegen een vanaf morgen. Dat wordt een gezellige boel
Ik kan die vent niet meer horen of zienquote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:09 schreef Kinga het volgende:
Ik schakel in en Jordy is weer aan het bitchen. Hij is echt de positiviteit zelf hoor.
Zou zeker kunnen aangezien ze ook van sarcastische humor houden maar wellicht als dat zo was .. was het niet duidelijk voor de rest.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan het ook niet zo zijn dat het misschien gek scherend is gezegd?
Ik lees hier zo vaak iets negatiefs en als ik het dan op tv terug zie valt het allemaal van alle kanten best mee
Ik denk altijd ik mis een hoop als ik streams kijk.
Jammer dat dingen zo vaak uitvergroot worden
Maar daar moet je wel tegen kunnen. Dat is echt wel zwaar. Het is nu vijf tegen twee en ze heeft veel houvast aan Axelquote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zal er niet gezelliger op worden, maar wel in het voordeel van Jane.
Met z'n allen tegen 1 wordt over het algemeen niet gewaardeerd.
Ja, dat valt mij van haar tegen. Ze had haar woord gegeven en hield zich altijd aan haar woord.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
alleen verplicht. Ze zit lekker mee te lullen in die slaapkamer. Pootje ook
Zeker niet als je FB leest hoe ze daar stemmen. Die hebben er een dagtaak aan.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat valt mij van haar tegen. Ze had haar woord gegeven en hield zich altijd aan haar woord.
En toch blijft ze omdat men bewust voor haar gestemd heeft
Ik vind die hele stemming echt niets meer aan
Matthie lijkt heel klein of Jordy heel grootquote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:12 schreef Dotteke het volgende:
Jolien maakt Sharice op en Jordy en Matt doen een dansje
Voor het zelfde geld is het Jane zelf die moet gaan....quote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:07 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja zo lust ik er nog wel 1 dat is echt alles verdraaien
Lijkt Fok de cos welquote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:09 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Klopt snappen ze niet..of ze nemen het met opzet letterlijk zodat er lekker lang over doorgezaagd kan worden
charise heeft zelf de hele dag lopen verkondigen dat ze denkt dat zij weg zal gaan vanavond.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:14 schreef kater1 het volgende:
Sharice was oprecht ontdaan van de opmerking van Jane. Ze was nu ook helemaal zeker dat ze weggaat vanavond. Jolien en Jordy zeiden nee joh, vast niet hoor. Wat zal Sharice zo meteen blij zijn!!
Ze hebben anders heerlijk lopen smullen....de pannen werden zowat uitgelikt.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:12 schreef Kinga het volgende:
Ik hoop dat Jane eens stopt met koken voor iedereen vanaf morgen. Ze staat toch in de finale. Ik zou de rest van de weken een hel maken voor kartel.
Het is dat laatste.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:09 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Klopt snappen ze niet..of ze nemen het met opzet letterlijk zodat er lekker lang over doorgezaagd kan worden
Ze moet niet zo zielig doen. Wat ze voor gedrag liet zien samen met Milena was vele malen erger. Dat was gewoon vals en evil. Tuthola is blij dat ze niet meer het pispaaltje is van de groep.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:14 schreef kater1 het volgende:
Sharice was oprecht ontdaan van de opmerking van Jane. Ze was nu ook helemaal zeker dat ze weggaat vanavond. Jolien en Jordy zeiden nee joh, vast niet hoor. Wat zal Sharice zo meteen blij zijn!!
Charice kan ook koken. En vandaag hadden ze hetzelfde als als jane kookt alleen veel minder zoutquote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze hebben anders heerlijk lopen smullen....de pannen werden zowat uitgelikt.
bovendien loopt charise zelf ook al te verkondigen, gisteren en vandaag, dat zij zelf wel eens degene zou kunnen zijn die wegmoet vanavond.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:16 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ze moet niet zo zielig doen. Wat ze samen voor gedrag liet zien samen met Milena was vele malen erger. Dat was gewoon vals en evil. Tuthola is blij dat ze niet meer het pispaaltje is van de groep.
Tot in de treure. Ongeveer 5 keer per uur vandaag.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:17 schreef Verida het volgende:
[..]
bovendien loopt charise zelf ook al te verkondigen, gisteren en vandaag, dat zij zelf wel eens degene zou kunnen zijn die wegmoet vanavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |