4e wereldoorlog afgewend.quote:
zijn geen aanames hoor is letterlijk gezegd door Axel dat hij het voor Jane deed en te zeggen dat het niet persoonlijk was en dat het voor zijn imago was voor de kijkers, letterlijk gezegdquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:32 schreef Willewa het volgende:
Al die aannames hier dat Axel er niks van meent, enkel voor Jane doet, etc ;p Hoe ie het nu tegen Pootje vertelt zie je dat hij het ook echt wel ff fijn vindt dat het wat is uitgepraat.
Het zal best.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:39 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zijn geen aanames hoor is letterlijk gezegd door Axel dat hij het voor Jane deed en te zeggen dat het niet persoonlijk was en dat het voor zijn imago was voor de kijkers, letterlijk gezegd
En blijkbaar ook het tegengestelde door hem. Heeft dit echt zin?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:39 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zijn geen aanames hoor is letterlijk gezegd door Axel dat hij het voor Jane deed en te zeggen dat het niet persoonlijk was en dat het voor zijn imago was voor de kijkers, letterlijk gezegd
ja inderdaadquote:
Voor deze maand in een huis mssn wel.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En blijkbaar ook het tegengestelde door hem. Heeft dit echt zin?
Het gesprek heeft beide goed gedaan.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy en Axel lachen samen om een grapje
Ja, ze lullen er aardig om heen allebei. Maar goed, if it works, it works.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:43 schreef Droopie het volgende:
[..]
Voor deze maand in een huis mssn wel.
Maar ze hadden ook even kunnen zeggen, Ja Jordy ik pakte je even waar ik je pijn kon doen.
Of Jordy tegen Axel, zal eerlijk zijn tegen je, ik kan moeilijk loslaten ik heb je de afgelopen 24 uur echt grote eikel gevonden, niet normaal.
Nee nu gaat het over "ik mis mijn mama"
Bij de mais.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:44 schreef Luna68 het volgende:
Vraagje: hoor ze nu weer zeggen dat de suiker bewaard moet worden voor het eten. Ik doe nooit suiker in mijn eten, iemand hier?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Kan me wellicht voorstellen dat je suiker wilt gebruiken bij indonesische gerechten .. zoetzuur??
Ja, door de sla....en vroeger toen de kinderen niet zo gek waren van gekookte lof een schepje suiker erdoorheenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:44 schreef Luna68 het volgende:
Vraagje: hoor ze nu weer zeggen dat de suiker bewaard moet worden voor het eten. Ik doe nooit suiker in mijn eten, iemand hier?
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:44 schreef Luna68 het volgende:
Guilty denk ikquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:36 schreef Dotteke het volgende:
W
[..]
ie zijn de Jordy fluisteraars dan weer?
nee dat vind ik ook zo vreemd iets hoor vooral de hoeveelheid wat Jane erin gooitquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:44 schreef Luna68 het volgende:
Lekker op tijdquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:49 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hier zeker
Ik hoor dat het een top ontbijt wordt
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |