Deze snap ik niet helemaal?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:43 schreef mazaru het volgende:
[..]En dan in het vorige topic de moraalridder uithangen
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:47 schreef Schakeltopia het volgende:
hoog op de troon hoor ik pffrrrt pffrrrt
Jaaa! Ik heb van beide streams het geluid aanstaan. Dacht even dat Jordy het was. Vond het al smerig, maar zo buiten kan gewoon.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:47 schreef Schakeltopia het volgende:
hoog op de troon hoor ik pffrrrt pffrrrt
Iedereen is volgens miij die zalm wel beu. Jaxel in ieder geval wel.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:51 schreef Rhosyn het volgende:
Dus Jordy en Jolien gaan het eten maken.
De zalm ook?
Het is wel baby Jane hequote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:52 schreef Schakeltopia het volgende:
je weet toch wel wanneer je een paramolletje kan nemen, moet sharice dat nu uitlegge
Nee zeker niet....het is wel een brokkenpoot.....soms blijft ze in haar dekbedovertrek hangen met haar been en valt. Je ziet haar vaker struikelen.....quote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:50 schreef Verity het volgende:
Goed om te zien dat Jane rond loopt, hoop dat het meevalt . Zoiets gun je natuurlijk niemand.
Echt hequote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:52 schreef Schakeltopia het volgende:
je weet toch wel wanneer je een paramolletje kan nemen, moet sharice dat nu uitlegge
Was vanmorgen toch dat ze bij het voeteneind van haar bed eruit viel. Maakte een flinke smak.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee zeker niet....het is wel een brokkenpoot.....soms blijft ze in haar dekbedovertrek hangen met haar been en valt. Je ziet haar vaker struikelen.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |