seriues ben ik steeds aan de beurt wat miszeg ik nou eigenlijk?quote:Op maandag 10 maart 2025 15:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat je fan bent van iemand is fijn, maar moet je nu iedere keer je haat naar ander
[..]
Kan die even wat minder, schelden is niet nodig
Nee kansen verspreiden dus sharice of pootje pakkenquote:Op maandag 10 maart 2025 15:12 schreef Luna68 het volgende:
Snap alleen niet dat Matti zegt dat toen hij zag dat pootje op Jane of Axel ging, hij zelf daar niet meer op ging.
Dat stuk snap ik ook niet ,maar het is dus wel zo, terwijl Pootje net tegen Ax zei dat hij dat niet had gedaanquote:Op maandag 10 maart 2025 15:12 schreef Luna68 het volgende:
Snap alleen niet dat Matti zegt dat toen hij zag dat pootje op Jane of Axel ging, hij zelf daar niet meer op ging.
Mattheus kan je niet echt vertrouwen in het spel. Jane 'chanteert' hem af en toe een beetje met Deb.quote:Op maandag 10 maart 2025 15:12 schreef Luna68 het volgende:
Wat ik begrijp moesten ze bakken vullen bij de ander en pootje schijnt op jane gegaan te zijn en dat stak beetje bij meneer axelquote:Op maandag 10 maart 2025 15:11 schreef Puzzie het volgende:
Ik snap het verhaal nog niet helemaal , maar dat gaan we straks vast in delen terug zien
En ook bij jane want sharice had ook bij hun gedaan.quote:Op maandag 10 maart 2025 15:13 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Wat ik begrijp moesten ze bakken vullen bij de ander en pootje schijnt op jane gegaan te zijn en dat stak beetje bij meneer axel
Waarschijnlijk omdat pootje hele volle bakken hadquote:Op maandag 10 maart 2025 15:12 schreef Luna68 het volgende:
En op Ax ,maar dat bedoelde ik nietquote:Op maandag 10 maart 2025 15:13 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Wat ik begrijp moesten ze bakken vullen bij de ander en pootje schijnt op jane gegaan te zijn en dat stak beetje bij meneer axel
Net als Jordy de laatste dagen deed bedoel je? Tja kennelijk is dat menselijkquote:Op maandag 10 maart 2025 15:13 schreef Juultje1981 het volgende:
Ben benieuwd hoelang het duurt voordat Jane gaat klagen dat ze weer alleen staat met Axel en dat iedereen tegen hun is
Ik denk dat we op de uitzending moeten wachtenquote:Op maandag 10 maart 2025 15:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
En op Ax ,maar dat bedoelde ik niet, ik denk dat we in de loop van de dag meer te weten komen over wat er is geberd
Ja zeker alleen het verschil is dat zij dat helemaal belachelijk vonden zijn gedragquote:Op maandag 10 maart 2025 15:14 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Net als Jordy de laatste dagen deed bedoel je? Tja kennelijk is dat menselijk
Pissed offquote:Op maandag 10 maart 2025 15:15 schreef zodeju het volgende:
Waaro zit Axel nu die lucifers af te steken......Als ze branden laat hij ze weer doven door de wind.....
Ook , daar zien we fragmenten ,maar sit blijft nog wel sudderen tussen hunquote:Op maandag 10 maart 2025 15:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat we op de uitzending moeten wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |