"Automatic window wiper on. Must be the water"quote:Op maandag 24 maart 2025 14:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
ChatGP met de stem van een Ferrari engineer zou ook wel hilarisch zijn. Of die stem als navigatie in je auto.
"Turn left, please confirm."
"Avoid traffic, question?"
"Plan A for fuel, question?"
"You have arrived, please confirm."
Hoe grappig zou het zijn als EA Marcos of Adami zo gek krijgt om een engineer in te spreken voor de F1 gamesquote:Op maandag 24 maart 2025 14:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
ChatGP met de stem van een Ferrari engineer zou ook wel hilarisch zijn. Of die stem als navigatie in je auto.
"Turn left, please confirm."
"Avoid traffic, question?"
"Plan A for fuel, question?"
"You have arrived, please confirm."
quote:Op maandag 24 maart 2025 14:56 schreef Sabata het volgende:
[..]
Hoe grappig zou het zijn als EA Marcos of Adami zo gek krijgt om een engineer in te spreken voor de F1 games
quote:Op maandag 24 maart 2025 14:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
"Automatic window wiper on. Must be the water"
Dat is alleen binnen een team. Je ksn geen componenten wisselen met je teamgenoot.quote:Op maandag 24 maart 2025 13:24 schreef raptorix het volgende:
Overigens nog even gekeken wat het Rule book zegt, er zit een punt in dat een rijder zijn eigen componenten moet blijven gebruiken, dus dan zouden ze alles van hem op de andere wagen moeten monteren
In het geval van De Vries zat het hem er volgens mij in dat je in dat geval toestemming van de Stewards moet hebben.
Ik had het idd verkeerd gelezen.quote:Op maandag 24 maart 2025 21:06 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat is alleen binnen een team. Je ksn geen componenten wisselen met je teamgenoot.
Bij een wissel naar een ander team neem je de spullen over van diegene die je vervangt. Je kunt namelijk geen Racing Bulls componenten op een RBR zetten.
En dan rijdt Lawson in de betere auto en staat steeds ruim voor Yukiquote:Op dinsdag 25 maart 2025 05:50 schreef THEFXR het volgende:
Breaking: Lawson out, Yuki replaces him!
https://gp33.nl/f1-nieuws(...)on-door-yuki-tsunoda
Nog niet zekerquote:Op dinsdag 25 maart 2025 05:50 schreef THEFXR het volgende:
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 05:50 schreef THEFXR het volgende:
Motorsport meldt het zelf echter niet op hun eigen site.quote:Het doorgaans zéér betrouwbare Motorsport.com heeft vernomen dat Red Bull Racing in Japan Yuki Tsunoda naast Max Verstappen gaat zetten.
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:01 schreef alpeko het volgende:
[..]
[..]
Motorsport meldt het zelf echter niet op hun eigen site.
quote:
In dit artikel:quote:Op dinsdag 25 maart 2025 05:50 schreef THEFXR het volgende:
🤔😉quote:Er is nog geen definitief besluit genomen over het vervangen van Lawson
Dit is ook wel echt mismanagement idd.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:03 schreef Questular het volgende:
Als Lawson nu weer moet gaan dan ben ik ook wel een beetje klaar met RB.
The problems with the current Red Bull car, developed to Verstappen’s needs and wants, are well documented.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 06:30 schreef raptorix het volgende:
Analyse waar ik 100% achter sta: https://www.nzherald.co.n(...)2CJDZHHV773J3SLFBF4/
Dat is onzin en al meerdere keren tegengesproken. Ze bouwen de snelste auto waar een coureur mee om kan gaan. Max kan daar beter mee overweg dan een ander.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
The problems with the current Red Bull car, developed to Verstappen’s needs and wants, are well documented.
The bottom line is that everything at Red Bull is geared towards Verstappen. In many ways, that is fair enough.
lol. Nu is dit wel een Nieuw-Zeelandse bron maar zelfs de Nederlanders zag ik zelfs zeggen (op Ziggo) dat de auto voor Max gebouwd blijkt te zijn. Hier jarenlang ontkend maar het lijkt er nu wel heel sterk op.
Ik denk dat dit nooit echt ontkent is, het is eerder de vraag, hoe erg is dat voor een andere coureur? Ik ben het vooral eens met het stuk dat men Saintz had moeten halen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
The problems with the current Red Bull car, developed to Verstappen’s needs and wants, are well documented.
The bottom line is that everything at Red Bull is geared towards Verstappen. In many ways, that is fair enough.
lol. Nu is dit wel een Nieuw-Zeelandse bron maar zelfs de Nederlanders zag ik zelfs zeggen (op Ziggo) dat de auto voor Max gebouwd blijkt te zijn. Hier jarenlang ontkend maar het lijkt er nu wel heel sterk op.
Definieer snelste? Het punt van een F1 wagen is dat het altijd een compromis is van Factoren, en daar kan een rijder wel degelijk voorkeuren in hebben.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:38 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat is onzin en al meerdere keren tegengesproken. Ze bouwen de snelste auto waar een coureur mee om kan gaan. Max kan daar beter mee overweg dan een ander.
[ x ]
Ja dus de snelste auto waar Max mee kan omgaan inderdaad. Daar heb je het al.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:38 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat is onzin en al meerdere keren tegengesproken. Ze bouwen de snelste auto waar een coureur mee om kan gaan. Max kan daar beter mee overweg dan een ander.
[ x ]
quote:It’s because physics is going to physics. You design the car with the most downforce and least drag. Full stop.
Then you tweak this to make it more “drive able.” Then you take driver feedback to try and improve it for them. But you do the same for both drivers and their feedback.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |