SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
Ondertussen rijden we vanuit Finland St Petersburg binnen.quote:Op maandag 10 maart 2025 09:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als het erop aankomt kun je er vanuit gaan dat Rusland erin slaagt om de Suwalki gap te annexeren als de Amerikanen niet verdedigen.
Jij bent wel van de dijenkletsers hequote:Op maandag 10 maart 2025 09:42 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ondertussen rijden we vanuit Finland St Petersburg binnen.
Hij verlaagd zich naar jouw niveau van luchtfietserij. Hij zou beter moeten wetenquote:Op maandag 10 maart 2025 09:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij bent wel van de dijenkletsers he
Het is minder bezopen dan je Suwalki-gap geleuter. Met welke tanks gaan ze dat doen? De Armata?quote:Op maandag 10 maart 2025 09:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ondanks alle commotie en paniek is het kwartje nog niet gevallen?quote:Op maandag 10 maart 2025 09:44 schreef zuchtje het volgende:
[..]
Hij verlaagd zich naar jouw niveau van luchtfietserij. Hij zou beter moeten weten
Ik zeg niet dat we het niet kunnenquote:Op maandag 10 maart 2025 09:38 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
EUNAVFOR is daar gewoon actief, VS hoeft helemaal niks op te lossen als ze dat niet zouden willen. De enige reden waarom EU terughoudend kan zijn is omdat de VS dat juist wilt/wilde. VS wil/wilde juist present zijn omdat ze hun invloed willen kunnen opleggen.
Net alsof de EU wat piraten niet aan zou kunnen. Dat domme gelul de hele tijd alsof Europa dad's army is.
Leuk voor je. Er varen al decennia Europese korvetten destroyers en fregatten in die buurt.quote:Op maandag 10 maart 2025 09:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat we het niet kunnen
Ik zeg dat we het niet doen
Je wil gewoon het narratief pushen alsof Europa alleen maar aan het leechen is. Wat pertinent onwaar is.quote:Op maandag 10 maart 2025 09:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat we het niet kunnen
Ik zeg dat we het niet doen
Nee is niet leuk voor me, ik ben hier helemaal niet tevreden meequote:Op maandag 10 maart 2025 09:51 schreef Ulx het volgende:
[..]
Leuk voor je. Er varen al decennia Europese korvetten destroyers en fregatten in die buurt.
Het suwalkigap is zijn paradepaardje. De man heeft niet door dat Polen eigenhandig de Russen over de knie legt mochten ze iets uithalen.quote:Op maandag 10 maart 2025 09:45 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het is minder bezopen dan je Suwalki-gap geleuter. Met welke tanks gaan ze dat doen? De Armata?
Als je alleen leest wat je wil lezen mag je ook op jezelf reagerenquote:Op maandag 10 maart 2025 09:55 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Je wil gewoon het narratief pushen alsof Europa alleen maar aan het leechen is. Wat pertinent onwaar is.
Ben je aan het projecteren? Die gedachte heb ik namelijk nou vaak bij de onzin die jij hier post.quote:Op maandag 10 maart 2025 09:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Volgens jou klopt het niet dat Europa niet op volle kracht meedoet/meedeed aan het geopolitieke spel van de VS om overal ter wereld haar invloedsfeer en wil op te leggen volgens haar regels. Beetje aparte opvatting maar oke.quote:Op maandag 10 maart 2025 09:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
Als je alleen leest wat je wil lezen mag je ook op jezelf reageren
Nou reageer maar op jezelf dan want hier staat niets wat ik ook maar gesuggereerd hebquote:Op maandag 10 maart 2025 10:03 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Volgens jou klopt het niet dat Europa niet op volle kracht meedoet/meedeed aan het geopolitieke spel van de VS om overal ter wereld haar invloedsfeer en wil op te leggen volgens haar regels. Beetje aparte opvatting maar oke.
Volgens mij denkt hij dat Polen en Litouwen een annexatie van dat gebied door Rusland moeten accepteren.quote:Op maandag 10 maart 2025 09:57 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Het suwalkigap is zijn paradepaardje. De man heeft niet door dat Polen eigenhandig de Russen over de knie legt mochten ze iets uithalen.
Dit soort dingen vind ik alleen vrijdagavond laat super grappigquote:Op maandag 10 maart 2025 10:09 schreef Perrin het volgende:
You talk the talki, but do you walk the Suwalki?
quote:Op maandag 10 maart 2025 10:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
Dit soort dingen vind ik alleen vrijdagavond laat super grappig
Is ook nog maar 5 dagenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |