Hoezo? Iedereen verwacht dat hij het goed gaat doen, gezien de lastige situatie.quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:14 schreef Discombobulate het volgende:
Rutte is wel echt totaal afgegleden zeg. Ik dacht eerst dat hij die rol wel goed zou doen, maar nu de VS aan het ouwehoeren is zit Rutte daar ook maar gewoon voor de show, want zonder die bondgenoot kan hij maar weinig.
Ik vind hem in ieder geval niet geschikt voor die rol. Het was een heel goed nationaal leider, maar niet iemand van internationale status.
Nou ik vind ze allebei eigenlijk niet geweldig.quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Had droogkloot Stoltenberg het beter gedaan denk je?
Leg uit. Geef eens meerdere concrete voorbeeldenquote:Op donderdag 13 maart 2025 13:18 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Nou ik vind ze allebei eigenlijk niet geweldig.
Nou, de boel weer aan elkaar lijmen, maar dat lijkt niet te gaan gebeuren. Wat je nu vooral ziet is dat we het slaafje van de VS waren en Rutte constant maar loopt te pleasen. "Lieve Zelensky, wil je pleeeeaase excuses aanbieden aan Trump? Groetjes, Mark"quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:21 schreef Ulx het volgende:
[..]
Leg uit. Geef eens meerdere concrete voorbeelden
Die is mij niet ontgaan.quote:Op donderdag 13 maart 2025 11:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De leveringen van Spanje, Duitsland, NL (wij hebben gekocht), Zweden, Polen, etc etc is u ontgaan begrijp ik?
En die tanks die wij geleverd hebben, daarvan heeft er sowieso één Moskou bereikt..
'we'?quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:27 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Nou, de boel weer aan elkaar lijmen, maar dat lijkt niet te gaan gebeuren. Wat je nu vooral ziet is dat we het slaafje van de VS waren en Rutte constant maar loopt te pleasen. "Lieve Zelensky, wil je pleeeeaase excuses aanbieden aan Trump? Groetjes, Mark"
Toon leiderschap ipv wat ie nu doet.
Dat hoeft niet, het is maar net welke invulling daar aan gegeven wordt.quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat waren missies met minimale geweldintensiteit. Naar Oekraiene gaan betekent een grote kans op sterven.
Vraag je nou aan Rutte om leiderschap?quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:27 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Nou, de boel weer aan elkaar lijmen, maar dat lijkt niet te gaan gebeuren. Wat je nu vooral ziet is dat we het slaafje van de VS waren en Rutte constant maar loopt te pleasen. "Lieve Zelensky, wil je pleeeeaase excuses aanbieden aan Trump? Groetjes, Mark"
Toon leiderschap ipv wat ie nu doet.
Sterker nog, voor de oorlog hadden we nul tanksquote:Op donderdag 13 maart 2025 11:10 schreef Wantie het volgende:
[..]
Onze voorraad slinkt niet door de meat grinder in Oekraïne.
We hadden 18 leasebakken. En uiteraard de bruggenleggers en dergelijke op basis van de Leo1 en Leo2.quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
Sterker nog, voor de oorlog hadden we nul tanks
Door de oorlog hebben we er straks weer een stuk of 50
Ja dus we hadden er idd nulquote:Op donderdag 13 maart 2025 13:41 schreef Ulx het volgende:
[..]
We hadden 18 leasebakken. En uiteraard de bruggenleggers en dergelijke op basis van de Leo1 en Leo2.
Heeft een lease-auto rijder een auto?quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ja dus we hadden er idd nul
Straks een stuk of 50
Geen zin in weer een urenlange semantische discussie over niets, het punt blijft het zelfdequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Precies dat ja.quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:34 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Als dit waar is ga je zien wat Trump waard is. Sowieso een clown die tegen 'iedereen' een grote bek heeft, maar we zullen zien of Rusland ook bij die 'iedereen' hoort.
Hadden we Kallas maar SG gemaakt.quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoezo? Iedereen verwacht dat hij het goed gaat doen, gezien de lastige situatie.
Had droogkloot Stoltenberg het beter gedaan denk je?
Dat horen we al meer dan 3 jaar.quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:32 schreef Wantie het volgende:
[..]
Die is mij niet ontgaan.
En verder niet relevant.
Wat relevant is, is dat Rusland steeds verder door de oude voorraad heen raakt, en niet in staat is om voldoende te produceren om de verliezen in Oekraïne op te vangen.
We gaan daar de catering verzorgen?quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:37 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, het is maar net welke invulling daar aan gegeven wordt.
Je loopt op de feiten vooruit.
Lol wat is dezequote:Op donderdag 13 maart 2025 13:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hadden we Kallas maar SG gemaakt.
Was het einde NAVO, einde baltics, en groot deel/geheel Oekraine in Russische handen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |