quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
Ben ik helemaal voor. Neem die 'squad' ook meequote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:05 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Zou hij niet beter een eigen partij oprichten
Inderdaad. Dan kunnen de dems lekker Republikeinen light blijven spelen. Zijn we het ook nog eens eens. Geen idee wie dan nog het publiek voor de Dems is. Niet de rijken en niet de midden en onderklasse. Een beetje naievige figuren als jij ofzo.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:08 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ben ik helemaal voor. Neem die 'squad' ook mee
Hij is toch onafhankelijk?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:05 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
MSNBC beweert dat Bernie nu meer mensen komen dan tijdens zijn campagne in 2020.
Je vraagt je ook af hoe lang het nog zin heeft voor Bernie om Cassandra te spelen in de Democratische partij. Zou hij niet beter een eigen partij oprichten als de Democraten niet eens tegen dit regime oppositie willen voeren. Voor de verkiezingen heel de tijd lullen dat het zo'n belangrijk moment is, na de verkiezingen geven ze zo'n Green een reprimande omdat hij wél wil doen waarvoor ze gekozen zijn.
Hij heeft toch geen eigen partij. Dat zou natuurlijk ook kunnen als de Democratische top plaatsmaakt voor Bernie en zijn discipelen. De lui die nu aan de touwtjes trekken daar hebben fout op fout op fout op fout gestapeld kunnen ook geen coherent verhaal spinnen van wat nu dan. Op deze manier blijft de oppositie los zand, terwijl juist verbinding en leiderschap gevraagd wordt.quote:
83 jaar is weliswaar oud, maar bij lange na niet bijna 100.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:30 schreef Janneke141 het volgende:
Sanders is bijna 100, en bovendien ook voor veel Democraten toch echt wat te links. Dan kan hij inhoudelijk heel bekwaam zijn en ook een goed spreker - nu als Dems de koers-Sanders kiezen zou ook een erg slecht idee zijn lijkt me.
Grappig, ik krijg zelf ook steeds meer het idee dat de Dems de plek in willen nemen van de GOP, zoals ze waren voordat het allemaal zo extreem werd. Dan komt er dus plaats op links voor een echt linkse partij. Dan kan de GOP hopelijk weg, want dat zie ik niet meer goed komen.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:17 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Inderdaad. Dan kunnen de dems lekker Republikeinen light blijven spelen. Zijn we het ook nog eens eens. Geen idee wie dan nog het publiek voor de Dems is. Niet de rijken en niet de midden en onderklasse. Een beetje naievige figuren als jij ofzo.
Nee, maar wel veel te oud voor politiek leiderschap.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:35 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
83 jaar is weliswaar oud, maar bij lange na niet bijna 100.
Weet niet of hij het hele democratische electoraat kan vertegenwoordigen hoor, bedoel zijn rally's worden extreem goed bezocht maar het valt wel op dat iedereen in het publiek blank isquote:
Overduidelijk niet te oud voor leiderschap. Vergelijk hem met de jongere Trump dan zie je toch een wereld van verschil. Hij toont ook veel meer leiderschap dan zeg zo'n Newsom, die denkt dat zijn standpunt over de 10 trans-sporters in het land interessant is op dit moment.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:36 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nee, maar wel veel te oud voor politiek leiderschap.
Precies, sowieso zou het systeem openbreken daar een goed idee kunnen zijn. Bernie en links kunnen denk ik een wat competitievere derde partij oprichten dan Jill Stein of RFK jr. Er is opzich ook niks wat meerdere partijen tegenhoud behalve de uitwerking van het FPTP systeem.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:36 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Grappig, ik krijg zelf ook steeds meer het idee dat de Dems de plek in willen nemen van de GOP, zoals ze waren voordat het allemaal zo extreem werd. Dan komt er dus plaats op links voor een echt linkse partij. Dan kan de GOP hopelijk weg, want dat zie ik niet meer goed komen.
Zelfs Joe Biden in zijn geriatrische toestand zou een verbetering zijn van clown Trump.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:45 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Overduidelijk niet te oud voor leiderschap. Vergelijk hem met de jongere Trump dan zie je toch een wereld van verschil. Hij toont ook veel meer leiderschap dan zeg zo'n Newsom, die denkt dat zijn standpunt over de 10 trans-sporters in het land interessant is op dit moment.
Achja het volk heeft gesproken, Trump is een zakenman en goed voor de economie.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Zelfs Joe Biden in zijn geriatrische toestand zou een verbetering zijn van clown Trump.
Vraag me echt af waar hij heen wil? Bedoel dat een deel van conservatief Amerika is te dom is om te poepen moge duidelijk zijn, maar deze complete shitshow en consequenties kan zelfs onder zijn kiezers toch geen waardering genieten?
Ja man, dat maakt het verschil. Het is Musk zelf die het imago van Tesla door de plee heeft gespoeld. Maar volgens Trump is het illegaal om geen Tesla te kopen. Boycot is illegalquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:02 schreef Nober het volgende:
Tesla officieel auto non grata nu dictator fascist enzovoorts Donald Trump er ook een koopt
https://x.com/FoxNews/status/1899515700630155468
dit is vast ook weer de halve waarheid of volledig verzonnen. Net zoals die Tesla 400 miljoen deal die zogenaamd onder Biden gemaakt wasquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:02 schreef Nober het volgende:
Tesla officieel auto non grata nu dictator fascist enzovoorts Donald Trump er ook een koopt
Truequote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:36 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nee, maar wel veel te oud voor politiek leiderschap.
Dit hele schouwspel is het zoveelste voorbeeld van totale idioterie.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:02 schreef Nober het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |