SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
TT
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ok klaarOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Voor nu
Want we weten allemaal dat het terug gaat komenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ja we stoppen ermee, hoezeer ik van discussie hou. hier is genoeg over gezegd.Do what you love, love what you do!![]()
Dit is geen discussieOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Zijn ze daar niet mee gekapt?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:49 schreef hemarookworst het volgende:
Wel eerst een kapvergunning aanvragen![]()
nah. dat we het niet eens waren is wss duidelijk genoeg, enne verder haat ik hem niet ofzo. dus waarom nog meer discussie ?quote:Do what you love, love what you do!![]()
+1I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Dan moet ik ander werk zoekenquote:
(Nee ik doe dat werk niet)Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Niemand haar @sp3cquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Sommige mensen doen er alleen vervelend tegenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ok ff eerlijk dan he? want ik kan je niet vertellen hoeveel mensen verveldend tegen mij deden hier?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:53 schreef sp3c het volgende:
Sommige mensen doen er alleen vervelend tegen
en vond nooit leuk, uiteindelijk mss trekken ze bij. ,maar ook niet allemaal.
maar serieus. vind je echt vervelend hoe "ze" tegen je doen? want dan heb ik je helemaal verkeerd begrepen he en moet ik het mss ook aanpassen ipv aanvallend te zijn?Do what you love, love what you do!![]()
Echt zo vervelend als men een discussie niet los kan laten en maar door blijft gaan. Ik wil best stoppen hoor, maar ik houd nu eenmaal van discussie.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
weet nu al degene die hier grootste drama maken over zichzelf enzo. dat zijn die met grootste woord over anderen.
Dusse. ik weet dat, en hou er dus ook rekening mee. en als ik verkeerd heb, wat kan, zeg het met dm.Do what you love, love what you do!![]()
En al die drama ook steeds van dingen weer omhoog halen. Zo vervelend, maarja ik kan nu eenmaal geen dingen loslatenTrotste mama van Ambar
ik ook en heb nog geen antwoord. hahaha. daar zitten we samen in dan miniquote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Echt zo vervelend als men een discussie niet los kan laten en maar door blijft gaan. Ik wil best stoppen hoor, maar ik houd nu eenmaal van discussie.
Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:47 schreef kree het volgende:
[..]
owh ik was er wel klaar mee?
als je zelf wil doorgaan? die is aan jou he. en zeg niet dat ik dan vervelend ben?Kunnen jullie niet verder ruzieen in de speeltuinquote:
Lekker in de zandbak gaan zitten en met zandballen naar elkaar gooien?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik heb er gewoon geen woorden meer voor behalve sarcasme en ironieTrotste mama van Ambar
Ik heb op de kleuterschool geleerd dat ik niet met zand mag gooienquote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Kunnen jullie niet verder ruzieen in de speeltuin
Lekker in de zandbak gaan zitten en met zandballen naar elkaar gooien?Trotste mama van Ambar
I'm surrounded by morons!
Beetje gek dat ik mezelf alles moet laten zeggen maar die ene keer dat ik wat terug zeg naar de zandbak moetquote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Kunnen jullie niet verder ruzieen in de speeltuin
Lekker in de zandbak gaan zitten en met zandballen naar elkaar gooien?
/DtsOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nog een kopje thee doen, kleren aandoen en dan maar potgrond scorenTrotste mama van Ambar
Ik gun jullie een uitjequote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
Beetje gek dat ik mezelf alles moet laten zeggen maar die ene keer dat ik wat terug zeg naar de zandbak moet
/Dts
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
de KREE - O - METER.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:58 schreef ieniminimuis het volgende:
En al die drama ook steeds van dingen weer omhoog halen. Zo vervelend, maarja ik kan nu eenmaal geen dingen loslaten
die ik hier heb slaat uit naar bs. enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Lekker bakkie is nooit verkeerdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goed. Kunnen we het weer even over mij hebben?Trotste mama van Ambar
Ik maak een bolkI'm surrounded by morons!
graagquote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Goed. Kunnen we het weer even over mij hebben?
Wat is er kut vandaag?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Goed. Kunnen we het weer even over mij hebben?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Muisquote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Goed. Kunnen we het weer even over mij hebben?![]()
![]()
Ik bestelde een aardbei plant, ik kreeg duifkruidquote:
Trotste mama van Ambar
Wat een verschil, Maar het is wel een mooie bloem die duifkruid heb hem ook in de tuin.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik bestelde een aardbei plant, ik kreeg duifkruidWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Owja dat is wel heel wat anders. Waar heb je dit besteld?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik bestelde een aardbei plant, ik kreeg duifkruidBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Maar ik heb hem nu 2xquote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een verschil, Maar het is wel een mooie bloem die duifkruid heb hem ook in de tuin.Trotste mama van Ambar
ik heb nog stekje wel van ellende plant mocht je die willen sturenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:08 schreef Lovely het volgende:
Duifkruid terug sturen met een briefje erbij
sprinklrquote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:09 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Owja dat is wel heel wat anders. Waar heb je dit besteld?Trotste mama van Ambar
Ik houd de plant wel, tis een leuke plant en deze kan geen kwaad om 2x te hebbenTrotste mama van Ambar
is leuke plant dan wel?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik houd de plant wel, tis een leuke plant en deze kan geen kwaad om 2x te hebbenDo what you love, love what you do!![]()
O dan terug sturen en alsnog een aardbeiplantje bestellenquote:
Had ik maar geweten dat je ze wilde hebben. Hat vorige jaar zoveel stekkies dat ik ze niet kwijt kon
Het beste kan je de corona bestellan dat is de beste aardbei vind ik danWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik heb struik/boom en vraag me niet hoe ie heet. maar er komen mooie rozen aan nu al?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ik wil het liefst alleen biologische planten, maar dat komt betreft aardbeien ook wel goedquote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan terug sturen en alsnog een aardbeiplantje bestellen
Had ik maar geweten dat je ze wilde hebben. Hat vorige jaar zoveel stekkies dat ik ze niet kwijt kon
Het beste kan je de corona bestellan dat is de beste aardbei vind ik danTrotste mama van Ambar
Hou zou een struik heten waar rozen aan komen denk je?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:12 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb struik/boom en vraag me niet hoe ie heet. maar er komen mooie rozen aan nu al?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geraniums?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hou zou een struik heten waar rozen aan komen denk je?![]()
![]()
Ik heb ze alleen als wortels gekregen, die in het zand moeten zetten en zelf op moeten kweken.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wil het liefst alleen biologische planten, maar dat komt betreft aardbeien ook wel goedWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
geen idee? stond hier al, maak wel ff foto. wacht.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hou zou een struik heten waar rozen aan komen denk je?Do what you love, love what you do!![]()
Jij mag nooit meer radenquote:
Koop je een rozenstruik komen er geraniums uit
Trotste mama van Ambar
Nee nee, want goede winkel verder wel.quote:Trotste mama van Ambar
Kunnen we niet heel FOK! optrommelen en met zijn alleen 10000kg potgrond voor de hoofdingang pleuren.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Zul je net zien hequote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Koop je een rozenstruik komen er geraniums uit![]()
![]()
ik zie een roos alvast erop. enne naar ervaring komen er snel meer.Do what you love, love what you do!![]()
Als er een roos opzit dan is het een rozenstruik
Doe niet zo domOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Mooi zegquote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:17 schreef kree het volgende:
ik zie een roos alvast erop. enne naar ervaring komen er snel meer.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
wat is dat voor plant of struik, gezien vorige bewoners. wss iets uit Indonesië ofzo.Do what you love, love what you do!![]()
ja het is nog wel een coole struik, vandaar dat ik hem niet heb laten rooien vorige keer.quote:Do what you love, love what you do!![]()
ja had er beetje betere foto van kunnen maken, maar geen zin om naar buiten te gaan enzoquote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:18 schreef Paul het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaaaah ik zie de handen van kree
Ik ben altijd buitenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Een rozenstruik Kree want in geraniums groeien geen rozenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:13 schreef kree het volgende:
[..]
geen idee? stond hier al, maak wel ff foto. wacht.
Mind=blownquote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een rozenstruik Kree want in geraniums groeien geen rozen![]()
weet niet of het echt standaard roos is, tis een boom en struik he?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een rozenstruik Kree want in geraniums groeien geen rozen
maar bloeid iig altijd vrij vroeg wel.Do what you love, love what you do!![]()
quote:
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Wilde er bijna wat van zeggen maar geen zin in de zandbakquote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:23 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hihi dat zei ik natuurlijk gekscherend
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Doe maar TR danquote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
Wilde er bijna wat van zeggen maar geen zin in de zandbak![]()
nee joh we zitten lekker met zand te spelen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
Wilde er bijna wat van zeggen maar geen zin in de zandbak
Boksring mag ook hoorquote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
Wilde er bijna wat van zeggen maar geen zin in de zandbakTrotste mama van Ambar
deze dat is een oostindische kersquote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:18 schreef kree het volgende:
wat is dat voor plant of struik, gezien vorige bewoners. wss iets uit Indonesië ofzo.
Daar ben ik doof voorquote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
deze dat is een oostindische kekrs
[ afbeelding ]![]()
![]()
nee is het niet. wel andere die ik mss heb. ok moet ff mss meer closeup foto maken.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik ken deze niet iig niet standaard NL planten, maar ik heb een tropen tuin ge-erfd hier van vorige wel.Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb denk nog nooit een tr gezetquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat is een éénjarige klimmende/kruipende plantquote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Trotste mama van Ambar
Oeh dat weet ik nog niet hoor, moet ik eerst zien hoe groot hij isquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
kan met zekerheid zeggen dat deze een hardnekkige elk jaar plant is?
Lol iig die geeft nog mooie rozen ofzo. de rest is ellende vooral en niet weg te krijgen.
fucking hell of ik in Vietnam woon enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Thats what she said?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
Oeh dat weet ik nog niet hoor, moet ik eerst zien hoe groot hij is![]()
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Nou wel een paar denkquote:
Soms zetten mensen tr's in de trend van
'wat is hier nu weer aan de hand????'
Dan geef ik gewoon netjes antwoord in het tr vensterOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Niet dat die persoon het kan lezen ofzo maar wel netjesOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Lolquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Maar je kan ook wel terugkoppeling geven aan de indiener toch?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:28 schreef sp3c het volgende:
Niet dat die persoon het kan lezen ofzo maar wel netjes![]()
ja dan moeten ze maar duidelijk zijn. of vooral niet snitch zijn en maar gelijk zeggen in topic ?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nou wel een paar denk
Soms zetten mensen tr's in de trend van
'wat is hier nu weer aan de hand????'
Dan geef ik gewoon netjes antwoord in het tr vensterDo what you love, love what you do!![]()
Soms wil ik gewoon gebruikers TR'en ipv posts, maarjaTrotste mama van Ambar
openbaar beste optie welquote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Soms wil ik gewoon gebruikers TR'en ipv posts, maarja
Heb jij geen terugkoppeling gekregen?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar je kan ook wel terugkoppeling geven aan de indiener toch?
En nog wel je eerste TR
Waar doe je dan al die moeite voor?
Je mag mij gewoon TR'enquote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Soms wil ik gewoon gebruikers TR'en ipv posts, maarja![]()
![]()
Ja weet ik ook niet...quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heb jij geen terugkoppeling gekregen?
En nog wel je eerste TR
Waar doe je dan al die moeite voor?Was wel een deceptie
![]()
![]()
quote:
Ik doe mn best me te gedragen, maar soms floept het er nog uit
Dan issie niet lang genoegquote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik doe mn best me te gedragen, maar soms floept het er nog uit![]()
![]()
mag tochquote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik doe mn best me te gedragen, maar soms floept het er nog uit
Als het een echte klacht is welquote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar je kan ook wel terugkoppeling geven aan de indiener toch?
Anders is het gewoon om mijn collega's te klierenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Moet ook gebeurenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
toch en daarom is er soms misverstand, jullie zijn de politie op fok? dat kan ik wel zeggen toch?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
Als het een echte klacht is wel
Anders is het gewoon om mijn collega's te klieren
maar oke we zitten met verschillende eilandjes en die weer anders zijn, maar regels zijn regels. waar elke mod zich aan moet houden? dat gaat soms mis dus/. want hoe zeer je het wil, je kunt neit mod zijn en ook user tegelijk.Do what you love, love what you do!![]()
Praat niet tegen mijquote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:37 schreef kree het volgende:
[..]
toch en daarom is er soms misverstand, jullie zijn de politie op fok? dat kan ik wel zeggen toch?
maar oke we zitten met verschillende eilandjes en die weer anders zijn, maar regels zijn regels. waar elke mod zich aan moet houden? dat gaat soms mis dus/. want hoe zeer je het wil, je kunt neit mod zijn en ook user tegelijk.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
iwtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
tis beetje mss wel in algemeen meer idd. niet echt door jou. meerdere doen dat en denken ze kunnen users zijn en politie. en schaduw stuk ertussen.quote:
Maarre dat kan dus niet als je regels wil hebben per forum.Do what you love, love what you do!![]()
het is wat het is hoor? ik ben helemaal niet van strenge regels. maar ok als ik er ban van kan krijgen omdat ze er zijn. laat het dan wel consequent zijn.Do what you love, love what you do!![]()
Je bent te goedquote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:28 schreef sp3c het volgende:
Niet dat die persoon het kan lezen ofzo maar wel netjes
Kan welquote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:40 schreef kree het volgende:
[..]
tis beetje mss wel in algemeen meer idd. niet echt door jou. meerdere doen dat en denken ze kunnen users zijn en politie. en schaduw stuk ertussen.
Maarre dat kan dus niet als je regels wil hebben per forum.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Heb je hem in het verkeerde topic gezet, ik had je wel antwoord gegevenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:31 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja weet ik ook niet...Was wel een deceptie
quote:
Zal de volgende keer in ander topic doenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je hem in het verkeerde topic gezet, ik had je wel antwoord gegeven![]()
![]()
lol bekend probleempje soms wel eens ja.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je hem in het verkeerde topic gezet, ik had je wel antwoord gegeven
probleem met jou @kree is dat je eerst een antwoord bedenkt en daarna vragen gaat stellen en als de reacties je antwoord niet bevestigen ga je jezelf herhalen of vervelend lopen doen of beiden
zo werkt een discussie nietOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Wat lul je nou?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:33 schreef kree het volgende:
meen het wel he, want ik vond dat niet leuk. zweepslagen verdiend enzo.
Maar ok gelukkig is het een forum en niet de middeleeuwen.
Zweepslagen verdiend?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:45 schreef sp3c het volgende:
probleem met jou @:kree is dat je eerst een antwoord bedenkt en daarna vragen gaat stellen en als de reacties je antwoord niet bevestigen ga je jezelf herhalen of vervelend lopen doen of beiden
zo werkt een discussie niet![]()
of te vroegquote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:46 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Als je over het woordje moderator met je muis gaat zie je het ook.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:50 schreef kree het volgende:
[..]
ok begrepen. en tip voor FA zou zijn maak die kleuren dan van niet mod net zo anders als iedereen in elk forum waar ze geen mod zijn.
Dat tip
maar sorry echt waar sp3c. wil je echt niet benadelen enzo.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
bluhhhhh als je niet snapt dat dat een geintje was, dan leef je wss echt nog in de middeleeuwen.quote:
Als wij iedereen die een tr zet ook moeten beantwoorden heb je soms een dagtaakquote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:45 schreef kree het volgende:
[..]
lol bekend probleempje soms wel eens ja.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja ik zet dan ook zelden TR? nu nog niet eens, maar blijkbaar hebben ze overlegd dat zelfs heel forum t niet trekt ?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als wij iedereen die een tr zet ook moeten beantwoorden heb je soms een dagtaakDo what you love, love what you do!![]()
er zijn niet zoveel redenen dat ik een TR doe nl? niet om meningen van anderen bv. ook niet als ze kritisch zijn/
Wanneer het voor mij teveel gaat is aanvallen op persoon. en hoeft niet mezelf te zijn, maar ook andere. daar kan ik niet zo goed tegen dus.
Gelukkig gebeurt niet al te vaak, maar soms.Do what you love, love what you do!![]()
Het klonk echt alsof je je zwaar beledigd voelde.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:48 schreef kree het volgende:
[..]
bluhhhhh als je niet snapt dat dat een geintje was, dan leef je wss echt nog in de middeleeuwen.
Oh, en ik was niet degene die begon over/met zweepslagen, en ook niet met deze emoji:
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
nou ik voelde me wel beledigd, dat hele verhaal erna was natuurlijk maar bij wijze van spreken. LOL alsof ik jullie met zwepen zou willen slaan, lol zou niet durven.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Het klonk echt alsof je je zwaar beledigd voelde.
Oh, en ik was niet degene die begon over/met zweepslagen, en ook niet met deze emoji:
Ah het is nog steeds gaandequote:
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
ik zou dat wel willen hoorquote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:53 schreef kree het volgende:
[..]
nou ik voelde me wel beledigd, dat hele verhaal erna was natuurlijk maar bij wijze van spreken. LOL alsof ik jullie met zwepen zou willen slaan, lol zou niet durven.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Het klonk echt alsof je je zwaar beledigd voelde.
![]()
![]()
GEILquote:
Well, life can be a riot
Wat zijn dit, gordijnen?quote:Well, life can be a riot
ziet er duidelijk uit als een zweepslagen patroon mevrouw.quote:Do what you love, love what you do!![]()
wilt u het hier direct aangebracht hebben of zullen we bij u thuis komen.quote:
Mogguh Puzzquote:Well, life can be a riot
On another note:
Hey, we hebben hier de koudste plek van het land gehad vannacht
gehehe jij moet ff serieus erin komen, want ik zit nu toch denk echt teveel grapjes te maken. hahahahaquote:Do what you love, love what you do!![]()
Dit topic?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:00 schreef Sally het volgende:
On another note:
Hey, we hebben hier de koudste plek van het land gehad vannacht![]()
![]()
Het heeft ook flink gevrorenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:00 schreef Sally het volgende:
On another note:
Hey, we hebben hier de koudste plek van het land gehad vannacht
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Waarom moet ze nou weer serieus komen!?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:00 schreef kree het volgende:
[..]
gehehe jij moet ff serieus erin komen, want ik zit nu toch denk echt teveel grapjes te maken. hahahahaWell, life can be a riot
waarschijnlijk ook. al was het ook wel verhit hoorquote:
Soms serieus soms niet , it's all goodquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:00 schreef kree het volgende:
[..]
gehehe jij moet ff serieus erin komen, want ik zit nu toch denk echt teveel grapjes te maken. hahahaha
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Vannacht was pittigquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:02 schreef Sally het volgende:
[..]
waarschijnlijk ook. al was het ook wel verhit hoor
Well, life can be a riot
Ja dat ook iddquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:02 schreef Sally het volgende:
[..]
waarschijnlijk ook. al was het ook wel verhit hoor![]()
![]()
Ja, -6 hoorde ik op het weerbericht net.quote:
Jammer dat het dan net weer geen helder weer is overdag. Had een lekker zonnetje ook wel fijn gevonden.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
sjah ja is wel waar, maar ok. vond het nu wel weer genoeg, hoewel kon nog meer verzinnen enzo.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Soms serieus soms niet , it's all good
maarre jullie weten. ben best opzich oke serieuze gozer he? hou alleen wel van grappen, zolang ze nog beetje leuk zijn dus en niemand aanvallen.Do what you love, love what you do!![]()
Komt nogquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, -6 hoorde ik op het weerbericht net.
Jammer dat het dan net weer geen helder weer is overdag. Had een lekker zonnetje ook wel fijn gevonden.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Verzinnen hoeft niet hoorquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:03 schreef kree het volgende:
[..]
sjah ja is wel waar, maar ok. vond het nu wel weer genoeg, hoewel kon nog meer verzinnen enzo.
maarre jullie weten. ben best opzich oke serieuze gozer he? hou alleen wel van grappen, zolang ze nog beetje leuk zijn dus en niemand aanvallen.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Hier werd net gezegd: "Zelfs een beetje sneeuw is mogelijk."quote:
Nou, het is te merken...!Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Tenzij die persoon blauw isquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:03 schreef kree het volgende:
[..]
sjah ja is wel waar, maar ok. vond het nu wel weer genoeg, hoewel kon nog meer verzinnen enzo.
maarre jullie weten. ben best opzich oke serieuze gozer he? hou alleen wel van grappen, zolang ze nog beetje leuk zijn dus en niemand aanvallen.
Dan begin je gelijk te ziekenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja die spannen allemaal samen hequote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
Tenzij die persoon blauw is
Dan begin je gelijk te zieken![]()
Misschien heeft 'ie wel een Smurfen óf Blue Mens Group trauma.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
Dan begin je gelijk te ziekenWell, life can be a riot
Sneeuw??? Whuttt?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:04 schreef Sally het volgende:
[..]
Hier werd net gezegd: "Zelfs een beetje sneeuw is mogelijk."
Nou, het is te merken...!![]()
![]()
Oeps
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
ja tis toch al dat ik mijn sneeuw scheppen hier in katwijk in ga pakken, en sneeuw kettingen enzoquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:04 schreef Sally het volgende:
[..]
Hier werd net gezegd: "Zelfs een beetje sneeuw is mogelijk."
Nou, het is te merken...!
LOL 2 mm watersneeuw wss.
Denk dat we geen serieuze sneeuw meer gaan krijgen hoor.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:06 schreef kree het volgende:
[..]
ja tis toch al dat ik mijn sneeuw scheppen hier in katwijk in ga pakken, en sneeuw kettingen enzo
Gaan al naar April toe
Well, life can be a riot
zal rekening met jou houden, t was niet persoonlijkquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
Dan begin je gelijk te zieken
Ik weet het niet, en verzin het ook niet.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:06 schreef kree het volgende:
[..]
ja tis toch al dat ik mijn sneeuw scheppen hier in katwijk in ga pakken, en sneeuw kettingen enzo
Jij blijkbaar wel, wat ik dan weer haat niet zo leuk vind.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
toch paar jaar terug. wat was het ineens extreem, maar dacht was in februari toen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:08 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Denk dat we geen serieuze sneeuw meer gaan krijgen hoor.
Gaan al naar April toeDo what you love, love what you do!![]()
Ik heb op mijn verjaardag wel eens sneeuw gehad hoor!quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:08 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Denk dat we geen serieuze sneeuw meer gaan krijgen hoor.
Gaan al naar April toe
Weliswaar 'jachtsneeuw', dat dan wel
En daarna dwarrelende vlokjes
Hey KWquote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:46 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Klopt ja. Februari 2021 hebben we voor 't laatst echt wel pittige sneeuw gehad hier (weet ik omdat m'n opa overleed en ik nog weet dat ik dacht "zal ik er nog ff heen gaan? Wel kut autorijden in die smalle straatjes" en toen toch last minute er heen ging. 5 uur later was 'ie overleden.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:10 schreef kree het volgende:
[..]
toch paar jaar terug. wat was het ineens extreem, maar dacht was in februari toen.
En we hebben 2023 ook wel een paar momenten gehad.
Maar dit jaar/vorig jaar amper wat.
Vind het zo zonde dat met sneeuw ook vaak ijs/gladheid komt.
Want ik vind sneeuw prachtig om naar te kijken, maar zodra 't glad word buiten, blijf ik binnen.Well, life can be a riot
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Hey Murpquote:
jullie in het oosten is het altijd anders?>quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik heb op mijn verjaardag wel eens sneeuw gehad hoor!
Weliswaar 'jachtsneeuw', dat dan wel
En daarna dwarrelende vlokjes
wij krijgen meestal alleen opgevroren blubber die al weg gestrooid is als het er is.
Aantal jaar terug viel er toch nog veel. fucking grappig, ik kon niet douchen want waterleiding bevroren toen nog begeleid wonen.
Auto kon niet weg want ingesneeuwd. werk, naja laat maar gaan want hele land vast.
als ik al weg had kunnen komen, wat lukte met twee voorbijgangers meehelpen duwen enzo.
naja al met al. hou ervan als land in chaos gaat voor paar vlokjes sneeuw.
lolDo what you love, love what you do!![]()
Oh jee. Nog meer blauw, nu raakt Kree helemaal overspannen
Well, life can be a riot
Hey KW, met mij wel goed, en met jou?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja precies die bedoel ik in westen ook ineens, ik kwam dus ook niet weg met auto.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:12 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Klopt ja. Februari 2021 hebben we voor 't laatst echt wel pittige sneeuw gehad hier (weet ik omdat m'n opa overleed en ik nog weet dat ik dacht "zal ik er nog ff heen gaan? Wel kut autorijden in die smalle straatjes" en toen toch last minute er heen ging. 5 uur later was 'ie overleden.
En we hebben 2023 ook wel een paar momenten gehad.
Maar dit jaar/vorig jaar amper wat.
Vind het zo zonde dat met sneeuw ook vaak ijs/gladheid komt.
Want ik vind sneeuw prachtig om naar te kijken, maar zodra 't glad word buiten, blijf ik binnen.Do what you love, love what you do!![]()
Dat gebeurd toch meer bij jou?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:14 schreef Grotetijd het volgende:
Oh jee. Nog meer blauw, nu raakt Kree helemaal overspannen![]()
![]()
joah gaat wel, beetje korte nacht gehad helaas. dus ben nu al doodmoequote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey KW, met mij wel goed, en met jou?![]()
![]()
Nee interesseert me geen balquote:
Well, life can be a riot
I got the world to worry about
Forum Opties Forumhop: Hop naar: