Hij weet echt wel wat van vogels.quote:Op maandag 10 maart 2025 18:38 schreef Kissingbird het volgende:
Pootje ziet een groene halsbandparkiet![]()
Hier bij oosterpark zitten ze echt bij honderdenquote:Op maandag 10 maart 2025 18:38 schreef Kissingbird het volgende:
Pootje ziet een groene halsbandparkiet![]()
In amsterdam zijn er zat.......quote:Op maandag 10 maart 2025 18:39 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Hij weet echt wel wat van vogels.
Brussel zit inderdaad vol met halsbandparkieten.
Ja vind ik wel leuk dat hij er zoveel vanaf weet.quote:Op maandag 10 maart 2025 18:39 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
En Poot ziet ze nu ook, en dat klopt, vooral in het westen zijn ze talrijk aanwezig.quote:Op maandag 10 maart 2025 18:39 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ja, was leuke anecdote.quote:Op maandag 10 maart 2025 18:42 schreef Kissingbird het volgende:
Pootje vertelt dat hij een verrekijker heeft gekregen voor zijn verjaardag. Een oude mensen cadeau zegt hij met een lach
Pootje.quote:Op maandag 10 maart 2025 18:46 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Bordje links boven... Iemand die geen broccoli lust?
Het is erg dat hij het steeds moet zeggen....ik zal het me rest van mijn leven niet meer vergeten dat hij strontmisselijk wordt van visquote:
Lol, keek ik ook net naar.quote:Op maandag 10 maart 2025 18:46 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Bordje links boven... Iemand die geen broccoli lust?
Ik ben niet zo bezig met Jordy's privé levenquote:Op maandag 10 maart 2025 18:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is erg dat hij het steeds moet zeggen....ik zal het me rest van mijn leven niet meer vergeten dat hij strontmisselijk wordt van vis
Ik heb het vanmorgen ook al een keer gepoogd uit te leggenquote:Op maandag 10 maart 2025 18:39 schreef rinardo het volgende:
Om maar in deze nieuwe reeks even aan te sluiten op de TT
Het is een secret mission, en Jordy heeft de code van het hangslot op de kist gekregen van BB
[ link | afbeelding ]
Ik ook niet maar hoor daar dagelijks dat hij misselijk wordt....quote:Op maandag 10 maart 2025 18:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben niet zo bezig met Jordy's privé leven
Ook een raar moment, ze zien toch dat ze gaan eten.quote:Op maandag 10 maart 2025 18:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Axel krijgt z'n bord met eten voor z'n neus geschoven door Jane:
BB : Axel, kom naar de DBK!
Axel is geen fan op het moment van BB.
Daar heeft BB niks mee te makenquote:Op maandag 10 maart 2025 18:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ook een raar moment, ze zien toch dat ze gaan eten.
quote:Op maandag 10 maart 2025 18:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Daar heeft BB niks mee te maken
Zijn huis
Zijn regels
1x gehoord en ik vind het erg overdreven maar vervelend dat jij daar ook mee zitquote:Op maandag 10 maart 2025 18:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik ook niet maar hoor daar dagelijks dat hij misselijk wordt....
Je zou toch zeggen dat ze het daar ook weten.
Nee, ik dacht het niet....was puur voor plezier.quote:Op maandag 10 maart 2025 18:51 schreef kater1 het volgende:
Zeg, dat waterballonnetjes gevecht van tijdje terug, konden ze daar ook wat mee winnen? Heb het hele weekend aan SV teruggelezen maar kan het niet vinden.
Ze weinig als ze eerst haddenquote:Op maandag 10 maart 2025 18:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Pootje dus een bordje rijst met zalm. En Jordy een bordje rijst met brocolli.
En beiden nog bechamelsaus eroverheen.
Nee dat was gewoon voor de lolquote:Op maandag 10 maart 2025 18:51 schreef kater1 het volgende:
Zeg, dat waterballonnetjes gevecht van tijdje terug, konden ze daar ook wat mee winnen? Heb het hele weekend aan SV teruggelezen maar kan het niet vinden.
Elke dag zolang ze zalm eten....wast ook niet af....quote:Op maandag 10 maart 2025 18:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
1x gehoord en ik vind het erg overdreven maar vervelend dat jij daar ook mee zit
Ik heb 'm live over z'n nek horen gaan .... was niet mijn hoogtepunt van BB dit jaar...quote:Op maandag 10 maart 2025 18:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
1x gehoord en ik vind het erg overdreven maar vervelend dat jij daar ook mee zit
Ja snap dat ook niet. Wij hebben er 1 als wij vis in de oven hebben gehad en de geur is er de volgende dag niet helemaal uit ze geen eten uit de oven wil. Zit gewoon tussen de oren.quote:
Wel overdag maar niet avondafwasquote:Op maandag 10 maart 2025 18:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Elke dag zolang ze zalm eten....wast ook niet af....
Das niet helemaal waarquote:Op maandag 10 maart 2025 18:53 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja snap dat ook niet. Wij hebben er 1 als wij vis in de oven hebben gehad en de geur is er de volgende dag niet helemaal uit ze geen eten uit de oven wil. Zit gewoon tussen de oren.
quote:Op maandag 10 maart 2025 18:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jij gaat het ook nooit meer vergeten?quote:Op maandag 10 maart 2025 18:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik heb 'm live over z'n nek horen gaan .... was niet mijn hoogtepunt van BB dit jaar...
Dat mag ik hopen van welquote:Op maandag 10 maart 2025 18:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jij gaat het ook nooit meer vergeten?
Doei Charicequote:Op maandag 10 maart 2025 18:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy bespreekt met Jolien de nominaties, Jolien is niet te horen.
Jordy : Stel we zetten Axel en Jane erop, wie zet je er dan naast.
Jolien : [...]
Jordy : Gaat ze niet leuk vinden, maar ik denk wel dat dat de beste keuze is.
Sharice dus.
Ja, inderdaad...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |