Voor jou. Niet voor iedereen. Of ze moeten allemaal al veel gekust en omarmd hebben, dan kan je vermoeden dat het iets betekent.quote:Op zondag 30 maart 2025 22:33 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Klopt, ik zit er ook wel eens naast, hoor. Maar de scene van John in de slaapkamer met Mira zegt genoeg. En je ziet vaak hoe iemand een kus of een omarming geeft.
Kennelijk 'lees' ik dan anders dan jou, ben echt niet de enige.quote:Op zondag 30 maart 2025 22:38 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Voor jou. Niet voor iedereen. Of ze moeten allemaal al veel gekust en omarmd hebben, dan kan je vermoeden dat het iets betekent.
Het gaat nu allemaal in een rotvaart, zo te lezen (moet de video nog zien, wsl morgen pas). Dan hebben de kijkers wel erg weinig tijd om iedereen wat te leren kennen.quote:Op zondag 30 maart 2025 22:40 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Kennelijk 'lees' ik dan anders dan jou, ben echt niet de enige.
Dan heb je sowieso geen recht van spreken.quote:Op zondag 30 maart 2025 22:50 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Het gaat nu allemaal in een rotvaart, zo te lezen (moet de video nog zien, wsl morgen pas). Dan hebben de kijkers wel erg weinig tijd om iedereen wat te leren kennen.
Waarom niet?quote:Op zondag 30 maart 2025 22:51 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dan heb je sowieso geen recht van spreken.
Jemig, moet ik nog uitleggen ook, kijk eerst maar de laatste aflevering en zeg dan wat over lichaamstaal.quote:
Ik heb al zo veel afleveringen gezien, dat ik wel een indruk heb van wat ik uit de lichaamstaal in de BZV-context op kan maken.quote:Op zondag 30 maart 2025 22:59 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Jemig, moet ik nog uitleggen ook, kijk eerst maar de laatste aflevering en zeg dan wat over lichaamstaal.
Ok, cijfers dan? Welke stellen heb jij voorspelt?quote:Op zondag 30 maart 2025 23:05 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Ik heb al zo veel afleveringen gezien, dat ik wel een indruk heb van wat ik uit de lichaamstaal in de BZV-context op kan maken.
Ik doe nooit aan voorspellen. Daarvoor is er te veel gemanipuleerd in eerdere jaren. Dus met deze paar uitzendingen doe ik er ook niet aan.quote:Op zondag 30 maart 2025 23:06 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ok, cijfers dan? Welke stellen heb jij voorspelt?
Nou, door dat gemanipuleer zijn er inmiddels aardig wat kinderen geboren uit gelukkige relaties.quote:Op zondag 30 maart 2025 23:20 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Ik doe nooit aan voorspellen. Daarvoor is er te veel gemanipuleerd in eerdere jaren. Dus met deze paar uitzendingen doe ik er ook niet aan.
Dat was idd nogal een opmerking... met Mira wel, met Eileen niet, want die heeft al kinderen. Damn.quote:Op zondag 30 maart 2025 23:08 schreef Arcee het volgende:
John die tegen Mira zegt dat hij met Eileen geen kind zou willen.
Wat een taaie bende bij Julius, zeg.
Wie is die Margreet bij Jan?
Myrthe is wel lief, maar op dat kippenhok moet je ook maar net zitten te wachten. Kylie is zoveel rustiger en serieuzer.quote:Op maandag 31 maart 2025 00:05 schreef Leandra het volgende:
Ik ben bang dat Julius voor Kylie gaat, terwijl Myrthe zoveel beter bij hem past.
Ja, gezellig samen zwijgend eten.quote:Op maandag 31 maart 2025 01:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Myrthe is wel lief, maar op dat kippenhok moet je ook maar net zitten te wachten. Kylie is zoveel rustiger en serieuzer.
Vind je Myrthe leuker of echt beter bij Julius passen. Ik vind haar zeker heel leuk, maar vind Kylie beter bij hem passen. Vooral omdat ze zelf ook een beetje stugger is en ook helemaal bekend is met het boerenleven en dieren fokken. Myrthe is zo vrolijk en zelfverzekerd, die komt echt wel een veel leukere kerel tegen nog.quote:Op maandag 31 maart 2025 00:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat was idd nogal een opmerking... met Mira wel, met Eileen niet, want die heeft al kinderen. Damn.
Ik ben bang dat Julius voor Kylie gaat, terwijl Myrthe zoveel beter bij hem past.
Margreet is de jongedame met baby die Jan regelmatig help met zijn administratie en andere zaken.
Ik denk een pluspunt, want dan hoeft hij met haar geen kinderen meer te nemen.quote:Op maandag 31 maart 2025 11:22 schreef Burdie het volgende:
Julius leek wel verliefd naar Myrthe te staren steeds.
Kylie lijkt me typisch zo'n paardenmeisje die koeien eigenlijk 'te min' vindt voor zichzelf, maar ik baseer dat niet echt ergens op.
Mijn man en ik vragen ons steeds af of de kinderen van Eileen nou een plus- of een minpunt zijn voor John. Wat denken jullie? Het geeft hun relatie meer diepgang, want ze delen een ervaring, maar het maakt het ook vele malen ingewikkelder.
Beide.quote:Op maandag 31 maart 2025 11:18 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Vind je Myrthe leuker of echt beter bij Julius passen. Ik vind haar zeker heel leuk, maar vind Kylie beter bij hem passen. Vooral omdat ze zelf ook een beetje stugger is en ook helemaal bekend is met het boerenleven en dieren fokken. Myrthe is zo vrolijk en zelfverzekerd, die komt echt wel een veel leukere kerel tegen nog.
Ik vind haar en vaak verveeld bij zitten, maar misschien houdt ze zich wel heel erg in.quote:Op maandag 31 maart 2025 12:16 schreef Lienekien het volgende:
Van de hippische onderneemster krijg ik nog niet goed hoogte. Ik sluit niet uit dat die nog gaat verrassen.
Ja, dat bedoel ik. Ze straalt niet direct vrolijkheid en belangstelling uit, maar schijn kan bedriegen. Ik heb ook geen idee of zij een leven met Julius ziet zitten. Ben ook wel benieuwd wat Julius van ‘zijn’ vrouwen vindt. Krijg van hem ook geen hoogte wat hij nou echt zoekt.quote:Op maandag 31 maart 2025 12:20 schreef Post-its het volgende:
[..]
Ik vind haar en vaak verveeld bij zitten, maar misschien houdt ze zich wel heel erg in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |