Oh nee niet zo oud denk ik maar wel 50ishquote:Op zondag 30 maart 2025 21:28 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ik had haar wel richting de 60 geschat
Boer zoekt Vrouw kijk je niet echt voor reuring.quote:Op zondag 30 maart 2025 21:28 schreef Remco het volgende:
Dit is het gelijk van B&B vol liefde dat als je een beetje tempo en reuring in je programma wil je wel moet aankomen met deelnemers uit de kaartenbak en flinke inmenging van de productie.
Ik meende dat ze er ook wel werkt, of klopt dat niet?quote:Op zondag 30 maart 2025 21:16 schreef Stepperoller het volgende:
Margreet is een soort huisvriendin en helpt hem met zaken die voor Jan moeilijk zijn ivm leven en schrijven.
Het is ook niet zo dat ze er zelf dat een beetje leuk ander onderwerp ingooit. Vermoeiende vrouw wel.quote:Op zondag 30 maart 2025 21:35 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Vind Patricia wel een beetje aan het zeuren. Zo gek is het niet om tijdens het ontbijt over werk te praten
Nee precies en haar anekdote dat ze laatst op een verdieping boven de mist aan het werken was, is ook werkgerelateerdquote:Op zondag 30 maart 2025 21:39 schreef S_E het volgende:
[..]
Het is ook niet zo dat ze er zelf dat een beetje leuk ander onderwerp ingooit. Vermoeiende vrouw wel.
Ik dacht dat ze er meer problemen mee had dat het over insemineren ging tijdens het ontbijtquote:Op zondag 30 maart 2025 21:35 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Vind Patricia wel een beetje aan het zeuren. Zo gek is het niet om tijdens het ontbijt over werk te praten
Waarom schrijf je dan een brief op een boer?quote:Op zondag 30 maart 2025 21:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze er meer problemen mee had dat het over insemineren ging tijdens het ontbijt
Dat is altijd zo. Maar daarom zijn die geselecteerde dingen wel gezegd.quote:Op zondag 30 maart 2025 21:51 schreef Lienekien het volgende:
We krijgen natuurlijk maar heel geselecteerde dingen te zien van gesprekken aan tafel en van interviewtjes voor de camera.
Maar daarom kan je daar niet direct allerlei conclusies aan verbinden.quote:Op zondag 30 maart 2025 21:53 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat is altijd zo. Maar daarom zijn die geselecteerde dingen wel gezegd.
Ftfyquote:Op zondag 30 maart 2025 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
Brood met enkel zoet beleg margarine op tafel. Gatverdamme.
Haha, dat klopt, maar het is gewoon lekker om commentaar te leveren en daar weer om te lachen, kan altijd bij gedraaid worden en anders krijgen we geen topics meer vol..quote:Op zondag 30 maart 2025 21:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar daarom kan je daar niet direct allerlei conclusies aan verbinden.
Het is gewoon altijd zo dat er in de logeerweek mensen zijn die onzeker zijn. Eigenlijk is bijna iedereen dat wel.
Het lijkt mij persoonlijk ook best een hele opgave om al bij het ontbijt leuk en geïnteresseerd te doen met al die indrukken en die nachten slecht slapen en die fucking camera’s de hele dag om je heen.
Nou, vooruit dan maar.quote:Op zondag 30 maart 2025 21:58 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Haha, dat klopt, maar het is gewoon lekker om commentaar te leveren en daar weer om te lachen, kan altijd bij gedraaid worden en anders krijgen we geen topics meer vol..
Het probleem is dat nare verzinsels later als de waarheid herinnerd worden.quote:Op zondag 30 maart 2025 21:58 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Haha, dat klopt, maar het is gewoon lekker om commentaar te leveren en daar weer om te lachen, kan altijd bij gedraaid worden en anders krijgen we geen topics meer vol..
Huh? We hebben de beelden toch, die verzinsels kunnen weersproken worden dan.quote:Op zondag 30 maart 2025 22:13 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Het probleem is dat nare verzinsels later als de waarheid herinnerd worden.
Maar je leest toch lichaamstaal?quote:Op zondag 30 maart 2025 22:16 schreef Lienekien het volgende:
Ik zei vanavond nog tijdens het kijken dat je ‘het’ soms/vaak pas ziet na het laatste keuzemoment, als de laatste logee en boer alleen zijn met elkaar en hoe ze dan naar elkaar kijken en wat ze dan zeggen.
Veel van wat er eventueel broeit zie je nog niet altijd. Voor de niet-boeren is het wel een groot ding: welke gevoelens laat je toe terwijl je weet dat er ook zo ineens een punt achter kan staan.
Klopt, ik zit er ook wel eens naast, hoor. Maar de scene van John in de slaapkamer met Mira zegt genoeg. En je ziet vaak hoe iemand een kus of een omarming geeft.quote:Op zondag 30 maart 2025 22:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, zo duidelijk is het niet altijd.
Dat gebeurt jaren later, als niemand puf heeft om die passages op te zoeken. Dan wordt er bijvoorbeeld gezegd: O ja, dat was toch degene die <beschadigende roddels> deed/zei/eiste. En dat wordt dan nog wel eens beantwoord met een boel andere verzinsels van toen. In het geheugen zijn ze dan al waarheden geworden, door het simpele feit dat het min of meer onthouden is.quote:Op zondag 30 maart 2025 22:16 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Huh? We hebben de beelden toch, die verzinsels kunnen weersproken worden dan.
Ja het wel fok he? gewoon even lekker lullen over wat je ziet.quote:Op zondag 30 maart 2025 22:35 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Dat gebeurt jaren later, als niemand puf heeft om die passages op te zoeken. Dan wordt er bijvoorbeeld gezegd: O ja, dat was toch degene die <beschadigende roddels> deed/zei/eiste. En dat wordt dan nog wel eens beantwoord met een boel andere verzinsels van toen. In het geheugen zijn ze dan al waarheden geworden, door het simpele feit dat het min of meer onthouden is.
Dat leidde ertoe dat de deelnemers het advies kregen om vooral niet te kijken naar de reacties.
Tsssk, het advies zou moeten zijn wordt geen deelnemer.quote:Op zondag 30 maart 2025 22:35 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Dat leidde ertoe dat de deelnemers het advies kregen om vooral niet te kijken naar de reacties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |