Over sharice en pootje.quote:Op maandag 10 maart 2025 12:43 schreef Puzzie het volgende:
Gametalk,
Jane: 'Het is geven en nemen he?'
Er klopt iets niet zeggen de onderbuiken van Jaxel
[ afbeelding ]
Door wie wordt dat account van BB beheerd dan?quote:Op maandag 10 maart 2025 12:49 schreef Li0nHeart het volgende:
De insta van BB bekijkende is het raar dat BB zo partij heeft gekozen, terwijl de streams laten zien dat het gehakketak echt beide kanten op gaat.
En kijk hoe Axel als eerste zijn batterijen wisselt !quote:Op maandag 10 maart 2025 12:50 schreef Dotteke het volgende:
Beste bewoners, mag ik even jullie aandacht. Het is tijd voor een batterij wissel. Go Zegt BB
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de uitzendingen komt Jordy er vaak slecht van afquote:Op maandag 10 maart 2025 12:49 schreef Li0nHeart het volgende:
De insta van BB bekijkende is het raar dat BB zo partij heeft gekozen, terwijl de streams laten zien dat het gehakketak echt beide kanten op gaat.
quote:Op maandag 10 maart 2025 12:51 schreef Jockari het volgende:
[..]
En kijk hoe Axel als eerste zijn batterijen wisselt !Hij kan niet weg he...dat gouden munten ding kan gaan rollen en dan zijn ze boos op hem want 500 euro er afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No mercy for animal abusers
Die kijk ik niet, maar ook dat is niet eerlijk.quote:Op maandag 10 maart 2025 12:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
In de uitzendingen komt Jordy er vaak slecht van af
Sinds wanneer is BB wel eerlijkquote:Op maandag 10 maart 2025 12:52 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Die kijk ik niet, maar ook dat is niet eerlijk.
Is ook niet zo. Hij wordt zelfs heel erg in bescherming genomen vind ikquote:Op maandag 10 maart 2025 12:52 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Die kijk ik niet, maar ook dat is niet eerlijk.
Precies, ze gaan om de beurt.quote:Op maandag 10 maart 2025 12:51 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hij kan niet weg he...dat gouden munten ding kan gaan rollen en dan zijn ze boos op hem want 500 euro er af
Dezelfde filmpjes heeft BB ook op X gezet.quote:Op maandag 10 maart 2025 12:49 schreef Li0nHeart het volgende:
wie hebben hun een vrijstelling gegund???quote:Op maandag 10 maart 2025 12:43 schreef Puzzie het volgende:
Gametalk,
Jane: 'Het is geven en nemen he?'
Er klopt iets niet zeggen de onderbuiken van Jaxel
[ afbeelding ]
Ja, dat vroeg ik me ook af.quote:Op maandag 10 maart 2025 13:16 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wie hebben hun een vrijstelling gegund???
Gaat om pootje en sharice van de bank houdenquote:Op maandag 10 maart 2025 13:20 schreef Ynti het volgende:
[..]
Ja, dat vroeg ik me ook af.
Jane en Axel hebben hun ook dingen gegund.
Ja, maar daar hadden wijzelf uiteindelijk ook voordeel van, zei Axel.
Daar ging het niet om, zei Jane.
(Dat is bijzaak, heeft ze niet zo gezegd, maar bedoelde ze wel)
Zo zeker is hij dus nietquote:Op maandag 10 maart 2025 13:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Nou Axel als je zo zeker van je zaak bent, kan je toch op de bank gaan zitten en zien hoe de kijkers beslissen
Niemand is hun wat schuldig, het is een spel, toch?quote:Op maandag 10 maart 2025 13:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gaat om pootje en sharice van de bank houden
En het kartel erop
Ze vinden dat pootje en sharice hen nu wat schuldig zijn
Zij vinden van welquote:Op maandag 10 maart 2025 13:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Niemand is hun wat schuldig, het is een spel, toch?
Nee dat hoorde je vannacht ook, twijfel of ze wel juist hadden gehandeld en wat de kijkers er van zouden vindenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |