dat weet ik verder ook nietquote:Op maandag 10 maart 2025 20:16 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh ik zag haar bij de kasten staan.wie was er binnen dan op dat moment
ja geen idee maar er was iemand in DR pootje ofzo iemand in ieder geval en daar mag ze niet afluisterenquote:Op maandag 10 maart 2025 20:16 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh ik zag haar bij de kasten staan.wie was er binnen dan op dat moment
Sharice misschien in de DRquote:Op maandag 10 maart 2025 20:22 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Axel? Want de rest zagen we bij Jane haar rondgang door het huis
Ik dacht dat Sharice ook in de tuin zat bij de munten, Pootje liep er te ver van af, toch?quote:
Ze liep ook lekker wat te dralen langs toilet, in de gang, naar boudoir.. .allemaal zonder zender.quote:Op maandag 10 maart 2025 20:25 schreef Joyce-43 het volgende:
haha Jane je mag terug gaan naar de suite![]()
![]()
![]()
ze hebben gewoon maling aan die hele BBquote:Op maandag 10 maart 2025 20:25 schreef greysbones het volgende:
Jane terug naar de suite
Jane controleer je mic
Whaaattt zegt Jane
Jane controleer je mic
Ik lees en luister ook met oortje in mn trommelvliesquote:
Dus ze hebben beiden alles ingezet (enkel nog minimum 1.000 ¤ laten staan, heeft Matti ook bevestigd)quote:
quote:Op maandag 10 maart 2025 20:28 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Dus ze hebben beiden alles ingezet (enkel nog minimum 1.000 ¤ laten staan, heeft Matti ook bevestigd)
?
Zijn ze zo bang dan?
Nog nietquote:Op maandag 10 maart 2025 20:28 schreef greysbones het volgende:
Maar Jane weet dus niet dat er geld weg is
gaat ze doen daar dan even dreigen ofzoquote:Op maandag 10 maart 2025 20:28 schreef Ynti het volgende:
Ja, Axel mag ook wel zijn microfoon controleren
Jane zegt: ik ga morgen toch wel naar de dgk
Nee tuurlijk niet. De "grap" is natuurlijk iedereen laten bieden met een bepaald strategie in het hoofd, en dan komt de diefstal pas uit op het einde.quote:Op maandag 10 maart 2025 20:28 schreef greysbones het volgende:
Die snap ik nietquote:
Ze gaat een vraag stellen.quote:Op maandag 10 maart 2025 20:29 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
gaat ze doen daar dan even dreigen ofzo
Ik heb ook geen ideequote:Op maandag 10 maart 2025 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die snap ik niet
Waarom is Jane nu dom geweest
Wat ik zo begrijp welquote:Op maandag 10 maart 2025 20:30 schreef Flow3r het volgende:
Heeft Axel nu het hoogste bedrag ingzet en dus een vrijstelling ?
ik snap er geen bal meer van![]()
quote:Op maandag 10 maart 2025 20:30 schreef Snensie het volgende:
Wat een losers allemaal zeg met dat inzetten. Maar heel jammer dat Axel dus niet op de bank komt.
En Pootje hoe staat het daarmee?quote:Op maandag 10 maart 2025 20:30 schreef Flow3r het volgende:
enig idee welke hahaquote:
Die vrijstelling heeft hij nog niet hèquote:
dat zal die wel neit durven, maar mocht Jane naar huis gaan is Axel alleenquote:Op maandag 10 maart 2025 20:30 schreef Snensie het volgende:
Wat een losers allemaal zeg met dat inzetten. Maar heel jammer dat Axel dus niet op de bank komt.
Misschien bedoelt hij dat hij al all-in was gegaan, en rijker was dan Jane, dus dat het eigenlijk geen zin heeft voor haar om al dat geld in te zetten?quote:Op maandag 10 maart 2025 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die snap ik niet
Waarom is Jane nu dom geweest
Ja daar wil ik dus ook graag wat duidelijkheid overquote:Op maandag 10 maart 2025 20:30 schreef Flow3r het volgende:
Pootje had minder geld, dus dat kan alleen als Axel niet veel geld in zet.quote:Op maandag 10 maart 2025 20:31 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Zou Pootje hem overboden hebben en de vrijstelling pakken ?![]()
Dat zou heerlijk zijnquote:Op maandag 10 maart 2025 20:31 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Zou Pootje hem overboden hebben en de vrijstelling pakken ?![]()
Ik geloof wanneer het kistjespel ten einde is... maar ik weet het niet zeker, zoveel gefluister.quote:
Ik weet wel dat ze alsof zouden doen met 5000 inzettenquote:Op maandag 10 maart 2025 20:33 schreef greysbones het volgende:
En ook dat Axel dat dus veel heeft ingezet
Nee, ik geloof dat Jane inderdaad een beetje dom is geweest, en veel geld heeft ingezet. Alleen Axel heeft meer ingezet.quote:
Is het dus een matennaaier!quote:Op maandag 10 maart 2025 20:32 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ja daar wil ik dus ook graag wat duidelijkheid over
Axel liep gister/eergister nog luid te verkondigen dat hij NOOIT een vrijstelling zou kopen.
En in de suite zei hij altijd tegen Jane: jij MOET die vrijstelling hebben
Maar als hij echt meer ingezet heeft dan haar?
Ik neem aan dat ze onderling elkaar niet voor de gek houdenquote:Op maandag 10 maart 2025 20:33 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ze alsof zouden doen met 5000 inzetten
Volgens mij heeft hij niet alles ingezet.quote:Op maandag 10 maart 2025 20:30 schreef Snensie het volgende:
Maar hoezo zette Axel meer in dan Jane!quote:Op maandag 10 maart 2025 20:33 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, ik geloof dat Jane inderdaad een beetje dom is geweest, en veel geld heeft ingezet. Alleen Axel heeft meer ingezet.
quote:Op maandag 10 maart 2025 20:34 schreef Joyce-43 het volgende:
hoe was het gezegde ook alweer
Karma is een bitch en boontje komt op ze loontje
Axel geeft niks weg in dit spel alleen aan jordyquote:Op maandag 10 maart 2025 20:34 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Maar hoezo zette Axel meer in dan Jane!
Die 2 waren al avonden lang aan het praten dat Axel de vrijstelling aan Jane zou laten.
ja denk dat hij ook all in is gegaanquote:Op maandag 10 maart 2025 20:32 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Misschien bedoelt hij dat hij al all-in was gegaan, en rijker was dan Jane, dus dat het eigenlijk geen zin heeft voor haar om al dat geld in te zetten?
👍quote:Op maandag 10 maart 2025 20:34 schreef Joyce-43 het volgende:
hoe was het gezegde ook alweer
Karma is een bitch en boontje komt op ze loontje
Dat kan ze ook aan ons vragen, wij weten het al.quote:Op maandag 10 maart 2025 20:33 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik geloof wanneer het kistjespel ten einde is... maar ik weet het niet zeker, zoveel gefluister.
Ik geloof dat hij dan aan 8 k kwam Maxquote:
Ze hadden even ervoor over dat ze gingen zeggen dat ze elk 5000 in zouden zetten.....weet niet of geintje was of dat ze het ook doen. vooral omdat ze nu zeggen dat ze blut zijn.quote:
Maar wat is het nut daarvanquote:Op maandag 10 maart 2025 20:37 schreef Jackiegekkie het volgende:
Ik kan echt niet geloven dat Axel meer dan Jane heeft ingezet.
Dan was Jane haar 1e reactie toch niet giechel-giechel geweest ?
Ze ging wel paar keer checken of Jolien niet aan het afluisteren was.
Was dit wat ze bedoelden met bluffen? Dat ze tegen elkaar luidop zouden zeggen "ik heb alles ingezet" - "nee joh IK heb alles ingezet" in de hoop dat de anderen dat zouden horen (terwijl het helemaal niet waar is)?
hij had gezegd dat zij hoger meost inzettenquote:Op maandag 10 maart 2025 20:34 schreef Silves het volgende:
[..]
Heeft zichzelf gered..alleen heb wel gehoord over bluffen met de inzet?
wat ik begreep net van die andere wel dusquote:Op maandag 10 maart 2025 20:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze onderling elkaar niet voor de gek houden
Is dit spel wel voor een vrijstelling?quote:Op maandag 10 maart 2025 20:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik geloof dat hij dan aan 8 k kwam Max
Daar zit Axel dan al over
Heeft ook geen zin de rest kan toch niet overbieden.quote:Op maandag 10 maart 2025 20:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar wat is het nut daarvan
Als er al meerderen naar de dbk zijn geweest
Jepquote:Op maandag 10 maart 2025 20:39 schreef Silves het volgende:
[..]
Is dit spel wel voor een vrijstelling?
ja ze willen vragen of er nog een moment komt voot het kistjesspelquote:Op maandag 10 maart 2025 20:33 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik geloof wanneer het kistjespel ten einde is... maar ik weet het niet zeker, zoveel gefluister.
Gewoon voor de lol de anderen bang maken?quote:Op maandag 10 maart 2025 20:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar wat is het nut daarvan
Als er al meerderen naar de dbk zijn geweest
kijk ik nu net, uitzendingquote:Op maandag 10 maart 2025 20:40 schreef Hznootje het volgende:
Ik zie net in de uitzending dat BB nog even heel duidelijk zegt bij de erfenis van Keanu: Het is nu tijd om voor jezelf te spelen! De winnaar gaat met zijn eigen pot naar huisBen benieuwd, wordt een koopje dit jaar voor BB
Winnaar komt eruit met een schuld aan BBquote:Op maandag 10 maart 2025 20:40 schreef Hznootje het volgende:
Ik zie net in de uitzending dat BB nog even heel duidelijk zegt bij de erfenis van Keanu: Het is nu tijd om voor jezelf te spelen! De winnaar gaat met zijn eigen pot naar huisBen benieuwd, wordt een koopje dit jaar voor BB
Wie is er genomineerd dan?quote:Op maandag 10 maart 2025 20:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jep
Een
Vrijstelling en een nominatie
ik denk dat ze bluffen voor de afluisteraars achter de deur, bangmakerijquote:Op maandag 10 maart 2025 20:41 schreef happyme28 het volgende:
Ik heb begrepen dat Axel niet zoveel had ingezet. Ik hoorde Jane zeggen, ik haal jou nooit meer in, jij hebt 3x zoveel als ik. Ik begreep daaruit dat Axel 3x zoveel over heeft als Jane en dus niet veel heeft ingezet.
Maar ben het spoor ook bijster.
quote:Op maandag 10 maart 2025 20:42 schreef Jackiegekkie het volgende:
Is Jolien nu de enige die nog een redelijke som heeft?
1 euro had ze ingezet omdat ze het spel niet goed had begrepen. En toen won ze de vrijstelling in dat andere spel.
Wie het minste inlegt in de schatkist.quote:
Ja dat denk ik dus ook.quote:Op maandag 10 maart 2025 20:42 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik denk dat ze bluffen voor de afluisteraars achter de deur, bangmakerij
Degene die het minst heeft gebodenquote:
Oh ik dacht dat het over dat waterspel ging waar Jolien vrijstelling voor heeft gewonnenquote:Op maandag 10 maart 2025 20:42 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Wie het minste inlegt in de schatkist.
Daarom bieden ze allemaal zoveel, niet alleen voor de vrijstelling, maar ook om niet de laagste inzet te zijn.
Neequote:Op maandag 10 maart 2025 20:46 schreef Flow3r het volgende:
Is het al zeker dat Axel de vrijstelling pakt ?
Neequote:Op maandag 10 maart 2025 20:46 schreef Flow3r het volgende:
Is het al zeker dat Axel de vrijstelling pakt ?
er staat alleen niemand, maar ze kwamen al zo naar buiten uit de dr wat ik nu hoorquote:Op maandag 10 maart 2025 20:42 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik denk dat ze bluffen voor de afluisteraars achter de deur, bangmakerij
Jolien klopt, Jane weten we ook niet zeker toch?quote:Op maandag 10 maart 2025 20:47 schreef Adat231 het volgende:
[..]
alleen dat Jane blut is en Jolien is vrijgesteld
Neequote:Op maandag 10 maart 2025 20:48 schreef Flow3r het volgende:
BB laat Jordy nog een keer in de kist graaien aub
Voor sluw moet je wel wat slim zijnquote:Op maandag 10 maart 2025 20:47 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Hoe dat zo? Ik denk eerder sluw! Slim en sluw worden nog wel eens door elkaar gehaald!
Dat kan een toneel spel zijn....betwijfel of het echt is.....quote:Op maandag 10 maart 2025 20:47 schreef Adat231 het volgende:
[..]
alleen dat Jane blut is en Jolien is vrijgesteld
Het is een enigmaquote:Op maandag 10 maart 2025 20:49 schreef Flow3r het volgende:
Een van team Jaxel moest een vrijstelling pakken, Axel zei dat Jane dat moest zijn, hoezo is Jane dan nu blut en heeft Jaxel meer geboden dan zij ?
Ja dat dus! Klopt iets niet.quote:Op maandag 10 maart 2025 20:49 schreef Flow3r het volgende:
Een van team Jaxel moest een vrijstelling pakken, Axel zei dat Jane dat moest zijn, hoezo is Jane dan nu blut en heeft Jaxel meer geboden dan zij ?
Denk wel dat hij dat zal doenquote:Op maandag 10 maart 2025 20:50 schreef Snensie het volgende:
Sharice denkt dat Pootje zich heeft opgeofferd.
123 ….denk ut nie
Dat Jordy zichzelf nog niet heeft verraden, verbaast me. Dat moet wel heel moeilijk voor hem zijn.quote:Op maandag 10 maart 2025 20:51 schreef Flow3r het volgende:
Maaaarrrrrrr Jordy was nog een tweede keer terug naar de kist gegaan en dat hebben we niet goed kunnen zien, misschien heeft ie het geld van Jane wel verruild voor dat van Axel
ja ik denk dat daar niet aan ontkomen wasquote:Op maandag 10 maart 2025 20:52 schreef Puzzie het volgende:
Pootje:' Jane gaat er op staan , één van de boys gaat er op staan en ik ga er op staan'
Ik ook, ik denk dat ze bluffen en dat Jane niet eens 3k in heeft gezet en dat Axel daarom zei dat Jane dom was geweest. Jane wil morgen in de dbk vragen of ze nog een keer gaan bieden deze week.quote:Op maandag 10 maart 2025 20:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat kan een toneel spel zijn....betwijfel of het echt is.....
In deze samenstelling heeft pootje dan volgens mij kansloos weinig kansquote:Op maandag 10 maart 2025 20:53 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ik denk dat daar niet aan ontkomen was
krijgt ze toch geen antwoord opquote:Op maandag 10 maart 2025 20:54 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ik ook, ik denk dat ze bluffen en dat Jane niet eens 3k in heeft gezet en dat Axel daarom zei dat Jane dom was geweest. Jane wil morgen in de dbk vragen of ze nog een keer gaan bieden deze week.
Dat moet haast wel anders zou die sfeer daar toch ook anders zijnquote:Op maandag 10 maart 2025 20:54 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ik ook, ik denk dat ze bluffen en dat Jane niet eens 3k in heeft gezet en dat Axel daarom zei dat Jane dom was geweest. Jane wil morgen in de dbk vragen of ze nog een keer gaan bieden deze week.
quote:Op maandag 10 maart 2025 20:54 schreef Visual het volgende:
[..]
In deze samenstelling heeft pootje dan volgens mij dan weinig kans
Maar Jordy heeft wel geld van Jane uit de schatkist gejat , dus daar gaat ook nog wat mee gebeuren lijkt mijquote:Op maandag 10 maart 2025 20:54 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ja als ze het gaan laten zien dat hij meer heeft en jane minder.quote:Op maandag 10 maart 2025 20:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar Jordy heeft wel geld van Jane uit de schatkist gejat , dus daar gaat ook nog wat mee gebeuren lijkt mij
Dat was een secret mission. We weten daar de regels nog niet van.quote:Op maandag 10 maart 2025 20:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar Jordy heeft wel geld van Jane uit de schatkist gejat , dus daar gaat ook nog wat mee gebeuren lijkt mij
Oh kut.quote:Op maandag 10 maart 2025 20:59 schreef Flory- het volgende:
[..]
Heb ook steeds problemen laatste uurtjes
Geen idee, er kan altijd nog een plottwist komen natuurlijkquote:Op maandag 10 maart 2025 20:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja dus?quote:Op maandag 10 maart 2025 21:00 schreef marky het volgende:
[..]
Dat was een secret mission. We weten daar de regels nog niet van.
Hun zijn wel zo dat ze erop willen staan voor elkaarquote:Op maandag 10 maart 2025 21:02 schreef Flow3r het volgende:
Jordy : ze zijn allemaal jaloers op het kartel
het kartel mag wel effe dimmen nu, was vorige week wel andersquote:Op maandag 10 maart 2025 21:03 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hun zijn wel zo dat ze erop willen staan.
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 10 maart 2025 20:28 schreef greysbones het volgende:
Zeggen ze toch ook, dat vorige week anders was.quote:Op maandag 10 maart 2025 21:04 schreef Flow3r het volgende:
[..]
het kartel mag wel effe dimmen nu, was vorige week wel anders
SV topic?quote:Op maandag 10 maart 2025 21:04 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Wat is er allemaal gebeurd? Weten ze nu al de uitslag van de biedingen? En waarom is Charice boos?
Volgens mij niet , dat gaat vast nog uitkomenquote:Op maandag 10 maart 2025 20:28 schreef greysbones het volgende:
Ja morgenavond of woensdagquote:Op maandag 10 maart 2025 21:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Volgens mij niet , dat gaat vast nog uitkomen
Dat hebben ze ook niet verteld toch dat als ze niet betaald hadden de armsten dm zouden worden. Ook niet tegen pootje en Sharicequote:Op maandag 10 maart 2025 21:06 schreef greysbones het volgende:
Aaah
Dm worden koste 10 procent van de pot
Die ging naar de armen
Deden ze dat niet dan werden de armsten dm
Dus niks weggeven
Betalen om DM te worden
( uitzending)
Het kartel is King Jordy.quote:Op maandag 10 maart 2025 21:08 schreef marky het volgende:
[..]
Dat denkt hij niet. Hij benoemd het Kartel niet zichzelf.
Ja, jaxel zeiden dat al tegen team Shapoo.quote:Op maandag 10 maart 2025 21:06 schreef greysbones het volgende:
Aaah
Die ging naar de armen
Dus niks weggeven
Betalen om DM te worden
( uitzending)
Neequote:Op maandag 10 maart 2025 21:09 schreef Tascha071 het volgende:
Wat heb ik n enorme hekel aan Jordy met z’n ze zijn allemaal jaloers op het gekarteld. Er is heel wat aan de hand maak ik op. Maar kan m nog niet volgen. Jordy laat ze denken dat axcel het geld van Jane stal?
Dat weet ik niet preciesquote:Op maandag 10 maart 2025 21:09 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Dat hebben ze ook niet verteld toch dat als ze niet betaald hadden de armsten dm zouden worden. Ook niet tegen pootje en Sharice
Dat denkt hij welquote:Op maandag 10 maart 2025 21:08 schreef marky het volgende:
[..]
Dat denkt hij niet. Hij benoemd het Kartel niet zichzelf.
Nee, dat is waar, dat hebben ze niet gezegd.quote:Op maandag 10 maart 2025 21:09 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Dat hebben ze ook niet verteld toch dat als ze niet betaald hadden de armsten dm zouden worden. Ook niet tegen pootje en Sharice
Neequote:Op maandag 10 maart 2025 21:11 schreef Tascha071 het volgende:
Streamverslagen maken het ook nog niet helder. Weet Jane al dat haar ingezette vermogen uit de kist weg is?
Nee denk pas bij het openen dat ze er achter komenquote:Op maandag 10 maart 2025 21:11 schreef Tascha071 het volgende:
Streamverslagen maken het ook nog niet helder. Weet Jane al dat haar ingezette vermogen uit de kist weg is?
Nee want dat is een secret mission, als Jordy dat verteld is de missie niet geslaagdquote:Op maandag 10 maart 2025 21:11 schreef Tascha071 het volgende:
Dat heeft ze niet laten merken, als ze dat al weet.quote:Op maandag 10 maart 2025 21:11 schreef Tascha071 het volgende:
Dat lijkt mij niet.quote:Op maandag 10 maart 2025 21:11 schreef Tascha071 het volgende:
Ff stekker eruit voor 1nminuut. Anders ff app verwijderen en cash verwijderen.quote:Op maandag 10 maart 2025 21:00 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Na, probleem ligt denk ik bij mij. Niets op videoland doet her, maar netflix wel
Ze hebben geld bij mogen leggenquote:Op maandag 10 maart 2025 21:12 schreef rinardo het volgende:
[..]
Nee want dat is een secret mission, als Jordy dat verteld is de missie niet geslaagd
Ik hoor nu in de uitzending bij het vullen van de kist, dat ze de enveloppen moeten dichtplakkenquote:Op maandag 10 maart 2025 21:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze hebben geld bij mogen leggen
Dus we weten niet of ze de ‘oude ‘ envelop hebben mogen zien
Aahquote:Op maandag 10 maart 2025 21:14 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik hoor nu in de uitzending bij het vullen van de kist, dat ze de enveloppen moeten dichtplakken
oh is ze boos >?quote:
Jolien heeft echt wel de jackpot gewonnen deze week.quote:
Dat laat Jordy ze niet denken hoorquote:Op maandag 10 maart 2025 21:09 schreef Tascha071 het volgende:
Wat heb ik n enorme hekel aan Jordy met z’n ze zijn allemaal jaloers op het gekarteld. Er is heel wat aan de hand maak ik op. Maar kan m nog niet volgen. Jordy laat ze denken dat axcel het geld van Jane stal?
Over de game met het water. Allemaal ff een verhaaltje doen.quote:Op maandag 10 maart 2025 21:18 schreef Ynti het volgende:
Waarom moeten ze daar allemaal naar toe?
What happens in the DBK, stays in the DBK.
Zo jammer
Ik denk eerder dat het wat de missie van Jordy te maken heeftquote:Op maandag 10 maart 2025 21:18 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Klopt! Of ze moeten samen met mediator praten
Voor de tvuitzending 💡quote:Op maandag 10 maart 2025 21:19 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Over de game met het water. Allemaal ff een verhaaltje doen.
Helemaal niet. Matti heeft gehoord dat Axel 8k zou hebben ingezet. Daarmee biedt hij Jane de markt uit. Waar Jordy het over heeft is dat hij niet snapt dat ze elkaar gaan overbieden. Dit gaat dus volledig buiten de mensen van het Kartel om.quote:Op maandag 10 maart 2025 21:09 schreef Tascha071 het volgende:
ja vrolijk zijn ze niet maar ik versta ze nietquote:
quote:Op maandag 10 maart 2025 21:24 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja vrolijk zijn ze niet maar ik versta ze niet
Dan kan je ook niet zeggen dat ze zuur zijn,quote:Op maandag 10 maart 2025 21:24 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja vrolijk zijn ze niet maar ik versta ze niet
Hou helemaal niet van de gebluf, en meestal wordt dat afgestraft... Wees was nederiger....quote:Op maandag 10 maart 2025 21:04 schreef Flow3r het volgende:
[..]
het kartel mag wel effe dimmen nu, was vorige week wel anders
Oohhhhh....quote:Op maandag 10 maart 2025 21:06 schreef greysbones het volgende:
Aaah
Die ging naar de armen
Dus niks weggeven
Betalen om DM te worden
( uitzending)
sorry hoor excuse mequote:Op maandag 10 maart 2025 21:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dan kan je ook niet zeggen dat ze zuur zijn,
Ze praten met elkaar over o.a de vrouw van Pootje
Jane is een beetje lostquote:Op maandag 10 maart 2025 21:34 schreef Flow3r het volgende:
Jane : we hebben nou niet bepaald vrienden gemaakt
Axel: nee maar daar kwamen we toch niet voor ?
Alsjeblieft niet zeg!!!!!quote:Op maandag 10 maart 2025 21:35 schreef Folies het volgende:
Gaat Pootje het nu ineens wel opgeven en naar huis? Zou wat zijn zeg.
Ze kunnen nog van een koude kermis thuis komen als ze nog een paar weken daar moeten blijven.....dat stomme gelach om niks is verschrikkelijk.quote:Op maandag 10 maart 2025 21:34 schreef Flow3r het volgende:
Jane : we hebben nou niet bepaald vrienden gemaakt
Axel: nee maar daar kwamen we toch niet voor ?
Ach ik vind het wel leuk. Ze mogen ook wel weer eens de wind in de zeilen hebben. Alleen het klopt niet waar ze lol van hebben denk ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |