Eeuwige roem!quote:Op maandag 10 maart 2025 11:20 schreef D. het volgende:
Ik lees dat er leuke prijzen te winnen zijn, maar was dat afgelopen seizoen niet zo? Of waren alle prijzen alleen voor de nr. 1?
Ah, zoquote:Op maandag 10 maart 2025 11:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Eeuwige roem!
En gegarandeerd deelname voor het volgende seizoen
Williams en Alpine gaan beter zijn lijkt mij.quote:Op maandag 10 maart 2025 11:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Die prijzen van AM zijn gevaarlijk.
Stroll is ook gevaarlijkquote:Op maandag 10 maart 2025 11:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Die prijzen van AM zijn gevaarlijk.
Nope. Alleen Haas en Sauber. Zelfs als je twee onderdelen Sauber neemt kun je nog niks anders nemen. Dacht dat het niet mogelijk was maar het is nog slechter met de keuzes gesteld dan vorig jaar. Sauber kiest niemand (dat is gewoon een rijdende afzetting), dus blijft er voor iedereen alleen maar 4 Haas onderdelen over.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 12:26 schreef nils7 het volgende:
Met dat budget houdt het niet echt over.
Heb eerst alles Sauber erin gekwakt en dan kijken wat je kan.
Maar man man man. De keuze is nie reuze
Lance Stroll is geen keusquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:54 schreef Nattekat het volgende:
Ik zat even te twijfelen aan mijn topgeheime strategie, maar bedacht me dat mensen die dit niet doorhebben sowieso wel kansloos ten onder zullen gaan later dit seizoen.
[ afbeelding ]
Jep, absoluut alleen maar Sauber en Haas. Niets anders is mogelijk, walgelijke prijsverdeling.
Je kan zelfs nog een RB onderdeel aanschaffen met een beetje knutselen.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:59 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Lance Stroll is geen keusDan wil je gewoon geen punten
Ja Isaak Hadjar. En dan heb je sowieso drie kansloze keuzes. Zou mij verwonderen als Sauber punten scoort dit jaar. Ze hebben amper doorontwikkeld en zetten alles op de komst van Audi volgend jaar. En ik zie Isaak Hadjar ook niet veel punten pakken in het begin.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je kan zelfs nog een RB onderdeel aanschaffen met een beetje knutselen.
RB, niet Hadjar.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:18 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Ja Isaak Hadjar. En dan heb je sowieso drie kansloze keuzes. Zou mij verwonderen als Sauber punten scoort dit jaar. Ze hebben amper doorontwikkeld en zetten alles op de komst van Audi volgend jaar. En ik zie Isaak Hadjar ook niet veel punten pakken in het begin.
1. Heb je op zitten letten? McLaren is de favoriet, RBR wordt door velen niet eens het tweede team genoemd.quote:Paar punten om over na te denken.
1.Waarom kost Lando Norris meer dan Verstappen. Volgens mij was Verstappen vorig jaar toch echt de kampioen.
2. Waarom is Red Bull bij de motoren 4rde keus en bij het Chasis 2de keus?
3. In het verleden waren de prijzen van de coureurs afgestemd op het aantal punten dat het jaar daarvoor gehaald was. Daarom was Verstappen vorig jaar erg duur. Waarom is daar dit jaar vanaf geweken?
4. Waarom is er nooit rekening gehouden met de hoeveelheid races. Nu zijn er meer races dan 10 jaar geleden maar je budget is hetzelfde gebleven. Snap je nu zelf niet dat daar iets mis is? Als er meer races zijn moet het budget evenredig omhoog.
Neemt niet weg dat ik het leuk vind om mee te doen maar er wordt nooit naar opbouwende kritiek geluisterd.
Als er meer races zijn, kan je meer geld verdienen. Er is niet meer budget nodig.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:18 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
4. Waarom is er nooit rekening gehouden met de hoeveelheid races. Nu zijn er meer races dan 10 jaar geleden maar je budget is hetzelfde gebleven. Snap je nu zelf niet dat daar iets mis is? Als er meer races zijn moet het budget evenredig omhoog.
Dus je maakt een manager afgaande op wensdenken in plaats van de realiteit. Beetje vreemd om een manager af te stemmen op wie de favoriet is. Je weet evengoed als ik dat dat na een paar races totaal kan omslaan. De enige juiste methode is gewoon de eindstand van vorig jaar te pakken.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
RB, niet Hadjar.
[..]
1. Heb je op zitten letten? McLaren is de favoriet, RBR wordt door velen niet eens het tweede team genoemd.
Geweldig antwoord. Chapo. Je had ook gewoon Sauber of Williams bovenaan kunnen zetten. Kan ook allemaal.quote:2. Omdat het kan
Ja en voor de zomerstop had Verstappen meer punten. Wat is nu precies je punt. Dat je gewoon willekeur gebruikt bij het samenstellen van de kosten. Laten we dit jaar de races vanaf de zomerstop pakken als referentiepunt. Lijkt mij dat de beste coureur van het hele jaar bovenaan staat en niet vanaf de zomerstopquote:
Je snapte het vorig jaar ook al niet. Als er meer races zijn dan kunnen de coureurs meer punten verdienen en aangezien de kosten voor een coureur tot nu toe altijd bepaald werden door de punten zijn ze gewoon duurder dan voorheen met de huidige situatie. In het verleden kon ik wel een leuke keuze maken in het begin. Als je de drie laagste keuzes toen nam kon je vaak ergens de nummer 4 van kiezen. Ik heb even de manager van 2015 gekeken en toen waren de goedkoopste opties 25 miljoen (3x). Nu 33 miljoen. Scheelt toch 24 miljoen in totaal.quote:4. Ik snap die logica niet. Meer budget aan het begin van het seizoen + meer races = iedereen heeft 4xMcLaren na de zomerstop. (alle onderdelen zouden proportioneel duurder worden als je het startbudget verhoogt, maar goed)
Het budget is voor iedereen hetzelfde en er is ieder jaar een winnaar.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:40 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Dus je maakt een manager afgaande op wensdenken in plaats van de realiteit. Beetje vreemd om een manager af te stemmen op wie de favoriet is. Je weet evengoed als ik dat dat na een paar races totaal kan omslaan. De enige juiste methode is gewoon de eindstand van vorig jaar te pakken.
[..]
Geweldig antwoord. Chapo. Je had ook gewoon Sauber of Williams bovenaan kunnen zetten. Kan ook allemaal.
[..]
Ja en voor de zomerstop had Verstappen meer punten. Wat is nu precies je punt. Dat je gewoon willekeur gebruikt bij het samenstellen van de kosten. Laten we dit jaar de races vanaf de zomerstop pakken als referentiepunt. Lijkt mij dat de beste coureur van het hele jaar bovenaan staat en niet vanaf de zomerstop
[..]
Je snapte het vorig jaar ook al niet. Als er meer races zijn dan kunnen de coureurs meer punten verdienen en aangezien de kosten voor een coureur tot nu toe altijd bepaald werden door de punten zijn ze gewoon duurder dan voorheen met de huidige situatie. In het verleden kon ik wel een leuke keuze maken in het begin. Als je de drie laagste keuzes toen nam kon je vaak ergens de nummer 4 van kiezen. Ik heb even de manager van 2015 gekeken en toen waren de goedkoopste opties 25 miljoen (3x). Nu 33 miljoen. Scheelt toch 24 miljoen in totaal.
Resultaten behaald in het verleden zijn geen garantie voor de toekomst.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:40 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Dus je maakt een manager afgaande op wensdenken in plaats van de realiteit. Beetje vreemd om een manager af te stemmen op wie de favoriet is. Je weet evengoed als ik dat dat na een paar races totaal kan omslaan. De enige juiste methode is gewoon de eindstand van vorig jaar te pakken.
Het gaat niet alleen om de beste coureur, maar de combinatie. McLaren was vorig jaar het beste team, Verstappen de beste coureur in het derde team. Lijkt me dat de combinatie ongeveer wel klopt.quote:[..]
Geweldig antwoord. Chapo. Je had ook gewoon Sauber of Williams bovenaan kunnen zetten. Kan ook allemaal.
[..]
Ja en voor de zomerstop had Verstappen meer punten. Wat is nu precies je punt. Dat je gewoon willekeur gebruikt bij het samenstellen van de kosten. Laten we dit jaar de races vanaf de zomerstop pakken als referentiepunt. Lijkt mij dat de beste coureur van het hele jaar bovenaan staat en niet vanaf de zomerstop
[..]
Hoe meer races hoe meer kosten in het begin om te voorkomen dat iedereen halverwege het seizoen al het topteam bij elkaar kan kopen.quote:Je snapte het vorig jaar ook al niet. Als er meer races zijn dan kunnen de coureurs meer punten verdienen en aangezien de kosten voor een coureur tot nu toe altijd bepaald werden door de punten zijn ze gewoon duurder dan voorheen met de huidige situatie. In het verleden kon ik wel een leuke keuze maken in het begin. Als je de drie laagste keuzes toen nam kon je vaak ergens de nummer 4 van kiezen. Ik heb even de manager van 2015 gekeken en toen waren de goedkoopste opties 25 miljoen (3x). Nu 33 miljoen. Scheelt toch 24 miljoen in totaal.
Ik ben voor de grap gaan kijken hoe 2015 was afgelopen met de 5 extra races die we nu hebben.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:29 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hoe meer races hoe meer kosten in het begin om te voorkomen dat iedereen halverwege het seizoen al het topteam bij elkaar kan kopen.
Dus dat ze in 2015 goedkoper waren klopt wel. Toen waren er minder races. Verhoudingsgewijs klopt het wel ongeveer. 25 miljoen toen is vergelijkbaar met ruim 30 miljoen nu.
Klopt.quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Hadden we deze discussie vorig jaar ook niet?
Ieder jaar....quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Hadden we deze discussie vorig jaar ook niet?
De meerderheid denkt daar zo over.quote:Op woensdag 12 maart 2025 15:58 schreef gukde het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel leuk dat je begint met zo weinig budget.
Had gewoon het cijfertje van de URL verandert maar schrok wel even toen ik op team management keek en ik Daniel Ricciardo in m’n team zag.quote:
Ja, staat al de hele tijd in de OPquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:45 schreef nils7 het volgende:
[..]
Had gewoon het cijfertje van de URL verandert maar schrok wel even toen ik op team management keek en ik Daniel Ricciardo in m’n team zag.
Maar gaf het meer aan voor de web admin om het aan te passen
niet op t podium helaasquote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:41 schreef TheFreshPrince het volgende:
Als het zondag regent dan komen de regenrijders bovendrijven.
Dus moet nog maar even goed nadenken.
Is Hulk al eens gefinished in een regenrace?
Komen ook de q points er vandaag ?quote:
Is het mogelijk om met Yuki te starten dan?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:44 schreef lobotm het volgende:
Denk dat ik vrij aardig zit alleen ik heb niet de punten van yuki gekregen dus bungel nu ergens onderaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |