SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
ja nu klopt hetquote:Op maandag 10 maart 2025 18:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O, je bedoelt per dag 500 gram groente?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dat klopt. Het moet onderdeel van je dagelijks eetpatroon worden.quote:
Ik moet me dat aanwennen.How can I make this topic about me?![]()
hallo mevrouwquote:Op maandag 10 maart 2025 18:58 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik vind het ook heerlijk, lekker veel groente.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Met dressing.quote:Op maandag 10 maart 2025 18:58 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik vind het ook heerlijk, lekker veel groente.How can I make this topic about me?![]()
Nee alleen bij sla doe ik een dressing. Maar roerbakken met ui en knoflook, in de oven met kruiden enz.quote:![]()
zij zit in big brother= op rtl 5quote:Op maandag 10 maart 2025 19:02 schreef StevenHyde het volgende:
Ik zie videoland bovenin staan, dus geen idee
Kijken veel fokkers naar net als DTS-junkiesWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Geeft niks.quote:Op maandag 10 maart 2025 19:03 schreef Paul het volgende:
[..]
zij zit in big brother= op rtl 5
Kijken veel fokkers naar net als DTS-junkiesHow can I make this topic about me?![]()
quote:Op maandag 10 maart 2025 19:06 schreef gebrokenglas het volgende:
Nou Justin, aan Paul krijg je een pittige tegenstander.![]()
![]()
![]()
![]()
Ga je even bij BB weg kom je der hier tegenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Schiere dag in de stad grunn it kan veel minder.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Zo gaat datquote:Op maandag 10 maart 2025 19:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga je even bij BB weg kom je der hier tegen![]()
Hoi Dot
Smile, it's free therapy.![]()
nee is een vrouw, sharice van big brotherquote:Op maandag 10 maart 2025 19:14 schreef StevenHyde het volgende:
Wie is deze UI Paul? Is dat Maikullllll?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Brandweerauto's gaan voorbij.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hey Birdiequote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
BosniëThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik merk dat ik ook veel meer verzadigd ben en niet meer naar snacks grijp wat uurtjes na het etenquote:Op maandag 10 maart 2025 18:58 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik vind het ook heerlijk, lekker veel groente.Uw ADH vitamine Worst
echt he, ongelooflijkquote:Op maandag 10 maart 2025 19:28 schreef hemarookworst het volgende:
Fümms bö wö tää zää Uu, pögiff, kwii Ee.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Rinnzekete bee bee nnz krr müü?quote:Op maandag 10 maart 2025 19:28 schreef hemarookworst het volgende:
Fümms bö wö tää zää Uu, pögiff, kwii Ee.![]()
Kurtquote:Op maandag 10 maart 2025 19:30 schreef devzero het volgende:
Tijd dat deze held in de OP komt te staan als boegbeeld van DTS!
[ afbeelding ]![]()
![]()
echt hequote:Op maandag 10 maart 2025 19:30 schreef devzero het volgende:
Tijd dat deze held in de OP komt te staan als boegbeeld van DTS!
[ afbeelding ]Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Massale cyberaanval op X, waarschuwt Elon Musk: ‘Gecoördineerde groep of land betrokken’.
Het socialemediaplatform X kampt al de hele dag met storingen. Volgens eigenaar Elon Musk is er een massale cyberaanval bezig. ‘We worden elke dag aangevallen, maar dit was uitgevoerd met veel capaciteit. Ofwel is er een grote, gecoördineerde groep en/of een land bij betrokken’, zegt Musk in een bericht op het platform. Bron de StentorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
jaaaaaaaa puntje voor pauljaaaaaaaa puntje voor paul
jaaaaaaaa puntje voor paul
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
dacht al hee, kon hele dag niet op twitter hee, moest maar hier in dts bolkenquote:Op maandag 10 maart 2025 19:32 schreef Dotteke het volgende:
Massale cyberaanval op X, waarschuwt Elon Musk: ‘Gecoördineerde groep of land betrokken’.
Het socialemediaplatform X kampt al de hele dag met storingen. Volgens eigenaar Elon Musk is er een massale cyberaanval bezig. ‘We worden elke dag aangevallen, maar dit was uitgevoerd met veel capaciteit. Ofwel is er een grote, gecoördineerde groep en/of een land bij betrokken’, zegt Musk in een bericht op het platform. Bron de StentorWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ha vandaar dat je hier zit.quote:Op maandag 10 maart 2025 19:33 schreef Paul het volgende:
[..]
dacht al hee, kon hele dag niet op twitter hee, moest maar hier in dts bolkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Doe maarquote:Op maandag 10 maart 2025 19:32 schreef Dotteke het volgende:
Het socialemediaplatform X kampt al de hele dag met storingen. Volgens eigenaar Elon Musk is er een massale cyberaanval bezig. ‘We worden elke dag aangevallen, maar dit was uitgevoerd met veel capaciteit. Ofwel is er een grote, gecoördineerde groep en/of een land bij betrokken’, zegt Musk in een bericht op het platform. Bron de StentorUw ADH vitamine Worst
Ik heb veel meer puntenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Paul, ga.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Je moet mij niet vertellen wat ik moet doen brutale vlegelquote:Uw ADH vitamine Worst
Want?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Yeah. Nu nog even iets meer halen dan Justinquote:
Wat is een starlet?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hahahahaquote:
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
nee hoor heb die starlet niet meer, maar weet dat grotetijd jaloers was op mn starlet omdat hij graag in kofferbakken ging zitten en mijnes daarvoor mooi gevormd washiihihihWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
A tochquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Sabelt het gelijk neer hoorquote:Op maandag 10 maart 2025 19:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Yeah. Nu nog even iets meer halen dan Justin
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Maar je gaat de goede kant op. Als Justin nu zou stoppen en als dit seizoen zou doorlopen tot December, dan zou je zeker winnen.quote:![]()
Bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Kijkquote:Op maandag 10 maart 2025 20:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar je gaat de goede kant op. Als Justin nu zou stoppen en als dit seizoen zou doorlopen tot December, dan zou je zeker winnen.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
BolKOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:
Cavia een optie?quote:Op maandag 10 maart 2025 20:44 schreef maily het volgende:
[..]
we hebben al meer dan 217.000.000 posts!!!!![]()
![]()
quote:Op maandag 10 maart 2025 20:44 schreef maily het volgende:
[..]
we hebben al meer dan 217.000.000 posts!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Benieuwd wie de gelukkige wasquote:Op maandag 10 maart 2025 20:46 schreef maily het volgende:
[..]
heb net ff gekeken zal rond 18.00 uur zijn geweest![]()
![]()
Ik zei BölkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagensinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
SPL / Post-id 217.000.000 is bijna aan de beurtquote:Op maandag 10 maart 2025 20:48 schreef maily het volgende:
[..]
kan dat topic niet meer vinden .... ggrrrsinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Elleuw. Hoe ist?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:Op maandag 10 maart 2025 20:49 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ben er weer.
Account probleempjes gehadNa dat gedoe met je mobiel en je bankrekening ook nog eens dit?
![]()
Ellende.quote:Op maandag 10 maart 2025 20:51 schreef Pinnenmutske het volgende:
Mailadres geschredderd dus ik kon niet meer inloggenHow can I make this topic about me?![]()
TTThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik interpreteerde het meer als chillquote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik ben geen fan van katten jongensOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik heb een nieuwequote:Op maandag 10 maart 2025 20:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]. Heb je je gsm ook kunnen lokaliseren?
Werewolf![]()
Middeleeuwse tekeningen doen mij denken aan mijn painttekeningen toen ik voor het eerst de pc ontdekteUw ADH vitamine Worst
1quote:
As usualOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: