SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:35 schreef SwJ het volgende:
[..]
Vervelend voor je. Ik hoop dat je de kracht kunt vinden het te accepteren zoals het is.
We zijn er voor je in deze moeilijke tijd.
:')![]()
Nierdialysequote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Klinkt stuk leukerquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zon maatschappelijk informatiecentrum waar mensen terecht kunnen met vragen over uitkeringen van de gemeente, of hulp bij aangifte van belasting, aanvragen bijstand. Dat soort dingen. Ze zoeken iemand die als een soort secretaresse werkt. Als eerste aanspreekpunt als die mensen binnenkomen. En dan afspraken maken of doorverwijzen naar de juiste plek.
Dit klinkt eigenlijk al een stuk boeiender dan boeken prijzen wat ik nu doeTrust nobody![]()
Ah secretaresse, dat klinkt wel als een leuk ietsquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende: [..] Zon maatschappelijk informatiecentrum waar mensen terecht kunnen met vragen over uitkeringen van de gemeente, of hulp bij aangifte van belasting, aanvragen bijstand. Dat soort dingen. Ze zoeken iemand die als een soort secretaresse werkt. Als eerste aanspreekpunt als die mensen binnenkomen. En dan afspraken maken of doorverwijzen naar de juiste plek. Dit klinkt eigenlijk al een stuk boeiender dan boeken prijzen wat ik nu doe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Misschien eerst je leven op de rit krijgen een plan?quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zon maatschappelijk informatiecentrum waar mensen terecht kunnen met vragen over uitkeringen van de gemeente, of hulp bij aangifte van belasting, aanvragen bijstand. Dat soort dingen. Ze zoeken iemand die als een soort secretaresse werkt. Als eerste aanspreekpunt als die mensen binnenkomen. En dan afspraken maken of doorverwijzen naar de juiste plek.
Dit klinkt eigenlijk al een stuk boeiender dan boeken prijzen wat ik nu doe
Smile, it's free therapy.![]()
toxicologisch onderzoekquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Geen ideequote:
Maar iemand had iets niet gedaan
En was een teringlijer
De ander eenlul etc
Trust nobodysinterklaaskapoentje
![]()
Dagbesteding is deel daarvanquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Misschien eerst je leven op de rit krijgen een plan?:')![]()
Ja hoor, we hebben op de FP nog wel een plekje vrij voor je!quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende: [..] Wat ik echt leuk vond is mijn freelancewerk in de journalistiek. Dat was mijn passie. Maar dat gaat nu niet.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Inwendige stokslagenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Terecht wel. Had ie maar iets moeten doenquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Geen idee
Maar iemand had iets niet gedaan
En was een teringlijer
De ander eenlul etcsinterklaaskapoentje
![]()
quote:quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah secretaresse, dat klinkt wel als een leuk ietsJa nu ik het zo uit heb getypt klinkt het inderdaad leuker. Dat boeken prijzen is zo hersendodend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')![]()
kringloop is toch ook dagbesteding?quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dagbesteding is deel daarvanSmile, it's free therapy.![]()
is niet een egkte krant hequote:Op donderdag 13 maart 2025 22:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja hoor, we hebben op de FP nog wel een plekje vrij voor je!
Het vuilnis buiten zetten!quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:42 schreef JustinK het volgende:
[..]
Terecht wel. Had ie maar iets moeten doen
Of de buurvrouw
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
dat had ik met xboxjes schoonmakenquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
Ja nu ik het zo uit heb getypt klinkt het inderdaad leuker. Dat boeken prijzen is zo hersendodend.![]()
Allebei!quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Het vuilnis buiten zetten!
Of de buurvrouw![]()
![]()
Dubbelsekslevenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Doet dat er wat toe?quote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Vetoquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:44 schreef HappyCharly het volgende:
Tijd voor filmpjes van schattige diertjesF.K.A. SuperwormJim![]()
Afbakbroodjesquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Een veto is naar mijn begrip altijd tegenquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:46 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nee
Misschien weet ik niet wat t betekent![]()
![]()
Ja hoi, niet om jou hoorquote:
Maar... als ik zo wat verder lees na jouw post... ik miste er niet veel aan.![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Gegoogled. Nooit geweten.
Speciaal voor @SwJ zal ik hier nu geen filmpjes van schattige diertjes plaatsen
Trust nobody![]()
🫶quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:47 schreef HappyCharly het volgende:
Gegoogled. Nooit geweten.
Speciaal voor @:swj zal ik hier nu geen filmpjes van schattige diertjes plaatsenF.K.A. SuperwormJim![]()
Gewetensvraagquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Trustenquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:47 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik ga nu echt slapen. Morgen mri.![]()
![]()
Ja ik dacht iets anders.quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:46 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Een veto is naar mijn begrip altijd tegen
Weer wat geleerd
Trust nobody![]()
Hopelijk slaap je een beetje beterquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:47 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik ga nu echt slapen. Morgen mri.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Slaap lekker pinnenmutskequote:Op donderdag 13 maart 2025 22:47 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik ga nu echt slapen. Morgen mri.Smile, it's free therapy.![]()
Slaap lekker en succes morgenquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:47 schreef Pinnenmutske het volgende:
![]()
trusten mutskequote:Op donderdag 13 maart 2025 22:47 schreef Pinnenmutske het volgende:
![]()
Strooiwagenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Bacterievrijquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Blijkbaar toch wel, want je bent toch terug gekomenquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja hoi, niet om jou hoor
Maar... als ik zo wat verder lees na jouw post... ik miste er niet veel aan.![]()
Ik had er nog geen tijdspad aan gehangen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Blijkbaar toch wel, want je bent toch terug gekomenOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Een tijdspad aan de doei. Dit wordt me te ingewikkeld zo op de late avondquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik had er nog geen tijdspad aan gehangen.
lockdown incomingquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:56 schreef Kissingbird het volgende:
NWS / Mogelijk zeer besmettelijke ziekte bij man dokterspost Heemskerk
we gaan eraanSame shit, different day
SC hopper present![]()
Spuit 13 inmiddels alquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:56 schreef Kissingbird het volgende:
we gaan eraan![]()
![]()
ALLEMAALquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:56 schreef Kissingbird het volgende:
we gaan eraan![]()
allemaal door die veeltepelmuis![]()
![]()
Of gewoon een observatie dat ze dts toch miste? (al zal de werkelijkheid wel zijn dat ze gewoon nog een mention van de quote van Mickytjuh had)quote:I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Wellusquote:Op donderdag 13 maart 2025 23:01 schreef maily het volgende:
[..]
zeer zeker niet![]()
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
Ok, maar wat is het sterftecijfer? Dit klinkt gewoon als een griep?quote:Klachten zijn onder meer hoofdpijn, keelpijn, misselijkheid, braken en diarree. De kans dat de ziekte zich in Nederland verspreidt is volgens het RIVM kleinI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
mehquote:quote:In een deel van de gevallen kunnen arenavirussen tot lange tijd in de convalescentieperiode persisteren in bepaalde weefsels en lichaamsvloeistoffen; men moet hierbij rekening houden met een termijn van 3 tot 4 maanden. Lassavirus kon tot meer dan 60 dagen na aanvang van de ziekte worden aangetoond in de urine. Spermamonsters bleken tot meer dan 3 maanden na het doormaken van de ziekte lassavirus te bevatten (Borio 2002). Langdurige persistentie van het virus in het centrale zenuwstelsel is waarschijnlijk eveneens mogelijk. Zowel lassavirus als Zuid-Amerikaanse arenavirussen kunnen in een deel van de gevallen tot enige tijd na herstel van de ziekte worden geïsoleerd uit bloedmonsters.![]()
2 procentquote:Op donderdag 13 maart 2025 23:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ok, maar wat is het sterftecijfer? Dit klinkt gewoon als een griep?Trust nobody![]()
Dat!quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Of gewoon een observatie dat ze dts toch miste? (al zal de werkelijkheid wel zijn dat ze gewoon nog een mention van de quote van Mickytjuh had)Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
je kunt door van alles doodgaan.. nog aan een blaartje.quote:
het zal allemaal welSmile, it's free therapy.![]()
Ah dat is wel wat aan de hoge kant misschien, als 1 op de 50 besmette personen er aan zou sterven snap ik de stress wel. Ook als het niet heel erg besmettelijk is.quote:I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Harry de hamster!Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
hallonOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Gelukkig niet een beetje smakeloosquote:Op donderdag 13 maart 2025 23:07 schreef maily het volgende:
hier wil ik een ijsje gaan eten
https://www.omroepbrabant(...)en-beetje-sprakeloosI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
quote:Op donderdag 13 maart 2025 23:07 schreef maily het volgende:
hier wil ik een ijsje gaan eten
https://www.omroepbrabant(...)en-beetje-sprakeloos
nee, gelukkig geen smaakverwarringquote:Op donderdag 13 maart 2025 23:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gelukkig niet een beetje smakeloos![]()
mainly
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
bolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
waar is ze?quote:Op donderdag 13 maart 2025 23:12 schreef JustinK het volgende:
Oh en een dikke knuffel voor @:Moeraskatgewoon omdat het kan
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Wij zijn dol op de heide.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
En dol op de meiden in onze natuur.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Alle Nederlandse clubs uitgeschakeldThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat is een erg persoonlijke vraag.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op donderdag 13 maart 2025 23:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat is een erg persoonlijke vraag.![]()
![]()
Morgen werkenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Van de lente naar Parijs4 dagen vakantie
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Lekker genietenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ligt aan de wedstrijdquote:Op donderdag 13 maart 2025 23:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Denk niet dat sp3c hier snel zal winnen?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Hier niet meneer Humanitas maakt weer herrie.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jeetje ben ik van de block afgehaald?quote:Op donderdag 13 maart 2025 23:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Denk niet dat sp3c hier snel zal winnen?![]()
![]()
rum begrip?quote:Op donderdag 13 maart 2025 23:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
had het over 'hier'![]()
Is ook een ruim begrip![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
ah nog net zo zuur zie ikquote:Op donderdag 13 maart 2025 23:21 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Jeetje ben ik van de block afgehaald?
gezellig
quote:Op donderdag 13 maart 2025 23:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hier niet meneer Humanitas maakt weer herrie.![]()
Meneer Inhumanitas!I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Balenquote:Op donderdag 13 maart 2025 23:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hier niet meneer Humanitas maakt weer herrie.Trust nobody![]()
margarita?quote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
nee is tequilaOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
KREEEEEEEEEEEEEEGONquote:
Well, life can be a riot
is ook geen rumOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
https://nl.wikipedia.org/(...)20tegen%20de%20griep.quote:De caipirinha is een Braziliaanse cocktail die bestaat uit limoen, cachaça, ijs en suiker. Het maakt deel uit van wat de Brazilianen "batidas" noemen; drankjes of cocktails bestaande uit fruit en cachaça.
De drank werd oorspronkelijk gebruikt als medicijn tegen de griep.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Je verwart jezelf met mij. Geen idee wat er mis is met jouquote:Op donderdag 13 maart 2025 23:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ah nog net zo zuur zie ik
gezellig
Ook geen idee waarom ik nu niet op de blokkeer sta bij jou.![]()
heb ik iets gemitst?quote:Op donderdag 13 maart 2025 23:27 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Je verwart jezelf met mij. Geen idee wat er mis is met jou
Ook geen idee waarom ik nu niet op de blokkeer sta bij jou.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Lekker met pittige sausquote:Well, life can be a riot
cachaça = Braziliaanse rumquote:Op donderdag 13 maart 2025 23:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/(...)20tegen%20de%20griep.![]()
wat is enzo?
sws patatOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Schijnheil. Je had me toch op de blok gezet.quote:Op donderdag 13 maart 2025 23:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet koeneloen.![]()
![]()
Ik neem het wel voor de kneusjes op dus @Paul
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-03-2025 23:32:12 ]![]()
lol. hoe erg zich met elkaar wel zo geweldig kan zien he hier?
hahaha. laat dat maar gaan want is het niet.
met beetje eerlijk enzo is meer mijn waardering meestal
Do what you love, love what you do!![]()
ja denk ik ook? LOL hahahahahahahahahahaha LOL?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Denk dat je in de war bent.quote:Op donderdag 13 maart 2025 23:30 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Schijnheil. Je had me toch op de blok gezet.![]()
Ik heb je weken terug gezegd dat ik je dm op blok heb gezet niet meer niet minder.
Ja ik geloof dat het bedtijd is voor mij, ik snap er niets meer van
+1quote:Op donderdag 13 maart 2025 23:34 schreef sp3c het volgende:
ja denk ik ook? LOL hahahahahahahahahahaha LOL?
blij dat je het met me eens bent.quote:Op donderdag 13 maart 2025 23:34 schreef sp3c het volgende:
ja denk ik ook? LOL hahahahahahahahahahaha LOL?
Dus je hebt me op blok gezet.quote:Op donderdag 13 maart 2025 23:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Denk dat je in de war bent.![]()
Ik heb je weken terug gezegd dat ik je dm op blok heb gezet niet meer niet minder.![]()
je doet hierboven alsof ik je berichten hier niet kan lezen.. alsof ik je hier op block heb gezetquote:Op donderdag 13 maart 2025 23:35 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dus je hebt me op blok gezet.![]()
je vergist je.. is niet erg.Smile, it's free therapy.![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Zwanen? Ik link dat niet gelijk aan mezelf eigenlijkquote:Op donderdag 13 maart 2025 23:34 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik had een kaartje gekregen met zwanen en ik moest aan jou denken ❤️
Was zo lief.
ik ookOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
tja je moet toch toegeven, afentoe lijkt dit hele topic op een stel kleuters enzo die hun gelijk willen halen. hahahahaDo what you love, love what you do!![]()
Ik schuif even aan.quote:Op donderdag 13 maart 2025 23:37 schreef Kissingbird het volgende:
Bakje popcorn zou ik wel lusten nuIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
ik zeg zoute popcornOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Soms GTST 2.0 maar jij hebt ook een hoofdrolquote:Op donderdag 13 maart 2025 23:38 schreef kree het volgende:
tja je moet toch toegeven, afentoe lijkt dit hele topic op een stel kleuters enzo die hun gelijk willen halen. hahahaha
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
tegenwoordig heb je met smaakjes en karamel enzo maar dat hoort nietquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Lekker ik had Rotiquote:Op donderdag 13 maart 2025 23:29 schreef kree het volgende:
ben voor hamburger enzo gegaan vandaag eens.
Well, life can be a riot
Zoet vind ik lekkerder.quote:Op donderdag 13 maart 2025 23:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
tegenwoordig heb je met smaakjes en karamel enzo maar dat hoort niet
weet ik, net zo zelf schuldig aan ik ook. Maarja ok he.quote:Op donderdag 13 maart 2025 23:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Soms GTST 2.0 maar jij hebt ook een hoofdrol
moet wel zeggen ben niet voor ruzie enzo.
blehhh karamel lijkt me niksquote:Op donderdag 13 maart 2025 23:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
tegenwoordig heb je met smaakjes en karamel enzo maar dat hoort niet
Zout met een beetje boter smaak zoals bij de bioscoop![]()
maar dan zelfgemaakt
Zoet, of zoetzout (in 1 smaak, dus niet zoete en zoute door elkaar, maar als salted caramel)quote:Op donderdag 13 maart 2025 23:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dacht dat jij zoete lekker vond? weet ik al niet meer zeker.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Hoef je je niet schuldig over te voelen hoor, is alleen maar leuk een beetje reuring.quote:Op donderdag 13 maart 2025 23:40 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik, net zo zelf schuldig aan ik ook. Maarja ok he.
moet wel zeggen ben niet voor ruzie enzo.Iedereen is een kutlultrut
Ik vond de witte chocolade popcorn ook best lekker
Reuringquote:Op donderdag 13 maart 2025 23:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoef je je niet schuldig over te voelen hoor, is alleen maar leuk een beetje reuring.Brengt af en toe leven in de brouwerij. Zolang 't niet te vaak gebeurt is er niks mis mee, en als het niet uitloopt op ontzettende ruzies en blockpartijen.
Well, life can be a riot
Oeh coolquote:Op donderdag 13 maart 2025 23:40 schreef Shii het volgende:
Morgenvroeg volle maan met maansverduistering.Trust nobody![]()
Dat kun je ook kopen, zoetzoutquote:Op donderdag 13 maart 2025 23:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zoet, of zoetzout (in 1 smaak, dus niet zoete en zoute door elkaar, maar als salted caramel)
denk ik ook en daarom maak ik me er niet te druk om ook.quote:Op donderdag 13 maart 2025 23:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoef je je niet schuldig over te voelen hoor, is alleen maar leuk een beetje reuring.
Tis wat het is, maar heb ik altijd gezegd als er iemand is die hier zich niet ok mee vindt. zeg het wel wat wil daar nog wel rekening mee houden dan. voor de rest, tja? denk niet al te erg ofzo.Do what you love, love what you do!![]()
Van Jimmys is iig lekker.quote:Op donderdag 13 maart 2025 23:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat kun je ook kopen, zoetzout
Gewoon posten wat je wil, maar hou in gedachten dat het een spel is waar punten mee verdient worden, al is het elke maand het zelfde maar goed.quote:Op donderdag 13 maart 2025 23:43 schreef kree het volgende:
[..]
denk ik ook en daarom maak ik me er niet te druk om ook.
Tis wat het is, maar heb ik altijd gezegd als er iemand is die hier zich niet ok mee vindt. zeg het wel wat wil daar nog wel rekening mee houden dan. voor de rest, tja? denk niet al te erg ofzo.
Om 7:03 uur gaat de maan onder, maar de totale eclips begint om 7:26 uur. Een zogenaamde bloedmaan zullen we on ons land dus niet gaan zien, maar tussen 6:10 en 7:03 uur kun je wel zien dat er een hapje uit de maan is.![]()
eens, hoewel die punten me niet zo zeer boeien, wel meer waar mee ik praat hierquote:Op donderdag 13 maart 2025 23:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Gewoon posten wat je wil, maar hou in gedachten dat het een spel is waar punten mee verdient worden, al is het elke maand het zelfde maar goed.
Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: