SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goeie tt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ben ik de enige hooggeleide G die kunststromingen kent ofzo
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik denk het man.quote:Op maandag 10 maart 2025 21:04 schreef hemarookworst het volgende:
Ben ik de enige hooggeleide G die kunststromingen kent ofzo
Respect!![]()
.
[ Bericht 99% gewijzigd door gebrokenglas op 10-03-2025 21:09:30 ]How can I make this topic about me?![]()
Dit was een uitstekend grapjequote:Op maandag 10 maart 2025 20:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jij bindt liever de kat op het sp3c?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Apfelknödelwurst?quote:Op maandag 10 maart 2025 21:05 schreef hemarookworst het volgende:
Ik wou een mariogerecht in tt stoppen![]()
Spicy meat-a-balls?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Zo heb ik ballen wel het liefst jaquote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
quote:Op maandag 10 maart 2025 21:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zo heb ik ballen wel het liefst ja
Uw ADH vitamine Worst
Had ik hem bijnaquote:Op maandag 10 maart 2025 21:09 schreef maily het volgende:
@:AardappelSchotel Joehoe!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maily in SPL / Post-id 217.000.000 is bijna aan de beurt![]()
![]()
Wat een baas is het ook hequote:Op maandag 10 maart 2025 21:09 schreef maily het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maily in SPL / Post-id 217.000.000 is bijna aan de beurt![]()
![]()
![]()
@AardappelSchotel![]()
quote:Op maandag 10 maart 2025 21:09 schreef maily het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maily in SPL / Post-id 217.000.000 is bijna aan de beurt
Uw ADH vitamine Worst
ToT-bolkquote:Op maandag 10 maart 2025 21:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik moet weer eens een reeks daarvan gaan painten!How can I make this topic about me?![]()
quote:Op maandag 10 maart 2025 21:19 schreef gebrokenglas het volgende:
Nee, Justin moest weer voordringen
O nu wel![]()
![]()
oops!quote:Op maandag 10 maart 2025 21:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik moet weer eens een reeks daarvan gaan painten!![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 10-03-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 1652 / +215 / +200 / 4144 / 4556
2. KillemWieft / 399 / +68 / +35 / 264 / 390
3. KoningWouter / 328 / +16 / +60 / 1383 / 1588
4. devzero / 298 / +30 / +42 / 183 / 242
5. hemarookworst / 251 / +12 / +13 / 812 / 971
6. _UserName_ / 242 / +0 / +12 / 441 / 556
7. Bally-b / 207 / +41 / +0 / 42 / 77
8. kree / 195 / +0 / +0 / 779 / 875
9. Moeraskat / 194 / +50 / +9 / 1907 / 2046
10. Lovely / 168 / +1 / +23 / 913 / 1058
11. gebrokenglas / 167 / +7 / +6 / 1132 / 1271
12. sp3c / 158 / +1 / +29 / 300 / 361
13. Grotetijd / 136 / +4 / +6 / 590 / 692
14. HappyCharly / 127 / +11 / +3 / 796 / 900
15. mario390 / 123 / +19 / +6 / 114 / 169
16. maily / 113 / +30 / +3 / 1166 / 1290
17. Pinnenmutske / 111 / +18 / +48 / 219 / 296
18. Moonlight / 101 / +9 / +7 / 448 / 517
19. Dr.Mikey / 97 / +8 / +14 / 260 / 316
20. AardappelSchotel / 88 / +1 / +24 / 720 / 790SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ik zie het voor me: er wordt nu snel Gegoogled wat 050 precies is
How can I make this topic about me?![]()
Ik niet, zo onbekend is het niet tochquote:Op maandag 10 maart 2025 21:33 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik zie het voor me: er wordt nu snel Gegoogled wat 050 precies isUw ADH vitamine Worst
Dat weet ik niet.quote:Op maandag 10 maart 2025 21:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik niet, zo onbekend is het niet tochHow can I make this topic about me?![]()
En weer een dag voorbij. Even lekker met de kleine meid op bedTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Hoe gaat ie?quote:Op maandag 10 maart 2025 21:36 schreef _UserName_ het volgende:
En weer een dag voorbij. Even lekker met de kleine meid op bedHow can I make this topic about me?![]()
Steeds beter, we hebben veel aan de kraamhulp gehad vandaag. Ze drinkt goed. Wel moe maar dat krijg je er gratis bijquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik denk dat Lovely niet ver weg woont inderdaad.quote:Op maandag 10 maart 2025 21:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je woont dus bij @:lovely in de "buurt"How can I make this topic about me?![]()
Hoe lang heb je de kraamhulp? Dat is 5 dagen ofzo?quote:Op maandag 10 maart 2025 21:38 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Steeds beter, we hebben veel aan de kraamhulp gehad vandaag. Ze drinkt goed. Wel moe maar dat krijg je er gratis bijHow can I make this topic about me?![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Vind je hem ook beetje lijken op Geert Glas van beetje stelen, beetje zuipen?quote:
Bekijk deze YouTube-videoUw ADH vitamine Worst
Dat is z'n broerquote:Op maandag 10 maart 2025 21:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vind je hem ook beetje lijken op Geert Glas van beetje stelen, beetje zuipen?
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Prima set om mijn collega's te laten meegenieten morgen
Uw ADH vitamine Worst
Niks mis mee als ik het begin zo luisterquote:Op maandag 10 maart 2025 22:00 schreef hemarookworst het volgende:
Prima set om mijn collega's te laten meegenieten morgen![]()
![]()
Ik had deze 217.000.000e postquote:Op maandag 10 maart 2025 21:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wat een baas is het ook he![]()
![]()
![]()
@:aardappelschotel![]()
Echt hoorquote:Op maandag 10 maart 2025 22:20 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik had deze 217.000.000e post![]()
![]()
quote:Op maandag 10 maart 2025 22:26 schreef maily het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op maandag 10 maart 2025 22:33 schreef hemarookworst het volgende:
Justin is stiekem een Netflix producer![]()
![]()
quote:Op maandag 10 maart 2025 22:20 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik had deze 217.000.000e post![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
PicknickThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
oeh bolk dan maarOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...sinterklaaskapoentje
![]()
Ohhquote:Op maandag 10 maart 2025 23:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Whats up
Het plafond is upTrust nobodysinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...sinterklaaskapoentje
![]()
Komt niet echt vaak voor gelukkigquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Bij mij niet neequote:Op maandag 10 maart 2025 23:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Slecht komt niet vaak voor?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
De lange met een korte LThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Vind ik ookquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ans appelmansThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:jazeker.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Is dat de zus van Barbera rabarber?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
jaOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ans appelmans is een fokker uit vervlogen tijden die altijd deelde hoe het er aantoe ging in de bejaardentehuizen.quote:Op maandag 10 maart 2025 23:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Is dat de zus van Barbera rabarber?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Spekkoperquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Lievvvquote:Op maandag 10 maart 2025 23:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ans appelmans is een fokker uit vervlogen tijden die altijd deelde hoe het er aantoe ging in de bejaardentehuizen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nieuwe telefoon gekocht??quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Fotoboek van Ans
Ze werd altijd zo graag extra lang tussen der benen gewassen door sommige verzorgers.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op maandag 10 maart 2025 23:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Fotoboek van Ans
Ze werd altijd zo graag extra lang tussen der benen gewassen door sommige verzorgers.![]()
![]()
Ken jij die user nog van vroeger?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Netjes! Hopelijk nu geen gedoe meerquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nee want mama heeft google wachtwoord ook.quote:Op maandag 10 maart 2025 23:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Netjes! Hopelijk nu geen gedoe meerWerewolf![]()
heel goedquote:Op maandag 10 maart 2025 23:34 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Nee want mama heeft google wachtwoord ook.![]()
![]()
Respectquote:Op maandag 10 maart 2025 23:34 schreef maily het volgende:
[..]
Nee.
Als ze nog leeft is ze 100,5 jaarThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heel goedquote:Op maandag 10 maart 2025 23:34 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Nee want mama heeft google wachtwoord ook.![]()
Ben je over de schrik heen?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Moet zo even pissen weer koud buiten.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ga dan naar binnenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Min of meer. Ik prijs me gelukkig dat ik mijn sd kaart niet meegaf.quote:Op maandag 10 maart 2025 23:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heel goed![]()
Ben je over de schrik heen?Werewolf![]()
Welke yvonneThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Uw ADH vitamine Worst
Jaquote:Op maandag 10 maart 2025 23:40 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Min of meer. Ik prijs me gelukkig dat ik mijn sd kaart niet meegaf.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op maandag 10 maart 2025 23:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik dacht heel even dat @:killemwieft dit had gepost
R.I.P DTS.![]()
Heb je aangifte gedaanWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
NeeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Tegen HC ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja daar was ik al bang voorquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Voor mij is dit wel op tijd
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Morgen ben ik om deze tijd hopelijk net klaar met werken
Wouterrrrrrrquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hoe is het met jequote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik bepaal verdulleme zelf wel of het voor mij op tijd is
Uw ADH vitamine Worst
Goed! Wel wat uit mijn ritme. Had gisteren niet geslapen en ben dus vandaag overdag in slaap gevallen :/ Net wakker gewordenquote:
Maar goed het kan slechter.
En hoe is het met jou?![]()
Groot gelijkquote:Op maandag 10 maart 2025 23:52 schreef hemarookworst het volgende:
Ik bepaal verdulleme zelf wel of het voor mij op tijd isWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Awwwquote:Op maandag 10 maart 2025 23:53 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Goed! Wel wat uit mijn ritme. Had gisteren niet geslapen en ben dus vandaag overdag in slaap gevallen :/ Net wakker geworden
Maar goed het kan slechter.
En hoe is het met jou?
Ja prima hoor dank jeWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Internet doet gekWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik weet het niet.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Beetjequote:Op dinsdag 11 maart 2025 00:04 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hoop dat het een goed gevoel gaf!!
Mijn ex geeft les in kunstgeschiedenis, dus ik heb wel een paar dingetjes opgepiktquote:Op maandag 10 maart 2025 21:04 schreef hemarookworst het volgende:
Ben ik de enige hooggeleide G die kunststromingen kent ofzo![]()
![]()
Niet met een scherm neeWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Je was echt amper 5 min weg
soms welquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Van wieeeeequote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
pooooootvrquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Lekker lekkerquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dan blijf je wakkerWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
?? Wat?quote:![]()
Dat is je eigen toon en interpretatie hoor….
En hoezo “weer”.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
En delen doet hij niet hè?quote:
dude deelt helemaal niksOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nou, precies! Op z’n minst!quote:Op dinsdag 11 maart 2025 00:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had tenminste wel een foto verwacht. Maar nee hoor.of een recept. Meer info. Maar neeee
Waar woon je ?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 00:17 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb nog genoeg hoor.Kom maar halen
Oeh nou begint hetquote:
Dat is gewoon twee uur rijden
Dat is dan wel echt lief jaquote:
Even kijken op Googlequote:Op dinsdag 11 maart 2025 00:19 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja het is echt ellendig ver van alles af
Maar wel super mooie omgeving hier hoor
Praat je met een accent?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nee godzijdank niet. Alhoewel vrienden uit het westen wel kunnen horen dat ik hier woon maar het is zo'n beetje 90% abn en 10% accent.quote:
Maar mensen van hier denken dat ik niet hier vandaan kom.![]()
Gelukkig!quote:Op dinsdag 11 maart 2025 00:21 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee godzijdank niet. Alhoewel vrienden uit het westen wel kunnen horen dat ik hier woon maar het is zo'n beetje 90% abn en 10% accent.
Maar mensen van hier denken dat ik niet hier vandaan kom.
![]()
Wel leuke uilWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ben jij dat?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat frist op of niet dan!quote:Op dinsdag 11 maart 2025 00:23 schreef hemarookworst het volgende:
Zo, net even een goed minuutje geslapen zeg![]()
Watquote:Op dinsdag 11 maart 2025 00:23 schreef hemarookworst het volgende:
Zo, net even een goed minuutje geslapen zeg![]()
Nou je zal wel uitgeslapen zijnWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: