SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Bolk!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
De teller staat op ∞I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Je ging toch? Of blijf je weer plakken en herhaal je nog een keer dat je gaat?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:37 schreef kree het volgende:
alles weggeklikt trouwens. lees alleen vanaf hier"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Jouw eigen schuld. Jouw inbreng. Jouw verhalen. Jouw drankgebruik. JOUW POSTS. Wij reageren er alleen maar op en geven onze mening. Het is niet "JULLIE DOEN ALLES FOUT EN SNAPPEN MIJ NIET" wij snappen jou als mensen met een nuchtere kijk hier op HEEL GOED. Het is "jij hebt gedronken en doet domme dingen" maar daar ben je 't niet mee eens en komt de gaslighting tevoorschijn en heb je alleen jezelf er maar mee.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:34 schreef kree het volgende:
fuck dit, hele maal klaar mee. tot morgen enzo.
Ga slapen. Zoek hulp morgen voor je drankproblemen alsjeblieft en ga ALS EEN BEZETENEN NU EXCUSES MAKEN AAN JE COLLEGA'S EN BEL JE BAAS. Voor dat 't je je baan kost.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Deh.Well, life can be a riot
Succes met de rest van de stemmen voor de OR, wellicht ook in het licht van wat je op intranet schreef.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:30 schreef kree het volgende:
[..]
mijn collega's vallen me sowieso bij. die stemmen had ik al. waarom? mss omdat ik niet zo een onwijze eikel ben als ik hier lijk he.
Wat ik van jouzelf heb begrepen, was het een niet zo nette opmerking. Een die voor reuring zal zorgen.
Sterkte.
Oh, en ze kunnen je nog steeds een beleefde mail sturen hoor. Met een heel beleefde afwijzing.
Gaat allemaal uitermate beleefd.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Dan moet 'ie heel beleefd aan het UWV gaan vragen of ze 'm willen helpen. En dan kan het UWV hem ook heel beleefd zeggen dat ze dat niet doen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:39 schreef Sally het volgende:
[..]
Succes met de rest van de stemmen voor de OR, wellicht ook in het licht van wat je op intranet schreef.
Wat ik van jouzelf heb begrepen, was het een niet zo nette opmerking. Een die voor reuring zal zorgen.
Sterkte.
Oh, en ze kunnen je nog steeds een beleefde mail sturen hoor. Met een heel beleefde afwijzing.
Gaat allemaal uitermate beleefd.
En dan moet 'ie beleefd op straat om kleingeld vragenWell, life can be a riot
Slingeren?quote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ik antwoord een vraag van de directeur. die ie zelf stelde. en als ie geen antwoord wil of zo. dan moet ie hem niet zo stellen. of zeker niet op die manier lijkt me.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:39 schreef Sally het volgende:
[..]
Succes met de rest van de stemmen voor de OR, wellicht ook in het licht van wat je op intranet schreef.
Sterkte.
Gaat allemaal uitermate beleefd.Do what you love, love what you do!![]()
Hihiquote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:37 schreef kree het volgende:
alles weggeklikt trouwens. lees alleen vanaf hier![]()
knappe vent die me hiervoor zou kunnen ontslaan. allemaal meelopers. soms moet er iemand ff tegen in gaan en komt er beter uit.Do what you love, love what you do!![]()
IKquote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:38 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Jouw eigen schuld. Jouw inbreng. Jouw verhalen. Jouw drankgebruik. JOUW POSTS. Wij reageren er alleen maar op en geven onze mening. Het is niet "JULLIE DOEN ALLES FOUT EN SNAPPEN MIJ NIET" wij snappen jou als mensen met een nuchtere kijk hier op HEEL GOED. Het is "jij hebt gedronken en doet domme dingen" maar daar ben je 't niet mee eens en komt de gaslighting tevoorschijn en heb je alleen jezelf er maar mee.
Ga slapen. Zoek hulp morgen voor je drankproblemen alsjeblieft en ga ALS EEN BEZETENEN NU EXCUSES MAKEN AAN JE COLLEGA'S EN BEL JE BAAS. Voor dat 't je je baan kost.![]()
en tip van flip zoek een spiegel![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Tot vandaag?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:34 schreef kree het volgende:
fuck dit, hele maal klaar mee. tot morgen enzo.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Neuh.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
IK![]()
en tip van flip zoek een spiegel![]()
En het is niet "ik" het is wel degelijk "wij" want er reageren meerdere mensen op, ik noem een Soury ik noem een Sally en een Maily en ToT.Well, life can be a riot
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Je bent de spreekbuis van @maily @Sally en @ToT? owkeeeeejquote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:42 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Neuh.
En het is niet "ik" het is wel degelijk "wij" want er reageren meerdere mensen op, ik noem een Soury ik noem een Sally en een Maily en ToT.
ff denken hoor, denken jullie dat ik zo stom ben geweest om mijzelf in een positie te brengen nu waardoor ik oooooit baan zou kwijt kunnen raken?
want als je denkt, dan heb je mss wat ervaring gemist in bedrijven denk.Do what you love, love what you do!![]()
Waarom elke keer over drankgebruik/drankproblemen, is toch nergens voor nodig? Had jij ook niet één of ander verslavingsprobleem?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:38 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Jouw eigen schuld. Jouw inbreng. Jouw verhalen. Jouw drankgebruik. JOUW POSTS. Wij reageren er alleen maar op en geven onze mening. Het is niet "JULLIE DOEN ALLES FOUT EN SNAPPEN MIJ NIET" wij snappen jou als mensen met een nuchtere kijk hier op HEEL GOED. Het is "jij hebt gedronken en doet domme dingen" maar daar ben je 't niet mee eens en komt de gaslighting tevoorschijn en heb je alleen jezelf er maar mee.
Ga slapen. Zoek hulp morgen voor je drankproblemen alsjeblieft en ga ALS EEN BEZETENEN NU EXCUSES MAKEN AAN JE COLLEGA'S EN BEL JE BAAS. Voor dat 't je je baan kost.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Nee? Maar als je even terugscrollt dan zie je toch dat zij hier óók op reageren?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Je bent de spreekbuis van @:maily @:sally en @:tot? owkeeeeej
Well, life can be a riot
Nou, het is duidelijk dat 'ie dit niet nuchter doet toch? En misschien komt het zo eens bij 'm binnen dat het nog steeds best heftige vormen aan neemt die hem z'n kop kunnen kosten en hij er wat aan moet doen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom elke keer over drankgebruik/drankproblemen, is toch nergens voor nodig? Had jij ook niet één of ander verslavingsprobleem?
Ik HAD inderdaad een eetverslaving. Correct. Alleen ik steek m'n kop niet in 't zand en loop er niet voor weg en ga er niet piswoestboos tegen inWell, life can be a riot
Correct. Of juist wel, net hoe je het wil bekijken.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:45 schreef StevenHyde het volgende:
Dit topic stelt eigenlijk nooit teleur.I'm surrounded by morons!
precies. maar ok ik heb er al niet zo last meer van hoor, met alles wat ik zeg die me kennen zeggen, ja komt door drank en je dacht nooit goed na en etc etc, ik ben er zwaar klaar mee eigenlijk dat?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom elke keer over drankgebruik/drankproblemen, is toch nergens voor nodig? Had jij ook niet één of ander verslavingsprobleem?
Enne ok idd ik had dat he en geef toe, maar al met al kom ik gewoon weer aan een goeie baan enzo. enne tis me niet gegeven ofzo als je dat mocht denken. gewoon op eigen wil en enzo.Do what you love, love what you do!![]()
46k jaar enzo jongens. succes en zoek dat zelf. en wil er niet over opscheppen. maar komt alleen omdat ik er zelf wat aan deed. enne dat moeten sommigen mss eens begrijpen wel die zelf het niet lukt maar wel grote mond hebben.Do what you love, love what you do!![]()
Dan zou ik van jou toch juist een beetje begrip verwachten, het is niet aardig, wel heel erg onnodig.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:46 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou, het is duidelijk dat 'ie dit niet nuchter doet toch? En misschien komt het zo eens bij 'm binnen dat het nog steeds best heftige vormen aan neemt die hem z'n kop kunnen kosten en hij er wat aan moet doen.
Ik HAD inderdaad een eetverslaving. Correct. Alleen ik steek m'n kop niet in 't zand en loop er niet voor weg en ga er niet piswoestboos tegen inIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
al met al, weet je ik wil niet meer boos zijn enzo, maar begrijp met dit soort dingen zeggen kwets je mij wel beetje he. alsof ijk niet goed genoeg ben of te stom enzo?
ik zeg dat toch ook nooit tegen jullie?:Do what you love, love what you do!![]()
Grotetijd ik begrijp je. En het is lief dat je je om kree bekommerd. Maar kree is een volwassen man, die nu ook instaat voor zijn eigen acties en verantwoorderlijkheden.
Kunnen het beste dit onderwerp laten rusten en over andere dingen posten, zoals?
Bastogne koeken
Retro games
Tetten
piemels
Weekend
Muziek
EtcBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Je hebt gelijk wat dat betreft. Excuses.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan zou ik van jou toch juist een beetje begrip verwachten, het is niet aardig, wel heel erg onnodig.Well, life can be a riot
Dan ben ik wel voor Retro Gamesquote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:49 schreef StevenHyde het volgende:
Grotetijd ik begrijp je. En het is lief dat je je om kree bekommerd. Maar kree is een volwassen man, die nu ook instaat voor zijn eigen acties en verantwoorderlijkheden.
Kunnen het beste dit onderwerp laten rusten en over andere dingen posten, zoals?
Bastogne koeken
Retro games
Tetten
piemels
Weekend
Muziek
Etc
F-Zero op de Snes beste
Well, life can be a riot
S10 - Mysterie aan het luisteren. Blijft altijd wel lekker op zijn tijd. Oude Stien blijft wel mijn favorietBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Mhhh, misschien mijn Atari 2600 weer eens aansluiten.I'm surrounded by morons!
bier het weerquote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:49 schreef StevenHyde het volgende:
Bastogne koeken
Retro games
Tetten
piemels
Weekend
Muziek
EtcIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Zolang je ET of Pitfall maar niet speeltquote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:50 schreef Fogel het volgende:
Mhhh, misschien mijn Atari 2600 weer eens aansluiten.
Well, life can be a riot
Ik speel nu cannon fodderOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Roadrunner op de SNES is een onderbelichte parel wel ook.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:50 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dan ben ik wel voor Retro Games
F-Zero op de Snes besteBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Het ligt helemaal aan (de toon van) het antwoord wat je erop gegeven hebt.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:40 schreef kree het volgende:
[..]
ik antwoord een vraag van de directeur. die ie zelf stelde. en als ie geen antwoord wil of zo. dan moet ie hem niet zo stellen. of zeker niet op die manier lijkt me.
Jou hier kennende in je toon.... en wat je zelf al zei daarstraks... zal het niet in goede aarde vallen.
Nogmaals: veel succes met je positie voor de OR.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik ga eerst het spel "arts bezoeken" spelen![]()
Maar daarnaweekend
en
Wil ik graag eens kopen. Heb mijn Atari niet meer. Geen idee waar die is gebleven. Ouders weggegooid? Heb nog wel de NES van 30 jaar terug gelukkig.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:50 schreef Fogel het volgende:
Mhhh, misschien mijn Atari 2600 weer eens aansluiten.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ken ik niet. Roadrunnerquote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:51 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Roadrunner op de SNES is een onderbelichte parel wel ook.
Wel Road Rash
Well, life can be a riot
Ik speel Two Point Hospital. Hopelijk is jouw arts beter, dan die in mijn game.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:51 schreef Fogel het volgende:
Maar daarnaweekend
en
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
miepmiepquote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:52 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ken ik niet. Roadrunner
Wel Road RashBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Oh die roadrunner.quote:
Wist niet dat daar games van waren
Well, life can be a riot
Soms zoooooooo voorspelbaar he, DTSquote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zie een van mijn eerdere posts...
[ afbeelding ]
Als je de Lotto ermee kon winnen hè?!![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Verpleegstertjequote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:51 schreef Fogel het volgende:
Maar daarnaweekend
en
in tegen stelling wat jullie denken denk ik dat ik er heel oke antwoord op heb gegeven. en ook beleefd. Dus weet niet wat jullie allemaal weer dachten?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Het ligt helemaal aan (de toon van) het antwoord wat je erop gegeven hebt.
Jou hier kennende in je toon.... en wat je zelf al zei daarstraks... zal het niet in goede aarde vallen.
Nogmaals: veel succes met je positie voor de OR.
was niks mis mee. wat erger is dat ik gelijk aangevallen wordt met zal wel weer gedronken hebben en etc etc en daarom moet je kree niet serieus nemen. DAT is fucked up he. want heb geen zin meer in meet en niks meer alleen al door dat?
Hoe vaak heb ik vooroordeel over anderen hier?
Ok niet dus of mss heel soms. maar ok jullie scheppen een beeld van me die ik dus totaal niet ben.
enne hierdoor ga ik niet naar Meets want vooroordeel die ik moet gaan tegen bewijzen ofzo?
zoek het nu maar uit online want anders kom ik niet.Do what you love, love what you do!![]()
Well, life can be a riot
Bolk?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
SwsOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
haquote:
je bent er nog
kan ik even vervelend tegen je doen
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Geweldige ouwe nostalgische zooiquote:
Well, life can be a riot
Hoeveel heb je voor me meegenomen?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
he pssst
de lindt was in de aanbieding![]()
![]()
Zekers. Saving private henk wel mijn favoriet denk ik samen met Zeebats. En de eppo's.quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
en weet je al wat je gaat doorgeven qua F1?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:59 schreef StevenHyde het volgende:
Cannon fodder bekende gametitel maar nog nooit gespeeldThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
hele stellingen met bonbonsquote:
allemaal in de aanbieding
Blufquote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
ha
je bent er nog
kan ik even vervelend tegen je doenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
misschien he en zou het beter voor iedereen zijn om niet altijd het slechte van iedereereen hier uit te zoeken. maar wellicht meer het goede.Do what you love, love what you do!![]()
Waarom blijf je in hemelsnaam steeds de discussie aangaan?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:44 schreef kree het volgende:
ff denken hoor, denken jullie dat ik zo stom ben geweest om mijzelf in een positie te brengen nu waardoor ik oooooit baan zou kwijt kunnen raken?
want als je denkt, dan heb je mss wat ervaring gemist in bedrijven denk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik wil repenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
hele stellingen met bonbons
allemaal in de aanbieding![]()
![]()
omdat ik het met dingen niet eens ben. maar ok.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom blijf je in hemelsnaam steeds de discussie aangaan?Do what you love, love what you do!![]()
Kap gewoonquote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:06 schreef kree het volgende:
[..]
omdat ik het met dingen niet eens ben. maar ok.![]()
verbeter de wereld begin met jezelfquote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:04 schreef kree het volgende:
misschien he en zou het beter voor iedereen zijn om niet altijd het slechte van iedereereen hier uit te zoeken. maar wellicht meer het goede.
en dan vooral
hou je met jezelf bezig en niet met anderen
Tenzij blauwquote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:04 schreef kree het volgende:
misschien he en zou het beter voor iedereen zijn om niet altijd het slechte van iedereereen hier uit te zoeken. maar wellicht meer het goede.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Probeer eens niet overal op te reageren. Sneer een klodder boter op je rug en laat het er afglijden. En probeer gewoon wat minder of je werk te vertellen. Goed bedoelde tipquote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:47 schreef kree het volgende:
[..]
precies. maar ok ik heb er al niet zo last meer van hoor, met alles wat ik zeg die me kennen zeggen, ja komt door drank en je dacht nooit goed na en etc etc, ik ben er zwaar klaar mee eigenlijk dat?
Enne ok idd ik had dat he en geef toe, maar al met al kom ik gewoon weer aan een goeie baan enzo. enne tis me niet gegeven ofzo als je dat mocht denken. gewoon op eigen wil en enzo.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja idd dat zouden een hoop hier moeten aannemen enzo denk ik?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
verbeter de wereld begin met jezelf
en dan vooral
hou je met jezelf bezig en niet met anderenDo what you love, love what you do!![]()
Nee JIJquote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:07 schreef kree het volgende:
[..]
ja idd dat zouden een hoop hier moeten aannemen enzo denk ik?
JIJ moet dat aannemenThinking is difficult, that’s why most people judgesinterklaaskapoentje
![]()
Ik hoop het maarquote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:07 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Er komt een moment dan kijken we hier op terug en denken: "Blij dat het zo niet meer is":')![]()
Piemelsquote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:49 schreef StevenHyde het volgende:
Bastogne koeken
Retro games
Tetten
piemels
Weekend
Muziek
Etcmet bastognesmaak
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zekersquote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
en weet je al wat je gaat doorgeven qua F1?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
oke genoeg over gezegd. maar wil wel ff zeggen. mss betere wereld begint bij jezelf he?
en om op mij afgeven enzo em kan daar tegen. mss moet je eens naar ieder zelf kijken eerst. jezelf dus.Do what you love, love what you do!![]()
Hahaha gevaarlijk. Straks eten vrouwen piemels op. Dat kan nietquote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik wil steak met patatOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja hij geeft de keus. En ik heb slecht geslapenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik ken een liedjequote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:09 schreef kree het volgende:
oke genoeg over gezegd. maar wil wel ff zeggen. mss betere wereld begint bij jezelf he?
en om op mij afgeven enzo em kan daar tegen. mss moet je eens naar ieder zelf kijken eerst. jezelf dus.
zal hem even voor je op zoekenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zal een stukje overlatenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:09 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hahaha gevaarlijk. Straks eten vrouwen piemels op. Dat kan nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is het van Rammstein?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ken een liedje
zal hem even voor je op zoekenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
graag want ben beetje klaar met deze discussie.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ken een liedje
zal hem even voor je op zoekenDo what you love, love what you do!![]()
Ik dacht feuer freiquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
neeequote:
ik heb hem nu aan staan
en als Kree weer een van zijn buien heeft
zo iedereen dat gewoon even aan moeten zetten
Thinking is difficult, that’s why most people judgesinterklaaskapoentje
![]()
Lalalalaquote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
neee
ik heb hem nu aan staan
zo iedereen dat gewoon even aan moeten zetten:')![]()
ja sorry mss ging ik wat te verquote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
neee
ik heb hem nu aan staan
zo iedereen dat gewoon even aan moeten zettenDo what you love, love what you do!![]()
Screenshotten is lastig want scorito is vervelend en dan moet t 5 losse screenshot worden.quote:
Dus ff snel typen:
Norris, Piastri - A cat
Hamilton, Russell - B cat
Gasly, Albon - C cat
Doohan - D cat
Hadjar - E cat
Rijders uit de E categorie leveren veel meer punten op dan in de a categorie en rijders hebben een prijs etc.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
We zijn al in de middag en ik zie vanochtend al dat er wordt aangekondigd te stoppen met een discussie en nu wordt er nog steeds aangekondigd
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Vanochtend was een andere 'discissie'Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
geen Ferrariquote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:13 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Screenshotten is lastig want scorito is vervelend en dan moet t 5 losse screenshot worden.
Dus ff snel typen:
Norris, Piastri - A cat
Hamilton, Russell - B cat
Gasly, Albon - C cat
Doohan - D cat
Hadjar - E cat
Rijders uit de E categorie leveren veel meer punten op dan in de a categorie en rijders hebben een prijs etc.![]()
![]()
![]()
Echt hoorquote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:13 schreef hemarookworst het volgende:
We zijn al in de middag en ik zie vanochtend al dat er wordt aangekondigd te stoppen met een discussie en nu wordt er nog steeds aangekondigd![]()
:')![]()
t liep beetje uit de hand. excuses daarvoor, ik bedoel het namelijk niet slecht. maar iedereen hier haakt soms bloed onder me nagels vandaan he?Do what you love, love what you do!![]()
Het is steak and blowjob day vandaag…quote:I'm surrounded by morons!
Deze man.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:13 schreef hemarookworst het volgende:
We zijn al in de middag en ik zie vanochtend al dat er wordt aangekondigd te stoppen met een discussie en nu wordt er nog steeds aangekondigd
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
niet sorry zeggen en dan je sorry ongedaan maken met woordenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:15 schreef kree het volgende:
t liep beetje uit de hand. excuses daarvoor, ik bedoel het namelijk niet slecht. maar iedereen hier haakt soms bloed onder me nagels vandaan he?
sorry is sorry
en niet sorry maarThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nou zegquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
zou Lec nemenquote:
en Sainz ipv Albon
en Tsunoda
zat er erggggg goed bij (maar Hadjar ook )Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
sorry maar mag net zo goed van ste andere kant ook wel wmb?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
niet sorry zeggen en dan je sorry ongedaan maken met woorden
sorry is sorry
en niet sorry maarDo what you love, love what you do!![]()
neequote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:18 schreef kree het volgende:
[..]
sorry maar mag net zo goed van ste andere kant ook wel wmb?
je zegt geen sorry omdat je wilt dat iemand ook sorry zegt
dan zeg beter niksThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Sorry not sorry?I'm surrounded by morons!
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japansinterklaaskapoentje
![]()
Ik snap niet eens waar de hele discussie over gaatquote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:15 schreef kree het volgende:
t liep beetje uit de hand. excuses daarvoor, ik bedoel het namelijk niet slecht. maar iedereen hier haakt soms bloed onder me nagels vandaan he?:')![]()
ik vind dat jullie ook sorry mogen zeggen hierover wel?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee
je zegt geen sorry omdat je wilt dat iemand ook sorry zegt
dan zeg beter niksDo what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Sorry manquote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:19 schreef kree het volgende:
[..]
ik vind dat jullie ook sorry mogen zeggen hierover wel?
Waarvoor precies?:')![]()
ik nietquote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:19 schreef kree het volgende:
[..]
Mag je vinden. En houden. Evt naar de politie brengenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:19 schreef kree het volgende:
[..]
Wel aardig dat het magOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Sorry lovelyquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Zeebats en Arie en Bastiaan waren mijn favorieten.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:00 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zekers. Saving private henk wel mijn favoriet denk ik samen met Zeebats. En de eppo's.
Al vond ik Metal Gear Telefoon ook leukWell, life can be a riot
om persoonlijk aan te vallen mij? ik noem geen namen. en ga ze niet quoten ook want geen zin in.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Sorry man
Waarvoor precies?
Ik zei alleen maar wat ik dacht he? en damn. hoe kan dat ineens zo drama zijn?
\
verschil dus ik val niemand persoonlijk. aan. leer dat.Do what you love, love what you do!![]()
Mijn val je wel steeds aanOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Blauw is al per definitie niet te vertrouwenquote:Well, life can be a riot
Sorry voor mijn kleurtjeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja...quote:Well, life can be a riot
eigenlijk zou ik jullie een week moeten bannen gewoon nu
Maarja. mss is het daar allemaal niet te erg voor.Do what you love, love what you do!![]()
Dacht dat we verder waren in de wereld maar het draait nog steeds om het kleurtje
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:22 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Blauw is al per definitie niet te vertrouwen
Frietje stoofvleesquote:
Well, life can be a riot
Geaccepteerdquote:
Maar ik houd je in de gatenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ik zeg dat niet he?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:22 schreef sp3c het volgende:
Dacht dat we verder waren in de wereld maar het draait nog steeds om het kleurtjeDo what you love, love what you do!![]()
En waarom zouden wij een ban moeten krijgen van jou en jij niet?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:22 schreef kree het volgende:
Maarja. mss is het daar allemaal niet te erg voor.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Je start 'm zelf elke keerquote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:11 schreef kree het volgende:
[..]
graag want ben beetje klaar met deze discussie.
Well, life can be a riot
PATATquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
dan krijg jij er lekker 2quote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:22 schreef kree het volgende:
Maarja. mss is het daar allemaal niet te erg voor.
of 3
![]()
#teamfrietI'm surrounded by morons!
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:06 schreef kree het volgende:
[..]
omdat ik het met dingen niet eens ben. maar ok.Snap ik. Maar je weet dat jullie er toch niet uitkomen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:06 schreef kree het volgende:
[..]
omdat ik het met dingen niet eens ben. maar ok.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hakenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:15 schreef kree het volgende:
t liep beetje uit de hand. excuses daarvoor, ik bedoel het namelijk niet slecht. maar iedereen hier haakt soms bloed onder me nagels vandaan he?Breien
Well, life can be a riot
oehhhhquote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
Geaccepteerd
Maar ik houd je in de gaten![]()
Yeahhhhhhhquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ff zorgen dat je FA wordt.. dan krijg je een ander kleurtjequote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:22 schreef sp3c het volgende:
Dacht dat we verder waren in de wereld maar het draait nog steeds om het kleurtje
Mooi rood
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Sorry zonquote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:19 schreef kree het volgende:
[..]
ik vind dat jullie ook sorry mogen zeggen hierover wel?Well, life can be a riot
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:22 schreef sp3c het volgende:
Dacht dat we verder waren in de wereld maar het draait nog steeds om het kleurtjeProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:
Well, life can be a riot
Sorry voor deze bolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.sinterklaaskapoentje
![]()
Telkens dezelfde handeling. Is toch niks aan?quote::')![]()
ik zei het dan ook persoonlijk? van mij zou ik jullie moeten negeren.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
En waarom zouden wij een ban moeten krijgen van jou en jij niet?
Ik kan jullie niet bannen. en jullie. mij niet of ik moet ff kritisch na gaan lezen enzo wie wat over me zei>?
maarre. hou er niet zo van, tis ff discussie en niet meer als dat ook, ben wel boos, maar kom er wel overheen.Do what you love, love what you do!![]()
Ja eens wel. Maar soms klinkt Friet logischerquote:
Well, life can be a riot
Of lang in de zon liggenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ff zorgen dat je FA wordt.. dan krijg je een ander kleurtje
Mooi roodUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Vriendquote:Sint
Well, life can be a riot
Is nog frisjesquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Maar je doet in 't dagelijks leven heel veel dezelfde handelingen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Telkens dezelfde handeling. Is toch niks aan?
Gitaarspelen is ook vaak gewoon dezelfde handeling, maar zonder gitaar was de muziek maar saai hoor
Well, life can be a riot
in Amsterdamquote:
schijnt de zon
maar ja daar wil je ook niet naar toeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Sorryquote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
zeggg![]()
![]()
![]()
ik vind nu dat je sorry moet zeggen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
Sorry![]()
Justin KSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wel waar dit.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:26 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Maar je doet in 't dagelijks leven heel veel dezelfde handelingen.
Gitaarspelen is ook vaak gewoon dezelfde handeling, maar zonder gitaar was de muziek maar saai hoorDo what you love, love what you do!![]()
Hoe gaat het met je ?quote:Well, life can be a riot
I got the world to worry aboutsinterklaaskapoentje
![]()
Better dan die 'djs' die op een paar knoppen drukken. Dat kan elke debielquote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:26 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Maar je doet in 't dagelijks leven heel veel dezelfde handelingen.
Gitaarspelen is ook vaak gewoon dezelfde handeling, maar zonder gitaar was de muziek maar saai hoor:')![]()
dat kloptquote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Had je toch al niet voor me meegenomen
Amsterdam waar lech dat dan?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
in Amsterdam
schijnt de zon
maar ja daar wil je ook niet naar toeProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 14-03-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2251 / +132 / +40 / 5701 / 6266
2. KoningWouter / 563 / +32 / +4 / 1745 / 2035
3. KillemWieft / 516 / +73 / +3 / 422 / 601
4. Bally-b / 363 / +97 / +0 / 47 / 90
5. kree / 350 / +17 / +133 / 1203 / 1363
6. devzero / 319 / +3 / +0 / 253 / 330
7. hemarookworst / 278 / +7 / +0 / 1034 / 1217
8. Moeraskat / 277 / +43 / +2 / 2198 / 2372
9. _UserName_ / 265 / +3 / +12 / 525 / 669
10. mario390 / 248 / +6 / +40 / 196 / 296
11. Lovely / 238 / +38 / +10 / 1198 / 1375
12. Dr.Mikey / 227 / +67 / +10 / 550 / 675
13. gebrokenglas / 188 / +2 / +0 / 1294 / 1451
14. Pinnenmutske / 188 / +29 / +4 / 344 / 459
15. Grotetijd / 182 / +9 / +7 / 865 / 990
16. Moonlight / 176 / +51 / +1 / 601 / 707
17. sp3c / 176 / +6 / +0 / 516 / 598
18. HappyCharly / 158 / +11 / +4 / 1165 / 1293
19. ToT / 145 / +54 / +0 / 1173 / 1253
20. AardappelSchotel / 134 / +0 / +7 / 853 / 945SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Dat is waar. Die doen niks zelf joh, steken er een stickje in en geven de originele makers geen credits. /squote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Better dan die 'djs' die op een paar knoppen drukken. Dat kan elke debiel
Well, life can be a riot
Ik dacht vanochtend wel weer goed. Maar na 't stofzuigen was ik toch echt bek af..quote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Gaat wel. Relatief ok. En met jouWell, life can be a riot
Ja sorry greysie dat ik je zo lief vindquote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik wil dat jij ook sorry zegt daarvoor![]()
![]()
geaccepteerdquote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja sorry greysie dat ik je zo lief vind
![]()
Ze drukken op een paar knoppen en zetten een beat onder muziek van ECHTE muzikanten. En dan idd geen credit geven. En dat wordt op de radio gedraaid. Vroeger was er nog echte muziek op de radio.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:31 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat is waar. Die doen niks zelf joh, steken er een stickje in en geven de originele makers geen credits. /s:')sinterklaaskapoentje
![]()
Ff chillen dan maarquote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:31 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik dacht vanochtend wel weer goed. Maar na 't stofzuigen was ik toch echt bek af..:')![]()
Vroeger was ALLES beter. Zelfs de DJs want die draaide toen tenminste nog met platen. Nu zijn 't stickjes en druk je op play. Verdorie.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ze drukken op een paar knoppen en zetten een beat onder muziek van ECHTE muzikanten. En dan idd geen credit geven. En dat wordt op de radio gedraaid. Vroeger was er nog echte muziek op de radio.Well, life can be a riot
Discussiesquote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat is de orde van de dag vandaag![]()
![]()
Ja, zit gewoon weer achter het computertje met een fles water.quote:Well, life can be a riot
Jij deed het anders overkomen, hoor.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:55 schreef kree het volgende:
[..]
in tegen stelling wat jullie denken denk ik dat ik er heel oke antwoord op heb gegeven. en ook beleefd. Dus weet niet wat jullie allemaal weer dachten?
Hoor - hoor - hoor....
Dus wat ik dan interpreteer.... Het is hier platte tekst, dus kunnen we er allebei niets aan doen.Dus wat wij dan interpreteren.... Het is hier platte tekst, dus kunnen we er allemáál niets aan doen.quote:was niks mis mee. wat erger is dat ik gelijk aangevallen wordt met zal wel weer gedronken hebben en etc etc en daarom moet je kree niet serieus nemen.Oh, je gaat het niet meer lezen.quote:DAT is fucked up he. want heb geen zin meer in meet en niks meer alleen al door dat?
Hoe vaak heb ik vooroordeel over anderen hier?
Ok niet dus of mss heel soms. maar ok jullie scheppen een beeld van me die ik dus totaal niet ben.
enne hierdoor ga ik niet naar Meets want vooroordeel die ik moet gaan tegen bewijzen ofzo?
zoek het nu maar uit online want anders kom ik niet.
Pech. Voor mij.
Voor ons(?).Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
We probeerden dit echt een half uur terug al af te sluiten....quote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:34 schreef Sally het volgende:
[..]
Jij deed het anders overkomen, hoor.
Hoor - hoor - hoor....
Dus wat ik dan interpreteer.... Het is hier platte tekst, dus kunnen we er allebei niets aan doen.
[..]
Dus wat wij dan interpreteren.... Het is hier platte tekst, dus kunnen we er allemáál niets aan doen.
[..]
Oh, je gaat het niet meer lezen.
Pech. Voor mij.
Voor ons(?).
Het interpreteren van tekst is voor iedereen anders. Want iedereen leest 't in zijn/haar intonatie en geeft er eigen invulling aan.
Nu klaarGaarne.
Well, life can be a riot
ik lees het wel hoor Sally. iig nu nog even>?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:34 schreef Sally het volgende:
[..]
Jij deed het anders overkomen, hoor.
Hoor - hoor - hoor....
Dus wat ik dan interpreteer.... Het is hier platte tekst, dus kunnen we er allebei niets aan doen.
[..]
Dus wat wij dan interpreteren.... Het is hier platte tekst, dus kunnen we er allemáál niets aan doen.
[..]
Oh, je gaat het niet meer lezen.
Pech. Voor mij.
Voor ons(?).
Maar was al die drama zo nodig dan?Do what you love, love what you do!![]()
Rustaaaaaaggggghhhhquote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:38 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ga slapen. Zoek hulp morgen voor je drankproblemen alsjeblieft en ga ALS EEN BEZETENEN NU EXCUSES MAKEN AAN JE COLLEGA'S EN BEL JE BAAS. Voor dat 't je je baan kost.
Begrijpelijke reactie, maar t is niet aan wie dan ook om zo naar kree te reageren. Zijn keuzes als volwassen vent.F.K.A. SuperwormJim![]()
ik weet niet over wat ik zeg, beledig ik hier niemand he?
wat jullie over mij zeggen. nou tis maar goed dat ijk er beetje tegen kan. maar had mss wel 100x note kunnen maken.Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Mijn trollpoging werkt niet echtquote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:33 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Vroeger was ALLES beter. Zelfs de DJs want die draaide toen tenminste nog met platen. Nu zijn 't stickjes en druk je op play. Verdorie.
:')![]()
Je had me bijna hoorquote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mijn trollpoging werkt niet echt![]()
Hahaha jawelquote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mijn trollpoging werkt niet echt
Ik heb 'm gewoon door hoor
KutDJs kunnen NIKS.Well, life can be a riot
mening daar weer over heb ik maar ok, idd ja? maar wat was er allemaal zo beter dacht ik?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Well, life can be a riot
Als je nu eens een beetje moeite doet om volwaardige zinnen te postenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:40 schreef kree het volgende:
[..]
mening daar weer over heb ik maar ok, idd ja? maar wat was er allemaal zo beter dacht ik?
RED MIJ. BRENG ME WEG VAN DTEEEEEHEESSSSSS.quote:Well, life can be a riot
Jongens! Julie kennen de memes van het meisje bij dat brandende huis of in de autostoel? Jyske heeft (nu al) haar meme, voor als je schoonmoeder op de stoep komt of die ene user online komt...
https://freeimage.host/i/3CfmJA7Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
oke beetje blauwig, maar hiervan heb je genoeg nl bandjes ook?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:40 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Engelse muziek
Heck
JAPANSE MUZIEK
Bekijk deze YouTube-video
helaas draaien ze het neit mainstream. omdat het niet het fucking zelfde akkoorden schema is wat iedereen blijkbaar wil HorenDo what you love, love what you do!![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:40 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Engelse muziek
Heck
JAPANSE MUZIEK
Bekijk deze YouTube-video![]()
Jongeeeee hiervoor heb ik Masayoshi Takanaka op pauze gezetquote:
Well, life can be a riot
Oh?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:42 schreef _UserName_ het volgende:
Jongens! Julie kennen de memes van het meisje bij dat brandende huis of in de autostoel? Jyske heeft (nu al) haar meme, voor als je schoonmoeder op de stoep komt of die ene user online komt...![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:43 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Jongeeeee hiervoor heb ik Masayoshi Takanaka op pauze gezet![]()
![]()
![]()
Tnx, maar dat gaat niet want die beiden rijders zijn duurder. Rijders in B cat hebben ook weer verschillende prijzen helaas. Wel leuker voor het spel, want dat maakt dat je moet puzzelen en afwegenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
zou Lec nemen
en Sainz ipv Albon
en Tsunoda
zat er erggggg goed bij (maar Hadjar ook )
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Lec duurder dan Ham?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:44 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Tnx, maar dat gaat niet want die beiden rijders zijn duurder. Rijders in B cat hebben ook weer verschillende prijzen helaas. Wel leuker voor het spel, want dat maakt dat je moet puzzelen en afwegen
nee tochThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dacht eerst dat je perongeluk je wachtwoord had gepostquote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:44 schreef _UserName_ het volgende:
FOK! is traag.. en het plaatje wil niet. Dat is jammer...
Well, life can be a riot
OMG ik begin t twijfelen aan jullie smaak enzo. u
beetje flauw hoor dat muziekje.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:41 schreef kree het volgende:
knappe vent die me hiervoor zou kunnen ontslaan. allemaal meelopers. soms moet er iemand ff tegen in gaan en komt er beter uit.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: