SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Is het al tijd voor lunch?I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
geen zorgen zolang ze maar lief zij nquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:14 schreef Grotetijd het volgende:
Oh jee. Nog meer blauw, nu raakt Kree helemaal overspannendie blauwe tijgers.
Do what you love, love what you do!![]()
is het bij jullie zo anders dan als dat je gewoon nog gesmeerde broodjes van huis mee neemt?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ik ga aan de broodjes eiquote:Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Ja zin in wel!quote:Well, life can be a riot
Het menu van vandaag, in de kantine:
Minestronesoep
Pulled pork burger med gecaremeliseerde ui, coleslaw en kleine gebakken aardappels
of een "vegetarische mexi burger"
+ saladebarI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ook lekker met een plakje kaas of filet american of rookvleesquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Die zou ik kiezenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:22 schreef Fogel het volgende:
Minestronesoep
Pulled port burger med gecaremeliseerde ui, coleslaw en kleine gebakken aardappels
+ saladebar
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:22 schreef Fogel het volgende:
Minestronesoep
Pulled port burger med gecaremeliseerde ui, coleslaw en kleine gebakken aardappels
+ saladebar![]()
![]()
Ik ookquote:I'm surrounded by morons!
Had al gewijzigdquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ligt er aan of die port een beetje uit een goed jaar is.
I'm surrounded by morons!
Hoe pull je port?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:22 schreef Fogel het volgende:
Minestronesoep
Pulled pork burger med gecaremeliseerde ui, coleslaw en kleine gebakken aardappels
+ saladebarOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Te langzaam
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Keihard aan de hals trekkenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Gewoon een goeie halen, niet eentje met schroefdop.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Vast welquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ligt er aan of die port een beetje uit een goed jaar is.![]()
![]()
Ik dacht ook eerst van hun pulled port.
KurkumaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
sloegI'm surrounded by morons!
bolkI'm surrounded by morons!
KlobThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Straks werken maar was weer lawaai hier vannacht vervelend.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Lawaai in de straat?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Straks werken maar was weer lawaai hier vannacht vervelend.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Nee onderbuurman tv te hard staan.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heb je geen oordopjes? Ik slaap elke nacht met oordopjes in, heerlijk nooit meer wakker van lawaai.quote:![]()
Ik vind dat hij normaal moet doen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:42 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb je geen oordopjes? Ik slaap elke nacht met oordopjes in, heerlijk nooit meer wakker van lawaai.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja true, maar als je er telkens weer gebroken nachten van hebt zou ik toch even 3 euro naar de kruidvat brengen voor een oplossing.quote:![]()
vervelend manquote:
Universele afstandbediening kopen en lekker zappen naar baby tv bij de buurmanBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:57 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
vervelend man
Universele afstandbediening kopen en lekker zappen naar baby tv bij de buurman![]()
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Moetie zeker.quote:
Maar voorlopig doetie dat niet.
Vandaar dat iedereen vraagt of je al oordopjes hebt.![]()
![]()
Nee. Helaas niets van gezien.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:49 schreef maily het volgende:
[..]
Had je nog een mooie maanfoto gemaakt?![]()
![]()
ZeauxI'm surrounded by morons!
Als je buiten je koffie zit te drinken, en er een enorme deken van mist tussen de bomen hangt en de vogeltjes nog harder fluiten dan normaal![]()
![]()
Lente!
![]()
Genietonquote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:46 schreef devzero het volgende:
Als je buiten je koffie zit te drinken, en er een enorme deken van mist tussen de bomen hangt en de vogeltjes nog harder fluiten dan normaal![]()
![]()
Lente!
![]()
![]()
Dat is wel mooi, maar niet koud met die mist?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:46 schreef devzero het volgende:
![]()
Lente!
BBQ-enquote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ga je nog wat leuks bolken in het weekend?![]()
![]()
Nou BBQ buiten laten staan lijkt mij beter. Maar binnen alles op etenquote:
Dat dusquote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou BBQ buiten laten staan lijkt mij beter. Maar binnen alles op eten![]()
![]()
Een keer op een feestje meegemaakt.quote:
Ben blij dat we geen koolmonoxidevergiftiging hebben opgelopen!![]()
![]()
Man3quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Een keer op een feestje meegemaakt.
![]()
Het is frisjes, 13 graden nu. Maar prima uit te houden voor een half uurtje, nu op de fiets naar werkquote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is wel mooi, maar niet koud met die mist?![]()
![]()
Merk je niets vanquote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Een keer op een feestje meegemaakt.
Warmer dan hier ieder gevalquote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is frisjes, 13 graden nu. Maar prima uit te houden voor een half uurtje, nu op de fiets naar werk![]()
Werkze
oje ik heb zeg maar ff min of meer mijn waarheid gezegd op intranet van bedrijf oer een post van de directeur. lolDo what you love, love what you do!![]()
waarheid wel. hij vroeg als je er vragen over hebt mail of post het hieronder. naja heb ik gedaan. LOLDo what you love, love what you do!![]()
Oh pannenkoek.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:01 schreef kree het volgende:
oje ik heb zeg maar ff min of meer mijn waarheid gezegd op intranet van bedrijf oer een post van de directeur. lolWell, life can be a riot
nog beetje lief geweest eigenlijk. hahahaha
tja dikke lul hoor ik vind het neit zo erg, maar eens zien hoe ze kritiek aankunnen.Do what you love, love what you do!![]()
Nooit met een slok op mailen of berichten sturen je kan het wel typen maar verstuur het pas als je hoofd helder is.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:03 schreef kree het volgende:
tja dikke lul hoor ik vind het neit zo erg, maar eens zien hoe ze kritiek aankunnen.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
moet wel zeggen, beetje eng jeee? want mijn collega's zijn er ok mee. mss 400 kantoor niet zo meee. oepsssssssDo what you love, love what you do!![]()
DIT. DITquote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Nooit met een slok op mailen of berichten sturen je kan het wel typen maar verstuur het pas als je hoofd helder is.
DIT
DITDITDITDITDITDITDIT!!!!
KREE.
DIT
NIET MEER DOEN.Well, life can be a riot
naja het was al wat ik hele tijden wilden zeggen. oke wat nu dan? ontslaan me om te antwoorden op een vraag die ze zelf stelden?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Nooit met een slok op mailen of berichten sturen je kan het wel typen maar verstuur het pas als je hoofd helder is.Do what you love, love what you do!![]()
Heerlijk, helder .....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
Ja LOL.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:01 schreef kree het volgende:
oje ik heb zeg maar ff min of meer mijn waarheid gezegd op intranet van bedrijf oer een post van de directeur. lol
Benieuwd of ze jou gaan kiezen bij de OR.![]()
Heb een vermoeden....quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:08 schreef maily het volgende:
[..]
Ja LOL.
Benieuwd of ze jou gaan kiezen bij de OR.Well, life can be a riot
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:03 schreef kree het volgende:
tja dikke lul hoor ik vind het neit zo erg, maar eens zien hoe ze kritiek aankunnen.![]()
![]()
gelukkig is dit niet usa enzo. en bovendien ik geef antwoord op vraag? wat is daar nou zo erg aan?
als je geen antwoord wil dan moet je de vraag neit stellen he? dikke ;lul. ik geef er gewoon antwoord op.Do what you love, love what you do!![]()
Eerst ons laten lezen ookquote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Nooit met een slok op mailen of berichten sturen je kan het wel typen maar verstuur het pas als je hoofd helder is.![]()
![]()
Maar als je het wilde zeggen al een hele tijd.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:07 schreef kree het volgende:
[..]
naja het was al wat ik hele tijden wilden zeggen. oke wat nu dan? ontslaan me om te antwoorden op een vraag die ze zelf stelden?
Waarom kies je dan out of all moments een moment uit waarop je al de hele dag aan de drank zit?!
Mag op z'n minst hopen dat het er niet zo staat geschreven zoals je hier typt
Well, life can be a riot
Heb je hem ook zo genoemd?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:09 schreef kree het volgende:
gelukkig is dit niet usa enzo. en bovendien ik geef antwoord op vraag? wat is daar nou zo erg aan?
als je geen antwoord wil dan moet je de vraag neit stellen he? dikke ;lul. ik geef er gewoon antwoord op.![]()
ja helaas dus juist hierom mss wel, want fuck die vriendjespolitiek. enne dit is wel oke geregeld bij OR hier dus.quote:
dus ja ik krijg de stemmen wel. of sowieso kom ik er wel in want ze passen regels aan zodat alle 3 kandidaten erin kunnen.Do what you love, love what you do!![]()
Ontslaan wegens dronken werkgerelateerde dingen doen is een optie.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:07 schreef kree het volgende:
[..]
naja het was al wat ik hele tijden wilden zeggen. oke wat nu dan? ontslaan me om te antwoorden op een vraag die ze zelf stelden?I'm surrounded by morons!
Ik denk dat als je die mail gestuurd hebt op de manier waarop je typt zoals je dat hier doet + wat er net is gebeurd schijnbaar. Dat je er niet meer inkomtquote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:11 schreef kree het volgende:
[..]
ja helaas dus juist hierom mss wel, want fuck die vriendjespolitiek. enne dit is wel oke geregeld bij OR hier dus.
dus ja ik krijg de stemmen wel. of sowieso kom ik er wel in want ze passen regels aan zodat alle 3 kandidaten erin kunnen.
Well, life can be a riot
DIT! Kree!quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ontslaan wegens dronken werkgerelateerde dingen doen is een optie.Well, life can be a riot
Mail?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:12 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik denk dat als je die mail gestuurd hebt op de manier waarop je typt zoals je dat hier doet + wat er net is gebeurd schijnbaar. Dat je er niet meer inkomt![]()
Ja haha.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:12 schreef kree het volgende:
[..]
nee ja nouja haha zo tactisch was ik wel weer dan.
Wat had je gestuurd dan?![]()
![]()
hmmms laatste mailtje doet anders geloven anders.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:12 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik denk dat als je die mail gestuurd hebt op de manier waarop je typt zoals je dat hier doet + wat er net is gebeurd schijnbaar. Dat je er niet meer inkomt
Ik heb ooit een keer voor de neus van mijn team-manager een glas tequila achterover geslagen!quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ontslaan wegens dronken werkgerelateerde dingen doen is een optie.
Was op de HBO waar ik werkte en de studenten hadden een Mexicaans-getint feestje en ze deelden drank uit.
Baas zat wel echt te kijken van "WTF?"![]()
![]()
Tijdje terug had 'ie een mail gestuurd dat 'ie wel in de OR wilde.quote:
Natuurlijk terwijl hij dat hier verkondigden en iedereen hem afraadde dat te doen vanwege z'n drankconsumptie.Well, life can be a riot
Altijd leukquote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:14 schreef maily het volgende:
[..]
Nee. Intranet.
Leesbaar voor alle collega's![]()
![]()
Hij had het toch publiekelijk op het Intranet gezet?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:12 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik denk dat als je die mail gestuurd hebt op de manier waarop je typt zoals je dat hier doet + wat er net is gebeurd schijnbaar. Dat je er niet meer inkomt
Edit: ja dus.![]()
Da's anders dan met dronken harses gaan lopen ranten.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb ooit een keer voor de neus van mijn team-manager een glas tequila achterover geslagen!
Was op de HBO waar ik werkte en de studenten hadden een Mexicaans-getint feestje en ze deelden drank uit.
Baas zat wel echt te kijken van "WTF?"I'm surrounded by morons!
exact. en als ze me op non actief stellen oom zoiets, ze doen maarquote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:14 schreef maily het volgende:
[..]
Nee. Intranet.
Leesbaar voor alle collega's
Ja.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij had het toch publiekelijk op het Intranet gezet?
DIT.
Maar dat andere was een mail die hij had gestuurd naar iemand over OR. Van wat ik begreep. Een paar weken terug.Well, life can be a riot
Oh dat ja. Maar nu intranetquote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:14 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Tijdje terug had 'ie een mail gestuurd dat 'ie wel in de OR wilde.
Natuurlijk terwijl hij dat hier verkondigden en iedereen hem afraadde dat te doen vanwege z'n drankconsumptie.![]()
Sow, echt he!quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
Da's anders dan met dronken harses gaan lopen ranten.![]()
![]()
Ja. Dikke lul toch?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:15 schreef kree het volgende:
[..]
exact. en als ze me op non actief stellen oom zoiets, ze doen maar![]()
Het UWV zal vast blij zijn met je uitleg.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:15 schreef kree het volgende:
[..]
exact. en als ze me op non actief stellen oom zoiets, ze doen maarI'm surrounded by morons!
klopt en waarvoor dus met harte aangenomen voor de ORquote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:15 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja.
DIT.
Maar dat andere was een mail die hij had gestuurd naar iemand over OR. Van wat ik begreep. Een paar weken terug.Do what you love, love what you do!![]()
tja niet ik die dit hoef uit te leggen wss dan he? maar zover zal het niet gaan.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het UWV zal vast blij zijn met je uitleg.
Ik heb beste voor met bedrijf,
Dat is alleen vervelend voor jou.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:16 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nou dan zit ie straks dag en nacht hier![]()
Misschien zijn we hier gewoon een deel van een social experiment van psychologen / psychiaters in opleiding die al een aantal jaren onder zijn account om de beurt onder zijn account hier zitten te posten en notities maken van onze reacties?
Zou niet de eerste keer zijn.![]()
"ze doen maar"quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:15 schreef kree het volgende:
[..]
exact. en als ze me op non actief stellen oom zoiets, ze doen maar
Pik. Doe GODVERDOMME eens nadenken. Je hebt bij godsgratie een baan, wat met jouw verleden qua drankmisbruik niet vanzelfsprekend is. Vervolgens loop je alsnog veel te drinken, ga je dit soort achterlijke dingen doen op INTRANET wat iedereen kan lezen.
Gast, als je word ontslagen hierdoor heb je pas ECHT problemen. En dan niet in DTS komen zeiken "en ze moeten allemaal weer op mij, en ik snap het niet want is niet mijn probleem enzzo hahahaha lol snap je" iedereen. IEDEREEN. Vind dit een achterlijke actie.
DOE. DIT. NIET. ALS. JE. GEDRONKEN. HEBT. HALVE TAMME.Well, life can be a riot
quote:
Denk dat 'ie geen uitkering krijgt als 'ie zegt wat er is gebeurdquote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het UWV zal vast blij zijn met je uitleg.
Well, life can be a riot
Het is een simulatiequote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:17 schreef ToT het volgende:
Misschien zijn we hier gewoon een deel van een social experiment van psychologen / psychiaters in opleiding die al een aantal jaren onder zijn account om de beurt onder zijn account hier zitten te posten en notities maken van onze reacties?
Zou niet de eerste keer zijn.Well, life can be a riot
Ik hoop het eigenlijk...quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:17 schreef ToT het volgende:
Zou niet de eerste keer zijn.I'm surrounded by morons!
Soort van Big Brotherquote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:17 schreef ToT het volgende:
Zou niet de eerste keer zijn.![]()
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Ja, dat.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:18 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Denk dat 'ie geen uitkering krijgt als 'ie zegt wat er is gebeurdI'm surrounded by morons!
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:19 schreef maily het volgende:
Affijn.
Ik ga boodschappen doen.
Lief spelen jullie![]()
![]()
![]()
Sorry voor mijn uitspattingMaar het is toch om gek van te worden. Wat een idioot ben je soms toch ook Kree.
Als dit je baan kost moet je echt niet bij ons komen huilenWell, life can be a riot
Bolk em lekkerI'm surrounded by morons!
Hier zojuist hagelbui(tje).quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:46 schreef devzero het volgende:
![]()
Lente!
Met een beetje mazzel begrijpt de ontvanger er helemaal niks vanquote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:12 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Dit idd, het is het niet waard je bloeddruk voor te laten verhogen.quote:
Hij doet gewoon altijd zijn ding ondanks wat voor adviezen hem gegeven wordt, en vervolgens vergeeft hij degenen die hem hun goedbedoelde adviezen geven.![]()
hoho? ik heb niks gekregen. zeker die baan niet.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:17 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
"ze doen maar"
Pik. Doe GODVERDOMME eens nadenken. Je hebt bij godsgratie een baan, wat met jouw verleden qua drankmisbruik best bijzonder is. Vervolgens loop je alsnog veel te drinken, ga je dit soort achterlijke dingen doen op INTRANET wat iedereen kan lezen.
Gast, als je word ontslagen hierdoor heb je pas ECHT problemen. En dan niet in DTS komen zeiken "en ze moeten allemaal weer op mij, en ik snap het niet want is niet mijn probleem enzzo hahahaha lol snap je" iedereen. IEDEREEN. Vind dit een achterlijke actie.
DOE. DIT. NIET. ALS. JE. GEDRONKEN. HEBT. HALVE TAMME.
En dankbaar ervoor ben ik wel. maar merk ook en vragen ze zelfs. dat ik er wat meer over moet zeggen?
Ik krijg oke van mijn manager he met wat ik doe?
Maar fucking hell. ga me niet zeggen dat ik dit baantje of huis fucking gratis gekregen heb., want is niet zo.
Ik heb voor alles net als iemand"zonder" problemen net zo lang op de wachtlijst gestaan, niet uit voorkeur enzo om....
ik heb mijn opleiding gehaald omdat ik de fuck het zelf betaalde en nog bij moest werken en huishoudgeld betaalde onderhand.
Dus wat ik even helemaal voor iedereen gelijk uit de wereld wil helpen? ik heb 0 voorkjeurbehandelijng gehad he?
Niks 0 dus en heb ze met groepen voor me zien gaan.
AL met al, ben ijk gewoon de simpele sukkel die nog 18000 afbetaald voor mislukte opleiding. maar oke die zal ik ook wel dragen.
maar laat me door niemand ff noemen van dat dit voor mij vanzelf ging of met geluk he?Do what you love, love what you do!![]()
Of hij denkt "oh.. Heb je hem weer" BOLK.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel begrijpt de ontvanger er helemaal niks vanWell, life can be a riot
fuck dit
tel stommen. doe niet zo vooroordeel over mij want dit wordt ik dus echt pissed off over.Do what you love, love what you do!![]()
GRATISG R A T I S
GRATIE, Kree. GRATIE. G R A T I E.
Naja laat maar
Well, life can be a riot
nee sorry ik ben altijd van grapjes enzo, maar over dit niet zo enzo.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:23 schreef kree het volgende:
fuck dit
tel stommen. doe niet zo vooroordeel over mij want dit wordt ik dus echt pissed off over.proost ouwe!
* Fogel wacht nog even tot hij thuis is met een bier opentrekkenI'm surrounded by morons!
neeeeeee vind dit ff niet leukquote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:24 schreef Fogel het volgende:
[..]proost ouwe!
* Fogel wacht nog even tot hij thuis is met een bier opentrekkenDo what you love, love what you do!![]()
Wat kwets je dat mensen het dom vinden hoe jij op een bericht reageert van een directeur?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Volgens mij is er in dit topic maar een iemand die dingen niet snapt en dat ben jijquote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:24 schreef kree het volgende:
kwetst me dit he ? of snappen jullie dat niet?
ja is dat zo?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
Volgens mij is er in dit topic maar een iemand die dingen niet snapt en dat ben jijDo what you love, love what you do!![]()
Je kan met spa rood proosten he.quote:
Maar ik trek wel een bier open als ik thuis ben. Weekend
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
Volgens mij is er in dit topic maar een iemand die dingen niet snapt en dat ben jijSluit mij hier bij aan.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:24 schreef kree het volgende:
kwetst me dit he ? of snappen jullie dat niet?
Kree, jij doet domme dingen. Vervolgens hebben mensen daar (terecht) een mening over en denken "och, die Kree.. Wat doet 'ie nou weer" en in mijn geval probeer ik wat in je kop te stampen, maar wind alleen mezelf maar op![]()
Hier heeft NIEMAND ANDERS iets mee te maken behalve JIJ.
JIJ post hier dronken. JIJ post hier dat je van alles en nog wat doet wat ontzettend onhandig is. JIJ stuurt dronken mails. JIJ reageert dronken in Intranet. JIJ gooit hier neer wat je allemaal doet.
Natuurlijk krijg je daar reacties op.
Maar dan is 't "maar jullie...." omdat 't je niet bevalt.
Nee Kree. Nee.
JIJ.Well, life can be a riot
Daar mee discussiëren is idd nuttiger.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:28 schreef Lovely het volgende:
Even kijken of een vis zie bij de visdeurbel![]()
echt weet je ik ben oke met grappen maken over hele situatie en hoe fucked up het was voor mij en hoe weer gedaan en etc.
Maar niemand kan zeggen he? niemand dat ik er niet van alles aan gedaan heb om eruit te komen. enne nu wel oke baan heb?
check dit voor allen even na hoe ze zelf erin zitten ook dan?
En ik stel er nooit vragen over want denk als je niet kunt werken kun je niet. maarre ik heb meest bizarre verhalen wel gezien. met vorang op woningen enzo. ik was 600. ja boeie gaat gewoon voor etc. en het pissed me dus wel off dat. ?
oke ik stond ook gewoon op straat? niemand wilde helpen. dat is een donker verleden wel. maar ok.Do what you love, love what you do!![]()
Ik weet t wel zekerquote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:27 schreef Lovely het volgende:
Nou ik denk niet dat kree nog gaat slapen vandaag![]()
@kree met een beetje mazzel krijg je heul veul bijval van de collega's en ben jij straks de nieuwe directeur. Kun je * EINDELIJK de kree-wind laten waaien![]()
![]()
Nou ik zie steeds geen vis als ik ga kijken en anderen welquote:
Langer blijven kijkenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou ik zie steeds geen vis als ik ga kijken en anderen welI'm surrounded by morons!
Verdullemequote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou ik zie steeds geen vis als ik ga kijken en anderen wel![]()
![]()
JIJ POST DIT HIER ALLEMAAL.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:23 schreef kree het volgende:
fuck dit
tel stommen. doe niet zo vooroordeel over mij want dit wordt ik dus echt pissed off over.
JIJ WIL EEN DISCUSSIE.
WIJ WILLEN LIEVER BOLKEN EN SMILEYS POSTEN MAAR JA ...![]()
Je hebt een toffe baan en je doet het goed, maar het lijkt wel of het je niet boeit.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:29 schreef kree het volgende:
echt weet je ik ben oke met grappen maken over hele situatie en hoe fucked up het was voor mij en hoe weer gedaan en etc.
Maar niemand kan zeggen he? niemand dat ik er niet van alles aan gedaan heb om eruit te komen. enne nu wel oke baan heb?
check dit voor allen even na hoe ze zelf erin zitten ook dan?
En ik stel er nooit vragen over want denk als je niet kunt werken kun je niet. maarre ik heb meest bizarre verhalen wel gezien. met vorang op woningen enzo. ik was 600. ja boeie gaat gewoon voor etc. en het pissed me dus wel off dat. ?
oke ik stond ook gewoon op straat? niemand wilde helpen. dat is een donker verleden wel. maar ok.Iedereen is een kutlultrut
mijn collega's vallen me sowieso bij. die stemmen had ik al. waarom? mss omdat ik niet zo een onwijze eikel ben als ik hier lijk he.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:29 schreef maily het volgende:
[..]
Ik weet t wel zeker![]()
@:kree met een beetje mazzel krijg je heul veul bijval van de collega's en ben jij straks de nieuwe directeur. Kun je * EINDELIJK de kree-wind laten waaienDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:30 schreef maily het volgende:
[..]
JIJ POST DIT HIER ALLEMAAL.
JIJ WIL EEN DISCUSSIE.
![]()
![]()
![]()
Vergeet de koetjes en kalfjes niet he.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:30 schreef maily het volgende:
[..]
JIJ POST DIT HIER ALLEMAAL.
JIJ WIL EEN DISCUSSIE.
Je moet aan de voordeur bellen he? Niet aan de achterdeurquote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou ik zie steeds geen vis als ik ga kijken en anderen wel![]()
![]()
quote:![]()
Bij de achterdeur kan je bruinvissen zienquote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:31 schreef maily het volgende:
[..]
Je moet aan de voordeur bellen he? Niet aan de achterdeur
Weet ik, maar dat kan alleen als ik een vis zie.. ( ik ga niet deurtje bellen zonder reden )quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:31 schreef maily het volgende:
[..]
Je moet aan de voordeur bellen he? Niet aan de achterdeur
mss boeit het me juist zoveel dat ik dingen verkeerd zie gaan? en niet alleen ik?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Je hebt een toffe baan en je doet het goed, maar het lijkt wel of het je niet boeit.
ook de oudgedienden he en niemand zegt wat.Do what you love, love what you do!![]()
Hij overziet de gevolgen van het dronken mailtjes sturen en reageren niet, OMDAT 'ie dronken is.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Je hebt een toffe baan en je doet het goed, maar het lijkt wel of het je niet boeit.
Dit kost 'm gewoon z'n baan, en als ze bij 't UWV gaan vragen waarom hij werkloos is en een tuikering wil en hij komt hiermee aan zetten krijgt 'ie die niet. En dan staat 'ie DAADWERKELIJK op straat. Niet zoals 'ie vorige week vertelde als nog in hotels sliep en in z'n auto.Well, life can be a riot
Ditquote:I'm surrounded by morons!
Het is weer gezellig hier geloof ik
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
goh jongens. thanks weer he voor de motivatie,. tot zover was ik nog steeds kandidaat enzo en heten ze me welikom. (wacht ff wat zeiden jullie vorige keer?)
Fuck you allemaal. en om bang te zijn om wat te zeggen, ik zie het wel he?
en voor de rest die niet heeft? mss doe eens wat beter je best want als ik het kon. vanuit zo dal. dan iedereen wss.Do what you love, love what you do!![]()
OK, tot de volgende keer dat je dit vandaag nogmaals gaat zeggenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:34 schreef kree het volgende:
fuck dit, hele maal klaar mee. tot morgen enzo.
Wisselt zo lekker af met Vis, toch?quote:
De foefoelijst?quote:I'm surrounded by morons!
Hoe stat de teller er bij nu?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
OK, tot de volgende keer dat je dit vandaag nogmaals gaat zeggen![]()
![]()
Bij jou is Vis een optie?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:28 schreef Lovely het volgende:
Even kijken of een vis zie bij de visdeurbelOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
BolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ObviouslyOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: