Dat waren missies met minimale geweldintensiteit. Naar Oekraiene gaan betekent een grote kans op sterven.quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:29 schreef Wantie het volgende:
[..]
Die massale protesten waren er ook niet bij andere buitenlandse militaire missies.
We hebben zonder Amerika problemen qua luchtsteun. Dat is het probleem wat betreft boots on the ground.quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:31 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Nee, dan waren we er snel klaar mee. En dat is wat we zouden willen. Rusland is niet zo mega veel waard tegen de NAVO namelijk. Wat wouden ze gaan doen? Nukes? Oh die hebben ze dan niet.
Nukes zijn echt de enige reden waarom we dat niet doen. Dat verzin ik echt niet ter plekke.
Ik ben niet pro Poetin in dit conflict.quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:30 schreef ExTec het volgende:
[..]
Jouw pro-putin standpunt is verre van hoe de meerderheid in de race zit.
Als dit waar is ga je zien wat Trump waard is. Sowieso een clown die tegen 'iedereen' een grote bek heeft, maar we zullen zien of Rusland ook bij die 'iedereen' hoort.quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:32 schreef ExTec het volgende:
21 mins oud, weet niet of het echt zo is, al zit dat wel in de lijn der verwachting.
[ x ]
Maar we hadden het over een hypothetische situatie hé waar de NAVO nog gewoon de VS had; en een wereld zonder nukes.quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:33 schreef theunderdog het volgende:
[..]
We hebben zonder Amerika problemen qua luchtsteun. Dat is het probleem wat betreft boots on the ground.
Waarschijnlijk gaat Trump dan dreigen met financiële sancties, maar veel verder zal het niet gaan.quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:34 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Als dit waar is ga je zien wat Trump waard is. Sowieso een clown die tegen 'iedereen' een grote bek heeft, maar we zullen zien of Rusland ook bij die 'iedereen' hoort.
Als die sancties nog verder gaan dan onder Biden, is het wel 'iets'. Maar goed, afwachten.quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:35 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaat Trump dan dreigen met financiële sancties, maar veel verder zal het niet gaan.
Er is ook geen personeel meer toch om de sancties te handhaven?quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:35 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaat Trump dan dreigen met financiële sancties, maar veel verder zal het niet gaan.
Ik denk dat de Russen Koersk terug willen, en dan meer bereidheid hebben. Verder zijn er voor beide partijen momenteel geen grote risico's of opperrtuniteiten.quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:37 schreef ExTec het volgende:
Ik had overigens wel verwacht dat adem ruimte tijdens een staakt het vuren voor rus ook gunstig had gewezen.
Maar blijkbaar ziet rus adempauze voor oekraine als gevaarlijker dan het eventuele voordeel dat het voor rus had op kunnen leveren. Apart.
Dat is vast voor de bühne.quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:35 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Gezien het hervatten van de wapenleverancies van de VS was de reactie van de Russen wel te verwachten.quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:37 schreef ExTec het volgende:
Ik had overigens wel verwacht dat adem ruimte tijdens een staakt het vuren voor rus ook gunstig had gewezen.
Maar blijkbaar ziet rus adempauze voor oekraine als gevaarlijker dan het eventuele voordeel dat het voor rus had op kunnen leveren. Apart.
Dat zegt dan ook meer over de Russen en hun situatie.quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:37 schreef ExTec het volgende:
Dit is alleen een tweet van iemand. Niks officieels.quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gezien het hervatten van de wapenleverancies van de VS was de reactie van de Russen wel te verwachten.
Toch lijkt dat niks bijzonders. Huidige VS regering heeft 0,0 fondsen gealloceerd voor leuke dingen. Het is niet alsof de VS heeft gezegd: nu komen de F-35s. En aanmodderen, dat doen zowel rus als oekraine nu al 3 jaar.quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gezien het hervatten van de wapenleverancies van de VS was de reactie van de Russen wel te verwachten.
Maar wat leveren de Amerikanen nog werkelijk behalve intel? Volgens mij was het geld zo goed als op. De spullen die besteld zijn zullen maar druppelsgewijs binnenkomen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 maart 2025 10:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoe kan dat WO3 heten als Rusland volgens jou en anderen hier niet eens een wereldmacht genoemd kan worden?
How works that?
De meningen van enkelen hiet over Rusland raken je. Waarom is dat?quote:Op donderdag 13 maart 2025 09:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja die ook nog. Die massaal zich overgaven wegens nutrient deficit en ondervoeding.
De Russen kunnen niks. Sommigen geloven het nog steeds.
Munitie voor patriots, 155mm voor artillerie, GMLRS.quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:54 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Maar wat leveren de Amerikanen nog werkelijk behalve intel? Volgens mij was het geld bijna zo goed als op. De spullen die besteld zijn zullen maar druppelsgewijs binnenkomen.
Ja maar dat geld is bijna op. Zie Trump er niet voor aan om extra geld uit te trekkenquote:Op donderdag 13 maart 2025 12:58 schreef ExTec het volgende:
[..]
Munitie voor patriots, 155mm voor artillerie, GMLRS.
Geen big ticket items zoals tanks ofzo.
Tenminste; gaan we vanuit. Ruim van te voren telegraferen wat er over een maand gaat verschijnen was iets van de biden deescalatie clan. Niet zeker dat wat er nu zit ook zo opereert.
Is Oekraïne al aan het terugtrekken of zitten ze nog steeds als ratten in de val? Die pincer movement al bijna bij elkaar, want van noord naar zuid over de grens is het nog best een stukje?quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:51 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik verwacht wel een deal uiteindelijk. Misschien gaan ze eerst Kursk heroveren. Als ze de hele troepeacht gevangen kunnen nemen is dat een behoorlijke onderhandelingspositie
Daar is hij al meermaals eerlijk over geweest hoor. Als putin oekraine onder de knoet krijgt, verdwijnt woke vanzelf.quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:57 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
[..]
De meningen van enkelen hiet over Rusland raken je. Waarom is dat?
Er valt bijna tot in het oneindige te schuiven met fondsen. Maar eens met dat ik trump dat niet snel zie doen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:59 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Ja maar dat geld is bijna op. Zie Trump er niet voor aan om extra geld uit te trekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |