Ik kan in ieder geval heel goed slapen na de vorige aflevering en na deze als het zo saai blijftquote:Op zondag 30 maart 2025 20:50 schreef suzebol75 het volgende:
En opeens slaapt er niemand goed, en dat moet je ook iedere deelnemer horen zeggen...
(ik weet niet waarom ik toch blijf kijken)
Nou en hoe, ook wel naar zijn zoontje toe(in de toekomst).quote:Op zondag 30 maart 2025 20:53 schreef FlippingCoin het volgende:
Beetje raar om zo laat te melden dat je een koter hebt wel
Eens, het zo laat pas zeggen is gewoon een red flag mijn inziens.quote:Op zondag 30 maart 2025 20:53 schreef FlippingCoin het volgende:
Bang dat hij anders afgewezen zou worden.quote:Op zondag 30 maart 2025 20:53 schreef FlippingCoin het volgende:
Ja wtafquote:Op zondag 30 maart 2025 20:54 schreef Remco het volgende:
[..]
Nou en hoe, ook wel naar zijn zoontje toe(in de toekomst).
Hebben alle andere kandidaten met kinderen iig wel gedaan.quote:Op zondag 30 maart 2025 20:58 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja wtaf
Lijkt mij heel makkelijk als je het kind niet kan accepteren word het sowieso kan je beter bij de brief maar vast bepalen
En pindakaasquote:Op zondag 30 maart 2025 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
Brood met enkel zoet beleg op tafel. Gatverdamme.
-edit
Oh toch nog kaas. My bad.
Ja dat noem ik nog zoet belegquote:
Inmiddels heeft iedereen het door.quote:
In zijn broek wel denk ikquote:Op zondag 30 maart 2025 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
Alle drie de vrouwen denken dat er iets ontstaat bij of met John.
Mss kan je ze een brief schrijvenquote:
Oh, behoorlijke tegenvaller van Sjoerdquote:Op zondag 30 maart 2025 20:31 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
In een preview schijnt te zien geweest te zijn dat hij nog niet had verteld dat hij een zoontje heeft
Nog ouder?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |