SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Of ik zeg dat het dinsdagochtend is.quote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Doenquote:Op zondag 9 maart 2025 08:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Of ik zeg dat het dinsdagochtend is.![]()
![]()
ligt eraan hee of je ergens heen moet heequote:Op zondag 9 maart 2025 08:05 schreef KoningWouter het volgende:
Ik zie een wekker zetten op zondag als een soort van zelfkastijding. 100% masochisme.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
ja maar onnodig een wekker zetten. kan het kutter op je vrije dag?quote:Op zondag 9 maart 2025 08:06 schreef Paul het volgende:
[..]
ligt eraan hee of je ergens heen moet hee![]()
Ik doe dat regelmatig ook midden in de nacht. Als ik dan ‘s nachts thuis kom en hij ligt weer horizontaal in bed en wil niet opschuiven. Doe ik alsof het ochtend is.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op zondag 9 maart 2025 08:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik doe dat regelmatig ook midden in de nacht. Als ik dan ‘s nachts thuis kom en hij ligt weer horizontaal in bed en wil niet opschuiven. Doe ik alsof het ochtend is.![]()
![]()
![]()
Zeker als je vrouw dan er wakker van wordt en die komt uit de avonddienst /superlaat of nachtquote:Op zondag 9 maart 2025 08:06 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
ja maar onnodig een wekker zetten. kan het kutter op je vrije dag?
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Kan gewoon nietquote:Op zondag 9 maart 2025 08:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zeker als je vrouw dan er wakker van wordt en die komt uit de avonddienst /superlaat of nacht![]()
En dan is hij dik in paniek want te laat op zn werk. Oei oeiquote:Op zondag 9 maart 2025 08:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Of ik zeg dat het dinsdagochtend is.
How can I make this topic about me?![]()
Beetjequote:Op zondag 9 maart 2025 08:08 schreef JustinK het volgende:
[..]
En dan schrikt ie zich het leplazarus?
Karmaaaaaaquote:Op zondag 9 maart 2025 08:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En dan is hij dik in paniek want te laat op zn werk. Oei oeiWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oh nu zie ik Paul niet meer. Dat is gek ?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Niks geks aanquote:Op zondag 9 maart 2025 08:09 schreef Moeraskat het volgende:
Oh nu zie ik Paul niet meer. Dat is gek ?![]()
Hij zit misschien ondergedokenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik hoorde iets over Kaapstadquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat is het enige veilige denk ikquote:
Ik zie wel een soort rooksignalen. Zou dat Paul zijn?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja of het is de bbq van de burenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Gedeeldtdtdt in WinterswijkWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op zondag 9 maart 2025 08:14 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik heb echt nog nooit zo'n kut TT gezien
De vorige van Paul toch?quote:Op zondag 9 maart 2025 08:14 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik heb echt nog nooit zo'n kut TT gezien![]()
Niet?quote:Op zondag 9 maart 2025 08:14 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik heb echt nog nooit zo'n kut TT gezienWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op zondag 9 maart 2025 08:15 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Kappen nou met notificaties sturen, volgende wordt een TR, DM en mail.
Is geheimquote:
Zal ik op je schouders drukken?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Is goedquote:
* Moeraskat gaat mee naar de wcWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op zondag 9 maart 2025 08:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Is goed
* Moeraskat gaat mee naar de wc![]()
![]()
Dat zou kunnen, dat de kleine daardoor een infectie heeft opgelopen maar dat gaan ze dus onderzoekenquote:Op zondag 9 maart 2025 07:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoeveel te vroeg is ze nu geboren dan? /
Dus omdat je vrouwe verkouden is geweest is de kleine klein of begrijp ik het verkeerd?
Ze is 18 dagen te vroegTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
O oke, had ik nog nooit gehoord.quote:Op zondag 9 maart 2025 08:23 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, dat de kleine daardoor een infectie heeft opgelopen maar dat gaan ze dus onderzoeken
Niet te hopen dat dat het geval is.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Is te behandelen hoor, niets om ons zorgen over te maken. Duurt sowieso een week voor uitslag binnen isquote:Op zondag 9 maart 2025 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oke, had ik nog nooit gehoord.
Niet te hopen dat dat het geval is.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
O moet zeker op kweek gezet worden.quote:Op zondag 9 maart 2025 08:26 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Is te behandelen hoor, niets om ons zorgen over te maken. Duurt sowieso een week voor uitslag binnen is
Verder heeft ze niets opgelopen van de medicatie van je vrouw of de aanvallen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, ze is een klein, maar gezond en vooral rustig dametje. Vannacht is ze alleen wakker geweest voor de voeding om 2 en 5 uur.quote:Op zondag 9 maart 2025 08:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O moet zeker op kweek gezet worden.
Verder heeft ze niets opgelopen van de medicatie van je vrouw of de aanvallen?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Wat een mooie dag
Straks lekker even russisch roulette spelen op mijn fiets. Altijd gaaf, doet ie t wel of doet ie t niet. Spannend en zin in![]()
![]()
Meer kans dan afgelopen dagenquote:Op zondag 9 maart 2025 08:30 schreef KoningWouter het volgende:
Wat een mooie dag
Straks lekker even russisch roulette spelen op mijn fiets. Altijd gaaf, doet ie t wel of doet ie t niet. Spannend en zin in![]()
![]()
* Dotteke Geeft moeraskat een wasknijpert voor op de neusquote:Op zondag 9 maart 2025 08:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Is goed
* Moeraskat gaat mee naar de wcWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O 18 dagen is niet echt veel te vroeg. Fijn dat ze ondanks alles toch zolang is blijven zitten veilig in mama haar buikquote:Op zondag 9 maart 2025 08:23 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, dat de kleine daardoor een infectie heeft opgelopen maar dat gaan ze dus onderzoeken
Ze is 18 dagen te vroegWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat fijn UN dat alles goed is gekomen. En dat het een rustig meisje is.quote:Op zondag 9 maart 2025 08:29 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, ze is een klein, maar gezond en vooral rustig dametje. Vannacht is ze alleen wakker geweest voor de voeding om 2 en 5 uur.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heel fijnquote:Op zondag 9 maart 2025 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat fijn UN dat alles goed is gekomen. En dat het een rustig meisje is.![]()
![]()
Ja echt wel. Ik ben wel heel benieuwd naar haar, maar ik snap UN dat hij geen foto neer wil zetten hierquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat snap ik ook wel. Misschien gaat ze ook naar de meet?quote:Op zondag 9 maart 2025 08:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt wel. Ik ben wel heel benieuwd naar haar, maar ik snap UN dat hij geen foto neer wil zetten hier![]()
![]()
Nou dat denk ik niet. Niets voor zo kleintje en de eerste 6 weken mogen ze ook geen lange reizen in de auto maken nog. Althans dat was in mijn tijd. Iets met de hersentjes, weet niet meer precies wat het was.quote:Op zondag 9 maart 2025 08:37 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel. Misschien gaat ze ook naar de meet?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja het was ook niet een hele serieuze opmerking van mijquote:Op zondag 9 maart 2025 08:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou dat denk ik niet. Niets voor zo kleintje en de eerste 6 weken mogen ze ook geen lange reizen in de auto maken nog. Althans dat was in mijn tijd. Iets met de hersentjes, weet niet meer precies wat het was.![]()
![]()
Dat had ik ook wel in mijn achterhoofd zitten, maar het was een mooi bolk verhaal natuurlijkquote:Op zondag 9 maart 2025 08:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja het was ook niet een hele serieuze opmerking van mijWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja precies. Heb het ook met veel plezier zitten lezenquote:Op zondag 9 maart 2025 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat had ik ook wel in mijn achterhoofd zitten, maar het was een mooi bolk verhaal natuurlijk![]()
![]()
Het is je gelukt!quote:Op zondag 9 maart 2025 08:43 schreef gebrokenglas het volgende:
Nou, ik zit eindelijk beneden, met een lekkere kop koffie![]()
![]()
Ja dat dacht ik al. Ik moet toch wat doen om jou hier een beetje te vermaken.quote:Op zondag 9 maart 2025 08:43 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja precies. Heb het ook met veel plezier zitten lezenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat werd tijdquote:Op zondag 9 maart 2025 08:43 schreef gebrokenglas het volgende:
Nou, ik zit eindelijk beneden, met een lekkere kop koffie
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Weet jij hoe jij ons echt kunt vermaken?quote:Op zondag 9 maart 2025 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik al. Ik moet toch wat doen om jou hier een beetje te vermaken.
Met koffie en thee, en bastognekoeken
Lief van jequote:Op zondag 9 maart 2025 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik al. Ik moet toch wat doen om jou hier een beetje te vermaken.![]()
![]()
Helaas is mijn vermaak voor deze dag op.quote:Op zondag 9 maart 2025 08:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Weet jij hoe jij ons echt kunt vermaken?
Met koffie en thee, en bastognekoeken
Heb net het laatste vermaak aan Justin gegeven
Justin wil graag gebolkt worden, daar heeft hij heel veel plezier van.quote:Op zondag 9 maart 2025 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik al. Ik moet toch wat doen om jou hier een beetje te vermaken.
Wat een kouwe douche.quote:Op zondag 9 maart 2025 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helaas is mijn vermaak voor deze dag op.
Heb net het laatste vermaak aan Justin gegeven
Ja ik kan toch niet anders na zo lief gedichtje van netquote:
Ohjaquote:Op zondag 9 maart 2025 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik kan toch niet anders na zo lief gedichtje van net![]()
![]()
Volgens mij heb je daar 7 dagen van de week last vanquote:Op zondag 9 maart 2025 08:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, vandaag een beetje een slow start
quote:Op zondag 9 maart 2025 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij heb je daar 7 dagen van de week last van![]()
![]()
Mooi, ben je gelijk goed wakkerquote:
Ja dat gedicht was wel erg lief.quote:Op zondag 9 maart 2025 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik kan toch niet anders na zo lief gedichtje van netHow can I make this topic about me?![]()
😳quote:Op zondag 9 maart 2025 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij heb je daar 7 dagen van de week last vanHow can I make this topic about me?![]()
Nou nou nou.quote:Op zondag 9 maart 2025 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij heb je daar 7 dagen van de week last van![]()
Dat valt toch wel mee?How can I make this topic about me?![]()
Pak maar snel een ontbijtje, je hapt zo lekkerquote:Op zondag 9 maart 2025 08:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou nou nou.![]()
Dat valt toch wel mee?
Ja, ik stop even wat bolletjes in de oven.quote:Op zondag 9 maart 2025 08:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Pak maar snel een ontbijtje, je hapt zo lekker
O lekker, ik heb voor straks lekker een sauzijsenbroodje.quote:Op zondag 9 maart 2025 08:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik stop even wat bolletjes in de oven.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Betraptquote:
quote:
Jaaaa juiste uitleg in de Meet postOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ben je nog aan zee?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij weet ook allesquote:
Zelf dat weet je, alles wordt hier ook gedeeld hequote:
Heb je het leuk gehad?quote:Op zondag 9 maart 2025 09:06 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Nee want morgen terug gewone routineWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja en ik hou alles bijquote:Op zondag 9 maart 2025 09:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zelf dat weet je, alles wordt hier ook gedeeld he![]()
![]()
Bijna alles ja. Zelfs wanneer mensen gaan poepen en koffie drinken.quote:Op zondag 9 maart 2025 09:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zelf dat weet je, alles wordt hier ook gedeeld he
Kloptquote:Op zondag 9 maart 2025 09:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En ook nog bolken? Dan heb je het wel druk....![]()
![]()
🐴quote:Op zondag 9 maart 2025 09:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik weet het, je bent geen paard![]()
Dat is correct en tevens juist.quote:Op zondag 9 maart 2025 09:29 schreef KoningWouter het volgende:
DTS is toch een stuk toffer om mee te chatten dan ChatGPT
@Nova !!quote:Op zondag 9 maart 2025 09:29 schreef KoningWouter het volgende:
DTS is toch een stuk toffer om mee te chatten dan ChatGPT![]()
Ja maar in DTS geven mensen ook wel eens ongenuanceerde feedback.quote:
Ik vind die chatgpt maar link. Die praat je echt naar de mond.quote:Op zondag 9 maart 2025 09:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja maar in DTS geven mensen ook wel eens ongenuanceerde feedback.
Oh wat een fantastisch idee je bent nu echt iets op het spoor. Wat je ook zegt, de ai zegt dat je geweldig bezig bent.![]()
Vraag 'm dan om kritisch te zijnquote:Op zondag 9 maart 2025 09:32 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik vind die chatgpt maar link. Die praat je echt naar de mond.
Oh wat een fantastisch idee je bent nu echt iets op het spoor. Wat je ook zegt, de ai zegt dat je geweldig bezig bent.![]()
Een beetje als googlen of er een bom valt op 1 april in groenland. Waarschijnlijk krijg je zelfs daarop resultaten.![]()
Ja, ChatGPT gebruik ik niet. Toen het net uit was heb ik het een paar keer geprobeerd, maar de antwoorden waren niet om over naar huis te schrijven.quote:Op zondag 9 maart 2025 09:32 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik vind die chatgpt maar link. Die praat je echt naar de mond.
Oh wat een fantastisch idee je bent nu echt iets op het spoor. Wat je ook zegt, de ai zegt dat je geweldig bezig bent.How can I make this topic about me?![]()
Ik vraag hem alleen IT vraagstukken. Pas sinds een half jaar eigenlijk, want daarvoor vond ik t nog te matig.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op zondag 9 maart 2025 09:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat een uitstekend antwoord JustinK! Je bent goed bezig.![]()
![]()
Helaas...quote:Op zondag 9 maart 2025 09:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tsja, dat soort dingen gebeuren ook wel.![]()
straks winnen maatjequote:Op zondag 9 maart 2025 09:43 schreef Sodeknetters het volgende:
Oh, rode kaart van justin. Nou, doei dan maar weer heWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
quote:Op zondag 9 maart 2025 09:42 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Volgende verkiezingen CDA in vak K, mark my words
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Jij gaat iets verder weg, dit is dacht ik zo 40 km van hierquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: