Hij weet echt wel wat van vogels.quote:Op maandag 10 maart 2025 18:38 schreef Kissingbird het volgende:
Pootje ziet een groene halsbandparkiet![]()
Hier bij oosterpark zitten ze echt bij honderdenquote:Op maandag 10 maart 2025 18:38 schreef Kissingbird het volgende:
Pootje ziet een groene halsbandparkiet![]()
In amsterdam zijn er zat.......quote:Op maandag 10 maart 2025 18:39 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Hij weet echt wel wat van vogels.
Brussel zit inderdaad vol met halsbandparkieten.
Ja vind ik wel leuk dat hij er zoveel vanaf weet.quote:Op maandag 10 maart 2025 18:39 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
En Poot ziet ze nu ook, en dat klopt, vooral in het westen zijn ze talrijk aanwezig.quote:Op maandag 10 maart 2025 18:39 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ja, was leuke anecdote.quote:Op maandag 10 maart 2025 18:42 schreef Kissingbird het volgende:
Pootje vertelt dat hij een verrekijker heeft gekregen voor zijn verjaardag. Een oude mensen cadeau zegt hij met een lach
Pootje.quote:Op maandag 10 maart 2025 18:46 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Bordje links boven... Iemand die geen broccoli lust?
Het is erg dat hij het steeds moet zeggen....ik zal het me rest van mijn leven niet meer vergeten dat hij strontmisselijk wordt van visquote:
Lol, keek ik ook net naar.quote:Op maandag 10 maart 2025 18:46 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Bordje links boven... Iemand die geen broccoli lust?
Ik ben niet zo bezig met Jordy's privé levenquote:Op maandag 10 maart 2025 18:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is erg dat hij het steeds moet zeggen....ik zal het me rest van mijn leven niet meer vergeten dat hij strontmisselijk wordt van vis
Ik heb het vanmorgen ook al een keer gepoogd uit te leggenquote:Op maandag 10 maart 2025 18:39 schreef rinardo het volgende:
Om maar in deze nieuwe reeks even aan te sluiten op de TT
Het is een secret mission, en Jordy heeft de code van het hangslot op de kist gekregen van BB
[ link | afbeelding ]
Ik ook niet maar hoor daar dagelijks dat hij misselijk wordt....quote:Op maandag 10 maart 2025 18:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben niet zo bezig met Jordy's privé leven
Ook een raar moment, ze zien toch dat ze gaan eten.quote:Op maandag 10 maart 2025 18:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Axel krijgt z'n bord met eten voor z'n neus geschoven door Jane:
BB : Axel, kom naar de DBK!
Axel is geen fan op het moment van BB.
Daar heeft BB niks mee te makenquote:Op maandag 10 maart 2025 18:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ook een raar moment, ze zien toch dat ze gaan eten.
quote:Op maandag 10 maart 2025 18:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Daar heeft BB niks mee te maken
Zijn huis
Zijn regels
1x gehoord en ik vind het erg overdreven maar vervelend dat jij daar ook mee zitquote:Op maandag 10 maart 2025 18:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik ook niet maar hoor daar dagelijks dat hij misselijk wordt....
Je zou toch zeggen dat ze het daar ook weten.
Nee, ik dacht het niet....was puur voor plezier.quote:Op maandag 10 maart 2025 18:51 schreef kater1 het volgende:
Zeg, dat waterballonnetjes gevecht van tijdje terug, konden ze daar ook wat mee winnen? Heb het hele weekend aan SV teruggelezen maar kan het niet vinden.
Ze weinig als ze eerst haddenquote:Op maandag 10 maart 2025 18:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Pootje dus een bordje rijst met zalm. En Jordy een bordje rijst met brocolli.
En beiden nog bechamelsaus eroverheen.
Nee dat was gewoon voor de lolquote:Op maandag 10 maart 2025 18:51 schreef kater1 het volgende:
Zeg, dat waterballonnetjes gevecht van tijdje terug, konden ze daar ook wat mee winnen? Heb het hele weekend aan SV teruggelezen maar kan het niet vinden.
Elke dag zolang ze zalm eten....wast ook niet af....quote:Op maandag 10 maart 2025 18:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
1x gehoord en ik vind het erg overdreven maar vervelend dat jij daar ook mee zit
Ik heb 'm live over z'n nek horen gaan .... was niet mijn hoogtepunt van BB dit jaar...quote:Op maandag 10 maart 2025 18:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
1x gehoord en ik vind het erg overdreven maar vervelend dat jij daar ook mee zit
Ja snap dat ook niet. Wij hebben er 1 als wij vis in de oven hebben gehad en de geur is er de volgende dag niet helemaal uit ze geen eten uit de oven wil. Zit gewoon tussen de oren.quote:
Wel overdag maar niet avondafwasquote:Op maandag 10 maart 2025 18:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Elke dag zolang ze zalm eten....wast ook niet af....
Das niet helemaal waarquote:Op maandag 10 maart 2025 18:53 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja snap dat ook niet. Wij hebben er 1 als wij vis in de oven hebben gehad en de geur is er de volgende dag niet helemaal uit ze geen eten uit de oven wil. Zit gewoon tussen de oren.
quote:Op maandag 10 maart 2025 18:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jij gaat het ook nooit meer vergeten?quote:Op maandag 10 maart 2025 18:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik heb 'm live over z'n nek horen gaan .... was niet mijn hoogtepunt van BB dit jaar...
Dat mag ik hopen van welquote:Op maandag 10 maart 2025 18:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jij gaat het ook nooit meer vergeten?
Doei Charicequote:Op maandag 10 maart 2025 18:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy bespreekt met Jolien de nominaties, Jolien is niet te horen.
Jordy : Stel we zetten Axel en Jane erop, wie zet je er dan naast.
Jolien : [...]
Jordy : Gaat ze niet leuk vinden, maar ik denk wel dat dat de beste keuze is.
Sharice dus.
Ja, inderdaad...quote:
Geen opvoedingquote:Op maandag 10 maart 2025 18:55 schreef Koos1958 het volgende:
Die slechte tafelmanieren kan ik ook heel slecht tegen. Elleboog op tafel en hoofd bijna in het bord.
Denk dat sharice nog ben kan verrassenquote:Op maandag 10 maart 2025 18:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nou .. Sharice vs Axel wordt nog wel spannend denk ik.
Dan is het aan ons om Sharise te laten blijven. Stembom op Sharice dus!quote:
Ik wil echt als eerste axel eruit als 2e jane. Dus ga toch voor sharice stemmen als ze erop staatquote:
Ik ben het gewoon met je eensquote:Op maandag 10 maart 2025 18:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan is het aan ons om Sharise te laten blijven. Stembom op Sharice dus!
Nee dat denk ik ook niet. Het is een goede genieter van etenquote:Op maandag 10 maart 2025 18:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Axel krijgt z'n bord met eten voor z'n neus geschoven door Jane:
BB : Axel, kom naar de DBK!
Axel is geen fan op het moment van BB.
Als het Axel, Jane en Sharice wordt natuurlijk. Wie weet zijn er deze week wel 4 genomineerde.quote:
Ik hoop het wel voor haar, ik had het stoerder gevonden als ze deden wat ze zeiden te gaan doen en dat is één van hun ernaast , dan heb je ballen, Maar niet dusquote:Op maandag 10 maart 2025 18:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sharice kan misschien nog een keer shinen
Wat een onzinnigheid, hij eet toch mee.quote:Op maandag 10 maart 2025 18:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Elke dag zolang ze zalm eten....wast ook niet af....
Uiteindelijk is er maar 1 iemand anders met een GCquote:Op maandag 10 maart 2025 18:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik hoop het wel voor haar, ik had het stoerder gevonden als ze deden wat ze zeiden te gaan doen en dat is één van hun ernaast , dan heb je ballen, Maar niet dus
Heb de hele dag niet gevolgd, maar als ze Sharice een pootje lichten dan zijn de rapen gaar volgende week.quote:Op maandag 10 maart 2025 18:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik hoop het wel voor haar, ik had het stoerder gevonden als ze deden wat ze zeiden te gaan doen en dat is één van hun ernaast , dan heb je ballen, Maar niet dus
Is al overlegd toch ?quote:Op maandag 10 maart 2025 18:59 schreef Kissingbird het volgende:
Nou.... gaan we nog praten aan tafel over de nachtshifts![]()
Daar zit ik ook op te wachten!quote:Op maandag 10 maart 2025 18:59 schreef Kissingbird het volgende:
pun intended?quote:Op maandag 10 maart 2025 19:00 schreef Droopie het volgende:
[..]
Heb de hele dag niet gevolgd, maar als ze Sharice een pootje lichten dan zijn de rapen gaar volgende week.
Ja zat ik ook op te wachtenquote:Op maandag 10 maart 2025 18:59 schreef Kissingbird het volgende:
Nee? Jane en Axel willen de nacht niet.quote:
Ja maar gewoon zeggen wij doen na de batterij wisselquote:Op maandag 10 maart 2025 19:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nee? Jane en Axel willen de nacht niet.
rest wil het schema van nu aanhouden
Zou aan tafel besproken worden?
En Axel gelijk: Jane en ik willen wel de 1e shift doen na batterijwisselquote:
Wat is er nu huichelachtig dan?quote:
Yup, geen rellen dusquote:Op maandag 10 maart 2025 19:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Goed voorstel van Jordy : iedereen een keer vroeg, midden, laat.
Iedereen lijkt het goed te vinden.
ja...........quote:Op maandag 10 maart 2025 19:04 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
En Axel gelijk: Jane en ik willen wel de 1e shift doen na batterijwissel
(zelfde als gisteren, makkelijkste shift, waar daarnet team Kartel en Chapeau eensgezind anti waren tegen dat plan dat Jaxel weer de makkelijkste shift zouden nemen)
Iedereen?quote:Op maandag 10 maart 2025 19:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Goed voorstel van Jordy : iedereen een keer vroeg, midden, laat.
Iedereen lijkt het goed te vinden.
Yupquote:Op maandag 10 maart 2025 19:05 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Iedereen?
Vinden Jane en Axel dat ook goed? Want de anderen hadden dat al besproken in de tuin toen Jaxel naar drukkerij waren.
Dank, ik was een berichtje hier aan het tikken en dan faal ik bij tegelijk luisteren naar de stream, hahaquote:
Lijkt mij dat je zoiets bespreekt met de gehele ploeg.quote:Op maandag 10 maart 2025 19:05 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Iedereen?
Vinden Jane en Axel dat ook goed? Want de anderen hadden dat al besproken in de tuin toen Jaxel naar drukkerij waren.
Ja precies.quote:Op maandag 10 maart 2025 19:05 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Iedereen?
Dat doen ze nu ook.quote:Op maandag 10 maart 2025 19:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Lijkt mij dat je zoiets bespreekt met de gehele ploeg.
Het is zo wel regelmatiger dan die gebroken dienstenquote:Op maandag 10 maart 2025 19:08 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Dat doen ze nu ook.
Maar toen Jane en Axel weg waren, kwam het in de tuin ter sprake dat Jaxel terug de makkelijke (1e) shift wilden, en iedereen reageerde daarop dat dat niet eerlijk is, want hun zaten wel allemaal met een gebroken nacht. Dus de rest was er wel al uit, en nu werd het dus ook met Jane en Axel besproken. Helemaal goed zo.
nee, dat was iets anders. Er was afgesproken dat jane als eerste de kluis in zou mogen en Jolien als tweede, De kluis was nu vervangen door de DR en Jane is als eerste gegaan, heeft twee dingen laten liggen en jolien als tweede die dus ook twee dingen kon kopenquote:Op maandag 10 maart 2025 19:09 schreef Kissingbird het volgende:
Ging ook zo eerlijk deze week met volgorde bepalen voor de DR en Jane gewoon ging... schijt aan de rest had.
net zoals ze gister al de fijnste shift hadden![]()
Terecht dat anderen het nu niet meer pikken![]()
en ze willen dat de batterij wordt gewisseld.. net zoals zij dat doen voor anderen
geen zin in discussie over mijn meningquote:Op maandag 10 maart 2025 19:11 schreef Verida het volgende:
[..]
nee, dat was iets anders. Er was afgesproken dat jane als eerste de kluis in zou mogen en Jolien als tweede, De kluis was nu vervangen door de DR en Jane is als eerste gegaan, heeft twee dingen laten liggen en jolien als tweede die dus ook twee dingen kon kopen
Jolien heeft daar Jane nog voor bedankt.
Klopt ja, gewoon volgens afspraak. Het is niet zo dat ze zoals een ander eerder deed gewoon al in de DR stond terwijl er nog gevraagd werd of de rest dat prima vond ..quote:Op maandag 10 maart 2025 19:11 schreef Verida het volgende:
[..]
nee, dat was iets anders. Er was afgesproken dat jane als eerste de kluis in zou mogen en Jolien als tweede, De kluis was nu vervangen door de DR en Jane is als eerste gegaan, heeft twee dingen laten liggen en jolien als tweede die dus ook twee dingen kon kopen
Jolien heeft daar Jane nog voor bedankt.
Jane en Jolien en anderen waren er nog over in gesprek.. was nog niks beslist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 9 maart 2025 11:10 schreef Kissingbird het volgende:
11.10 uur:
BB:
Bewoners er is iets te koop in de dr ik zeg alleen niet wat
Jullie komen om de beurt naar de dr
De volgorde van komen kan van belang zijn
Overleg in de groep wie er mag gaan.
BB zegt: de volgorde kan van belang zijn een sleutel is niet nodig (Pootje heeft geen sleutel)
Matthie: anders de andere volgorde van gister? (toen moesten ze naar de dr) daar was Jolien als laatste.
Axel : de volgorde was gister niet van belang.
Jordy , jolien mathie willen de volgorde van gister omgedraaid aanhouden.
BB: bewoners wie mag er als eerste?
Axel: eerst jolien en dan sharice?
Jolien: ik heb niet veel geld.
Jane: je weet niet of je meer geld hebt dan ik.
Jane wil als eerste gaan. Omdat zij als eerste de kluis in zou gaan. Die is er nu niet meer.. dus ze wilde nu als eerste gaan.
Als BB weer vraagt wie gaat , gaat Jane gewoon als eerste....
quote:Op maandag 10 maart 2025 19:26 schreef greysbones het volgende:
Iedereen is bang voor Axel
Volgens Axel en Jane
quote:Op maandag 10 maart 2025 19:26 schreef greysbones het volgende:
Iedereen is bang voor Axel
Volgens Axel en Jane
quote:Op maandag 10 maart 2025 19:22 schreef Kissingbird het volgende:
Dat was de vorige keer dus al beslist nadat Jordy die kluis met saboteurs leeg kocht. Leuk dat ze nog een keer over hetzelfde hebben willen overleggen maar dat was dus onnodig. Naar mijn mening is het dus logisch dat Jane gewoon gegaan is, want dat was zo gewoon afgesproken, en over mijn mening ga ik geen zinloze discussies voeren.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jane en Jolien en anderen waren er nog over in gesprek.. was nog niks beslist.
Jane liep naar de deur.. bleef daar even staan.. en ging gewoon naar binnen.
Jolien was , helaas, niet assertief genoeg op dat moment maar zij wilde als eerste gaan.
Er was niks samen beslist“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Ja en dan stemmen ze tactisch Charice moet blijven.quote:Op maandag 10 maart 2025 18:56 schreef Visual het volgende:
[..]
Denk dat sharice nog ben kan verrassen
Wauwquote:Op maandag 10 maart 2025 19:32 schreef Kissingbird het volgende:
jane wil niet tussen het gewone volk gaan liggen zegt ze
met een OWW NEEEJJquote:
Hij mocht 1 iets wisselenquote:Op maandag 10 maart 2025 19:37 schreef Jackiegekkie het volgende:
Ik vraag me af of Jordy nog opnieuw met het schatkistje mag knoeien.
Als ik het goed begrepen had, heeft hij wel gekeken naar meerdere bedragen, maar enkel 1 cheque van Jane weggenomen en in zijn eigen envelop gestoken. Hij had natuurlijk nog een cheque van Axel ook kunnen wegnemen, dus misschien was de opdracht dat hij maar 1 iets mag pakken/wisselen?
Ben zooooooo benieuwd hoe dat gaat uitdraaien.
Jane lijkt alles op alles te willen zetten om de vrijstelling te pakken, maar door Jordy zijn actie zal dat dus niet zo lopen. Dan wordt het een klein oorlogje daar, denk ik.
Aha, dank voor de verduidelijking.quote:Op maandag 10 maart 2025 19:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij mocht 1 iets wisselen
Dat stond bij de stemronde
Is wisselen ook wegnemen en in eigen envelop erbij steken?quote:Op maandag 10 maart 2025 19:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij mocht 1 iets wisselen
Dat stond bij de stemronde
ja lekker Sharice in de zeik nemenquote:Op maandag 10 maart 2025 19:38 schreef Luna68 het volgende:
Die twee passen echt goed bij elkaar, walgelijk stel
en Jolien ookquote:
\_______/. Emmertje nodig? 😉quote:
Uiteindelijk zal BB bepalen wanneer ze vallenquote:Op maandag 10 maart 2025 19:44 schreef Luna68 het volgende:
Nu willen ze de munten door laten gaan zodat er bij iedereen geld af gaat, lekkere teamspirit omdat je nog geen munten hebt kunnen vangen
heerlijk dan heeft Jane geen vrijstellingquote:Op maandag 10 maart 2025 19:37 schreef Jackiegekkie het volgende:
Als ik het goed begrepen had, heeft hij wel gekeken naar meerdere bedragen, maar enkel 1 cheque van Jane weggenomen en in zijn eigen envelop gestoken. Hij had natuurlijk nog een cheque van Axel ook kunnen wegnemen, dus misschien was de opdracht dat hij maar 1 iets mag pakken/wisselen?
Jane lijkt alles op alles te willen zetten om de vrijstelling te pakken, maar door Jordy zijn actie zal dat dus niet zo lopen. Dan wordt het een klein oorlogje daar, denk ik.
hoop dat hij dat niet meemaakt en eruit vliegt deze week met vliegtuig van mama die hij vroegquote:Op maandag 10 maart 2025 19:34 schreef greysbones het volgende:
Volgende week gaan er dikke geld bedragen komen
En survival of de fittest
Volgens Axel
maar dat kistje was toch; laagste bod krijgt nominatie? wist niet dat daar ook een vrijstelling bij hoorde?quote:Op maandag 10 maart 2025 19:37 schreef Jackiegekkie het volgende:
Ja ik heb niet de letterlijke tekst zoquote:Op maandag 10 maart 2025 19:41 schreef Flory- het volgende:
[..]
Is wisselen ook wegnemen en in eigen envelop erbij steken?
@Floryquote:Op maandag 10 maart 2025 18:39 schreef rinardo het volgende:
Het is een secret mission, en Jordy heeft decode van het hangslot op de kist gekregen van BBquote:Op maandag 10 maart 2025 18:39 schreef rinardo het volgende:
Het is een secret mission, en Jordy heeft de code van het hangslot op de kist gekregen van BB
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
ja hun zijn het slimste hequote:Op maandag 10 maart 2025 19:27 schreef greysbones het volgende:
Ze denken dat pootje het niet snapt
( het waterspel van vandaag)
Omdat het kanquote:Op maandag 10 maart 2025 19:49 schreef Visual het volgende:
Ik zet even de filmpjes te kijken maar snap er weinig van waarom zijn sharic en pootje op jaxel gegaan ?
gaat hij al ze geld zetten? voor wat hij wilt dat Sharice vrijstelling neemt tochquote:
Daar ben ik ook benieuwd naar, al hoop ik van niet. Als Jane het ziet, dan kan ze alsnog all-in gaan. In dat geval had het stemmen ook totaal geen zin.quote:Op maandag 10 maart 2025 19:51 schreef greysbones het volgende:
Benieuwd of ze de envelop open mogen maken
Hoop dat ze dat een heel fijn gevoel geeft.quote:Op maandag 10 maart 2025 19:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
hi-la-risch dit
Axel: ik zie het als een compliment.
Sterke speler
quote:Op maandag 10 maart 2025 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja ik heb niet de letterlijke tekst zo
Staat volgens mij aan begin van deze cos
( over je vraag heen gelezen, sorry )
echt moet die kist mee ? wahahahaquote:Op maandag 10 maart 2025 19:50 schreef Luna68 het volgende:
Oh hij moet de schatkist meenemen, dus Jane gaat zo een cheque van 3500 missen
ze hebben zich aangesloten bij het kartel voor deze bankquote:Op maandag 10 maart 2025 19:49 schreef Visual het volgende:
Ik zet even de filmpjes te kijken maar snap er weinig van waarom zijn sharic en pootje op jaxel gegaan ?
oh ja zag het later, maar lees van boven naar beneden he , hahahaquote:Op maandag 10 maart 2025 19:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Had hem al gevonden
Maar lief van je
Ik denk het niet, hoor.quote:Op maandag 10 maart 2025 19:50 schreef Luna68 het volgende:
Oh hij moet de schatkist meenemen, dus Jane gaat zo een cheque van 3500 missen
Dit denk ik ookquote:Op maandag 10 maart 2025 19:54 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ik denk het niet, hoor.
Ze gaan die kist niet elk mogen openmaken, dan zou iedereen de code van het slot kennen.
Ze zullen enkel een nieuwe envelop met een nieuw bod er in mogen doen.
Aja alleen de gene die door de kijker gekozen is misschien?quote:Op maandag 10 maart 2025 19:54 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ik denk het niet, hoor.
Ze gaan die kist niet elk mogen openmaken, dan zou iedereen de code van het slot kennen.
Ze zullen enkel een nieuwe envelop met een nieuw bod er in mogen doen.
Jordy heeft afgelopen nacht al in de kist gekeken en een cheque van Jane weggenomen.quote:Op maandag 10 maart 2025 19:55 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Aja alleen de gene die door de kijker gekozen is misschien?
ja voor deze bank doen ze samen hebben ze net met spel ook gedaanquote:
Weet ik. Maar is er daarna niet nog een keer een bericht op insta geweest dat er nog iemand mocht? Of was het een oud bericht wat hier net te zien was?quote:Op maandag 10 maart 2025 19:56 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Jordy heeft afgelopen nacht al in de kist gekeken en een cheque van Jane weggenomen.
Details kun je nalezen in Streamverslagen
Was het oudequote:Op maandag 10 maart 2025 19:59 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Weet ik. Maar is er daarna niet nog een keer een bericht op insta geweest dat er nog iemand mocht? Of was het een oud bericht wat hier net te zien was?
Ikquote:Op maandag 10 maart 2025 19:59 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Weet ik. Maar is er daarna niet nog een keer een bericht op insta geweest dat er nog iemand mocht? Of was het een oud bericht wat hier net te zien was?
Ik dacht oud....heb gekeken maar je kan nu niet stemmen.quote:Op maandag 10 maart 2025 19:59 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Jordy gaat in de foutquote:Op maandag 10 maart 2025 19:59 schreef Joyce-43 het volgende:
waarom nu weer SL
Jordy speelt het wel goed hoor weet hoe te spelen
Mss hebben ze vanochtend nieuwe lege enveloppen in de kist gedaan voor het nieuwe bod??quote:Op maandag 10 maart 2025 19:51 schreef greysbones het volgende:
Benieuwd of ze de envelop open mogen maken
Kiki nieuwe beelden uhmmmm nu weer oudequote:
hoezo dan?quote:Op maandag 10 maart 2025 20:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jordy gaat in de fout
Door te zeggen dat hij 100% weet dat Jane niet meer een 3500 gaat inzetten
Hij zit wel goed met zijn beredenering want Jane en Axel bespraken dat Jane 3500 in zou zetten als hadden ze het net ook over 4000quote:Op maandag 10 maart 2025 19:55 schreef greysbones het volgende:
Jordy aan het rekenen
Als ze allemaal meer inzetten dan 3k
En Axel zet niks extra’s in
Dan krijgt Axel de nominatie
Omdat hij dat nooit zeker kan wetenquote:
Goh fout... Hij spreekt wel vaker in zo'n termen van "ik weet 100% dat....". Het klinkt voor de anderen niet verdacht in de oren.quote:Op maandag 10 maart 2025 20:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jordy gaat in de fout
Door te zeggen dat hij 100% weet dat Jane niet meer een 3500 gaat inzetten
Net in de slaapkamerquote:Op maandag 10 maart 2025 20:02 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Hij zit wel goed met zijn beredenering want Jane en Axel bespraken dat Jane 3500 in zou zetten als hadden ze het net ook over 4000
Of omdat hij zelf het hoogste wil inzetten. Al hoeft hij dat niet te doen.quote:Op maandag 10 maart 2025 20:03 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Goh fout... Hij spreekt wel vaker in zo'n termen van "ik weet 100% dat....". Het klinkt voor de anderen niet verdacht in de oren.
Hij doet wel erg hard zijn best om te zorgen dat Matti, Sharice en Pootje niet al te veel inzetten. Omdat hij weet dat het niet nodig is, maar dat natuurlijk niet kan zeggen. Ik vind het een beetje aandoenlijk, want hij zegt het voor HUN bestwil. Zelf wint of verliest hij niets door bvb Pootje all-in te laten gaan.
Ja halfquote:Op maandag 10 maart 2025 20:04 schreef BigBreg83 het volgende:
Het kartel weet niet nog steeds niet van de chocheltruc met het geld van de DM en het boodschappen geld?
Het laatste wat ik daar over hoorde, was dat ze dat gingen bluffen.quote:Op maandag 10 maart 2025 20:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Omdat hij dat nooit zeker kan weten
En Jane en Axel hebben al besproken dat ze 5k erin gaan steken
Ja, dat dacht ik ook (gelezen te hebben, want heb ze niet op stream).quote:Op maandag 10 maart 2025 20:05 schreef Ynti het volgende:
[..]
Het laatste wat ik daar over hoorde, was dat ze dat gingen bluffen.
Net op de slaapkamerquote:Op maandag 10 maart 2025 20:05 schreef Ynti het volgende:
[..]
Het laatste wat ik daar over hoorde, was dat ze dat gingen bluffen.
Ja zo heb ik ook gehoord.quote:Op maandag 10 maart 2025 20:05 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook (gelezen te hebben, want heb ze niet op stream).
Dat ze zeiden: we gaan ze overbluffen en ZEGGEN dat we 5k bij doen.
Kloptquote:Op maandag 10 maart 2025 20:06 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ze zijn bang dan want dan houdt ze weinig over
Ik duizel van de cijfertjes, maar hoop dat iemand dan meer dan 5k totaal heeft.quote:Op maandag 10 maart 2025 20:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Net op de slaapkamer
Bespraken ze het samen
Jane MOET de vrijstelling en daarom 5k
was gezegd tegen Sharice en zij heeft het hun laten wetenquote:Op maandag 10 maart 2025 20:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Omdat hij dat nooit zeker kan weten
En Jane en Axel hebben al besproken dat ze 5k erin gaan steken
Oke, dan heb ik hun één na laatste plan gehoord, en niet hun defintieve beslissingquote:Op maandag 10 maart 2025 20:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Net op de slaapkamer
Bespraken ze het samen
Jane MOET de vrijstelling en daarom 5k
Het hangt sowieso af vanquote:Op maandag 10 maart 2025 20:07 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ik duizel van de cijfertjes, maar hoop dat iemand dan meer dan 5k totaal heeft.
Anders valt gans Jordy zijn plan / secret mission / verrassing in het water en wint Jane alsnog de vrijstelling
nou hij moet wel Axel en jane laag laten houden natuurlijk dus erg krap spelen wat hij aanraad is wel gevaarlijk spelquote:Op maandag 10 maart 2025 20:03 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Goh fout... Hij spreekt wel vaker in zo'n termen van "ik weet 100% dat....". Het klinkt voor de anderen niet verdacht in de oren.
Hij doet wel erg hard zijn best om te zorgen dat Matti, Sharice en Pootje niet al te veel inzetten. Omdat hij weet dat het niet nodig is, maar dat natuurlijk niet kan zeggen. Ik vind het een beetje aandoenlijk, want hij zegt het voor HUN bestwil. Zelf wint of verliest hij niets door bvb Pootje all-in te laten gaan.
Hij zit nog wel met die secret missionquote:
ja dat zeg ikquote:Op maandag 10 maart 2025 20:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij zit nog wel met die secret mission
Dus of hij daar nog een keer wat over mag vertellen
Weet hij niet
Indekken dus
Afluisteren bij dr denk ik dab. Anders krijgt ze geen zender check.quote:Op maandag 10 maart 2025 20:12 schreef Jackiegekkie het volgende:
Jane krijgt zendercheck.
Stond af te luisteren ?
Nee hij had nog 3072 over dat kan kloppen want begon met 3400 en had 1200 erbij en 400 en 200 en 510 eraf voor boodschappen.quote:
quote:Op maandag 10 maart 2025 20:13 schreef Jackiegekkie het volgende:
Ze is er maar druk mee, die Jane.
Gevoel van controle verliezen over het spel?
En Jolien en Matti lopen gewoon voorbij zonder iets tegen haar te zeggenquote:Op maandag 10 maart 2025 20:14 schreef Flory- het volgende:
Nog even naar het boudoir en dralen in de gang
En was niets aan gelogen op dat moment. Deed steeds zeggen wil naar huis. Veel meepraten enzoquote:Op maandag 10 maart 2025 20:15 schreef Hznootje het volgende:
In de Podcast wordt Pootje behoorlijk neergehaald door Jordy..
Oh ik zag haar bij de kasten staan.wie was er binnen dan op dat momentquote:Op maandag 10 maart 2025 20:15 schreef odie22 het volgende:
[..]
niet bij de panicroom of game area of decision room
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |