Ik heb het idee dat SD hier zelf ook aardig in slaagt.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 13:41 schreef Koffieplanter het volgende:
Hopelijk geeft dit Demi mentaal een geweldige boost om SD dit seizoen te ruïneren.
Dat de top nog steeds heel beperkt is.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 13:43 schreef Pistolero het volgende:
Wat zegt het over het vrouwenwielrennen dat PFP en vd Breggen hier direct weer op het podium staan?
Maar is dat een verrassing? Voor mij niet echt.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 13:43 schreef Pistolero het volgende:
Wat zegt het over het vrouwenwielrennen dat PFP en vd Breggen hier direct weer op het podium staan?
Dat valt niet te bewijzenquote:
Zag er een tijd lang prima uit, maar blaast de motor soms wel eens vanuit het niets opquote:Op zaterdag 8 maart 2025 13:42 schreef Koffieplanter het volgende:
Heeft Puck een probleem, kijkende naar het voorjaar?
Je zou zeggen dat de vormcurve van iemand die net een half CX seizoen achter de rug heeft ook dalende zou moeten zijn.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 13:44 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Zag er een tijd lang prima uit, maar blaast de motor soms wel eens vanuit het niets op
Nou ja, in de UAE Tour werd PFP nog keihard gelost bergop.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 13:43 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar is dat een verrassing? Voor mij niet echt.
Vooral dat die 2 wel echt van een ander niveau waren en zijn?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 13:43 schreef Pistolero het volgende:
Dit gaat performance mentor Annemiek van Vleuten regelen met keihard trainen!quote:Op zaterdag 8 maart 2025 13:44 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Zag er een tijd lang prima uit, maar blaast de motor soms wel eens vanuit het niets op
Had niet direct verwacht dat Anna nu al zo goed zou zijn.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 13:43 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar is dat een verrassing? Voor mij niet echt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |