4e wereldoorlog afgewend.quote:
zijn geen aanames hoor is letterlijk gezegd door Axel dat hij het voor Jane deed en te zeggen dat het niet persoonlijk was en dat het voor zijn imago was voor de kijkers, letterlijk gezegdquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:32 schreef Willewa het volgende:
Al die aannames hier dat Axel er niks van meent, enkel voor Jane doet, etc ;p Hoe ie het nu tegen Pootje vertelt zie je dat hij het ook echt wel ff fijn vindt dat het wat is uitgepraat.
Het zal best.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:39 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zijn geen aanames hoor is letterlijk gezegd door Axel dat hij het voor Jane deed en te zeggen dat het niet persoonlijk was en dat het voor zijn imago was voor de kijkers, letterlijk gezegd
En blijkbaar ook het tegengestelde door hem. Heeft dit echt zin?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:39 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zijn geen aanames hoor is letterlijk gezegd door Axel dat hij het voor Jane deed en te zeggen dat het niet persoonlijk was en dat het voor zijn imago was voor de kijkers, letterlijk gezegd
ja inderdaadquote:
Voor deze maand in een huis mssn wel.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En blijkbaar ook het tegengestelde door hem. Heeft dit echt zin?
Het gesprek heeft beide goed gedaan.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy en Axel lachen samen om een grapje
Ja, ze lullen er aardig om heen allebei. Maar goed, if it works, it works.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:43 schreef Droopie het volgende:
[..]
Voor deze maand in een huis mssn wel.
Maar ze hadden ook even kunnen zeggen, Ja Jordy ik pakte je even waar ik je pijn kon doen.
Of Jordy tegen Axel, zal eerlijk zijn tegen je, ik kan moeilijk loslaten ik heb je de afgelopen 24 uur echt grote eikel gevonden, niet normaal.
Nee nu gaat het over "ik mis mijn mama"
Bij de mais.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:44 schreef Luna68 het volgende:
Vraagje: hoor ze nu weer zeggen dat de suiker bewaard moet worden voor het eten. Ik doe nooit suiker in mijn eten, iemand hier?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Kan me wellicht voorstellen dat je suiker wilt gebruiken bij indonesische gerechten .. zoetzuur??
Ja, door de sla....en vroeger toen de kinderen niet zo gek waren van gekookte lof een schepje suiker erdoorheenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:44 schreef Luna68 het volgende:
Vraagje: hoor ze nu weer zeggen dat de suiker bewaard moet worden voor het eten. Ik doe nooit suiker in mijn eten, iemand hier?
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:44 schreef Luna68 het volgende:
Guilty denk ikquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:36 schreef Dotteke het volgende:
W
[..]
ie zijn de Jordy fluisteraars dan weer?
nee dat vind ik ook zo vreemd iets hoor vooral de hoeveelheid wat Jane erin gooitquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:44 schreef Luna68 het volgende:
Lekker op tijdquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:49 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hier zeker
Ik hoor dat het een top ontbijt wordt
![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:49 schreef chufi het volgende:
Champagne ontbijtje moet kunnen op de zondag @:FEBO en met gewoon lekkere muziek om de dag te beginnen !
Die gaat echt over zijn nek......quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:51 schreef mazaru het volgende:
Jordy hoeft niet af te wassen omdat hij niet tegen de visgeur kan
Is de taart afwas.quote:
Oh oke, ik snapte het al nietquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:52 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Is de taart afwas.
De visafwas is al gedaan. Toen ging hij over zijn nek
Bij gebrek aan slasaus welquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:51 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maak gebruik van kruiden maar zie in de reacties dat het wel normaal is
Lekker bezigquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:53 schreef Koos1958 het volgende:
3e keer vandaag dat jolien en jordy de afwas doen
Jolien stond ook nummer 1 bij het huishoudenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:53 schreef Koos1958 het volgende:
3e keer vandaag dat jolien en jordy de afwas doen
Dat was raaarquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:54 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Jolien stond ook nummer 1 bij het huishouden![]()
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:54 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Jolien stond ook nummer 1 bij het huishouden![]()
Alleen Jolien doet allesquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:55 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Komt omdat Jane nooit kookt, Jordy nooit afwast en Mattie nooit stofzuigt
Vertel?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:57 schreef mazaru het volgende:
Een cijferslot is zo makkelijk te ontcijferen
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
https://lockpickwebwinkel.nl/blog/cijferslot-kraken-handleiding/
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:00 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Oké deze ga ik bewaren. Thanks!
Slimmerdquote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:00 schreef mazaru het volgende:
Maar misschien is de code wel de einddatum van Big Brother. Dat was toch 06-04?
Je voelt het ookquote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:01 schreef Rhosyn het volgende:
[..]![]()
Ik speel veel games en daar moet je ook c ode sloten open doen en inderdaad dat gaat om kleine geluidjes en net iets minder weerstand..
deze heeft wel 4 cijfers he..
Iedereen moet dan wel hun bek houden en ademhalen is ook niet toegestaan
1000 codes ... gewoon de tijd nemenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:05 schreef Flow3r het volgende:
ze is wel volhardend
Jane : ik kan hier wel de hele avond staan
![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
1e keer was niels er nog die zei dat hij moest slapenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:05 schreef Puzzie het volgende:
Net buiten buiten over Jordy's 'dronken' buien met gemberbier en de rest die dan voor hem moest gaan zorgen.
Mattie heeft het 2 x gedaan en vond het daarna niet zijn taak meer om iedere keer Jordy's oppas te zijn
Met wat?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:09 schreef zodeju het volgende:
Axel op zijn hoede van "het zal toch niet he".
Pootje kijkt alsof die zijn oude carriere als autokraker weer herrinert.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:09 schreef chufi het volgende:
Als Jane het opgeeft zul je zien dat Jolien de code gaat kraken... heeft ze eerder gedaan met enne vriend en dr koffer, maar ze is vergeetn hoe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |