seriues ben ik steeds aan de beurt wat miszeg ik nou eigenlijk?quote:Op maandag 10 maart 2025 15:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat je fan bent van iemand is fijn, maar moet je nu iedere keer je haat naar ander
[..]
Kan die even wat minder, schelden is niet nodig
Nee kansen verspreiden dus sharice of pootje pakkenquote:Op maandag 10 maart 2025 15:12 schreef Luna68 het volgende:
Snap alleen niet dat Matti zegt dat toen hij zag dat pootje op Jane of Axel ging, hij zelf daar niet meer op ging.
Dat stuk snap ik ook niet ,maar het is dus wel zo, terwijl Pootje net tegen Ax zei dat hij dat niet had gedaanquote:Op maandag 10 maart 2025 15:12 schreef Luna68 het volgende:
Snap alleen niet dat Matti zegt dat toen hij zag dat pootje op Jane of Axel ging, hij zelf daar niet meer op ging.
Mattheus kan je niet echt vertrouwen in het spel. Jane 'chanteert' hem af en toe een beetje met Deb.quote:Op maandag 10 maart 2025 15:12 schreef Luna68 het volgende:
Wat ik begrijp moesten ze bakken vullen bij de ander en pootje schijnt op jane gegaan te zijn en dat stak beetje bij meneer axelquote:Op maandag 10 maart 2025 15:11 schreef Puzzie het volgende:
Ik snap het verhaal nog niet helemaal , maar dat gaan we straks vast in delen terug zien
En ook bij jane want sharice had ook bij hun gedaan.quote:Op maandag 10 maart 2025 15:13 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Wat ik begrijp moesten ze bakken vullen bij de ander en pootje schijnt op jane gegaan te zijn en dat stak beetje bij meneer axel
Waarschijnlijk omdat pootje hele volle bakken hadquote:Op maandag 10 maart 2025 15:12 schreef Luna68 het volgende:
En op Ax ,maar dat bedoelde ik nietquote:Op maandag 10 maart 2025 15:13 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Wat ik begrijp moesten ze bakken vullen bij de ander en pootje schijnt op jane gegaan te zijn en dat stak beetje bij meneer axel
Net als Jordy de laatste dagen deed bedoel je? Tja kennelijk is dat menselijkquote:Op maandag 10 maart 2025 15:13 schreef Juultje1981 het volgende:
Ben benieuwd hoelang het duurt voordat Jane gaat klagen dat ze weer alleen staat met Axel en dat iedereen tegen hun is
Ik denk dat we op de uitzending moeten wachtenquote:Op maandag 10 maart 2025 15:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
En op Ax ,maar dat bedoelde ik niet, ik denk dat we in de loop van de dag meer te weten komen over wat er is geberd
Ja zeker alleen het verschil is dat zij dat helemaal belachelijk vonden zijn gedragquote:Op maandag 10 maart 2025 15:14 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Net als Jordy de laatste dagen deed bedoel je? Tja kennelijk is dat menselijk
Pissed offquote:Op maandag 10 maart 2025 15:15 schreef zodeju het volgende:
Waaro zit Axel nu die lucifers af te steken......Als ze branden laat hij ze weer doven door de wind.....
Ook , daar zien we fragmenten ,maar sit blijft nog wel sudderen tussen hunquote:Op maandag 10 maart 2025 15:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat we op de uitzending moeten wachten
Werkelijk?quote:Op maandag 10 maart 2025 15:11 schreef Koos1958 het volgende:
Jane schijnt ook asociaal geschreeuwt te hebben las ik.
Huhquote:Op maandag 10 maart 2025 15:18 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Het begint hier ook al vind ik.. overal wordt er zoveel miscommunicatie verspreidt. Laten we gewoon elkaar respecteren.
Dafuqquote:Op maandag 10 maart 2025 15:18 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Het begint hier ook al vind ik.. overal wordt er zoveel miscommunicatie verspreidt. Laten we gewoon elkaar respecteren.
Ah ja, dat was idd nastyquote:Op maandag 10 maart 2025 15:21 schreef Folies het volgende:
Sharice net over hoe Jaxel tegen haar deden.
Ja in haar voet geschotenquote:Op maandag 10 maart 2025 15:21 schreef Folies het volgende:
Sharice net over hoe Jaxel tegen haar deden.
meesterzet!quote:Op maandag 10 maart 2025 15:22 schreef Kinga het volgende:
Wtf is going on? Sharice is overgelopen naar Kartel?
Als iemand jou op een bepaalde manier aanspreekt dan zou je, denk ik, ook zoiets hebben van veel plezier met jullie spel.quote:Op maandag 10 maart 2025 15:22 schreef Kinga het volgende:
Er loopt nu veel door elkaar heenquote:
quote:Op maandag 10 maart 2025 15:25 schreef Flow3r het volgende:
Jolien heeft aan Sharice verteld dat ze toch een tweede gamechanger heeft
Geluid uitmquote:Op maandag 10 maart 2025 15:26 schreef Kinga het volgende:
Ik hoor Jordy weer alles bepalen. Ik word daar echt schijtziek van he.
Ja mooie wending hequote:Op maandag 10 maart 2025 15:27 schreef Kissingbird het volgende:
Jaa daar is het al TOPWEEK![]()
Jordy: jongens we kunnen 1 ding concluderen.. de week begon slecht maar het begint nu wat te draaien en ik heb het idee dat er wat spanning aan de andere kant zit.
Is dat zo?quote:Op maandag 10 maart 2025 15:26 schreef Kinga het volgende:
is toch niet zo erg allemaal?quote:Op maandag 10 maart 2025 15:26 schreef Kinga het volgende:
Dat klopt wel een klein little bitquote:Op maandag 10 maart 2025 15:27 schreef Kissingbird het volgende:
Jaa daar is het al TOPWEEK![]()
Jordy: jongens we kunnen 1 ding concluderen.. de week begon slecht maar het begint nu wat te draaien en ik heb het idee dat er wat spanning aan de andere kant zit.
Ik hoor het ook niet.ik hoorde 4 mensen overleggen in enthousiasme wat volgende mogelijkheden konden zijnquote:Op maandag 10 maart 2025 15:28 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Is dat zo?
Ik ben er nog maar half uurtje geleden in gevallen, en ben nog niet met alle verhaallijnen mee.
Maar lijkt me toch dat mensen nog altijd zelf bepalen wat ze doen. En als ik Sharice zo de laatste dagen zie, dan doet zij echt wel wat ze zelf wil - en niet wat Jordy wil.
Jaaa TopWEEK weerquote:
quote:Op maandag 10 maart 2025 15:29 schreef Puzzie het volgende:
er is wel een vrijstelling begrijp ik nu![]()
Wel Jolien dan?
Daarom proberen ze nu dat Pootje veel geld in gaat zetten. Dan weet jane nog niet dat ze op 0 staat in de kist. Denk wel dat matti de laagste inzet blijft houden en hij genomineerd is.quote:Op maandag 10 maart 2025 15:29 schreef Puzzie het volgende:
er is wel een vrijstelling begrijp ik nu![]()
Wel Jolien dan?
Volgens mij zeggen ze juist niet veel erinquote:Op maandag 10 maart 2025 15:31 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Daarom proberen ze nu dat Pootje veel geld in gaat zetten. Dan weet jane nog niet dat ze op 0 staat in de kist. Denk wel dat matti de laagste inzet blijft houden en hij genomineerd is.
Dat hoeft niet Jane heeft nu eigenlijk nog niks ingezetquote:Op maandag 10 maart 2025 15:31 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Daarom proberen ze nu dat Pootje veel geld in gaat zetten. Dan weet jane nog niet dat ze op 0 staat in de kist. Denk wel dat matti de laagste inzet blijft houden en hij genomineerd is.
Dit blijf je nog wel houden tot eind BBquote:Op maandag 10 maart 2025 15:31 schreef Dotteke het volgende:
Gaan we weer. Axel doet, ja maar Jordy heeft toen.
Jordy heeft gezegd, Ja maar Jane heeft toen en toen dat en dat gezegd
Laten we nu niet steeds terug slaan.
Laat iedereen blij zijn met zijn of haar favoriet
Ga niet zo hatelijk posten als je een bewoner niet mag, jij zou het ook niet leuk vinden als jou favoriet werd afgemaakt
neee niet weer die zin!quote:
Ik hoorde het onlangs voor het eerst toen ik in een winkel liep. Zonder boodschappen weggegaan.quote:
quote:Op maandag 10 maart 2025 15:32 schreef Folies het volgende:
[..]
Ik hoorde het onlangs voor het eerst toen ik in een winkel liep. Zonder boodschappen weggegaan.
oh heeft hij hem niet Joliem?quote:
Nee Matti zeiquote:
Jolien heeft de vrijstelling ja, Mattie zei gewoon lekker een vrijstelling is binnen team kartelquote:
Vind dat zulke rare uitspraken van Jordy steeds, er zitten voor de Fame? Waarom zit Jordy in BB dan? Iedereen zit daar toch een soort van voor de “fame”.quote:Op maandag 10 maart 2025 15:32 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy zegt diegene die hier zit voor de fame schreeuwde gigantisch dat hij zijn oren dicht hield. Ecal zei van doe even zachter
Idd. Ik ben weg bij FB en hier zie ik hetzelfde gedrag gewoon terug. Echt raar.quote:Op maandag 10 maart 2025 15:31 schreef Dotteke het volgende:
Gaan we weer. Axel doet, ja maar Jordy heeft toen.
Jordy heeft gezegd, Ja maar Jane heeft toen en toen dat en dat gezegd
Laten we nu niet steeds terug slaan.
Laat iedereen blij zijn met zijn of haar favoriet
Ga niet zo hatelijk posten als je een bewoner niet mag, jij zou het ook niet leuk vinden als jou favoriet werd afgemaakt
O ja en pseudomodden of elkaar aanspreken kan je aan de mods overlaten
En opdrachten geven via een tr is ook niet nodig. Gewoon een tr zetten en de moderatie besluit wel wat men er mee doet.
quote:Op maandag 10 maart 2025 15:34 schreef Juultje1981 het volgende:
Jane legt de fohn aan op de grond zodat niemand kan afluisteren
Karma denk ik danquote:Op maandag 10 maart 2025 15:34 schreef Ace90ace het volgende:
Ik begrijp Axel en Jane wel want vorige keer waren ze save en heeft Jane door kleur te bekennen Pootje en Sharice gered van de bank want anders was een van hen naar huis geweest.
Haatdragendquote:Op maandag 10 maart 2025 15:35 schreef Flow3r het volgende:
Axel : dit geintje gaat ervoor zorgen dat zij op de bank komt , en hij
Zeker! Maar het viel allemaal wel mee.quote:Op maandag 10 maart 2025 15:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Alles gemist, puppy hier, maar wat lees ik ?
Moesten pootje en Sharice verantwoording afleggen een Jaxel?
Hoop dat hier een filmpje van komt
SPOILER: filmpjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Nou ik zou dat wel echt jammer vinden. Ik zie graag zo’n nuchtere jongen. En kan echt wel genieten van de momentjes met Jane. Leuke gesprekken en lol.quote:Op maandag 10 maart 2025 15:26 schreef Flow3r het volgende:
Ohh hoe heerlijk zou het zijn als Axel vrijdag moet moven![]()
Exact. Waarom zou je zelfs met je kop op tv willen komen en dan ook nog eens 24/7 gefilmd worden? Als je niet op aandacht kickt blijf je daar ver van weg, zelfs voor geld.quote:Op maandag 10 maart 2025 15:34 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Vind dat zulke rare uitspraken van Jordy steeds, er zitten voor de Fame? Waarom zit Jordy in BB dan? Iedereen zit daar toch een soort van voor de “fame”.
Nee niet te veel geld inzetten. Jane wil 3000 opnieuw doen. San weet jordy als matti er 1000 bij zichzelf bij doet hij 3300 totaal heeft en jane het minste heeftquote:Op maandag 10 maart 2025 15:35 schreef Ynti het volgende:
Probeert Jordy Matti er van te weerhouden om geld in te zetten in de kist?
Zodat Jordy zelf de vrijstelling krijgt, of denk ik te slecht?
Zoals de waard is ...quote:Op maandag 10 maart 2025 15:37 schreef Joyce-43 het volgende:
der is helemaal niemand MEvr achterdocht
jaaaquote:Op maandag 10 maart 2025 15:37 schreef Puzzie het volgende:
Jane is geen voorstander van een vrijstelling kopen maar...
Ze gaat em dus kopen
Ik hoor bij jolien geen föhn. Is dat jij jane?quote:Op maandag 10 maart 2025 15:36 schreef Gerrie_55 het volgende:
Kan B B even omroepen dat die fohn uitmoet
ja kan alleen deze week nogquote:Op maandag 10 maart 2025 15:38 schreef TheVoice4ever het volgende:
maar overigens deze week toch de laatste week dat er GCers kunnen worden ingezet, als ik het me goed herinner?
hun waren nooit op de bank want heel het kartel zat er zowat opquote:Op maandag 10 maart 2025 15:34 schreef Ace90ace het volgende:
Ik begrijp Axel en Jane wel want vorige keer waren ze save en heeft Jane door kleur te bekennen Pootje en Sharice gered van de bank want anders was een van hen naar huis geweest.
Wat…quote:Op maandag 10 maart 2025 15:39 schreef Kissingbird het volgende:
Heb het idee dat Axel nu wat stress heeft. Eigenlijk nog niet eerder op zijn koppie gezien
Nou ja zeg......quote:Op maandag 10 maart 2025 15:35 schreef Joyce-43 het volgende:
Jane de fohne neerleggen voor geluid Axel wil ze beide op de bank pleuren
Ja klopt, dus Axel naar huis (duh verassing) en Mattie en Jane er bij op de bankquote:Op maandag 10 maart 2025 15:38 schreef TheVoice4ever het volgende:
maar overigens deze week toch de laatste week dat er GCers kunnen worden ingezet, als ik het me goed herinner?
Interessante bankquote:Op maandag 10 maart 2025 15:40 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja klopt, dus Axel naar huis (duh verassing) en Mattie en Jane er bij op de bank
Dat zie je elke dag bij Axel als je dat niet ziet ben je blindquote:Op maandag 10 maart 2025 15:39 schreef Kissingbird het volgende:
Heb het idee dat Axel nu wat stress heeft. Eigenlijk nog niet eerder op zijn koppie gezien
Niet gezien!! hahahaquote:
over Pootje en Sharicequote:Op maandag 10 maart 2025 15:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Niet gezien!! hahaha
Straks even terug kijken![]()
Hij ziet er nog steeds bozig, stressig uit..
en nu hebben ze het over iemand die stress heeft.. domme stress...
Jane we hebben jou letterlijk van de bank afgehaald
(geen idee over wie het gaat)
geluidje van de vending met de vrijstelling voor Jolien![]()
![]()
![]()
@:odie22 Jolien een vrijstelling
Als Jane geen dubbelspel gepleegd had, en het kartel had gevolgd, waren ze gewoon de lul geweest vorige week.quote:Op maandag 10 maart 2025 15:39 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hun waren nooit op de bank want heel het kartel zat er zowat op
Heeft Jane dan het minste ingezet van iedereen?quote:Op maandag 10 maart 2025 15:37 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee niet te veel geld inzetten. Jane wil 3000 opnieuw doen. San weet jordy als matti er 1000 bij zichzelf bij doet hij 3300 totaal heeft en jane het minste heeft
Jane had 3500 ingezet maar Jordy heeft die bij hem mogen stoppen maar dat weet niemandquote:Op maandag 10 maart 2025 15:42 schreef Ynti het volgende:
[..]
Heeft Jane dan het minste ingezet van iedereen?
Dan koopt ze als het ware haar nominatie ipv vrijstelling.
Sssttt mogen ze niet horen hahaquote:Op maandag 10 maart 2025 15:43 schreef Joyce-43 het volgende:
indicatie fout Axel
ze gaan zoeizo op pootje en Sharice
uhm nee jullie zijn aan de beurt
Jane ook?quote:Op maandag 10 maart 2025 15:42 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Als Jane geen dubbelspel gepleegd had, en het kartel had gevolgd, waren ze gewoon de lul geweest vorige week.
Het is een geen overstappenquote:Op maandag 10 maart 2025 15:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar van de andere kant, bij het kartel maken Pootje en Sharice nul kans.
Zet Sharice naast Mattheus, en wie zal ik kiezen? En denk dat er meerderen zijn die zo denken.quote:Op maandag 10 maart 2025 15:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar van de andere kant, bij het kartel maken Pootje en Sharice nul kans.
Echt vanaf het begin rechtopstaan hoofd naar beneden en de ogen omhoog....dan zie je een bange wezel....vol met stress.quote:Op maandag 10 maart 2025 15:39 schreef Kissingbird het volgende:
Mocht de dubbele stem van Keanu toch niet aan Jolien worden doorgegeven?quote:Op maandag 10 maart 2025 15:40 schreef Koos1958 het volgende:
Jolien heeft dubbele stem en sensuur dat iemand niet mag stemmen jordy heeft 2x dubbele stem. En matti die dat hij iemand eraf kan halen en een ander erop kan zetten.
Is daar al iets over gezegd?quote:Op maandag 10 maart 2025 15:45 schreef Ynti het volgende:
[..]
Mocht de dubbele stem van Keanu toch niet aan Jolien worden doorgegeven?
Ja maar als matti er niets bij doet is hij laagste want jane doet er weer 3000 bij. En matti heeft nu 2250 als die er 1000 bijzet is jane zeker genomineerd.quote:Op maandag 10 maart 2025 15:43 schreef Flow3r het volgende:
Als Jane het laagste bedrag in de kist heeft is de genomineerd ?
Mattiquote:Op maandag 10 maart 2025 15:45 schreef Folies het volgende:
[..]
Zet Sharice naast Mattheus, en wie zal ik kiezen? En denk dat er meerderen zijn die zo denken.
quote:Op maandag 10 maart 2025 15:45 schreef Folies het volgende:
[..]
Zet Sharice naast Mattheus, en wie zal ik kiezen? En denk dat er meerderen zijn die zo denken.
Keanu heeft hem in de kast van mattie gelegdquote:Op maandag 10 maart 2025 15:46 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
Ze rekenen hem niet mee dus ik denk dat Keanu het in moest leveren
Ja, dat weet ik.quote:Op maandag 10 maart 2025 15:43 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
Jane had 3500 ingezet maar Jordy heeft die bij hem mogen stoppen maar dat weet niemand
Dat heeft hij zojuist al gedaanquote:Op maandag 10 maart 2025 15:48 schreef Tascha071 het volgende:
Ach Axel mag best ook ff flink balen etc. Hij kan t flink maken en dan nog zal hij zich niet zo gedragen als n Jordy als hij zijn zinnetje niet krijgt
Ligt eraan wat de rest doet iddquote:Op maandag 10 maart 2025 15:48 schreef Ynti het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik.
Dus als er nog 1 keer ingelegd mag worden dan heeft Jane totaal 3.000 in de kist.
Maar heeft zij dan de minste inleg van iedereen? En daardoor de nominatie?
Hij pakt gewoon wat kleding. Heb Jordy vandaag nog aan deuren zien luisteren hoor. Valt allemaal heel erg meequote:
Nee, maar Jolien zei net een half uurtje geleden tegen Sharice dat zij een dubbele stem heeft.quote:
Iedereen gedraagt zich erg kinderachtig van deze groep bewoners bij tegenslagquote:Op maandag 10 maart 2025 15:48 schreef Tascha071 het volgende:
Ach Axel mag best ook ff flink balen etc. Hij kan t flink maken en dan nog zal hij zich niet zo gedragen als n Jordy als hij zijn zinnetje niet krijgt
Die heeft ze gewonnen met een spel, gc van Keanu moest hij inleverenquote:Op maandag 10 maart 2025 15:49 schreef Ynti het volgende:
[..]
Nee, maar Jolien zei net een half uurtje geleden tegen Sharice dat zij een dubbele stem heeft.
En Jordy deed gewoon terug....quote:Op maandag 10 maart 2025 15:50 schreef Tascha071 het volgende:
Hier zie m lekker gewoon doen to Jordy. Jordy kan hier nog wat van leren
Niet z'n sterkste kant.quote:Op maandag 10 maart 2025 15:52 schreef freaky40 het volgende:
Hij moet wel nadenken wat hij verteld aan Sharice.
maar wat zou er mis zijn als je er alleen maar zit voor de fame?quote:Op maandag 10 maart 2025 15:32 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy zegt diegene die hier zit voor de fame schreeuwde gigantisch dat hij zijn oren dicht hield. Ecal zei van doe even zachter
Voor deze week denk ik , het is in principe ieder voor zichquote:Op maandag 10 maart 2025 15:52 schreef marky het volgende:
Ik ben benieuwd hoe dit gelegenheidsverbond stand gaat houden.
Omdat hij een grotere leugenaar is...Bij Jordy merk je het...quote:Op maandag 10 maart 2025 15:50 schreef Tascha071 het volgende:
Hier zie m lekker gewoon doen to Jordy. Jordy kan hier nog wat van leren
Oke, ik wist niet dat die ingeleverd moest worden.quote:Op maandag 10 maart 2025 15:50 schreef danaqui het volgende:
[..]
Die heeft ze gewonnen met een spel, gc van Keanu moest hij inleveren
Omdat die er nog gewoon staatquote:Op maandag 10 maart 2025 15:53 schreef Sestra666 het volgende:
waarom denken ze dat ze nog meer mogen inleggen (kist)
Ik geloof dat het is gezegdquote:Op maandag 10 maart 2025 15:53 schreef Sestra666 het volgende:
waarom denken ze dat ze nog meer mogen inleggen (kist)
das wel kutquote:Op maandag 10 maart 2025 15:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik geloof dat het is gezegd
Meerdere keren inleggen
Ja maar als het andersom was geweest had Jordy nu liggen huilen in bed. Had excuus bedacht dat hij hier al vanaf begin zit en berichtje van ouders mist. Dat hij daarom dus verdrietig is. Krijgt dan van andere weer kado’tjes omdat hij zo zielig is. Bijv 400 euries met n spel. Of hij mag voorrang want dan is t wat gezelliger in huis. Dat zie je bij axcel niet.quote:
doe ik ookquote:Op maandag 10 maart 2025 15:55 schreef greysbones het volgende:
Voor een mega spiegel met een mini spiegel je mascara doen
quote:Op maandag 10 maart 2025 15:56 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Ja maar als het andersom was geweest had Jordy nu liggen huilen in bed. Had excuus bedacht dat hij hier al vanaf begin zit en berichtje van ouders mist. Dat hij daarom dus verdrietig is. Krijgt dan van andere weer kado’tjes omdat hij zo zielig is. Bijv 400 euries met n spel. Of hij mag voorrang want dan is t wat gezelliger in huis. Dat zie je bij axcel niet.
Hoewel ik wel zie dat axcel het nu uit zijn tenen perst. Maar hij is alles behalve het verwende jongetje zonder zijn speentje
Ik geloof dat die weg is jaquote:Op maandag 10 maart 2025 15:59 schreef Ynti het volgende:
Credits voor Axel, hij zet wel weer gewoon koffie voor iedereen.
Of is de suite weer gewoon suite en dus koffiezetapparaatloos?
hij zet altijd koffie voor de hele groep.quote:Op maandag 10 maart 2025 15:59 schreef Ynti het volgende:
ja is wegquote:Op maandag 10 maart 2025 15:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik geloof dat die weg is ja
Weet ik niet zeker
Die is wegquote:Op maandag 10 maart 2025 15:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik geloof dat die weg is ja
Weet ik niet zeker
Ja suite is koffieapparaatloosquote:Op maandag 10 maart 2025 15:59 schreef Ynti het volgende:
Hopelijk een van Jaxel naar huis vrijdagquote:Op maandag 10 maart 2025 16:00 schreef Rhosyn het volgende:
Jolien vrijstelling gewonnen met het waterspel lees ik.
Leuk voor haar.
Deze week niet op de bank.
Ik kan het je niet zeggen, was even weg en komt terug in een chaos.quote:Op maandag 10 maart 2025 15:22 schreef Kinga het volgende:
Ik hoop Axelquote:Op maandag 10 maart 2025 16:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hopelijk een van Jaxel naar huis vrijdag
Sharice is team Shapooquote:Op maandag 10 maart 2025 16:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kan het je niet zeggen, was even weg en komt terug in een chaos.
Is de een net klaar met de fohn krijg je de ander met de stijlborstel
EN over naar de keuken, rust aan de oren ::D
Van mij mag hij wegquote:Op maandag 10 maart 2025 16:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik hoop Axel
Benieuwd of Jane het dan allemaal nog kan zien als ‘het spel’
Weet ik, maar nu vind ik het extra aardig.quote:Op maandag 10 maart 2025 15:59 schreef Verida het volgende:
[..]
hij zet altijd koffie voor de hele groep.
hij zal het als normaal vinden, om gewoon voor de hele groep koffie te zetten.quote:Op maandag 10 maart 2025 16:02 schreef Ynti het volgende:
[..]
Weet ik, maar nu vind ik het extra aardig.
Na deze tegenslag had hij het ook niet kunnen doen. Alleen voor zichzelf en Jane bijvoorbeeld, omdat hij de pest in heeft.
Lachuhquote:
Nee ze zat met haar handen weer aan haar harenquote:Op maandag 10 maart 2025 16:04 schreef Rhosyn het volgende:
Jane vraagt Axel een staart in haar haar te maken pakt hij haar elastiekje aan en dan zegt ze la maar ik heb mijn handen gewassen.
Ze zei, laat maar ik moet mijn handen toch weer wassen, want ik heb aan mijn haar gezetenquote:Op maandag 10 maart 2025 16:04 schreef Rhosyn het volgende:
Jane vraagt Axel een staart in haar haar te maken pakt hij haar elastiekje aan en dan zegt ze la maar ik heb mijn handen gewassen.
Nee Sharice en Pootje zijn niet bij het kartel en/of Jaxelquote:Op maandag 10 maart 2025 16:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
LachuhVoor team Jordy gunstig ze hebben nu niet meer 4 tegen hun waarschijnlijk Mooi ontwikkeling wel. Kijken waar dit weer toe gaat leiden
Ik meende net dat ze team Jordy was omdat Jordy haar alles stond te vertellen
Dan is in personen team Jordy het sterkte.quote:Op maandag 10 maart 2025 16:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee Sharice en Pootje zijn niet bij het kartel en/of Jaxel
Ze vormen gelegheids-groepjes in tijden van nominatiesquote:Op maandag 10 maart 2025 16:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan is in personen team Jordy het sterkte.
Ten Shapo heeft ook de info hoe team Jane werkt
Jane en Axel zijn op deze manier een beetje uitgespeeld denk ik.
De rollen zijn weer omgekeerd
Jane heeft aan Jordy een heel verhaal destijds opgehangen over haar zgn onzekerheden en dat ze daarvoor naar BB was gegaan. Uit niets blijkt dat ze daar mee bezig is.quote:Op maandag 10 maart 2025 15:52 schreef Verida het volgende:
[..]
maar wat zou er mis zijn als je er alleen maar zit voor de fame?
dat kan toch gewoon je reden zijn geweest om je op te geven
Net zoals je je op kunt geven om een grote som geld te winnen
of gewoon voor de ervaring. Maar ieder zal zo zijn reden hebben, en dat lijkt me niet slecht toch ?
Het is ook niet zijn koffie. Het enig wat Axel op dit moment nog doet is de koffie.quote:Op maandag 10 maart 2025 15:59 schreef Ynti het volgende:
En komen in de kamer en zeggen we mogen niets zeggenquote:Op maandag 10 maart 2025 16:15 schreef Dotteke het volgende:
Jane en Axel overleggen wel of niet vertelen aan de rest
Ze besluiten het wel te vertellen Jane zeg laten we het maar doen om de prace te bewaren
Zegt BB: Waarom peace bewaren Jane
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |