Over sharice en pootje.quote:Op maandag 10 maart 2025 12:43 schreef Puzzie het volgende:
Gametalk,
Jane: 'Het is geven en nemen he?'
Er klopt iets niet zeggen de onderbuiken van Jaxel
[ afbeelding ]
Door wie wordt dat account van BB beheerd dan?quote:Op maandag 10 maart 2025 12:49 schreef Li0nHeart het volgende:
De insta van BB bekijkende is het raar dat BB zo partij heeft gekozen, terwijl de streams laten zien dat het gehakketak echt beide kanten op gaat.
En kijk hoe Axel als eerste zijn batterijen wisselt !quote:Op maandag 10 maart 2025 12:50 schreef Dotteke het volgende:
Beste bewoners, mag ik even jullie aandacht. Het is tijd voor een batterij wissel. Go Zegt BB
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de uitzendingen komt Jordy er vaak slecht van afquote:Op maandag 10 maart 2025 12:49 schreef Li0nHeart het volgende:
De insta van BB bekijkende is het raar dat BB zo partij heeft gekozen, terwijl de streams laten zien dat het gehakketak echt beide kanten op gaat.
quote:Op maandag 10 maart 2025 12:51 schreef Jockari het volgende:
[..]
En kijk hoe Axel als eerste zijn batterijen wisselt !Hij kan niet weg he...dat gouden munten ding kan gaan rollen en dan zijn ze boos op hem want 500 euro er afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No mercy for animal abusers
Die kijk ik niet, maar ook dat is niet eerlijk.quote:Op maandag 10 maart 2025 12:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
In de uitzendingen komt Jordy er vaak slecht van af
Sinds wanneer is BB wel eerlijkquote:Op maandag 10 maart 2025 12:52 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Die kijk ik niet, maar ook dat is niet eerlijk.
Is ook niet zo. Hij wordt zelfs heel erg in bescherming genomen vind ikquote:Op maandag 10 maart 2025 12:52 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Die kijk ik niet, maar ook dat is niet eerlijk.
Precies, ze gaan om de beurt.quote:Op maandag 10 maart 2025 12:51 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hij kan niet weg he...dat gouden munten ding kan gaan rollen en dan zijn ze boos op hem want 500 euro er af
Dezelfde filmpjes heeft BB ook op X gezet.quote:Op maandag 10 maart 2025 12:49 schreef Li0nHeart het volgende:
wie hebben hun een vrijstelling gegund???quote:Op maandag 10 maart 2025 12:43 schreef Puzzie het volgende:
Gametalk,
Jane: 'Het is geven en nemen he?'
Er klopt iets niet zeggen de onderbuiken van Jaxel
[ afbeelding ]
Ja, dat vroeg ik me ook af.quote:Op maandag 10 maart 2025 13:16 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wie hebben hun een vrijstelling gegund???
Gaat om pootje en sharice van de bank houdenquote:Op maandag 10 maart 2025 13:20 schreef Ynti het volgende:
[..]
Ja, dat vroeg ik me ook af.
Jane en Axel hebben hun ook dingen gegund.
Ja, maar daar hadden wijzelf uiteindelijk ook voordeel van, zei Axel.
Daar ging het niet om, zei Jane.
(Dat is bijzaak, heeft ze niet zo gezegd, maar bedoelde ze wel)
Zo zeker is hij dus nietquote:Op maandag 10 maart 2025 13:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Nou Axel als je zo zeker van je zaak bent, kan je toch op de bank gaan zitten en zien hoe de kijkers beslissen
Niemand is hun wat schuldig, het is een spel, toch?quote:Op maandag 10 maart 2025 13:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gaat om pootje en sharice van de bank houden
En het kartel erop
Ze vinden dat pootje en sharice hen nu wat schuldig zijn
Zij vinden van welquote:Op maandag 10 maart 2025 13:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Niemand is hun wat schuldig, het is een spel, toch?
Nee dat hoorde je vannacht ook, twijfel of ze wel juist hadden gehandeld en wat de kijkers er van zouden vindenquote:
Dat gaat ze niet lukken, niet 2x achter elkaar.quote:Op maandag 10 maart 2025 13:24 schreef KinKiJan het volgende:
Axel: "Ik weet even niet hoe we deze uit gaan spelen, want ik ga sowieso genaaid worden, kan niet anders. Wat ik begrijp, er zijn in principe 3 kampen, iedereen kiest voor z'n eigen. Het is gewoon even belangrijk dat we die vrijstelling pakken"
Ik begreep dat hij wilde dat Jane dat zou doen?quote:Op maandag 10 maart 2025 13:25 schreef greysbones het volgende:
Axel wil er 3k bijklappen
Voor de vrijstelling
Hij zeiquote:Op maandag 10 maart 2025 13:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik begreep dat hij wilde dat Jane dat zou doen?
Dat zou toch wat zijn zeg!quote:Op maandag 10 maart 2025 13:25 schreef Koos1958 het volgende:
Axel raad jane aan om er 3000 bij op de gooien.
oja dus als je iemand iets gunt moeten die verplicht wat terug doen hahahaquote:Op maandag 10 maart 2025 13:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
En het kartel erop
Dat Jaxel Sharice en Pootje vorige week van de bank hebben gehouden?quote:Op maandag 10 maart 2025 13:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
En het kartel erop
Zij vinden dat veelquote:Op maandag 10 maart 2025 13:29 schreef Ynti het volgende:
[..]
Dat Jaxel Sharice en Pootje vorige week van de bank hebben gehouden?
Dat is dan toch het enige wat ze voor hun gedaan hebben?
Ik vond dat Jane en Axel het lieten voorkomen als dat ze meer voor Sharice en Pootje hadden gedaan.
Ook wel raar dat ze zo denkenquote:Op maandag 10 maart 2025 13:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zij vinden dat veel
Gisteravond hadden ze het er ook al over
Dat pootje en sharice hen wat schuldig zijn
Of ze meent het echt.quote:Op maandag 10 maart 2025 13:27 schreef greysbones het volgende:
Jane
Hé Jor
We zullen misschien niet de beste vrienden zijn
Hier in het huis
Maar ben je ok
Jordy
Ja
En jullie
Het is gewoon een uithoor tactiek
Ja en wantrouwenquote:Op maandag 10 maart 2025 13:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die heeft de paniek in d’r ogen staan
Het Kartel heeft ook altijd geprobeerd haar te saven en daar doet ze ook niets voor terug. Je speelt het spel voor jezelfquote:
Hele gesprek gisteravond was raarquote:
Ik denk niet dat hij dat bewust zeiquote:Op maandag 10 maart 2025 13:31 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja deed hij dat nu bewust of was het foutje over sharice
Ik denk dat ze dat heel vaak roeptquote:Op maandag 10 maart 2025 13:31 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Of ze meent het echt.
Omdat Jordy vandeweek zich rot voelde.
Ik denk dat Jane spel en persoonlijk goed kan scheiden.
Ik ben op een gegeven moment naar bed gegaan maar het gaat al dagen zo als ze in de suite zitten.quote:Op maandag 10 maart 2025 13:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hele gesprek gisteravond was raar
Erg , wij zijn goed
En de rest zijn sukkels
ja idd ze is wat meer te weten gekomen over Sharice dus, ja lekker uitgenast is ze welquote:Op maandag 10 maart 2025 13:27 schreef greysbones het volgende:
Jane
Hé Jor
We zullen misschien niet de beste vrienden zijn
Hier in het huis
Maar ben je ok
Jordy
Ja
En jullie
Het is gewoon een uithoor tactiek
ja dnek eigenlijk dat geen geheim is toch Sharice heeft dat gezegd toch?quote:Op maandag 10 maart 2025 13:29 schreef Puzzie het volgende:
Oei Jordy :' Sharice zei vanmorgen ook dat ze geen geld gaat betalen voor een vrijstelling.
Jane ineens grote ogen
Jordy heeft dat Sharice vanmorgen aangeradenquote:Op maandag 10 maart 2025 13:34 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja dnek eigenlijk dat geen geheim is toch Sharice heeft dat gezegd toch?
nou heb der eergisteren gehoord en geloof dat ze er gisteren ook om lachte zo gemeend is het niet hoorquote:Op maandag 10 maart 2025 13:31 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Of ze meent het echt.
Omdat Jordy vandeweek zich rot voelde.
Ik denk dat Jane spel en persoonlijk goed kan scheiden.
Pootje is daar wel goed inquote:Op maandag 10 maart 2025 13:35 schreef greysbones het volgende:
Jane pakt door naar pootje
Wat geeft hij prijs
Niks
Ze probeert iedereen uit te horen, maar iedereen heeft het doorquote:Op maandag 10 maart 2025 13:35 schreef greysbones het volgende:
Wat geeft hij prijs
Niks
Echt wel!!!! Dat zag je na die opmerking van Jordy over Sharicequote:
Misschien de meest onderschatte spelerquote:
Echt hequote:Op maandag 10 maart 2025 13:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien de meest onderschatte speler![]()
Zijn tactiek bewaard tot het eind
Klopt, Jane zei dat ze het wel zielig vond dat Jordy zich zo rot voelde. Axel zei meteen ik niet en toen kwam het bekende lachje van Jane en antwoorde Boeienquote:Op maandag 10 maart 2025 13:36 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou heb der eergisteren gehoord en geloof dat ze er gisteren ook om lachte zo gemeend is het niet hoor
Ja preciesquote:Op maandag 10 maart 2025 13:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Echt wel!!!! Dat zag je na die opmerking van Jordy over Sharice
ja en pootje wilde het ook voor sharicequote:Op maandag 10 maart 2025 13:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jordy heeft dat Sharice vanmorgen aangeraden
pech pech pech zegquote:Op maandag 10 maart 2025 13:35 schreef greysbones het volgende:
Wat geeft hij prijs
Niks
Begrijpelijkquote:Op maandag 10 maart 2025 13:38 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja en pootje wilde het ook voor sharice
Vanochtend hadden Jaxel, Sharice en Pootje suitesessie.quote:Op maandag 10 maart 2025 13:34 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja dnek eigenlijk dat geen geheim is toch Sharice heeft dat gezegd toch?
kwam geloof niet veel uitquote:Op maandag 10 maart 2025 13:39 schreef Ynti het volgende:
[..]
Vanochtend hadden Jaxel, Sharice en Pootje suitesessie.
Ik weet niet precies wat daar allemaal precies gezegd is
was je langs gereden hahaquote:
Bij de meesten kan je zien wanneer ze liegen , dus dat zegt niet veelquote:Op maandag 10 maart 2025 13:44 schreef OmaJacky het volgende:
Je kan wel heel goed aan het gezicht van Jordy zien als hij 'liegt'.Als je goed op zijn mimiek let kun je goed lezen als hij een onzin verhaaltje verteld aan Jane en Axel. Dat hij geen geld heeft en dat hij geen vrijstelling zal kopen. ( Wetende dat hij nu een bod van 4500 in de kist heeft. Ook wetende wat iedereen nu ingezet heeft.)
Als hij een serieus gesprek heeft of als hij zijn boosheid eruit gooit kijkt hij heel anders.
Hij liegt niet in die zin dat hij zelf geen geld er voor uit zal geven. Door die geheime missie, heeft hij de kans gekregen de cheque van Jane in zijn envelop heeft gedaan, maar zelf zal hij er geen geld meer aan uitgevenquote:Op maandag 10 maart 2025 13:44 schreef OmaJacky het volgende:
Je kan wel heel goed aan het gezicht van Jordy zien als hij 'liegt'.Als je goed op zijn mimiek let kun je goed lezen als hij een onzin verhaaltje verteld aan Jane en Axel. Dat hij geen geld heeft en dat hij geen vrijstelling zal kopen. ( Wetende dat hij nu een bod van 4500 in de kist heeft. Ook wetende wat iedereen nu ingezet heeft.)
Als hij een serieus gesprek heeft of als hij zijn boosheid eruit gooit kijkt hij heel anders.
Wij weten het (secret mission)quote:Op maandag 10 maart 2025 13:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Bij de meesten kan je zien wanneer ze liegen , dus dat zegt niet veel
Ik hoop Axel maar veel zullen ze er niet aan hebben.quote:Op maandag 10 maart 2025 13:46 schreef Tascha071 het volgende:
Ik hoop dat Jane flink wat geld gaat verdienen.
Oh en vorige week dan en de drie keer daarvoor dat hij op de bank zat. Is a 4x genomineerd als enige. Hoezo gered door bbquote:Op maandag 10 maart 2025 13:48 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Ik vind het niet zo leuk meer heel deze gestuurde Bigbrother het is wel duidelijk dat ze een persoon continu overal te gaan saven en ja het is Jordy.
Elk jaar hetzelfde toch. Vorig jaar bij Ashley ook. Ik vond het wel leuk. Ze pikken er elk jaar personen uit die belangrijk zijn voor de verhaallijntjes en die TV maken.quote:Op maandag 10 maart 2025 13:48 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Ik vind het niet zo leuk meer heel deze gestuurde Bigbrother het is wel duidelijk dat ze een persoon continu overal te gaan saven en ja het is Jordy.
Nee he?quote:
Het gaat mij niet om Jordy? Het gaat erom dat het zo vreselijk doorzichtig is geworden en BB het spel zo open en bloot speelt. Ik snap hun bemoeizucht niet en dan hun voorkeuren voor bepaalde BB bewoners. Het valt te erg op. En dan een bericht over Axel plaatsen is nog lager dan laag.quote:Op maandag 10 maart 2025 13:50 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh en vorige week dan en de drie keer daarvoor dat hij op de bank zat. Is a 4x genomineerd als enige. Hoezo gered door bb
Denk eerder dat Jordy wat onzekerheid en twijfel bij Jaxel wil zaaienquote:Op maandag 10 maart 2025 13:53 schreef Ynti het volgende:
[..]
Nee he?
Ze hebben daar niet echt gezegd hoeveel geld ze nog bij gingen leggen, toch?
Dus dan heeft Jordy wel (per ongeluk?) verteld dat Sharice zegt dat ze geen geld/weinig geld bij gaat leggen.
het is mssn laag, maar het is nog lager van Axel om het continu te zeggen. Ze weten dat ze 24/7 op camera gevolgd worden. Gewoon niet slim van Axel en hij zegt het nogal vaakquote:Op maandag 10 maart 2025 13:55 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om Jordy? Het gaat erom dat het zo vreselijk doorzichtig is geworden en BB het spel zo open en bloot speelt. Ik snap hun bemoeizucht niet en dan hun voorkeuren voor bepaalde BB bewoners. Het valt te erg op. En dan een bericht over Axel plaatsen is nog lager dan laag.
ze zijn nog best schappelijk geweest, het mongool en de middelvinger staan er niet opquote:Op maandag 10 maart 2025 13:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
het is mssn laag, maar het is nog lager van Axel om het continu te zeggen. Ze weten dat ze 24/7 op camera gevolgd worden. Gewoon niet slim van Axel en hij zegt het nogal vaak
quote:Op maandag 10 maart 2025 14:41 schreef BigBreg83 het volgende:
We zijn er weer!axel ennjane zijn niet blij.
Wie is hij?!quote:Op maandag 10 maart 2025 14:45 schreef Koos1958 het volgende:
Jezus belachelijknze moeten bij axel verantwoording afleggen op wie ze zijn gegaanm
Niet te filmenquote:
schreef het zelfde dat pootje erin mee gaat snap ik nietquote:Op maandag 10 maart 2025 14:45 schreef Koos1958 het volgende:
Jezus belachelijknze moeten bij axel verantwoording afleggen op wie ze zijn gegaanm
pootje is niet dom, die zei vanacht al; “ik ga over lijken, ongeacht welke” xDquote:Op maandag 10 maart 2025 14:49 schreef Joyce-43 het volgende:
pootje ga er eens tegen in wie is hij wel niet?
Vreemd kind die Jane.quote:Op maandag 10 maart 2025 14:49 schreef Was-beer het volgende:
Jane schijnt heel erg geschreeuwd te hebben tijdens de game om Sharice aan te moedigen
Jordy: Axel zei op een gegeven moment zelfs: nu is het wel genoeg
Wat hebben ze afgelopen week zelf gedaan.quote:Op maandag 10 maart 2025 14:50 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Axel mag toch vragen aan Pootje, waarom die hun plots zo laat vallen? Dit is niet ter verantwoording roepen, maar gewoon checken?
Bijzonder ... ze zei dat dit echt niet haar spel was.quote:Op maandag 10 maart 2025 14:50 schreef Puzzie het volgende:
Ah Sharice heeft iets gewonnen begrijp ik?
begrijp die niet hoorquote:Op maandag 10 maart 2025 14:50 schreef greysbones het volgende:
Sharice zit nog net niet te smeken om vergiffenis
vragen ja nromale manier, hoe hij dat doet is kom even bij baasje verantwoording afleggenquote:Op maandag 10 maart 2025 14:50 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Axel mag toch vragen aan Pootje, waarom die hun plots zo laat vallen? Dit is niet ter verantwoording roepen, maar gewoon checken?
Het begrip Chantage naar nieuwe hoogte....quote:Op maandag 10 maart 2025 14:51 schreef Juultje1981 het volgende:
Och och Axel en Jane wij hebben jullie van de bank gehouden vorige week
Nou met het hele spionage gedoe in gedachtequote:Op maandag 10 maart 2025 14:52 schreef Puzzie het volgende:
Ik vind dit wel heel erg gênant om te zien
Ik kijk niet eens meerquote:Op maandag 10 maart 2025 14:52 schreef Puzzie het volgende:
Ik vind dit wel heel erg gênant om te zien
Echt hoorquote:Op maandag 10 maart 2025 14:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou met het hele spionage gedoe in gedachte
Is dit echt sneuer dan sneu
Ik denk Sharice? Ik heb geen ideequote:Op maandag 10 maart 2025 14:53 schreef Koos1958 het volgende:
Maar wie heeft nu vrijstelling, denk echt niet een van die 4 omdat jane en axel zo pissig zijn.
Jolienquote:Op maandag 10 maart 2025 14:53 schreef Koos1958 het volgende:
Maar wie heeft nu vrijstelling, denk echt niet een van die 4 omdat jane en axel zo pissig zijn.
Jolien naar het schijnt.quote:Op maandag 10 maart 2025 14:53 schreef Koos1958 het volgende:
Ja, dat is kennelijk door een hoop gemist.quote:Op maandag 10 maart 2025 14:50 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Volgens mij Jolienquote:Op maandag 10 maart 2025 14:53 schreef Koos1958 het volgende:
Maar ze blijft ook gewoon zittenquote:
Ik snap dat ook nietquote:Op maandag 10 maart 2025 14:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar ze blijft ook gewoon zittenIk had het al niet gepikt dat iemand mij zo aansprak
Zoiets ja. Moest ook alles weer schoon gemaakt worden met drogers.quote:Op maandag 10 maart 2025 14:54 schreef greysbones het volgende:
Zelfde spel als vorig jaar denk ik?
Met bakkenvullen
Preciesquote:Op maandag 10 maart 2025 14:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zoiets ja. Moest ook alles weer schoon gemaakt worden met drogers.
oooh zei hij dat echt?quote:Op maandag 10 maart 2025 14:50 schreef greysbones het volgende:
Kijk daar komt ie
Jullie zijn ons wat schuldig
Dacht ik ook meteen aanquote:Op maandag 10 maart 2025 14:54 schreef greysbones het volgende:
Met bakkenvullen
Dan heeft ze toch een keer vrijstelling , daar zat ze al weken over te zeurenquote:Op maandag 10 maart 2025 14:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja denk ik ook die hoorde ik zeggen toen jullie bij me stonden te juichen
Hij en Janequote:Op maandag 10 maart 2025 14:56 schreef maxelu het volgende:
[..]
oooh zei hij dat echt?
heerlijk
tis hem helemaal naar zn bol gestegen
wat een kop, niet hahahquote:
Maar is toch echt misselijk om dit zo te doen.quote:Op maandag 10 maart 2025 14:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar ze blijft ook gewoon zittenIk had het al niet gepikt dat iemand mij zo aansprak
Ja dat is het maar ze gaat er wel in meequote:Op maandag 10 maart 2025 14:57 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Maar is toch echt misselijk om dit zo te doen.
Overrompeld denk ik, maar pootje was ook lafjesquote:Op maandag 10 maart 2025 14:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja dat is het maar ze gaat er wel in mee
😂😂😂quote:Op maandag 10 maart 2025 14:51 schreef samanthal het volgende:
HAHAHA LEKKER VOOR TEAM JAXEL-MISBAKSEL
Doet hij heel vaakquote:Op maandag 10 maart 2025 14:59 schreef Juultje1981 het volgende:
Axel noemt Jolien jolientje.dat is ook wel jezelf boven haar plaatsen
uh dat even gemist?quote:
Ja ik denk dat dat zoiets wasquote:Op maandag 10 maart 2025 15:01 schreef Koos1958 het volgende:
Vorig jaar was toch met die bakken op hun rug door het huis lopen. En dan in de tuin overgieten
Ik hoop echt dat bb het van te voren niet laat zien zodat ze het geld kan aanpassenquote:Op maandag 10 maart 2025 15:06 schreef Polleke1234 het volgende:
En dan moet die wissel van Jordy nog aan het licht komen.
Jepquote:Op maandag 10 maart 2025 15:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Alles gemist, puppy hier, maar wat lees ik ?
Moesten pootje en Sharice verantwoording afleggen een Jaxel?
Hoop dat hier een filmpje van komt
vermoed ik ook gang dit keer drijft ook hahah, vorig jaar mochten we mee kijken tochquote:Op maandag 10 maart 2025 14:54 schreef greysbones het volgende:
Met bakkenvullen
Lijkt mij nietquote:Op maandag 10 maart 2025 15:08 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat bb het van te voren niet laat zien zodat ze het geld kan aanpassen
Dat je fan bent van iemand is fijn, maar moet je nu iedere keer je haat naar anderquote:
Kan die even wat minder, schelden is niet nodigquote:Op maandag 10 maart 2025 14:51 schreef samanthal het volgende:
HAHAHA LEKKER VOOR TEAM JAXEL *** Mod Edit***
Mooi manquote:Op maandag 10 maart 2025 15:09 schreef Puzzie het volgende:
Pootje heeft dus wel op Axel en Jane gegooid begrijp ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |