Klopt.quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Hadden we deze discussie vorig jaar ook niet?
Ieder jaar....quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Hadden we deze discussie vorig jaar ook niet?
De meerderheid denkt daar zo over.quote:Op woensdag 12 maart 2025 15:58 schreef gukde het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel leuk dat je begint met zo weinig budget.
Had gewoon het cijfertje van de URL verandert maar schrok wel even toen ik op team management keek en ik Daniel Ricciardo in m’n team zag.quote:
Ja, staat al de hele tijd in de OPquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:45 schreef nils7 het volgende:
[..]
Had gewoon het cijfertje van de URL verandert maar schrok wel even toen ik op team management keek en ik Daniel Ricciardo in m’n team zag.
Maar gaf het meer aan voor de web admin om het aan te passen
niet op t podium helaasquote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:41 schreef TheFreshPrince het volgende:
Als het zondag regent dan komen de regenrijders bovendrijven.
Dus moet nog maar even goed nadenken.
Is Hulk al eens gefinished in een regenrace?
Komen ook de q points er vandaag ?quote:
Is het mogelijk om met Yuki te starten dan?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:44 schreef lobotm het volgende:
Denk dat ik vrij aardig zit alleen ik heb niet de punten van yuki gekregen dus bungel nu ergens onderaan
Met de "buy credits" knopquote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Is het mogelijk om met Yuki te starten dan?
Had ik moeten doen dan. Kwam nu net een miljoen tekort.quote:
200 euro per coin. Yuki is 300 coins toch?quote:
ik heb in elk geval een motor en chassis van Aston.quote:
Ik ook, hoppa 385 puntjesquote:
Pole in Istanbul in de regen…quote:Op zondag 16 maart 2025 12:41 schreef Nattekat het volgende:
Ik haat het feit dat mensen met Stroll de best mogelijke score hebben nu.
Grindbak in Brazilië 2024 in de regen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |