abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217030544
21 mins oud, weet niet of het echt zo is, al zit dat wel in de lijn der verwachting.

twitter
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
  donderdag 13 maart 2025 @ 12:33:13 #202
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_217030550
quote:
1s.gif Op donderdag 13 maart 2025 12:29 schreef Wantie het volgende:

[..]
Die massale protesten waren er ook niet bij andere buitenlandse militaire missies.
Dat waren missies met minimale geweldintensiteit. Naar Oekraiene gaan betekent een grote kans op sterven.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_217030554
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2025 12:31 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Nee, dan waren we er snel klaar mee. En dat is wat we zouden willen. Rusland is niet zo mega veel waard tegen de NAVO namelijk. Wat wouden ze gaan doen? Nukes? Oh die hebben ze dan niet.

Nukes zijn echt de enige reden waarom we dat niet doen. Dat verzin ik echt niet ter plekke.
We hebben zonder Amerika problemen qua luchtsteun. Dat is het probleem wat betreft boots on the ground.
  donderdag 13 maart 2025 @ 12:33:37 #204
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_217030555
quote:
7s.gif Op donderdag 13 maart 2025 12:30 schreef ExTec het volgende:

[..]
Jouw pro-putin standpunt is verre van hoe de meerderheid in de race zit.
Ik ben niet pro Poetin in dit conflict.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
pi_217030565
quote:
7s.gif Op donderdag 13 maart 2025 12:32 schreef ExTec het volgende:
21 mins oud, weet niet of het echt zo is, al zit dat wel in de lijn der verwachting.

[ x ]
Als dit waar is ga je zien wat Trump waard is. Sowieso een clown die tegen 'iedereen' een grote bek heeft, maar we zullen zien of Rusland ook bij die 'iedereen' hoort.
pi_217030572
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2025 12:33 schreef theunderdog het volgende:

[..]
We hebben zonder Amerika problemen qua luchtsteun. Dat is het probleem wat betreft boots on the ground.
Maar we hadden het over een hypothetische situatie hé waar de NAVO nog gewoon de VS had; en een wereld zonder nukes.

Niet over wat er nu in de echte wereld gebeurd.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_217030578
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2025 12:34 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Als dit waar is ga je zien wat Trump waard is. Sowieso een clown die tegen 'iedereen' een grote bek heeft, maar we zullen zien of Rusland ook bij die 'iedereen' hoort.
Waarschijnlijk gaat Trump dan dreigen met financiële sancties, maar veel verder zal het niet gaan.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_217030596
Ik had overigens wel verwacht dat adem ruimte tijdens een staakt het vuren voor rus ook gunstig had gewezen.

Maar blijkbaar ziet rus adempauze voor oekraine als gevaarlijker dan het eventuele voordeel dat het voor rus had op kunnen leveren. Apart.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_217030604
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2025 12:35 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Waarschijnlijk gaat Trump dan dreigen met financiële sancties, maar veel verder zal het niet gaan.
Als die sancties nog verder gaan dan onder Biden, is het wel 'iets'. Maar goed, afwachten.
pi_217030626
quote:

[..]
Er is ook geen personeel meer toch om de sancties te handhaven?
  donderdag 13 maart 2025 @ 12:41:47 #211
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_217030635
quote:
2s.gif Op donderdag 13 maart 2025 12:37 schreef ExTec het volgende:
Ik had overigens wel verwacht dat adem ruimte tijdens een staakt het vuren voor rus ook gunstig had gewezen.

Maar blijkbaar ziet rus adempauze voor oekraine als gevaarlijker dan het eventuele voordeel dat het voor rus had op kunnen leveren. Apart.
Ik denk dat de Russen Koersk terug willen, en dan meer bereidheid hebben. Verder zijn er voor beide partijen momenteel geen grote risico's of opperrtuniteiten.
  donderdag 13 maart 2025 @ 12:47:32 #212
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_217030677
quote:

[..]
Dat is vast voor de bühne.

Geloof inderdaad eerder dat het 'dreigen' van Trump met financiële sancties en dergelijke uiteindelijk weinig substantieels inhoudt, dan wel zoden aan de dijk zet of hoe men het verder ook wil noemen. Immers lijken deze twee presidenten prima door één deur te kunnen. :S___D

Dan zou men eerder denken, of stiekem hopen, dat er uiteindelijk bekende deals gesloten worden waarmee VS en russen (Poetin) beiden kunnen leven, al lijkt het er begrijpelijkerwijs niet op dat Poetin zich snel daartoe zal laten verleiden. ;)
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
pi_217030687
quote:

Gezien het hervatten van de wapenleverancies van de VS was de reactie van de Russen wel te verwachten.
pi_217030725
quote:

Dat zegt dan ook meer over de Russen en hun situatie.
pi_217030742
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2025 12:48 schreef Toefjes het volgende:

[..]
Gezien het hervatten van de wapenleverancies van de VS was de reactie van de Russen wel te verwachten.
Dit is alleen een tweet van iemand. Niks officieels.
Al lijkt het wel in de lijn der verwachtingen.
Ik verwacht wel een deal uiteindelijk. Misschien gaan ze eerst Kursk heroveren. Als ze de hele troepeacht gevangen kunnen nemen is dat een behoorlijke onderhandelingspositie
Vakman pur sang
pi_217030757
quote:

[..]
Toch lijkt dat niks bijzonders. Huidige VS regering heeft 0,0 fondsen gealloceerd voor leuke dingen. Het is niet alsof de VS heeft gezegd: nu komen de F-35s. En aanmodderen, dat doen zowel rus als oekraine nu al 3 jaar.

Tenzij rus er dus velen malen belabberder voor staat dan voor de handliggend is.
pi_217030782
quote:

[..]
Maar wat leveren de Amerikanen nog werkelijk behalve intel? Volgens mij was het geld zo goed als op. De spullen die besteld zijn zullen maar druppelsgewijs binnenkomen.
  donderdag 13 maart 2025 @ 12:57:40 #218
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_217030807
quote:
7s.gif Op donderdag 13 maart 2025 10:01 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Hoe kan dat WO3 heten als Rusland volgens jou en anderen hier niet eens een wereldmacht genoemd kan worden?

How works that?
quote:
7s.gif Op donderdag 13 maart 2025 09:47 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ja die ook nog. Die massaal zich overgaven wegens nutrient deficit en ondervoeding.
De Russen kunnen niks. Sommigen geloven het nog steeds.
De meningen van enkelen hiet over Rusland raken je. Waarom is dat?
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_217030816
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2025 12:54 schreef BEFEM het volgende:

[..]
Maar wat leveren de Amerikanen nog werkelijk behalve intel? Volgens mij was het geld bijna zo goed als op. De spullen die besteld zijn zullen maar druppelsgewijs binnenkomen.
Munitie voor patriots, 155mm voor artillerie, GMLRS.

Geen big ticket items zoals tanks ofzo.

Tenminste; gaan we vanuit. Ruim van te voren telegraferen wat er over een maand gaat verschijnen was iets van de biden deescalatie clan. Niet zeker dat wat er nu zit ook zo opereert.
pi_217030821
quote:
7s.gif Op donderdag 13 maart 2025 12:58 schreef ExTec het volgende:

[..]
Munitie voor patriots, 155mm voor artillerie, GMLRS.

Geen big ticket items zoals tanks ofzo.

Tenminste; gaan we vanuit. Ruim van te voren telegraferen wat er over een maand gaat verschijnen was iets van de biden deescalatie clan. Niet zeker dat wat er nu zit ook zo opereert.
Ja maar dat geld is bijna op. Zie Trump er niet voor aan om extra geld uit te trekken :')
pi_217030828
quote:
1s.gif Op donderdag 13 maart 2025 12:51 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik verwacht wel een deal uiteindelijk. Misschien gaan ze eerst Kursk heroveren. Als ze de hele troepeacht gevangen kunnen nemen is dat een behoorlijke onderhandelingspositie
Is Oekraïne al aan het terugtrekken of zitten ze nog steeds als ratten in de val? Die pincer movement al bijna bij elkaar, want van noord naar zuid over de grens is het nog best een stukje?

Oh, ik zit net te kijken maar ze gaan er vanaf de frontlijn er gewoon finaal in. Sudzha al helemaal in het rood op de map. Guyevo is nog wel in Oekraïense handen, maar voor de rest is er eigenlijk weinig nog te behouden. Nee, dit is binnen een dag of drie wel klaar.
pi_217030834
quote:
1s.gif Op donderdag 13 maart 2025 12:57 schreef Parafernalia het volgende:

[..]
[..]
De meningen van enkelen hiet over Rusland raken je. Waarom is dat?
Daar is hij al meermaals eerlijk over geweest hoor. Als putin oekraine onder de knoet krijgt, verdwijnt woke vanzelf.

Een non sequitur?

Ja, nogal, maar goed.
pi_217030853
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2025 12:59 schreef BEFEM het volgende:

[..]
Ja maar dat geld is bijna op. Zie Trump er niet voor aan om extra geld uit te trekken :')
Er valt bijna tot in het oneindige te schuiven met fondsen. Maar eens met dat ik trump dat niet snel zie doen.
pi_217030902
https://www.nu.nl/buitenl(...)j-goed-in.html#nujij

Leuk geschreven stukje, met veel vooringenomenheid als metromannen enz. :')
Vakman pur sang
pi_217030977
Rutte is wel echt totaal afgegleden zeg. Ik dacht eerst dat hij die rol wel goed zou doen, maar nu de VS aan het ouwehoeren is zit Rutte daar ook maar gewoon voor de show, want zonder die bondgenoot kan hij maar weinig.

Ik vind hem in ieder geval niet geschikt voor die rol. Het was een heel goed nationaal leider, maar niet iemand van internationale status.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')